http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

maanantaina, joulukuuta 14, 2020

Lapset voidaan kohta kaapata valtiolle, jos tartuntalakiesitys menee eduskunnassa läpi

Suomen tartuntalakiesitystä ollaan viemässä eduskunnassa eteenpäin ja jos tämä seuraava tartuntalain lakimuutos menee läpi, niin sen seurauksena pelkästään positiivinen koronanäyte lapsellakin voi johtaa hänen kidnappaamiseen valtiolle... 

Eli hänet voidaan sen seurauksena eristää muusta perheestä tahdon vastaisesti.

Mutta eikös lapsilla ole oikeus henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen ? 

Eikös kaikilla ole sananvapaus, kokoontumisvapaus...

Nythän tartuntalain nojalla vietiin jo tämä kokoontumisvapaus melkein kokonaan pois, kun se rajattiin 10 henkilöön.


Koronatestit ovat huijausta

Nyt kun nämä koronatestit ovat huijausta, koska niissä vain testataan pieni osa ihmisen mikrobiomista ja sillä keinoin monistetaan täysin terve ihminen koronapositiiviseksi ja sen kustannuksella myös ajetaan koko Suomen pienyrittäjien elinkeinoelämä alas.

Nyt tämä KORONA-1984 tyylinen tartuntalakimuutos halutaan viedä eduskunnassa kiireellisenä läpi.

YK AGENDA 21 mukainen kehitys ei enää salli perheitä yhteiskuntaan. Joten tämä malli on se, jota globalistit kaavailevat tulevaisuudessa ja tämä hedelmättömyys saadaan aikaiseksi mm. langattomien verkkojen sekä prosessoidun ruokateollisuuden avulla.

Suomen hallitushan on myös sitoutunut YK:n kestävän kehityksen 2030 ohjelmaan, johon kuuluvat myös nämä ydinperheitä hajoittavat agendat.

Tämä Korona (COVID-19) on vain maailmantalouden tuhonta hanke ja tämä virus on pelkkä pelote, jolla väestön huomio siirretään muualle, kun erityisesti tämän työtä tekevän keskiluokan elintaso ja omaisuus ryöstetään pois näiden seuraavien vuosien aikana. Tai yritetään ryöstää pois ja sitä varten tämä operaation naruja vetävä rahaeliitti mm. Sveitsin Davosin Talousfoorumissa loi tämän globaalin perustulon suunnitelman, joka on tarkoitus esitellä maailmalla jo tammikuussa 2021.

Se on siis kaikkien velkojen anteeksianto-ohjelma, mutta siihen kuuluu myös pieniä ehtoja, kuten rokotteiden säännöllinen ottaminen, koska Pfizer ja muut lääkeyhtiöt haluavat keinolla millä hyvänsä nämä korona rokotteet yli 95 % maailman väestöön eräistä syistä, jotka liittyvät transhumanistisen agendan esilletuloon.


Ihmiskaupalla rikastunut Suomen huostaanottobines nuolee jo näppejään

Tämä yksityinen lasten huostaanottobines nuolee jo tuolla näppejään, jos tämä tartuntatautilakimuutos menee eduskunnassa läpi, koska sen jälkeen he voivat käytännössä kidnapata kenen tahansa lapsen, kunhan hänelle on vaan saatu terveyskeskuksessa tämä väärennetty positiivinen korona testitulos.

Luultavasti jos lakimuutos menee läpi, niin sen jälkeen Suomen terveyden- ja hyvinvoinnin laitos alkaa painostamaan kouluja pakkotestaamaan lapsia, jotta näitä sopivia saalistettavia uhreja saadaan helpommin kidnapattua näihin yksityisiin sosiaalieritys keskuksiin.

Pyöriihän tässä yksityistetyssä lastensuojelubisneksessä jo nyt melkoiset rahasummat ja näitä perättömiä lastensuojelu huostaanottoja tehdään vuosittain Suomessa todella paljon. 

