Jos haluat tukea työtämme vapaan journalismin eteen Tilinumero FI85 3939 0033 2259 47 maksun saaja: Teemu Vehkala Tai Mobilepay: 3529QA
tiistaina, helmikuuta 11, 2025
Teemu Vehkala Show #182 - USAID rahahanat kiinni maailmalla
keskiviikkona, maaliskuuta 06, 2024
lauantaina, heinäkuuta 22, 2023
New Jerseyssä pidätettiin rabbeja epäiltynä mm. sisäelinkaupasta, rahanpesusta sekä poliittisesta korruptiosta
Vuonna 2009 New Jerseyssä pidätettiin rabbeja, joita epäiltiin korruptiosta, sisäelinkaupasta, rahanpesusta.
Uutistoimisto Reuters ensitöikseen sensuroi, eli poisti koko jutun sivuiltaan alle 12 tunnin aikana. Mutta juttu löytyy silti välimuistista. Tämä kertoo jo vähän siitä, että miten valtamedian korporaatiot suhtautuvat ihmiskauppaan ? No peittelemällä sen jäljet, josta todisteena tässä tuo Reutersin sensuroima artikkeli.
Kyseinen korruptiotutkinta oli alkanut jo vuoden 1999 heinäkuussa ja kesti aina kymmenen vuotta ja tunti tarkemmin nimen Operationa Big Rig (Suom. Operaation Iso Ero).
Siinä vakoiltiin ensin näitä poliitikkoja, jotka ottivat näiltä kyseisiltä ihmiskauppamafia rabbeilta lahjuksia vastaan. Asialla olivat paikalliset rabbit.
Pidätettyjä henkilöitä oli yhteensä 44 kpl Hobokenin, New Jerseyn alueelta.
New Jerseyn alueen korruptio on pelkästään yksiä pahimpia koko maassa sanoi FBI:n erikoisryhmän agentti Ed Kahrer.
Rabbeja syytettiin rahanpesusta, jonka päätekijäksi epäiltiin Saul Kassin nimstä rabbia, joka johti Syyrian-Juutalaista synagoogaa Brooklynissä.
Levy Izhak Rosenbaum (kuvassa) taas johti Brooklynissä ihmisten sisäelinkauppaa kaupaten mm. munuaisia jo kymmenen vuoden ajan pimeillä sisäelinmarkkinoilla.
Hänen liiketoimintansa oli ensin hankkia jostain munuainen n. 10 000 dollarilla ja myydä se sitten eteenpäin 160 000 dollarilla.
Vuonna 2014 tämä kyseinen sisäelinkauppias Rosenbaum vapautui vankilasta ulos, josta oli aina juttu Israelin Times lehdessä.
torstaina, heinäkuuta 29, 2021
Koronarokotuspartioita havaittu Helsingissä
Kuulin tänään luotettavalta taholta, että Helsingin jakomäen s-marketissa pyöri tänään pullonpalautuksen vieressä HUS sairaanhoitopiirin koronarokotuspartio ja tiedusteli, että oliko kaupassa halukkaita ottamaan siltä seisomalta koronarokotuksia.
Tämä sama rokotuspartio kuulemma myös pyöri tänään jakomäessä leikkipaikkojen läheisyydessä ja tiedusteli, että oliko lapsia halukkaita ottamaan koronarokotetta.
Eli nyt on siirrytty jo rokotuspartioihin ja piikkejä ollaan tarjoamassa suoraan julkisilla paikoilla käsivarteen.
THL:n koronarokotuskiima sen kuin kasvaa ja puolueet on laitettu vaatimaan rokotuspassia, josta vielä eduskuntaa sekä Suomen terveysministeriötä on ilmieselvästi painostettu nyt lomien aikana.
THL:n olisi tarkoitus aloittaa alle 16-vuotiaiden lasten rokottaminen nyt elokuussa, kun koulut avautuvat.
perjantaina, huhtikuuta 16, 2021
Keskustan ex-valtiosihteeri Jari Partaselle hillotolppavirka Eurooppalaisesta sijoituspankista
Suomen valtioneuvosto hyväksyi eilen keskustan ex-valtiosihteeri Jari Partaselle myönnetyn hillotolppaviran Euroopan jälleenrakennus- ja kehityspankin johtokunnasta.
Partasen palkkiovirka kestää 1.9.2021 - 31.08.2024 välisen ajan.
Partanen toimi keskustan eduskuntaryhmän pääsihteerinä vuosina 2007-2015.
Euroopan jälleenrakennus- ja kehityspankki perustettiin jo vuonna 1991 tukemaan Keski- ja Itä-Euroopan maiden, Baltian sekä muiden entisen Neuvostoliiton maiden talousllista kehitystä ja siirtymistä demokratiaan ja avoimeen markkinatalouteen.
Pankin osakepääoma on jo n. 30 miljardia euroa, josta Suomen osuus on 1,25 prosenttia ja tämän pankin osakkeenomistajina ovat 69 valtiota, Euroopan investointipankki ja Euroopan unioni. Pankki toimii 38 maassa.
Lähde: ILTALEHTI
torstaina, huhtikuuta 08, 2021
Korona kyykytys loppuu, jos sen lopetamme
Valemediasta on viimeaikoina saanut lukea jos monen moista sepostusta, kuinka koronaan on nyt olemassa Suomen hallituksella salainen EXIT-strategia.
Elinkeinoministeri Mika Lintilä väitti saaneensa kyseisen salaisen EXIT-muistion käsiinsä viime maanantaina.
Mutta mies valotti valemedialle, että kyseinen exit-stragian valmistelu jätettiin tylysti sivuun mm. työ- ja elinkeinoministeriössä (TEM).
Mutta mikäs siinä muistiossa on niin salaista ?
Edelleen jos kysesssä olisi aito tartuntatauti ja "pandemia", niin sellainsen poistumisaikataulua ei voida ennustaa, kuten vaikkapa jotain urheilutapahtumaa voidaan, jolle sovitaan tapahtuma-aika erikseen.
Mutta tämä Suomen hallituksen salainen korona EXIT muistio on juuri tältä osin merkillinen, että pääministeri Sanna Marin vihjaili, että jo elokuussa 2021 päästäisiin palaamaan vanhaan normaaliin takaisin.
