http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste suurvallat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste suurvallat. Näytä kaikki tekstit

torstaina, syyskuuta 14, 2017

Björn Wahlroos: Suomen liittyminen Natoon pienentäisi sodan uhkaa


Teksti: Teemu Vehkala

Pankkiiri Björn Wahlroosin mukaan Suomen liittyminen Natoon pienentäisi sodan uhkaa. 

Mutta tuntien näiden eliitti-satanistien retoriikan, joka tarkoittaa aina päinvastaista mitä he sanovat. Jolloin Suomen Nato jäsenyys automaattisesti lisäisi sodan uhkaa.


Nokian ent. Microsoftilta Nokialle tullut toimitusjohtaja Stephen Elop totesi aikanaan "ettei hän ollut troijan hevonen siirtyessään Microsoftilta Nokialle". 

Kun valtion sekä suuryritysten johdossa toimii tällaisia pateettisia valehtelijoita niin kansalaisten puolelta murenee täysin luotamus heihin.

Vaikka sanalla valtio viitataankin poliittiseen että hallinnolliseen, oikeudelliseen sekä taloudelliseen järjestelmään. Niin julkisoikeuden mukaan valtio on yhdyskunta, joka käyttää määrätyillä alueilla pysyvää valtaa.

Mutta fasistisessa valtiojärjestelmässä valtio liittoutuu suuryritysten kanssa yhteen ja murskaa mm. yksilönvapauden vapaakaupan sekä muun suuryritysten edun nimissä. 


Kuten tietovuotaja Edward Snowden totesi muutama vuosi sitten, että jokainen joka on joskus nolannut suurvallan ei voi elää turvassa. Jolloin toisinajattelijat tulevat aina olemaan vaarassa.

Lähteet: MTV Uutiset

UP  

The Guardian 

Wikipedia 

Kansanuutiset 

perjantaina, syyskuuta 27, 2013

Interpol etsintäkuulutti 7/7 terrori-iskujen lesken



Maailman kansainvälinen rikospoliisijärjestö on etsintäkuuluttanut 7/7 terrori-iskujen lesken Samantha Lewthwaiten.  

Tämän etsintäkuulutuksen syynä saattaa olla se, että Lewthwaitea yritettiin lavastaa yhdeksi Nairobilaisen ostoskeskuksen ampumavälikohtauksen syylliseksi. Mutta kun operaatio alkaa olla jo finaalissa, niin informaatiosodankäynti tässä "White Widowiksi" ristityn Lewthwaiten osalta alkaa olla jo loppuun kulutettu. 

Mutta kyllähän yhden hyökkääjän kerrottiin paenneen ostoskeskuksesta ja jos nyt tämä vale menisi läpi valtamediassa, niin julistettaisiinko sitten Lewthwaite yhdeksi syylliseksi. Sen näemme jatkossa.



Nyt 24. syyskuuta päättyneessä Nairobissa sijaitsevan Israelilaisomisteisen Westgate ostoskeskuksen hyökkäyksessä kuoli väitetysti 72 ihmistä (mukaanlukien 5 hyökkääjää). 11 hyökkääjää pidätettiin ja n. 175 ihmistä loukkaantui.

Syy siihen miksi näiden ostoskeskukseen hyökänneiden henkilöllisyyttä ei olla vielä kerrottu julkisuuteen johtuu siitä, että tämä ensimmäinen Nairobin tapauksen tekaistu terroristilista osoittautui jo valheelliseksi. Joten Pentagon, Yhdysvaltain CIA sekä Israelin tiedustelupalvelu Mossad joutuvat tässä välillä keksimään uskottavampia syyllisiä joita heillä kyllä on tuhansittain tietokannoissa vaikka somalian kansalaisista lähtien. Että kenties tämä helsinkiläinen somalimies tippuu siinä seuraavalta listalta pois ? Toivotaan näin.



Mutta informaatiosodankäynti on nyt kiristynyt niin kriittisesti, että tällaiset lavastetut ampumavälikohtaukset ja terrori-iskut eivät enää mene läpi kuten ennen mm. Yhdysvaloissa 11.9.2001 ja Lontoossa 7.7.2005. Sillä nykyään maailman väestön tietoisuus on noussut huomattavasti korkeammalle (kiitos internetin ja mm. sosiaalisen median) tasolle noista ajoista ja se on vaikuttanut oleellisella tavalla myös tämän valtaeliitin luoman terrorismin vastaisen sodan tehoon niin paljon, että tämä suurvaltojen ja massamedian syöttämä propaganda ei enää uppoa samalla teholla mitä se upposi menneinä vuosina. Ja se kuulkaas ottaa pannuun tätä sotateollisuuden omistavaa valtaeliittiä ja kunnolla.

Lähde: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013092617539208_ul.shtml