Tämä yksi lapsi yksityiselle huostaanottomafialle kidnapattuna tuottaa näille rosvoille suuret voitot vuodessa. Että näin tuottoisaa kasvubisnestä se on näille ihmiskauppaa harjoittaville yksityisen lastensuojelun yrittäjille.

Jos välitätte lapsistanne ja heidän vapaudesta, niin olkaa vielä yhteydessä näihin eräisiin kansaedustajiin, jotka tätä tartuntalakimuutosta ovat viemässä eteenpäin. Voisitte vaikka yrittää puhua heille vielä järkeä.


Tartuntalain muutosehdotus

Laki tartuntatautilain muuttamisesta ja väliaikaisesta muuttamisesta. Eduskunnan päätöksen mukaisesti

muutetaan tartuntatautilain (1227/2016) 3 §:n 5 kohta, 24 §:n 2–4 momentti, 57 §:n otsikko sekä 1 ja 2 momentti, 68 §:n 2 ja 3 momentti ja 89 §, väliaikaisesti 91 §:n 1 momentti sekä 92 §, sellaisena kuin niistä on 91 §:n 1 momentti laissa 727/2020,

sekä lisätään lakiin väliaikaisesti uusi 9 a, 58 c–58 h, 59 a–59 d ja 79 a § seuraavasti.
Aloitan huolissani olemisen lakiesityksen aivan viimeisistä sanoista:

"Tässä laissa tarkoitetut ansiotyöstä, oppilaitoksesta tai varhaiskasvatuksesta poissaoloa, henkilön tahdosta riippumatta toteutettavaa hoitoa ja lääkitystä, tapaamisen rajoittamista, eristämistä, karanteenia sekä eristämistä tai karanteenia ulkopuolelta lukittavassa tilassa koskevat muutoksenhakuasiat on käsiteltävä kiireellisinä."

Edellä 9 a, 16, 57, 58, 58 b, 58 d, 58 f, 58 g, 67 ja 69–71 §:ssä tarkoitetut päätökset voidaan panna täytäntöön heti muutoksenhausta huolimatta.

Lain 9 a, 58 c—58 h, 59 a— 59 d ja 79 a § sekä 91 §:n 1 momentti ovat voimassa 31. päivään joulukuuta 2021

VOIMASSA OLEVA LAKI: “Sairastuneen tai perustellusti sairastuneeksi epäillyn henkilön hoitamista terveydenhuollon toimintayksikössä muista siten erillään, että tartunnan leviäminen estyy”.
LAKIEHDOTUS: “Eristämisellä tarkoitetaan sairastuneen tai perustellusti sairastuneeksi epäillyn henkilön hoitamista tai terveydentilan seurantaa muista erillään siten, että tartunnan leviäminen estyy”. Tämä tarkoittanee sitä, että TERVE ihminen voidaan pakottaa karanteeniin ja eristää.


Ohessa linkki Corman- Drosten raporttiin PCR- testien sopimattomuudesta Covid19- viruksen testaukseen, jonka perusteella terveitä ihmisiä on ympäri maailmaa määrätty karanteeniin jo 10 kuukauden ajan. Onko PCR- testi tässä laissa määritelty "perusteltu tapa" diagnosoida sairaus? Siinä tapauksessa se on väärä tapa ja tuntuu todella kummalliselta, että esimerkiksi THL ei ota kantaa testikierrosten määrään ja testin soveltuvuuteen.

Tartuntatautilain määritelmiä: Tartuntatauti voi olla yleisvaarallinen ilman, että henkilö tarvitsee sairaalahoitoa. Esimerkiksi koronavirustaudin piirteenä on, että sairastuminen ei ole kaikille henkilöille itselleen vaarallista, ja monille tauti on lieväoireinen, mutta tartunnan saaneet saattavat silti levittää muille vaarallista tautia."

Yleisvaarallinen tartuntatauti, jonka nojalla voitaneen laittaa tarvittaessa mielivaltaisin perustein täytäntöön myös nykyisessä Tartuntatautilaissa jo oleva pakkorokotuspykälä.