Peruspalveluministeri Krista Kiuru heitti vielä ilmoille suoraan, että "kysymys on siitä että onko kesä vai kevät peruttu. Ja kyllä tätä kevättalvea nyt vähän perua että kesä olisi parempi".
No eipä pääse nämä arrogantit poliitiikot Pori Areenaan 2021 Pori jazzeille paskantärkeilemään tänäkään vuonna.
Mutta Helsingin Sanomien mukaan suunnitelmaluonnoksen mukaan viimeistään heinäkuun aikana rajoituksia olisi purettu jo niin, että kesän vietto sujuisi varsin normaalisti.
Tottakai siinä viimeistään heinäkuun lopulla tultaessa elokuun alulle koronavirus jää taas sille valtiosääteilselle kesälomalleen, koska Suomen hallituksella ja valemedian viranomaisilla ei jälleenkään riitä resurssit, kun nämä virkamieshuijarit ja valemedian CIA:n lahjomat toimittajat lähtevät palkollisille kesälomilleen.
Mutta Helsingin Sanomat valehtelee tässä jutussaan, kun se kertoo, ettei Suomessa ole ainakaan vielä tarkoitus käyttää hyväksi valmisteilla olevaa rokotustodistusta tai- passia kuten Tanskassa. Mutta somehuhut ovat kertoneet jo sellaista huhua, että tämä rokotuspassi esiteltäisiin Suomessa toukokuussa 2021.
Että jälleen kerran valemedia kusee kansalaisia silmään minkä ehtii, koska Helsingin Sanomatkin pelaa tässä koronavirus narratiivissa vain ja ainoastaan lääketeollisuuden rikollisten pussiin, koska Helsingin Sanomat Sanomamedia konserni omistaa mm. lukuisten lääkeyhtiöiden osakkeita.
Jos vähänkään on kiinnostusta ottaa selville, että minkä sarjan vedätys tämä korona on, niin suosittelen katsomaan PLANDEMIC INDOCTORNATION nimisen dokumenttielokuvan, josta juuri julkaistiin nettiin Suomenkielisillä teksteillä oleva versio.
Tämä on jo sen sarjan dokumenttielokuva, että jos vaikka YLE näyttäisi sen edes kerran ulos Suomen tv-verkossa, niin talon pääjohtaja joutuis samantien eroamaan virastaan.
Lähteet: ILTALEHTI, ILTALEHTI II
Jos haluat tukea blogin toimintaa, niin PayPal kautta se onnistuu kätevästi. https://www.paypal.com/donate/?hosted_button_id=X58D4Q466Q96C
tiistaina, maaliskuuta 16, 2021
Suomi jatkaa edelleen Astra Zenecalla rokottamista
Suomen valtio on päättänyt edelleen jatkaa Astra Zenecan rokotteilla ihmisten rokottamista, vaikka monet maat ovat keskeyttäneet kyseiset rokotukset, koska kuolemia ja haittatapauksia on ilmennyt niin pajon.
Tämä kuvastaa paljon sitä tilannetta, että miten lääketeollisuuden kautta korruptoitunut Suomen valtio on.
Sairaalat ja lääkärithän saavat tälläkin hetkellä pelkistä kuolintilastojen väärentämisestä n. 8000-12 000 euron lajukset per kuolintodistukseen väärennetty potilas, kun sinne johonkin perussairauteen kuollut yli 80-vuotias vanhus merkitään, että "kuoli koronaan".
Joten tässä näette, että miten suuri valhe tässä on käynnissä maailmassa sekä Suomessa, koska muuten ei tämä maailmanjärjestys etene ilman tällaista lääketeollisuuden jättivalhetta.
Mutta me voimme lopettaa tämän valheen, jos lakkaamme uskomasta siihen. Joten lakkaa pelkäämästä koronaa. Älä käy testissä, älä ota rokotetta... Puolusta itsemääräämisoikeuttasi, vielä kun sinulla sellainen on, koska itsemääräämisoikeus olisi määrä viedä valtioilta sekä ihmisiltä pois siinä eliitin tavoittelemassa ja ajamassa UUDESSA NORMAALISSA.
Lähde: IL
sunnuntaina, tammikuuta 24, 2021
Britannian hallitus on jo niin kusessa, kun korona ei leviä, että se suunnittelee tarjoavansa ihmisille 500 puntaa koronatestiin menosta
Britannian hallitus on jo niin epätoivoisessa tilassa kun korona ei leviä riittävän nopeasti, että se suunnittelee tarjoavansa 500 puntaa (n. 561 euroa) jokaiselle, joka menee koronatestiin.
Vaikka britanniassa korona tartuntoja ilmoitetaan lehtitietojen mukaan päivässä yli 30 000, niin tammikuun alusta nämä määrät ovat kuitenkin lähes puolittuneet, koska britannian hallituksen mukaan liian vähän ihmisiä käy korona testeissä.
Sky Newsin mukaan taas maan hallitus ei ole vielä päässyt sopuun suunnitelman käyttöönotosta.
Lähteet: ILTALEHTI
keskiviikkona, kesäkuuta 17, 2020
Jussi Niinistölle poliittinen palkkiovirka Kannuksen kaupunginjohtajana

Ex puolustusministeri Jussi Niinistö sai poliittisen palkkioviran Kannuksen kaupunginjohtajana.
Aikaisemmin Niinistö oli jo hakenut Seinäjoen kaupunginjohtajan paikkaa, muttei tullut valituksi.
Hän sai viime maanantaina Kannuksessa järjestetyssä kaupunginjohtajan äänestyksessä 23 ääntä. Kun taas Keski-Pohjanmaan liitossa työskentelevä Anne Sormunen sai vain neljä ääntä.
Muistan kun somessa muutama vuosi sitten sen jälkeen, kun Perussuomalaiset oli jakautunut kahtia, niin Jussi Niinistö leveili jollekin Facebook käyttäjälle, ettei hänellä ole enää mitään hätiä, kun hänelle oli jo luvattu paikka korkeammalta oksalta. Sillä hän varmaan viittasi tähän tulevaan poliittiseen palkkiovirkaansa.
Sillä silloin kun tällainen ex puolustusministeri järjestetään jonkun Suomalaiskaupungin kaupunginjohtajaksi, niin aivan varmasti asiaan liittyvät myös kyseisen kaupungin vapaamuurarit, jotka Kannuksen kohdalla aika todennäköisesti olivat vaikuttamassa siihen, että Jussi Niinistö tuli valituksi.
