http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste näännytys. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste näännytys. Näytä kaikki tekstit

maanantaina, marraskuuta 10, 2014

90 vuotias sai Floridassa 2kk vankilatuomion ruoan jakelusta köyhille



Yhdysvaltain, Floridassa 90 vuotias mies pidätettiin, kun hän oli jakanut ruokaa kodittomille. Kokkina jo useita vuosikymmeniä toiminut Arnold P. Abbott kertoo, että hän on auttanut köyhiä ja vähäosaisia koko ikänsä, kunnes nyt Floridan, Forth Lauderdalen viranomaiset pidättivät hänet tällä viikolla  ruoan jakelusta kodittomille.  Se kun on nykyään Forth Lauderdalen kaupunginjohtaja John P. Seilerin mukaan laitonta toimintaa.

Mistä tämä sitten viestii muustakaan kuin, että Yhdysvalloissa monen osavaltion sisällä YK agenda 21 (väestönvähennys) aletaan vetää jo sinne asti, että köyhien sekä kodittomien ruokkiminen tehdään "laittomaksi" ja kodittomille ruokaa jakelevat pistetään telkien taakse.



Milloinkohan Suomen leipäjonojen pitäjät pistetään syytteeseen köyhien ja vähäosaisten auttamisesta ? Tarvitsee vain odotella, että missä vaiheessa tämä EU:n natsihallinto tekee lain, jolloin EU kieltää köyhien ruoanjakelut. Sillä nämä psykopaatit ovat valmiina tuomaan kaikki nämä ihmisoikeuden viimeisetkin rippeet vievät fasistiset lait koko EU:n alueella läpi, jos vain me ne hiljaa hyväksymme.


Nyt Arnold P. Abbott sai 2kk vankilatuomion ja 500 dollarin sakot kodittomien ruokkimisesta. 

Tämä on uusi maailmanjärjestys siitä, että miten köyhiä tulee jatkossa kohdella. Jos ohjeet tulee valtaeliitin suunnalta ja Yhdysvallat etunenässä näyttää mallia mihin suuntaan tämä poliisivaltio kehittyy.

Suomessa tämä työttömien olojen heikentämiseen keskittynyt kestävyysvaje-politiikka muutetaan 2015 vuoden alusta SOTE-uudistuksessa jo niin, että työttömän on pakko ottaa mitä tahansa orjatyötä vastaan yli 80 km päästä. Mutta matkakuluja orjatyöpaikalle ei korvata.

Palkansaajien osalta nyt päättäjät aikovat pistää palkankorotukset jäihin ja kun hinnat nousee, niin palkkaorjana työtä tekevä keskiluokka köyhtyy näiden uudistusten lomassa. Mutta valtionyhtiöiden jättiosinkoja käärivä öykkärit eivät ole valmiita jäädyttämään omia palkkioitaan, koska niitä ei enää määritellä palkaksi. Vaan ne ovat jo miljoonaluokan riisto-opitioita, jotka puristetaan köyhän duunarin työpanoksista.

Kuten jo aikanaan elokuvaohjaajanakin tunnettu Aki Kaurismäki totesi, että "Valtio on taloudellinen yhteenliittymä, jonka tarkoituksena on pitää kansa niin köyhänä, että sen kustannuksella voi elää".

Tuo kollektiivinen nimitys sinusta veronmaksajasta on kansa ja jo pelkkä median antama kuva tästä koko sanasta on harhaanjohtava. Sillä koko tämä Suomen kansa koostuu ihmisyksilöistä, joilla on vapaus ajatella ja olla vapaita. Mutta koko tuo nimitys "kansa" on alunperin tarkoitettu kuvaamaan sitä muuta massaväestöä, jolle on annettu vain tuo illuusio poliittisesta vaikuttamisesta asioihin äänestämällä vain muutamien vuosien väliajoin. 

Mutta kun koko vaalit ovat olleet jo kautta aikojen puhdasta teatteria sekä illuusiota. Jo Stalin sanoi aikoihin, että "hän ei päätä joka äänestää, vaan he jotka laskevat äänet". Tämä jo suoraan kertoo siitä, että kuinka nämä psykopaattiset vallanpitäjät luopuisivat koko tästä lume-demokraattisesta äänestysjärjestelmästä, jos kansan annettaisiin oikeasti päättää, että ketkä valitaan johtoon.