Lakiin pitäisi lisätä, että eristykseen tai karanteeniin määräävän tahon täytyy pystyä todistamaan, että henkilö todella vaarantaa yleistä terveysturvallisuutta. Karanteeniin ja eristykseen määräävän tahon täytyy pystyä todistamaan, että diagnosointitapa on pätevä. Eli tässä tapauksessa täytyy pystyä todistamaan, että positiivisen testituloksen saanut oireeton ihminen todella levittää tautia. Nämä testaustavat ja niiden soveltuvuus taudin diagnosointiin pitää voida esittää eristysmääräyksiä laadittaessa. Jopa WHO on todennut syksyllä, että on todella epätodennäköistä, että positiivinen oireeton ihminen levittää SarsCov2-virusta. Kehomme on täynnä tuhansia eri viruksia, patogeenejä ja taudinaiheuttajia ja emme silti sairasta sataa tautia samaan aikaan. Nykyisellä PCR-testillä haetaan yksi osanen koko mikrobiomistamme ja siitä monistetaan tauti koronatilastoihin ja julistetaan terve ihminen sairaaksi.

Miksi Suomen elinkeinoelämää ajetaan tahallisesti alas?

"Jos on ilmeistä, että 58 d §:n mukaisia ja muita jo toteutettuja toimenpiteitä ei voida pitää toimintaan liittyvän erityisen tartuntariskin vuoksi riittävinä ja jos se on 2 momentissa säädettyjen edellytysten täyttyessä covid-19- epidemian hallitsemattoman leviämisen estämiseksi välttämätöntä, kunnan tartuntatautien torjunnasta vastaava toimielin voi antaa toimialueellaan kaikkia 4 momentin mukaista toimintaa harjoittavia ja tilojen hallinnasta vastaavia toimijoita velvoittavan päätöksen, jonka mukaan 58 d §:n 3 momentin mukaiset yleisölle avoimet tai rajatun asiakas- tai osallistujapiirin oleskeluun tarkoitetut asiakas-, osallistuja- ja odotustilat on suljettava asiakkailta ja osallistujilta. Sen lisäksi, mitä hallintolain 44 §:ssä säädetään, päätöksessä on todettava, mitä covid-19-taudin leviämiselle erityisen tartuntariskin muodostavalla toiminnalla sekä yleisölle avoimilla ja rajatun asiakas- tai osallistujapiirin oleskeluun tarkoitetuilla tiloilla tarkoitetaan. Aluehallintovirasto voi tehdä alueellaan vastaavan päätöksen, jos toimenpiteet ovat välttämättömiä usean kunnan alueella.
Edellä 1 momentissa tarkoitettu päätös saadaan tehdä vain, jos:

1) sairaanhoitopiirin alueella 14 viimeisimmän päivän aikana todennettujen tartuntojen ilmaantuvuus 100 000 asukasta kohden on vähintään 50 ---> Tällä hetkellä Suomessa ilmaantuvuus on melko monessa maakunnassa yli 50, joten tämä laki olisi voimassa meillä tälläkin hetkellä lähes kaikkialla.

2) kunnan tai sairaanhoitopiirin alueella todetaan tautiryppäitä, joiden tartuntaketjuja ei pystytä luotettavasti jäljittämään ja jotka aiheuttavat asiantuntija-arvion mukaan merkittävän riskin uusien tartuntojen leviämiseen alueella; ja

3) tartuntojen määrän sairaanhoitopiirin alueella arvioidaan asiantuntija-arvion mukaan johtavan sairaala- ja tehohoidon tarpeen merkittävään lisääntymiseen, sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön riittävyyden tai asiakkaiden hoivan tai potilaiden hoidon olennaiseen vaarantumiseen taikka muuhun vastaavaan sosiaali- ja terveydenhuoltojärjestelmän ylikuormittumiseen.
Eli kaikkien näiden asioiden määrittäminen, määrääminen ja päättäminen tulee tässä uudessa laissa lepäämään kuntien ja aluehallintovirastojen virkamiesten ja asiantuntijoiden harteilla ilman sen kummempia kommervenkkejä.