Eduskunnan ministerin virat ovat jo useita vuosia olleet kuin pyöröovi poliittisiin palkkiovirkoihin, joka on yksi yleisin poliittisen järjestelmän korruption väline ja keino.
Mutta Jussi ei taas olisi tuota palkkiovirkaansa saanut, jos hän olisi vaikka toiminut ollessaan puolustusministerinä Nato-kriittisesti.
Kun palkkiovirka tulee vasta siinä vaiheessa, kun on hoitanut hommat asianmukaisesti ja kumartanut Jenkkeihin päin. Sitähän varten ne rukousaamiaisetkin siellä Valkoisessa Talossa ovat kerran vuodessa, jonne menee nämä tietyt poliitikot saamaan uusia ohjeita näiltä heidän puolueidensa salaisilta rapakontakaisilta rahoittajilta.
Lähde: https://demokraatti.fi/jussi-niinisto-uusiin-toihin-saa-johdettavakseen-5-500-asukkaan-kaupungin
tiistaina, huhtikuuta 28, 2020
Bill Gates lahjonut jo miltei koko Iso-Britannian terveydenhoitojärejstelmän
Miljardööri Bill Gates on lahjonut jo miltei koko Iso-Britannian terveydenhoitojärjestelmän (NHS) sekä sen hallituksen asiantuntijat.
Gates toimii nyt yhteistyössä rokotejätti GlaxoSmithKlinen kanssa RNA koronarokotteiden kanssa.
Gatesin ja GlaxoSmithKlinen tavoite on saada rokotettua 7,5 miljardia ihmistä maailmassa.
Britanniassa tuolle RNA-rokotteelle on määrätty 477 punnan hintalappu, joka toisi 31,5 miljardin punnan tienistit GSK:lle ja Gatesille.
GlaxoSmithKline oli myös sama rokotevalmistaja, joka tyrkytti 2009 maailmalle pandemrix rokotteitaan, joista moni sairastui mm. narkolepsiaan.
Myös Suomen Terveyden ja Hyvinvoinninlaitos (THL) on jo lahjottu Bill Gatesin säätiön toimesta, koska THL on kuitannut salaa useita miljoonia euroja koronavirusrokotteen lobbaukseen ja mainostamiseen.
torstaina, huhtikuuta 23, 2020
Business Finlandin myöntämistä koronatuista aloitetaan kulissitutkinta

Teksti: Teemu Vehkala
Näyttäisi selvästi siltä, että Suomen kansalaiset ja eteenkin pienyrittäjät vetivät puruja nokkaan noista Business Finlandin van tietyille yrittäjille myönnetyistä jopa 100 000 euron suuruisista koronatuista (hillotolpparahoista).
Joten nyt kiukustunutta Suomen kansaa täytyy saada rauhoitettua, joten nyt elinkeinoministeri Mika Lintilä ilmoitti eilen tiistaina, että kuinka kaikille osapuolille on parhaaksi, että tarkastus tehdään, koska epäilyksen varjoa on heitetty aika paljon päälle.
Mutta edelleenkään Suomessa ei ole sitä perustuslakituomioistuinta, joka olisi se ainoa oikeudellinen elin, joka voisi tutkia näiden virkamiesrikollisten virkarikoksia tai väärinkäytöksiä.
Nyt niitä tutkii näiden poliittisten hillotolppamiesten kaverit.
Kun sen Demla ry:n jäsenetkin kuuluvat samoihin purjehdusseuroihin, niin revippä siitä vielä oikeutta itsellesi, kun Suomen käräjäoikeudenkin tuomarit, syyttäjät, lautamiehet sekä lakimiehet kuuluvat samoihin purjehdusklubeihin ja istuvat samoissa pöydissä.
Niin kauan kuin nämä yksityisomisteiset pankit on päästetty valtaan, niin maitamme johtavat heidän lahjomat virkamiesrikolliset.
Se valtahierarkia menee näin, että siellä on ylin pankkijohto Sveitsin Baselissa BIS-pankissa.
Siitä alaspäin tulevat taas Maailmanpankki.
Tästä alaspäin mennään jo Euroopan keskuspankkiin (EKP).
Sieltä lainataan rahaa näille Suomessa toimiville pankeille, joista taas asiakkaat sitten lainaavat nämä asuntolainansa jne.
EKP toimii myös valtioille lainaajina.
Mutta tämä salaisuus on siinä, että joka vuosi kun pankit saavat aikaiseksi tuon 5 prosentin vuosikoron, niin sitä ei luotu millään velkasopimuksella, kuten tavallista kiertoon syntyvää rahaa. JOten siksi näiden ylemmillä tasoilla toimivien pankkiirien täytyy ottaa tämä 5 prosentin vuosittainen korkoprosentti jostain muusta sopimuksesta, jolloin tämä aiheuttaa vuosittain jatkuvasti maailmanlaajuisen taloudellisen alijäämän, joka on johtanut siihen, että työpaikkoja on yhä vähemmän ja kilpailu kiristyy sekä taloudellinen kurjuus.
Eli työttömät eivät ole siihen sittenkään syyllisiä, kuten monet työläiset on opetettu luulemaan, vaan tämä massatyöttömyyskin on miltei täysin näiden pankkien syytä.
Näin on siis olemassa tämä jatkuva pankkien 5 prosentin vuosikorko, joka tekee jo 10 vuodessa 50 %
Kun se tekee 20 vuodessa jo 100 prosentin puhalluksen talousjärjestelmiimme. Joten se rahatalouden alijäämä kasvaa koko ajan ja muistuttaa kuin jotain ydinräjähdyksen aiheuttamaan suurta kuoppaa, johon putoaa yksityisyrittäjiä sekä velkaantuneita.
Ja nämä pankkiirit ovat kuin vampyyreita, jotka imevät kaiken pääoman mitä vain pystyvät ihmisistä pois keinolla millä hyvänsä.
Joten onko oikein, että näillä korruption huipulla toimivilla poliitikoillakin on sitten aina vielä se kuukausipalkkojensa lisäksi heille annettu luottokortti käytössä, jolle on talletettu tietty lahjontasumma Sveitsin tileille, joilla nämä korruption edessä altistuneet poliitikot voivat sitten höylätä sitä Sveitsin tilien pääomaa tuolla päättymättömällä muovikortilla sen edestä, että ovat myyneet sielunsa sen vuyoksi, että Suomen kansalaiset olisivat köyhiä ja velkaorjuudessa.