Niin tämän takia kaikki viimeaikaiset vaalit ovat olleet täyttä mainostoimistojenkin värittämää illuusiota massoille. Kokoomuksesta sai mainostoimisto tehtyä muutamassa viikossa työväenpuolueen jne. Tämä kaikki tällainen mainostoimistojen kautta harjoitettu illuusio massoille yhdistettynä politiikkaan on häikäilemätöntä toimintaa, koska enemmistö on edelleen unessa ja kaikki nuo mainistoimistojen valheelliset mainoslauseet esim. Kokoomuksesta ovat täyttä soopaa.

Meidän kaikkien Suomalaisten alitajuntaan vaikutetaan päivittäin tällä meidän tiedostomattomaan mieleen vaikuttavalla suggestiolla. Se  muokkaa näillä keinoilla valtaväestön ajatusmaailmaa ja näin valtamedia pystyy pitämään massat tässä unessa, jolloin jokainen siinä suggestiivisessa unitilassa oleva ihminen ei kykene hahmottamaan, että hän on ihmisyksilö, jolla on todellisuudessa koko ajan ollut täysi vapaus muuttaa ajatusmailmaansa ja lakata kohdistamasta enää alitajuntaansa noita hänen alitajuiseen mieleen kohdistettuja valheita. 

Tämä tietoisen mielen toimintamekanismi täytyisi saada opetettua jo lapsille peruskoulussa, niin johan olisi valtioiden taloudellisen orjuuden takana oleva pankkiirielitti joutunut pahaan jamaan, kun lapset alkaisivat jo ajatella omilla aivoillaan.  

Nyt heidät on opetettu edelleen kilpailemaan toisiaan vastaan ja uskoteltu, että kaikki tieto tulee vain heidän ulkopuoleltaan ja sen saa kertoa vain tietyt ulkoiset auktoriteettiset tahot. Mutta google on ollut jo useita vuosia olemassa ja siihen toinen äärimmäisen tärkeä työkalu on "avoin mieli", jolla pystyy hakemaan tietoa paljon helpommin, kuin lähteä kirjastoon tonkimaan tietoa.


Lähteet: http://www.reuters.com/news/picture/2014/11/08/us-usa-florida-homeless-chef?articleId=USKBN0IS0D720141108&slide=1

http://news.yahoo.com/chef-90-faces-jail-fines-feeding-homeless-121414540.html



keskiviikkona, toukokuuta 02, 2012

Alan Watt: Kansanmurha


Puhun jälleen epämiellyttävästä aiheesta mutta yritän sitoa asiat yhteen näyttääkseni kuinka kansanmurhassa ei ole mitään uutta. Sitä käytetään käsivartena, tekniikkana, hallitusten toimesta, monien hallitusten. Sillä on myös monta muotoa; tänään sitä harjoitetaan salatummin, kouluttaen ihmiset, tai uhrit, että lääkkeet ovat heille hyväksi. Se on tehokkaampaa kuin jakaa peittoja joissa on isorokko. Siinä Kevin Annettin videossa nähdään Kenraali Amherstin omista muistiinpanoista, aidoista virallisista muistiinpanoista, ei kopioista, jossa hän piti tiedot kaikesta tähän bakteeri-sodankäyntiin liittyvästä jota levitettiin Intiaanien yhdyskuntiin, ja nähdään myös se tyytyväisyys jota hän ilmiselvästi koki työnsä vuoksi koska se toimi niin hyvin. Sellaisessa maailmassa me elämme.


Maailmassa jossa lapsia ei valitettavasti opeteta, jonka vuoksi he ovat herkkäuskoisia ja naiiveja, jotta heitä voidaan käyttää näiden psykopaattien jälkipolvien puolesta jotka yhä johtavat maailmaa. Ja uskokaa minua, myös pohjalla on paljon psykopaatteja, alhaisimmalla tasolla, jotka, jos he olisivat syntyneet vallan asemaan ja vaikutusvaltaisiin perheisiin, jotka tekisivät huipulla aivan saman. Tämä M.O., toimintatapa, on aina sama, he ovat erinomaisia ihmisten manipuloinnissa ja saavat muut tekemään likaisen työn puolestaan, kun he itse pysyvät puhtaina. Jos heillä on jotain hampaankolossa he varmistavat että omaavat monta syntipukkia jotka ottavat syyn niskoilleen, kun yrittävät päästä eroon siitä mikä aiheuttaa sen; tuo on normaali käytäntö.




