http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste auktoriteettiusko. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste auktoriteettiusko. Näytä kaikki tekstit

torstaina, tammikuuta 21, 2016

Tutkijat: Aurinkokunnasta löytynyt yhdeksäs planeetta


Yhdysvalloissa sijaitsevan California Institute of Technology -yliopiston tutkijat ovat väittäneet "ehkä" löytäneensä aurinkokunnastamme yhdeksännen planeetan. Sen massa on n. 5000-kertainen verrattuna Plutoon.  Joku voisi nyt jo sanoa, että Nibiru tai Planetta X on löydetty.

Tämän uutisen julkaisi alunperin maailman massaväestöön kohdistuvasta uutispropagandastaan Reuters. 

Niin kovin yllättävää koko uutisessa oli se, kuinka kerrottiin että tämä planeetta saattaa olla olemassa. Otsikossa kuitenkin kerrotaan, että kyseinen planeetta on jo löydetty ja perään on laitettu kysymysmerkki. 

Tämä on juuri tyylinäyte taitavasta massoille suunnatusta mielen muokkauksesta.

Jos muilta planeetoilta löydetään elämää, niin tutkijat uutisoivat, että muilla planeetoilla "saattaa olla elämää". Mitään ei koskaan kerrota ihmisille suoraan ja totuus pimitetään jokainen kerta, koska tieteen tarkoitus ei ole missään vaiheessa ollut raportoida absoluuttisia totuuksia. 

Koska tiede kaapattiin jo ajat sitten näiden korruptoituneiden valtatahojen käsiin ja he alkoivat lopulta käyttämään sitä valtaväestöön heijastetun propagandan käyttövälineenä, kun huomattiin miten teknokraattinen liike sai tehtyä ihmisistä tiedeuskovaisia.  Näin sitten tuo vain tiede on oikeassa suggestio porautui eteenkin akateemisesti koulutettujen tajuntaan.


Lähde: http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/tutkijat-loytaneet-aurinkokunnastamme-mahdollisesti-uuden-planeetan-se-on-iso/5699690

keskiviikkona, lokakuuta 17, 2012

Propagandasta


Propaganda on yksi Pentagonista maailmalle suolletun informaatiosodan tärkeimpiä työkaluja. Sen tarkoituksena ei ole missään nimessä kertoa totuutta, vaan tuoda jatkuvasti valheita esiin useissa tapauksissa.

Esimerkiksi Syyrian ja Iranin jatkuva demonisointi valtamediassa ei ole mistään muualta kotoisin kuin Pentagonista kirjoitettu ja tuotettu.


Men In Black (MIB) elokuvissa on näillä päähenkilöillä tällainen ison kynän muotoinen laite, jolla he onnistuvat pyyhkimään kaikkien julkisella paikalla olleiden silminnäkijöiden muistin ja kertomaan heidän alitajuntaansa suoraan valheen, jolla tämä milloinkin peitelty tapaus on tarkoitus peittää silminnäkijöiden muistista/mielestä.

Valtamedia toimii aivan samalla tavalla ja siinä tuo muistinlamaannuttamislaite on suoraan siinä sanomalehden paperimusteessa sekä mediatalojen internetsivuilla. Sillä propagandahan perustuu vain ja ainoastaan auktoriteettiuskoon ja nämä kaikki sen sisällä nukkuvat eivät kyseenalaista mitään mitä virallinen tietolähde, eli media heille milloinkin kertoo. Näin ollen valtamedia ja tiedemaailma pystyy näin ollen aivopesemään kaikki vanginvartijatietoisuuden alla elävät massat. Joten eikös kyse olekin silloin varsin vaikutusvaltaisesta salaliitosta.