Olisi jo ehkä korkea aika tajuta se, että nämä Pankki-illuminaatit eivät salli minkäänlaista vapaata kilpailua, koska nämä n. 150 monikansallista yhtiötä pyrkii raivaamaan kaikki kilpailijat tieltään pois. Joten kahvilat on silloin muutettava Starbuckseiksi.
Jos Jeesus muutti veden viiniksi, niin Starbucks muuttaa pienyrittäjien kahvilat Starbuckseiksi.
Näiden teollisuusjättien kanssa onkin jonkun pienyrittäjän melko haastavaa yrittää kilpailla.
Kyllähän siis näillä monikansallisilla yhtiöillä menee melko hyvin, kun niiden johtajien matkustusbudjetit ovat vuosittain miljoonaluokkaa.
Homma kun on niin, että jos meidän veronmaksajien täytyy elättää näiden rikkaiden pankkiirienkin kallis jetset elämä, niin kohta käy niin, että tulee jo huutava pula näistä KELA-tuilla töitä tekevistä matalapalkkatyöntekijöistä.
Kun taas nämä oikeistolaiset Kokoomuslaiset ovat usein äänessä ja ylistävät kuinka Suomeen täytyy saada lisää matalapalkkaisia työntekijöitä. Mutta nämä Kokoomuslaiset eivät itse ole valmiita edes päiväksi menemään niihin ylistämiinsä matalapalkkatöihin, koska niillä matalapalkkatöillä kustannetaan näiden oikeistolaisen tuottamatonta työtä tekevän rahaeliitin jetset elintaso.

Näin se Illuminatin valtapyramidi aikanaan rakennettiin, että tämä ylemmän tason eliitin jetset elintason laskun maksavat me tavalliset ihmiset, eli veronmaksajat ja veronmaksajat ovat näille pankkiireille puhtaita lypsylehmiä.
Mutta myös työttömät ovat heille lypsylehmiä, koska heillä voi taas monikansalliset yhtiöt ylläpitää tätä TE-keskuksen (ent. työvoimatoimisto) organisoimaa orjatyövoimaa, joka myöskin perustuu työttömien työnhakijoiden sinisilmäisyydelle, koska heidät huijataan laittamaan nimi sellaiseen paperiin, joka sinetöi heidän orjallistamisensa palkatta jonkun työvoimaviranomaisen organisoiman orjatyöpajan palvelukseen.
Esimerkiksi suomalainen toimisto- ja koulukalusteiden valmistaja Martela Oyj on hyödyntänyt paljon työttömillä työnhakijoilla täydennettyä orjatyöreserviään.
Facebookissa on jo useita vuosia toiminut tällainen ryhmä kuin Orjafirmat, jonne kootaan yrityksiä, jotka käyttävät orjatyövoimaa.
Nyt Kemira mm. etsii kesäksi orjatyöntekijää harjoittelijaksi Puolan, Gdanskin toimipisteeseen.
Työnhakijaa kehoitetaan hakemaan tukea valtiolta tai Erasmus vaihto-ohjelmasta. Mutta lentolippu Puolaan, asuminen ja julkisen liikenteen lippu (Puolassa n. alle euron per matka) sisältyvät korvaukseen tästä orjatyöpaikasta.

Ei sentään vielä Suomen TE-keskukset etsi suomalaisia työttömiä lähtemään Kongoon kaivamaan paikallisten lapsien kanssa Kobolttia KELA tuilla, kun palkkaa ei ole varaa maksaa.

Lapsityövoimalla kaivettua kobolttia hyödyntävät mm. Apple, Daimler, HP Inc. Huawei, Lenovo, Microsoft, Samsung Electronics, Samsung SDI, Vodafone Group, Volkswagen, ATL, Sony jne.
En tiedä sitten, että maksaisiko se Applen IPHONE yli 2000 euroa, jos näille afrikkalaisille lapsikaivajille jouduttaisiin maksamaan heidän paikallisen työehtosopimuksen mukainen palkka ?
Siitä puhelimesta tulisi Etelä-Suomessakin sn jälkeen hyvin nopeaan WestendPHONE.
keskiviikkona, marraskuuta 27, 2019
Jutta Urpilainen sai palkkioviran EU komissaarina
Teksti: Teemu Vehkala
Jutta Urpilainen sai palkkioviran EU:n komissaarina. Valtaosa suomalaismepeistä äänesti komission puolesta, mutta Vihreät jättivät tyhjän äänen, joka oli puolueen sisällä sovittu etukäteen.
Urpilaisen palkkiovirka syntyi siitä kun hän toimi Jyrki Kataisen hallituksen aikana Suomen valtionvarainministerinä, jolloin Suomen valtio pääsi velkaantumaan yli 47 miljardia euroa.
Palkkiovirka myönnetään vain globalistipoliitikoille, ei muille
EU komissaarin salkkuun ja palkkiovirkaan eivät pääse kaikki EU maiden ministerit, vaan siihen edellytetään suurta kuulijaisuutta sen puolesta, että valtioiden täytyy velkaantua riittävän paljon näiden ministerien toimikaudella.
Esimerkiksi Unkarin pääministeri Viktor Orban, joka on liian kansallismielinen ei ole lainkaan kelvollinen EU-komissaarin palkkiovirkaan, koska hän toimii täysin EU-komissiota vastaan. Joten hänelle ei siksi tulla koskaan päästämään ovia näiden EU:n suurempien lihapatojen ääreen.
Orbania ei ole näkynyt siksi edes Bilderberg kerhon salaisissa kokouksissa, mutta Jutta Urpilainen otti sinne aikanaan osaa.
Mutta Urpilaisen kohdalla hänelle tullaan vielä tuon komissaarin virkakauden jälkeen järjestämään hyvin suuripalkkainen demarien suojatyöpaikka Suomesta tod. RAY:n tai Veikkauksen hallituksen johdosta.
Lähde: HS
tiistaina, toukokuuta 14, 2019
Coca-Cola lahjoi tutkijansa 8 miljoonalla eurolla
Yhdysvaltalainen virvoitusjuomajätti Coca-Cola lahjoi Ranskassa tutkijat kahdeksalla miljoonalla eurolla, jotta sillä saatiin näyttämään että yhtiön sokeripohjaiset juomat olisivat terveellisiä.