Huipulla olevat ovat sama tieteessä ja akatemiassa: nämä ihmiset kuten Madeline Albright joka puhui irakilaisten tappamisesta nälkiinnyttämällä heidät, niin: nälkiinnyttämällä. Kun hän sanoi että noin 150,000 oli kuollut, oliko se hyväksyttävää tuloksen saamiseksi? Ja hän vastasi 'kyllä', räpäyttämättä silmääkään. Mutta itse asiassa uhrien määrä olikin lähempänä 500,000, ruoan puutteen vuoksi, ja samalla huipulla YK:n pääsihteerin poika teki rahaa Ruokaa Öljystä -ohjelman avulla, toinen hieno psykopaatti.

He kaikki piileskelevät jossain, kuten sanoin, nämä psykopaatit piileskelevät. Näkyvissä he piileskelevät puvun ja solmion takana ja nimiensä perässä olevien kirjainten takana ja meidät opetetaan ihailemaan näitä kirjaimia, kuten se tekisi heistä jotenkin epäitsekkäitä että heidän nimiensä takana on kirjaimia. Joiden historian kammottavimpien tyrannien nimien takana on ollut paljon kirjaimia. Olen puhunut Galton ja Charles Galton Darwinista, näistä kauniista ihmisistä, ja heidänlaisiaan on tänä päivänä paljon vallan asemissa ja akatemia on mennyt tämän Darwinistisen agendan uuden vaiheen mukana.

Se on kaikki silmiemme edessä nyt, sitä ei piiloitella. Meidän pitää tunnustaa tosiasiat ja tehdä jotakin.

- Alan Watt

Suom. Jouni Alhanen

Lähde: Alan Watt "Cutting Through The Matrix


lauantaina, tammikuuta 23, 2010

Chavez - USA aiheutti Haitin maanjäristyksen HAARP:lla



Venezuelan presidentti on tehnyt sen mihin minkään muun maan johtajat eivät uskaltaisi. Sillä hän on kertonut totuuden Haitin maanjäristyksestä ja sanoi maailman tiedotusvälineille, että USA toteutti sen käyttäen ns. maanjäristysasetta. Mediassa myös kerrottiin nyt tiettävästi jopa ensimmäisen kerran HAARP:sta, mutta se rinnastettiin tietenkin "salaliittoteoreetikkojen" uskomukseksi.

Venezuelan korkein johto kertoi saaneensa tämän tiedon Venäjän pohjoiselta laivastolta, joka tutkii USA:n asekokeita. Myös Venezuelan korkein johto on tietoinen että HAARP:lla on myös muita käyttötapoja mm. hirmumyrskyjen aiheuttaminen ja ilmaston muokkaaminen.



HAARP käyttö jatkossa

On täysin selvää että HAARP:n käyttö ei tähän lopu ja tätä tullaan käyttämään rikollisen maailmaneliitin toimesta vielä useita kertoja ja erityisesti köyhät maat ovat ensi-sijalla. Mistäs tietää vaikka illut lähtettäisi pienen maanjäristyksen Venezuelaan kostoksi Chavezin sanoista.

Yhdellä ydinpommilla saa tapettua n. 75 000 ihmistä kerralla. HAARP:lla aiheutetulla maanjäristyksellä helposti yli 200 000.

USA:n humanitaarinen apu Haitissa

Kuten ollaan myös mediasta kuultu että USA:n armeijan joukkojen Haitiin toimittama humanitaarinen apu ei näy juuri missään ja tästä näkee sen, että USA:n nukkehallituksen ja sen takana olevien illujen suunnitelmana ei ole pelastaa Haitin siviilejä. Vaan päinvastoin näännyttää heidät kirjaimellisesti ja saada erilaiset kulkutaudit liikkeelle ja suuri pula elintarvikkeista saa porukat ryöstelemään. Missä sitten myös ryöstetyistä elintarvikkeista käydään ryöstöjengien välistä sotaa.