"Matkustajamäärän väliaikainen rajoittaminen covid-19-epidemian leviämisen estämiseksi. Jos on ilmeistä, että 58 e §:n mukaiset ja muut jo toteutetut toimenpiteet eivät ole riittäviä ja jos covid-19-epidemian leviämisen estämiseksi voidaan pitää välttämättömänä, Liikenne- ja viestintävirasto voi tehdä päätöksen, jolla rajoitetaan edellä 58 e §:n 1 momentissa tarkoitetun kuljetuspalvelun tarjoajan tai tämän toimeksiannosta toimivan liikennöitsijän suurinta sallittua matkustajamäärää, joka voidaan ottaa liikennevälineeseen. Edellä 1 momentissa tarkoitettu päätös saadaan tehdä, jos:

1) sairaanhoitopiirin alueella 14 viimeisimmän päivän aikana todennettujen tartuntojen ilmaantuvuus 100 000 asukasta kohden on vähintään 25 ---> MITÄ??? Tällä hetkellä Suomessa lähes jokainen maakunta ylittää tämän rajan ilmaantuvuudessa, eli laki tulisi voimaan välittömästi.

"Poliisi valvoo 58 §:n nojalla annettujen yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia koskevien päätösten noudattamista yleisö- ja ihmis- määrää sekä etäisyyksien ylläpitoa koskevien velvollisuuksien ja rajoitusten osalta. Jos 58 §:n nojalla tehtyä yleisötilaisuuksia tai yleisiä kokouksia koskevaa päätöstä ei noudateta, poliisilla on oikeus estää, keskeyttää tai päättää yleisötilaisuus tai yleinen kokous. Poliisimiehellä on myös oikeus määrätä väkijoukko hajaantumaan tai siirtymään, jos yleisötilaisuus tai yleinen kokous on mainitun pykälän nojalla tehdyn päätöksen vastainen. Jollei hajaantumis- tai siirtymismääräystä noudateta, poliisimiehellä on oikeus hajottaa väkijoukko voimakeinoin sekä ottaa niskoitteleva henkilö kiinni."
"Aluehallintovirasto, kunta ja Liikenne- ja viestintävirasto saavat tarkastaa 59 a §:n nojalla valvomansa toimijan tämän lain mukaisen toiminnan sekä toiminnassa käytettävät tilat. Tarkastaja on päästettävä niihin toimipaikan tiloihin, joita velvollisuudet tai rajoitukset koskevat. Tarkastuksessa on salassapitosäännösten estämättä esitettävä kaikki tarkastajan pyytämät asiakirjat, jotka ovat välttämättömiä tarkastuksen toimittamiseksi. Lisäksi tarkastajalle on salassapitosäännösten estämättä annettava maksutta hänen pyytämänsä jäljennökset tarkastuksen toimittamiseksi välttämättömistä asiakirjoista. Tarkastajalla on oikeus ottaa valokuvia tarkastuksen aikana."

VOIMASSA OLEVA LAKI: "Karanteeni toteutetaan henkilön asunnossa tai muussa päätöksen antajan hyväksymässä tai osoittamassa paikassa. Kunnan on tarvittaessa järjestettävä karanteeniin määrätylle asianmukainen karanteenipaikka ja huolehdittava myös karanteeniin määrätyn ruokahuollosta."
LAKIEHDOTUS: "Karanteeni ja eristäminen toteutetaan ensisijaisesti yhteisymmärryksessä henkilön kanssa tämän asunnossa, terveydenhuollon toimintayksikössä, ympärivuorokautisia asumispalveluja tarjoavassa sosiaalihuollon toimintayksikössä, perhekodissa, turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskuksessa tai muussa karanteeni- tai eristämispäätöksen tekijän hyväksymässä ja osoittamassa paikassa, jossa sairastuneen tarvitsema hoito voidaan var- mistaa.