Rahoitus annettiin niin terveysalan ammattilaisille, tutkijoille kuin myös urheilujärjestöille. Motiivina oli saada huomio pois sokerijuomien epäterveellisyydestä.
Epämiellyttävät tulokset sensuroitiin
Mutta sen sijaan kaikki negatiiviset jutut Coca-Cola sokerijuomien epätervellisyydestä sensuroitiin järjestelmällisesti, koska muuten ne voisivat aikaansaada yhtiölle huonoa mainetta ja heikentää heidän liikevaihtoaan.
Myös Coca-Colan light juomissa käytetty aspartaami (asesulfaami K E-koodi E951) on keinomakeutusaineena vaarallinen aine ja se on valmistettu geenimanipuloidusta kolibakteerin ulosteesta.
Lähde: Iltalehti
maanantaina, tammikuuta 21, 2019
VIktor Orbán on suuri kivi EU-eliitin kengässä
Teksti: Teemu Vehkala
Unkarin presidentti Viktor Orbán on ollut todella suuri kivi tämän Euroopan unionin integraatiota ajavan eliitin kengässä.
Orbánia on viime vuosina yritetty mm. lukuisilla keinoilla saada muuttamaan mielensä siihen, että hän suostuisi avaamaan Unkarin rajat ja päästämään maahansa satojatuhansia lähi-idästa tulleita pakolaisia.
Mutta Orbánin tiukka maahanmuuttolinja pitää Unkarissa edelleen rajat kiinni ja siihen maahan tulevat pakolaiset karkoitetaan pakolaiskeskusten kautta rajan yli jatkamaan matkaansa.
Euroopan komission varapuheenjohtaja Jyrki Katainen on jo lukuisia kertoja tuonut julki sen miten hän vihaa Orbánin EU:lle niskuroivaa linjaa.
Katainen totesi vain muutama päivä sitten Etelä-Saimaa lehdelle näin; "Oikeusvaltioita murentavat maat ovat Euroopan suurin uhka".
"Katainen viittaa Unkarin pääministeri Orbaniin, jonka mukaan Venäjän presidentin Vladimir Putinin tulkinta demokratiasta on mielekkäämpi kuin Euroopassa oleva näkemys".
Sitten Katainen ehdottaa Unkarille rahahanojen sulkemista, jolla olisi hänen mukaansa todellisia vaikutuksia, koska monessa nyt ongelmia tuottavassa maassa on kuulemma Kataisen mukaan EU-rahoituksella keskeinen merkitys.
Mutta tämä Katainen ei kuitenkaan taida älytä tätä, että Unkarin keskuspankki painaa edelleen forinttinsa itse, eivätkä he suostuneet Euroopan keskuspankin tarjoamaan euro-valuuttaan, joka olisi taas ulkoistanut tämän Unkarin keskuspankin toiminnan tälle yksityisomisteiselle Euroopan keskuspankille, jonka omistavat osake-enemmistöllään Rothschildien pankkisuku.
Katainen sekä nämä muut EU:n globalistit vihaavat Unkaria, Puolaa sekä Tsekkiä sen vuoksi yli kaiken, koska nämä maat ja niiden johtajat pitävät hyvin tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa yllä, joka ei salli näiden maiden kansallisidentiteetin sortuvan holtittomalla maahanmuutolla.
Mutta kun katsoo tätä EU:n integraatiota, niin sen suunnitelmana on nimenomaan tuhota kaikkien Euroopan unionin jäsenmaiden kansallisidentiteetit holtittomalla humaanitaarisen maahanmuuton varjolla tehtävällä pakolaisintegraatiolla (haittamaahanmuutto).
Näin saataisiin sitten luotua Islamisoitu Eurooppa ja Islamisoitu Euroopan union. Islamilaiset lait (sharia), sekä saataisiin vielä muslimien salafit sekä muut keskinäiset veriviholliset tappelemaan keskenään näissä Euroopan sivistysvaltioissa ja siitä seuraus olisi kuin pudotus kiviaikakaudelle.
Tämä suunnitelma on yksinkertaisesti Euroopaalaisten sivistysvaltioiden tuhoaminen ja se tuntee mm. nimen Kalergi suunnitelma, joka tulee vapaamuurarikreivi Richard Coudenhove-Kalergista.
Sillä nämä langenneet Illuminaatit (nyk. varjohallitus/maailmaneliitti) pitää nykyisten Euroopan unionin sivistysmaiden älykkyyttä liian korkeana ja siksi se täytyisi tuhota keinolla millä hyvänsä. Joten tämän vuoksi he keksivät, että se saataisiin aikaan parhaiten rotujen sekoittumisella.
Kaikki Eurooppalainen kansallisidentiteetti, jossa näiden maiden kansalaiset puolustavat kulttuuriaan nähdään hyvin suureksi vaaraksi tämän uuden maailmanjärjestyksen toteutumiselle, minkä vuoksi pakolaiskriisi luotiin keinoksi saada hajoitettua nämä Eurooppalaiset kansallisidentiteetit.
Mutta sen sijaan tämä humanitaarisen maahanmuuton varjolla tehtävä väestönsiirto ollaan tehty hyvin huolellisesti ja näistä pakolaisryhmistä on mm. jätetty tarkoituksella pois naiset ja pienet lapset. Tilalle on tuotu sitten mm. Irakin vankiloista vapautettuja sotarikollisia, joita tänne Suomeenkiin päästettiin tulemaan Ruotsin rajan yli vuonna 2015 peräti yli 35 000 kpl.
Tällaisen väestön kotouttaminen ei tule koskaan onnistumaan siinä määrin, että he sopeutuisivat täysin tähän Suomalaiseen yhteiskuntaan sekä sen yhteiskuntanormeihin. Joten syystäkin olemme nyt nähneet, kuinka nämä mm. Irakilaiset loistavat jo nyt Suomen raiskaustilastoissa yli 50 prosentin osuudella ja näistä osa on vielä näitä jopa alle 10-vuotiaisiin lapsiin kohdistuneita seksuaalirikoksia.
Tämä kaikki on osa tätä Suomen kulttuuri-identiteetin tuhoamisohjelmaa, jota Euroopan komissio sekä EU ajaa eteenpäin keinolla millä hyvänsä.
