http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste OTAN. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste OTAN. Näytä kaikki tekstit

tiistaina, helmikuuta 23, 2016

USA aikoo miehittää Suomen keväällä



Salaiset tietolähteet kertovat, että USA:n armeija aikoo miehittää Suomen ensi keväänä. Tämä siis tarkoittaa sitä, että kun USA tuo tänne keväällä hävittäjäkalustonsa, tanssikalustonsa sekä laivastonsa. Niin he eivät aio täältä enää lähteä. 


YLE allekirjoitti juuri puolustusvoimien kanssa salaisen sopimuksen, jossa se sitoutuu lyömään mediassa läpi mitä voimakkainta Venäjä vastaista uutisointia, jotta tuleva sotilaallinen hyökkäys Venäjälle saataisiin hyväksyttyä Suomen kansalaisilla.

Sopimuksen sisältö on salainen, eikä sitä olla suostuttu kertomaan julkisuuteen johtuen kenties siitä, että siitä selviäisi Naton ja USA:n armeijan todelliset aikeet tässä Suomeen tunkeutumisessa.

New York Times julkaisi 1.2.2016 artikkelin, jossa paljastuu USA:n armeijan toimet Euroopassa. Vaikka se sisälsikin suuren määrän Venäjävastaista propagandaa, niin kuitenkin Christopher Blackin kirjoittamasta jutusta käy ilmi, että USA aikoo miehittää Baltian maat sekä Suomen, että Ruotsin tänä keväänä hyökätäkseen sieltä Venäjälle.



Suomen eliitin NATO kiima kasvaa



Kuten olemme huomanneet, niin mitä pidemmälle tämä Suomen sotilaallinen vallankaappaus ja USA:n armeijan invaasio etenee, niin oikeiston Nato kiima kasvaa sen myötä.

Ainoastaan muutamat ja harvat virkamiehet ovat uskaltaneet sanoa sen ääneen, että täällä on jo tapahtunut sotilasvallankaappaus.

Matti Vanhasen hallinnossa aikoinaan valtiosihteerinä toiminut Risto Volanen varoitti jo vuonna 2011 Suomen Kuvalehdessä, että tässä maassa on suuri vaara sotilasvallankaappaukseen. Armeija ja poliisi olivat jo tuolloin karanneet hallituksen valvonnasta. Volanen oli täysin oikeassa ja hän entisenä valtion sisäpiiriläisenä tiesi, että mitä kulisseissa oikein tapahtui.





Presidentti ja hallitus eivät enää johda Suomen ulko ja puolustuspolitiikkaa, koska ne ovat jo siirretty USA:n armeijalle sekä Natolle. Tämä tapahtui vallankaappaus sopimuksella, joka tunnetaan paremmin Naton isäntämaasopimuksena.

USA:n armeija miehittää siis Suomen tänä keväänä ja ei aio lopulta viedä sotakalustoaan täältä pois, koska CIA:n tarkoituksena on lavastaa joku Mainilan laukauksien tyylinen provokaatio, joka tulisi käynnistämään täältä USA:n ja Naton joukkojen hyökkäyksen Venäjälle. Tuohon aikaan kasaarien pankkiirit haluaisivat, että Turkin, Saudi-Arabian sekä Venäjän välinen sotilaallinen konflikti olisi jo täydessä höyryssä. 

Kaiken tämän takana vaikuttaa Illuminatin vapaamuurari-eliitin suuri suunnitelma päästä ryöstämään Venäjän sekä Kiinan luonnonvarat. Vladimir Putin ei ole missään vaiheessa ollut ns. hyvää pataa näiden kasaarijuutalaisen eliitin kanssa, miksi kasaarien oligarkkit pakenivat Venäjältä Lontooseen, jouduttuaan ongelmiin Duuman hallinnon kanssa.

Vaikka Putinin ympärillä on paljon juutalaisia ystäviä hänen lähipiirissään, niin hän ei ole missään vaiheessa saavuttanut luottamuksellista asemaa kasaarien mafian sisällä. Koska kasaarien mafia yritti Venäjälle vallankaappausta vuonna 2000, mutta se epäonnistui. Heidän tarkoituksenaan oli tuolloin pankkiiri Edmon J. Safran johdolla kiristää Jeltsin pois vallasta ja saada heidän kaverinsa Boris Berezovski tilalle. Juoni meni kuitenkin pieleen ja lopulta Safra pakeni Monacoon ja Berezovski Lontooseen.





Sodista ei missään vaiheessa olla kerrottu historian kirjoissa totuutta, koska tämä veisi huomion aina uudelleen ja uudelleen yksityisomisteisiin pankkeihin, jotka ovat näiden sotien takana.
Saksan talous oli liian vahva 1900-luvun alussa, jolloin Iso-Britannian pankkimafia Rothschildien johdolla saivat lopulta aikaan I- maailmansodan. 

Tuo sota sijoittui vielä juuri niille ajoille, jolloin Illuminatien vapaamuurarit yrittivät saada Itävallan prinssin kääntymään heidän puolelleen. Mutta lopulta kun arkiherttua Prinssi Ferdinand ei suostunut, niin hänet lopulta salamurhattiin Illuminatin toimesta.


II-maailmansodassa taas Saksan talous oli jälleen pankkiirien eliitille uhka ja Saksa tuli saattaa lopulta polvilleen uudessa suursodassa. Mutta sitä varten tämän kertainen suursota rakennettiin ensin Natsi-Saksan luoman kolmannen valtakunnan ympärille. Rothschildien pankkisuku rahoitti alusta lähtien Natsi-Saksan nousua, koska se oli myös kaiken tarkoitus. Natsit nostettiin valtaan tämän kasaarijuutalaisen pankkiiri-eliitin toimesta. Näin saatiin luotua loistavat olosuhteet tulevan maailmansodan alkamiselle.