Jos karanteeni- tai eristämispäätös tehdään henkilön tahdosta riippumatta, karanteeni tai eristäminen toteutetaan terveydenhuollon toimintayksikössä, ympärivuorokautisia asumispalveluja tarjoavassa sosiaalihuollon toimintayksikössä, perhekodissa tai turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskuk- sessa. Kunnan on tarvittaessa järjestettävä karanteeniin määrätylle asianmukainen karanteenipaikka ja huolehdittava myös karanteeniin määrätyn ruokahuollosta.

Kunnan ja sairaanhoitopiirin kuntayhtymän
on huolehdittava, että käytettävissä on riittävä määrä karanteeniin ja eristämiseen sopivia tiloja ja tarvittavia suojavälineitä."

MIHIN TARKOITUKSEEN TÄLLAINEN LAKIMUUTOS TEHDÄÄN?
VOIDAANKO LAPSI JOPA EROTTAA VANHEMMASTAAN KARANTEENILLA?

"Ehdotetulla 68 §:n karanteenilla ja eristämisellä kajotaan väistämättä lapsen perus- ja ihmisoikeutena suojattuun vapauteen. Niiden sääntelyn on siten varmistettava, että lapsen perus- ja ihmisoikeudet turvataan, että eri oikeushyviä punnitaan huolellisesti, ja että päätöksenteko ja niiden käytännöllinen toteuttaminen ovat myös menettelyllisesti kestäviä ja lapsen edun periaatteen mukaisia. Tartuntatautilain mukainen karanteeni ja eristäminen saavat olla vain viimeisiä ja välttämättömiä keinoja, eli lievempien keinojen pitää olla osoittautunut tehottomiksi ja va- pauden rajoittamisen pitää olla välttämätön vallitsevissa olosuhteissa. Lapsen eristäminen erilleen hänestä huolta pitävistä aikuisista ja mahdollisesti muista lapsista on erittäin kajoava toimenpide.

Suostumuksen antamisen arvioinnissa ja varmistamisessa tulee huomioida lapsen itsemääräämisoikeuden toteutuminen. Asiakkaan ja potilaan itsemääräämisoikeutta koskevan lainsäädännön valmistelussa on todettu, että henkilö ei lähtökohtaisesti voi antaa suostumustaan perusoikeuksiensa rajoittamiseen. Suostumus ei saa eikä voi miltään osin madaltaa kynnystä vapauden rajoittamisen toteuttamiseen; pikemminkin suostumuksen mahdollisuus osoittaa, että lievempiä keinoja olisi todennäköisesti voitu käyttää jolloin vapauden rajoittaminen ei olisi lainkaan sallittu keino. Henkilöllä ei myöskään ole välttämättä aitoa mahdollisuutta harkita suostumuksen antamista, etenkään mikäli hän on alaikäinen, asuu laitoksessa tai hänellä on toimintakykyyn vaikuttava vamma tai sairaus. Nämä tekijät tulee ottaa huomioon karanteeni- tai eristämispäätöstä tehtäessä. Alaikäisen karanteeniin tai eristämiseen liittyvässä päätöksenteossa ja lapsen mielipiteen selvittämisessä on huomioitava lapsen ikä ja kehitystaso sekä päätöstä, sen toimeenpanoa ja seurauksia koskevan tiedon antaminen lapselle ymmärrettävällä tavalla. Vammaisten henkilöiden osalta tulee huomioida mahdollinen tarve tuettuun päätöksentekoon sekä tarve vaihtoehtoisten kommunikaatiomenetelmien käyttämiseen."

Toivon todella, että jokainen kansanedustaja lukee tämän lakiehdotuksen ajatuksella ja huolella läpi, peilaten sitä ihmisen kansallisiin perusoikeuksiin. Miten nyt jotenkin tuntuu, että tässä lakiehdotuksessa tulkinnanvaraa ja varaa mielivaltaiseen vallan käyttöön, jolla rajoitetaan ihmisen perusoikeuksia, jää aivan liikaa.

Lähde: Valtioneuvosto