Euroopan union joutuu ajamaan eteenpäin erittäin laajaa pakolaisohjelmaa, jonka tarkoituksena olisi lopulta tuoda Suomeen yli 1,6 miljoonaa maahanmuuttajaa.
Yksi motiivi eliitillä olisi tuhota sen varjolla myös työmarkkinat ja jos katsomme esimerkiksi mitä Yhdysvalloissa kävi, kun tämä 1800-luvun tumma orjaväestö alkoi integroitua siihen yhteiskuntaan.
Nyt siellä nähdään ne integroitumisen pitkät hedelmät, joita ovat tumman amerikkalaisväestön heikko koulutustaso, korkeat rikollisuustilastot sekä heikommat palkat jne.
Ei tarvitse edes olla mikään ennustaja, että jos haluaisi katsoa nyt kristallipallosta, että miten nämä Suomen Irakilaiset, Somalit, Iranilaiset, Syyrialaiset, Turkkilaiset jne. tulevat sopeutumaan tänne seuraavan 30-vuoden kuluessa.
Teollisuusvaltion alasajo on myös käynnissä ja se toteutuu talouden nollakasvulla, joka jättää jälkeensä suunnattoman suuren massatyöttömyyden aallon.
Joten samalla kun nämä rikkaat rahasuvut siirtävät pääomansa täältä Suomesta pois veroparatiiseihin, niin he myös tuhoavat Suomen hyvinvointivaltion tällä tempulla. Mutta se onkin heidän tarkoituksensa sekä motiivinsa.
Sillä tämän kommunistisen Euroopan unionin tavoite on tuhota mm. pienyrittäjien kilpailukyky, heikentää sosiaaliturva ja yhdistää lopulta nämä EU-maat yhteisen liittovaltiolipun alle.
Lopulta sitten sulkeutuisivat tuon liittovaltion rajat kuten myös Neuvostoliittolaisilla tai DDR-Saksassa elävillä ei ollut aikanaan juuri mitään pääsyä pois niiden rajojen ulkopuolelle.
Mutta tämän Euroopan unionin sisällä toteutettavan haittamaahanmuuton kustannukset ovat jo tälläkin hetkellä Suomelle äärimmäisen korkeat ja kustantavat jo n. 8 miljardia euroa vuosi.
Ja vaikka Perussuomalaiset on valeoppositiosta huudellut koko ajan laittavansa tämän haittamaahanmuuton kuriin mm. tiukoilla otteilla. Niin se on jo lukuisat hallituskaudet osoittanut täydellisen munattomuutensa tämän suhteen. Eli ei ole uskaltanut toteuttaa mitään näistä vaalilupauksistaan.
Mutta tiedättekös, että miksi Perussuomalaiset eivät ole tätä haittamaahanmuuttoa laittanut kuriin ?
No sen vuoksi koska jos Perussuomalaiset täällä pystyisi laittamaan tämän haittamaahanmuuton kuriin, niin silloin heillä tulisi olla Suomessa lähes yksinvalta ja suurin kannatus kuten Unkarissa tällä pääministeri Viktor Orbánin johtamalla oikeustopuolueella.
Mutta Suomessa tällainen hallitusmuoto ei tällä hetkellä olisi millään tavalla mahdollinen, koska Perussuomalaiset saa CIA:lta jatkuvasti rahaa ja tämä toimii heille myös poliittisena porkkanana, etteivät he aio koskaan toteuttaa näitä äänestäjille valehdeltuja asioita mm. haittamaahanmuuton tiukentamisesta.
Mutta vielä tämäkin, että tiedättekös millä tämä eräs suomenruotsalaisten rahasukujen ja muiden rikollisten johtama kopla kiristää myös näitä Perussuomalaisten johtajia ?
Heillä on heistä olemassa sellainen videonauha, jossa nämä Perussuomalaiset ministerit käyvät erään Jari Aarnion naispuolisen tutun luona 15 minuutin käynnillä Vuosaaressa ja koko poliittinen akti on nauhalla.
Aarnio ei kuitenkaan kertonut oikeudenkäynnissään, että tämän prostituoidun asiakkaista oli osa poliitikkoja, mutta se tuli taas tämän kyseisen naisen suusta ulos.
Mutta näin toimii poliitikkojen sekä ministerien kontrollointi ja jos joku esim. Perussuomalaisten johto alkaisi todenteolla tekemään haittamaahanmuuttoa estäviä hankkeita, niin silloin saattaisi tulla Perussuomalaisten puoluejohtoon yksi puhelu, jossa uhkailtaisiin että nämä PS-johtajien huorissa käyntikuvat olisivat seuraavan Seiska-lehden etusivulla.
Tämä poliitikkojen kontrollointi on näille valtaeliitin rikollisille näin helppoa peliä ja mm. näiden Suomen ministerien sekä poliitikkojen kynnys käyttää näitä maksullisia huoria on hyvin pieni, koska Kokoomuskin kustantaa nämä prostituutiopalvelut suoraan puoluetuista ministereilleen.
Kun tämän Viktor Orbánin kohdalla tiettävästi CIA on yrittänyt kokeilla jo lukuisia keinoja hänen syrjäyttämiseksi.
Ensimmäinen keino mitä CIA yleensä kokeilee on lahjonta... Mutta jos se ei toimi, niin sitten he lähettävät shakaalit perään. Mutta jos hiljennysoperaatiokaan ei tuota tulosta, niin kolmas vaihtoehto on sitten kokonaisen sotilaallisen vallankaappauksen järjestäminen ja siihen CIA:lla on lukuisia eri variaatioita, joista mm. Ukrainassa nähtiin tämä klassinen kansanmurhan lavastaminen 2014 helmikuussa, joka lavastettiin Viktor Janukovitsin tekemäksi.
Sillä Unkariin on saatettu jo tilata aivan samanlainen Maidanin aukion kaltainen vallankaappaus toteutettavaksi. Jossa CIA tulisi lavastamaan lähes samankaltaisen operaation kuin mitä nähtiin Ukrainassa helmikuussa 2014. Eli he saisivat silloin Viktor Orbánin näyttämään kansanmurhaajalta ja, että hän olisi tilannut joidenkin mielenosoittajien teurastuksen jossain Unkarilaisessa kaupungissa.