Sotilasliitto NATO (Ransk. lyhenne Otan) on itseasiassa miltei täysin natsien perustama ja alullepanema. Varsinkin kun Norjan miehitti II-maailmansodassa Natsit, niin se jäi lopulta miehitetyksi Nato maaksi.

Jos teitä Suomen armeijan käyneitä vielä kiinnostaa suojella omaa henkeänne, niin suosittelen eroamaan eroamaan reservistä, sillä mikäli eliitin sotadoktriini etenee, niin saatamme jo ensi kesänä olla maailmansodassa. Suomi tulisi joutumaan etulinjaan ja täältä lähetetään heti ensimmäisenä tuo 25 000 joukko tykinruoaksi. Saa Sipilän hallitus paikata sillä lisääntyvää kesävyysvajetta.

Maamme turvallisuus on siis uhattuna ja sotilasvallankaappaus tapahtui jo vuosia sitten kaikessa hiljaisuudessa. Kenraalit johtavat nyt Suomea, eikä presidentti tai hallitus.

Nyt Yhdysvaltain armeija sijoittaa tällä hetkellä raskasta sotakalustoaan mm. Norjassa sijaitseviin luoliin. Baltian maissa tätä sotavarustelua on perusteltu Venäjän agressioilla. Samalla myös Saksaan on viety 5 000 tonnia ammuksia.


Yhdysvallat aikoo nostaa Itä-Euroopan sotilasbudjettiaan nykyisestä 789 miljoonasta 3,4 miljardiin dollariin vuoteen 2017 mennessä. Mistähän tämä oikein viestii ? Pullistelu Venäjän rajoilla tulee jatkumaan ja jossain vaiheessa CIA:n sekä Mossadin tarkoituksena on lavastaa hyökkäys, josta syytetään Venäjää, jolla sitten saataisiin tämä massiivinen ja kansallinen verenvuodatus alkamaan.


Kasaarien mafia, kuin myös Illuminatin johto himoitsee saavansa jopa 80 000 000 ihmistä murhattua tällä haluamallaan III maailmansodalla ja kaikki vain sen takia, että nämä paskiaiset saisivat ryöstettyä toisten valtioiden varat ja luonnonvarat itselleen.





 


 

perjantaina, helmikuuta 12, 2016

Mustajärvi: Yhdysvallat kutsui itsensä taisteluharjoitukseen Suomeen


Puolustusvaliokunnan jäsen Markus Mustajärvi sai selville, että Yhdysvallat kutsui itsensä Karjalan lennoston sotaharjoitukseen, joka pidetään toukokuussa Rissalassa. Sinne USA:n ilmavoimat on tuomassa laivueellisen amerikkalaishävittäjiä.

Kyseinen USA:n armeijan ilmavoimien sotaharjoitus Suomen maaperällä on vielä aiheuttanut paheksuntaa, koska siitä ei kerrottu lainkaan etukäteen eduskunnalle. 

Jos tätä asiaa lähtee tarkastelemaan juridisesti, niin Yhdysvaltain ilmavoimilla ei pitäisi olla minkäänlaisia juridisia oikeuksia kutsua itseään Suomeen sotaharjoituksiin. 

Mutta Naton ja Suomen välinen isäntämaasopimus kun sallii sen, että USA tai Nato joukot voivat ottaa haltuun Suomen kaikki lentokentät, satamat ja tunkea koko sotakalustonsa tänne. Jos käynnissä on kriisitilanne. Nyt sellaista ei kuitenkaan ole käynnissä, joten USA:n ilmavoimien legimiteetti kutsua itsensä Rissalaan pullistelemaan ja provosoimaan Venäjälle ensin toukokuussa on melko hävytöntä toimintaa. 


Kuten  kohudosentti Johan Bäckman on todennut jo useasti, että Suomen ulkopolitiikkaa johdetaan jo nykyään miltei täysin Valkoisesta Talosta. Valta on kaapattu pois ja Suomen valtion suvereniteetti viety, mikä on ollut tarkoituskin. 

USA:n hallinnon konsultit ovat onnistuneet vielä ajamaan Suomen valtionjohdon siihen ansaan, että he ovat saaneet valtion velkaantumaan jo yli 100 miljardia euroa. Sitten kun velkamäärä kasvaa liian suureksi, niin Euroopan Keskuspankki määrittelee velallisen uudet ehdot, ja lopulta sitten nämä verenimijät alkavat pumpata täältä pohjavesiä myöten kaikki pois ja vievät tuhkatkin pesästä. Sillä tämä yksityistäminen on jo käynnissä... Fortumin myynti veroparatiisi keinottelijoille (Caruna) on vasta alkua.


Vaikka Timo Soini vastasi Mustajärvelle eduskunnan kyselytunnilla, ettei Suomi ole hakemassa Nato jäsenyyttä. Niin selvästikin edelleen kulissien takana eräät tahot ovat valmiita lavastamaan jopa tarvittaessa valtionterrori-iskun Suomessa, jotta Suomi saadaan keinolla millä hyvänsä vietyä Natoon vaikka väkisin. Näille sotarosvoille ei kelpaa mitkään selitykset ja Ruotsi on tästä syystä laitettu myös tämän saman asian kanssa ns. selkä seinää vasten. Tämän vuoksi heidät pakotettiin ja painostettiin myös allekirjoittamaan Naton kanssa tämä sama isäntämaa / kauttakulkusopimus Suomen kanssa.