http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste Suomen luonto. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Suomen luonto. Näytä kaikki tekstit

maanantaina, toukokuuta 15, 2017

Suomen luonto käyttäytyy oudosti (puissa ei näy kerkkejä)


Ekku Mattila on tämä suomalainen mies, joka tuli aiemmin tunnetuksi siitä kun hän parantui vakavasta syövästä juomalla säännöllisesti havupuu-uutetta. Hän onnistui lopulta jopa juoksemaan maratoninkin.

Mattila on myöhemmin tullut tunnetuksi mm. selvännäkijänä ja hän kirjoittaa tällaista blogia kuin http://www.selvannakija.blogspot.fi 

Nyt tämän blogin uusimpia bloggauksia on otsikolla "Puissa ei näy kerkkejä.... tietääkö sotaa ?"

Mattila kertoo seuranneensa luonto, niin syksyisin, talvisin, kuin keväällä sekä kesälläkin. 

Nyt keväällä puiden kerkkien pituus olisi n. 10 senttiä ja ne kasvavat aina juhannukseen saakka.  Mutta nyt nämä puiden kerkit ovat vain n. yhden sentin pituisia.

Kuulemma vuonna 1939 puiden kevätkasvu oli vain n. kahden sentin mittaisia kerkkien osalta ja silloinhan alkoi loppuvuodesta Suomessa talvisota.

Lähteet: http://selvanakija.blogspot.fi

Hymy -lehti 



 




 

tiistaina, marraskuuta 18, 2014

Jan Vapaavuori esittää erityistilintarkastusta Talvivaara oy:stä


Kokoomuksen elinkeinoministeri Jan Vapaavuori esittää nyt mediassa, että kuinka Talvivaarasta on tehtävä erityistilintarkastus. Vapaavuori sanoi medialle, ettei hän itse epäile väärinkäytöksiä, mutta erityistilintarkastuksella vältettäisiin mahdolliset jälkipuheet.

Asia on muuten hyvä, mutta millä tämä erityistilintarkastus saataisiin tehtyä puolueettomasti. 

Eliitin virkamiehetkö selvittävät Talvivaaran sisällä tapahtuneet sotkut ? Jo pelkästään Kokoomukseen on mennyt luottamus koko kansalta, niin pitäisikö Suomen kansan uskoa näitä samoja valta-asemalla turmeltuneita herroja.

Byrokraattinen virkakoneisto on aina niin tyhmää, että virkamiehet kun eivät osaa ajatella, niin pitää aina tilata kalliit konsultit ajattelemaan heidän puolestaan. Nyt kun Talvivaaran uraanikaivokseen tarvittaisiin ympäristökonsultti, joka laskuttaisi veronmaksajia tarvittavat puoli miljoonaa ja saisi selville, että uraanikaivostoiminta pilaa Suomen luonnon. Tämä ei kuitenkaan käy, koska silloin USA:n armeija ja Nato menettäisi ydinaseisiin tarvittavat uraaniesiintymät, joiden vuoksi koko Talvivaara Oyj on ollut pystyssä.

Jos kerta Talvivaaran kaivos ei tuota valtiolle kuin pelkkää tappiota, niin minkä takia Suomen veronmaksajien tulisi tukea USA:n ja Naton tappiollista ydinaseteollisuutta ja sallia vielä se, että Suomen maaperä tuhoutuisi tuosta aiheutuvan säteilyn ja saasteiden johdosta ?