Tällaisia kaikkia juttuja Yhdysvaltain tiedustelupalvelu CIA:lla on mielessään, kun he vain toteuttavat rahoittajiensa (rikolliset pankit/pankkiirit) suunnitelmia, jotta näiden valtaeliitin rikollisten suunnitelma Euroopan integraatiosta sekä kansallisidentiteetin hajoittamisesta onnistuisi sen lopulliseen maaliinsa.
Joten tässä suhteessa unkarilaiset ovat nyt vaarassa, koska eivät välttämättä ymmärrä minkälainen mafiakeinoja käyttävä porukka heitä on tuolla vastassa. Sillä tämä n. 8500 hengen rosvokopla istuu kaikkien monikansallisten yhtiöiden sekä pankkien hallituksissa ja johtavat myös YK:ta. He pitävät itseään suoraan jumalan asemassa, vaikka heidän jumalansa onkin mm. langennut Lucifer.
Lähteet: https://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2512967
http://kalergisuunnitelma.blogspot.com/2009/11/kreivi-kalergin-suunnitelma.html
https://www.perussuomalaiset.fi/ajankohtaista/perussuomalaiset-haittamaahanmuutto-kuriin-tiukoilla-otteilla/
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016011320955070
keskiviikkona, tammikuuta 16, 2019
Vaalit lähestyvät - Valtapuolueiden takinkääntökausi alkoi
Sen huomaa, että tulevat 14.4.2019 järjestettävät eduskuntavaalit lähestyvät, kun jopa SDP on alkanut julistamaan Perussuomalaisten vaaliohjelmia toreilla ominaan.
Erityisesti nämä korruptoituneet valtapuolueet (SDP, Keskusta, Kokoomus jne.) ovat nyt alkaneet ratsastamaan Oulun raiskauskohulla ja tekeytyvät äänestäjille sellaisina tahoina, jotka olisivat valmiit tekemään asialle jotain.
Mutta selvisi jo, että vaikka tämä tuore adressi, jossa vaaditaan ulkomaalaistaustaisten raiskaajien maastakarkoittamisella keräsi jo tuon tarvittavan 50 000 allekirjoitusta, niin lehdissä ehdittiin jo kertoa ettei se enää ehdi tämän eduskunnan käsittelyyn ja saatetaan vielä laittaa tulevan eduskunnan käsittelyyn.
MV-lehden perustaja ja päätoimittaja Ilja Janitskin totesikin hyvin, että on todennäköisempää päästä ufon kyytiin kuin että tämä kyseinen adressi menee läpi.
Mutta siitä huolimatta nyt nämä kaikki korruptoituneet valtapuolueet ovat alkaneet ratsastamaan tämän Oulun raiskauskohun kustannuksella ja kalastelevat sillä tulevia ääniä itselleen.
Valtionvarainministeri Petteri Orpo (kok.) alkoi nyt vaatimaan Ouluun 1-2 miljoonaa euroa turvallisuuden parantamiseen ja kriisiapuun.
No se ei kuitenkaan rajoita millään tavalla näiden maahanmuuttajien alaikäisiin kohdistuvien raiskausrinkien toimintaa.
Sen sijaan tämä 2004 syntynyt 14 vuotias Oululainen tyttö ehti jo tuon Oulun mamuraiskausjengin tutkinnan aikana tehdä jo itsemurhan. Hänen kuolinilmoituskin pyöri jo sosiaalisessa mediassa ja se tyrmistytti surevat omaiset.
Sanon tämän nyt suoraan, että myöskään Perussuomalaiset eivät kykene pitämään vaalilupauksiaan koska PS-puolue on edelleen CIA-rahoitteinen valeoppositio.
Vaikka Jussi Halla-Aho saa henkilökohtaisesti olla maahanmuutosta mitä tahansa mieltä kuten oli Timo Soinikin, mutta sen lisäksi kummaltakin löytyy tuo poliittinen käännettävä takki, jonka he joutuvat kääntämään joka vaalien jälkeen.
Sen sijaan sen totean, että mikäli Sinisten eduskuntaryhmästä pääsevät Sampo Terho ja nämä muut loikkarit tulevaan eduskuntaan, niin kyseessä on puhdas esimerkki siitä miten Suomen vaalien äänet manipuloidaan CIA:n tahdon mukaan.
Mutta on aivan sama, että tuleeko demarit voittamaan tulevat vaalit, koska SDP saa yhtä lailla rahaa CIA:lta ja on sitoutunut noudattamaan näiden Yhdysvaltain hallinnon lobbarien sekä CIA:n ohjeita Suomen hallinnossa.
Nämä Yhdysvaltain tiedustelupalvelu CIA:n vaatimukset Suomen hallinnolta ovat seuraavat:
- Natoa ei saa mikään valtapuolue vastustaa
- Euroopan unionia ei saa myöskään vastustaa
- Sosiaaliturvan on oltava heikko kuten ennenkin
- Ammattiliitot on tuhottava, kuten tämä operaatio näkyy jo
- Islam peräistä maahanmuuttoa ei saa rajoittaa
- Suomen armeijan täytyy hankkia myös jatkossa USA:n asevalmistajien mm. kalliita Hornetteja jne.
Tässä oli suurin piirtein nuo olennaisimmat asiat, joita CIA vaatii tämän Suomen korruptoituneen hallituksen noudattavan.
Lähde: https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000005965684.html
perjantaina, syyskuuta 07, 2018
Saksassa paljastui laaja pedofiilirinki, jossa on mukana myös tunnettuja poliitikkoja ja virkamiehiä
Saksassa on paljastunut eliittipedofiilirinki, jossa on lähes 100 000 jäsentä.
Internetin pimeän verkon (dark web) sivuilla kokoontuneeseen pedofiilirinkiin kuuluu myös tunnettuja Saksalaisia poliitikkoja sekä virkamiehiä. Mutta on myös mahdollista, että suomalaiset pefofiilit ovat käyttäneet myös tämän samaisen pedofiiliringin palveluita.
Saksan poliisin mukaan tämä kyseinen pedofiilirinki on toiminut Elysium nimisen verkkopalvelun kautta.
Toinen päätekijäksi väitetty epäilty Christian Lais oli tuomittu jo vuonna 2005 lapsipornon hallussapidosta.
Britanniassa paljastui myös pedofiilirinki
Myös Britanniassa paljastui laaja pedofiilirinki, jota viranomaiset piilottelivat lähes 40 vuotta mm. rasistileiman pelossa.
Sunday Mirror- lehden mukaan satoja nuoria oli raiskattu ja osa heistä myyty mm. seksiorjiksi ja jotkut jopa murhattu.
Rotherdamissa mukana oli myös paikallisia poliitikoita.
Eliittipedofiiliringit alkavat paljastumaan nyt
Tällä hetkellä maailmalla tapahtuu jotain ainutlaatuista sen suhteen, että kun jopa 40 vuotta salatut poliittiset pedofiiliringit alkavat nyt paljastumaan.
Sillä tällaista ei ole aiemmin päässyt vielä tapahtumaan ja mm. USA:n presidentti Donald Trump kommentoi joitain vuosia sitten maailman pedofilia ongelmasta näin, että kuinka maailmalla on jo liikaa näitä kadonneita lapsia, niin siihen paras ratkaisu olisi nopea oikeudenkäynti ja kuolemanrangaistus.
Miksi Suomen valemedia vaikenee tästä Saksan pedofiiliringin paljastumisesta ?
Moni voisi ihmetellä, että jos kerta Saksan Deutsche Welle, joka lähettää ohjelmaa myös tv-lähetyksiä kolmella kielellä ympäri maailman uutisoi tästä Saksan pedofiiliskandaalista, niin nyt Suomen valemedia vaikenee tästä edelleen.
MTV3:sta tuli CNN-vetoinen valemedia... YLE on yhä korruptoitunut ja tallettaa mm. YLE-verorahoja veroparatiiseihin.
Iltasanomat, Iltalehti sekä Helsingin Sanomat toimivat yhä CIA:n korruption alla, joka mahdollistaa näin laajan poliittisen sensuurin Suomessa.
CIA:n sensuuri näissä lehdissä ilmenee monella eri tasolla. Sillä mm. toimittajia lahjotaan sieltä ja myös päätoimittajia.
CIA:n suorittaman lahjonnan tavoitteena on saada toimittajat hyödyntämään mm. ennakkosensuuria, jolla näiden korruptoituneiden valemedian lehtien osakkeenomistajat haluavat varmistaa mm. sen, ettei heidän lehtiensä omistamien osakkeiden yhtiöiden kunniaa loukata.
Tämän vuoksi mm. Helsingin Sanomat ei saa kritisoida BIG PHARMA:n lääketeollisuutta, koska Sanomamedia omistaa myös näiden lääketeollisuuden parasiittien osakkeita.
Eli jos Hesari kritisoisi jotain vaikkapa GlaxoSmithKlinen rokotevalmistajaa, niin Sanomamedia kusisi melkein kuin oman esimiehensä muroihin. Mutta näiden kansainvälisten pedofiilirinkien kohdalla Suomen korruptoitunut valemedia puolustaa näitä lasten hyväksikäyttäjiä sekä murhaajia, koska heidän osakkeenomistajat myös harrastavat samaa touhua.
Rikollisen valtaeliitin pedofilia kun on jo näissä maailman rikkaimmissa pankkisuvuissa harjoitettu toimintamuoto, jota siellä ei yhtään vierasteta.
Insestillä nämä rikkaat pankkisuvut varmistavat sukunsa jälkipolvet suvun tavoille.
Saksan pedofiiliringistä ei tulla tod. tuomitsemaan yhtään siinä toiminutta julkisuudessa tunnettua poliitikkoa
Tämä puoli kuitenkin on hyvin karu, että kuinka tässä Saksan tuoreessa pedofiiliringin skandaalissa ei kuitenkaan todennäköisesti tulla tuomitsemaan yhtään julkisesti tunnettua poliitikkoa tai virkamiestä, joka toimi tämän pedofiiliringin sisällä.
Se johtuu siitä, että jos he ovat näitä poliittisten valtatahojen sisällä vaikuttavalle rikolliselle valtaeliitille sielunsa myyneitä tapauksia, jolloin heitä myös luonnollisesti suojellaan käryn käytyä.
Sillä myös Saksan oikeusjärjestelmässä toimii aina korkeimmassa oikeudessa asti näitä korruptoituneita tuomareita, jotka kuuluvat itse mm. vapaamuurareihin sekä vaikuttavat näiden samojen pedofiilirinkien sisällä.
Siellä voi sitten jesuiittaveli tehdä toiselle jesuiittaveljelleen palveluksen tai vapaamuurariveli suojella toista vapaamuurariveljeä, jos häntä epäillään vaikkapa pedofiliasta.
Mutta näitä korruptoituneita virkamiehiä löytyy myös aivan myös poliiseista ja hekin toimivat aivan yhtä samalla korruption eri asteilla suojellessaan kanssarikollistensa jälkiä, kun nämä rehelliset poliisit yrittävät saada tätä kansainvälisen tason pedofiliaa kuriin siinä kuitenkaan koskaan lopullisesti onnistumatta, koska nämä eliitin sisäpiirin ihmissaastat pääsevät aina pälkähästä ennen viimeistä tuomiota.
Suomessa tällainen poliitikkojen sekä korkean tason virkamiesten pedofiilirinki on toiminut koskematta tähän päivään asti ja siihen ei olla vieläkään haluttuja puuttumaan, koska Helsingin poliisihallituksen sisällä vaikuttaa muutama tähän rinkiin kuuluva pedofiili, joilla on poliisina siihen riittävä valta, että saavat estettyä aina tähän pedofiilirinkiin liitetyt tutkintaepäillyt.
Vuosi sitten jo eräs KRP:lle työskennellyt poliisi oli tuomiolla erään pedofiilin auttamisessa.
Lähde: http://www.lokakuunliike.com/ll-ulkomaat/saksassa-paljastui-lahes-100-000-jasenen-pedofiilirinki
https://www.reuters.com/article/us-germany-sexcrimes-idUSKBN19R0VD?il=0
https://www.suomenuutiset.fi/britanniassa-paljastui-ennennakemattoman-suuri-lasten-hyvaksikayttoskandaali-viranomaiset-piilottelivat-ilmiota-lahes-40-vuotta-rasismileiman-pelossa/
https://yle.fi/uutiset/3-8698090
http://www.magneettimedia.com/krpn-entinen-poliisi-ja-virassa-oleva-krpn-poliisi-tuomiolla-pedofiilin-auttamisesta/
















