http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste 3D. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste 3D. Näytä kaikki tekstit

keskiviikkona, maaliskuuta 08, 2017

DNA:n julkisuudesta salattu rakenne toimii kvantti tasolta


Columbian yliopiston tutkijoiden kerrottiin onnistuneen tallentaa yhteen grammaan DNA:ta 215 petabittiä tiedostoja.

He loivat digitaalisen listan yhteensä 72 000 DNA-nauhasta, joissa kussakin oli 200 nukleotidia, ja lähettivät ne vielä DNA-synteesejä tekevään startuppii, joka oli erikoistunut digitaalisen datan muuntamiseen biologiseksi.

Tässä nyt ei kuitenkaan ollut se koko totuus, koska ihmisen DNA:n rakenne on luonnostaan digitaalinen nukleiinihappo, joka sisältää kaikkien eliöiden solujen ja myös joidenkin virusten geneettisen materiaalin.

Solun jakautuessa on DNA:n kopioitava itsensä ja kopioitaessa tämän DNA:n kaksoiskierre avautuu ja tuolloin molemmat DNA:n säikeet täydennetään täydelliseksi kopioksi.


DNA:n rakenne toimii jatkuvasti kvantti tasolta

Tämä puoli minkä tiedemiehet on pakotettu salaamaan meiltä on mm. se, että kuinka DNA:n rakenne toimii koko ajan jo tuolta kvantti tasolta, jossa ei ole olemassa enää ajan kaltaista käsitettä.

DNA:ssa on myös 12 erillistä kerrosta, joiden jokaisella kerroksella on vielä oma tarkoitusperänsä tai laatu.

Kvanttimekaniikassa kaikki aine/energia on yhtä kaikkialla.

Kolmannessa ulottuvuudessa (3D) on yhteensä kuusi energiaa ja tästä tulee myös tämä raskain sädelaatu, joka on kuudes säde.

Mutta koska digitaalisessa datassa on vain 1 ja 0, niin tästä johtuen kaikki mikä vaikuttaa muihin vaikuttaa aina ykköseen.

Vaikka osat eivät muutu, niin nämä 11 muuta kerrosta ohjelmoivat sen, miten ne ovat yhdessä vuorovaikutuksessa ja tässä suhteessa tästä koko hommasta tekee aika diipin se, että universumi on hologrammi, jonka voisi verrata olevan kuin jonkun tietokoneohjelman.

Siksi numero ykkönen on aina muutoksessa.


Lähteet: http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/ict/tutkijat-tallensivat-tiedostoja-dna-han-grammaan-mahtuu-215-petabittia-dataa-6629927

http://tahtisilma.blogspot.fi/2011/10/dna-aktivoinnin-alkaminen.html 

tiistaina, maaliskuuta 07, 2017

Tutkimustulos: Ihmisen tunteet muuttavat fysikaalisesti todellisuutta


Maailman tiedepiireissä kohistaan nyt uudesta tutkimustuloksesta, jossa on saatu selville se, että ihmisen tunteet muuttavat aina fysikaalisesti todellisuutta.

Ensimmäisessä kokeessa ihmisen DNA eristettiin ja laitettiin koehenkilön läheisyyteen, minkä jälkeen tutkijat alkoivat syöttää sinne eri ärsykkeitä. Lopulta huomattiin kuinka toiseen huoneeseen sijoitettu DNA reagoi näihin ärsykkeisiin.


Negatiiviset tunnetilat vaikuttivat NA:n rakenteeseen tihentävästi, kun taas positiiviset tunteet saivat aikaan DNA:ta rentouttavan efektin.

Tutkimus sai selville sen, että DNA koostuu mm. valo-fotoneista, jotka muodostavat tämän ympärillämme olevan maailmamme.


Vaikka tämä tuore tutkimustulos saattaa yllättää monet tiedeuskovaiset, niin silti tämän totuuden ovat tietäneet nämä ihmiskunnan kollektiivisen mielen orjuuttajat/kontrollerit. 

Sillä juuri tämän takia koska meidän DNA:n rakenne resonoi toisiinsa näin voimakkaasti, niin sitä käyttävät nämä ihmiskunnan vanginvartijatietoisuuden portinvartijat negatiivisella mielenmuokkauksella (propaganda) hyväkseen minkä ehtivät.

Mutta mikäli olet jo tietoisella mielelläsi vapaa ajattelemaan itse sekä käytttämään aivojasi tietoiseen ajatteluun, niin silloin voit muuttaa todellisuutesi tästä matriisista ulos ja herätä tietoisella mielelläsi.


Lähde: http://www.lifecoachcode.com/2017/02/26/emotion-shapes-reality/

sunnuntaina, tammikuuta 29, 2017

Varakas eliitti hommannut itselleen kalliita bunkkereita


Varakas eliitti on hommannut itselleen kalliita bunkkereita, jotka ovat rakennettu maan alle kertoo RT.

Yksi näitä bunkkereita ostanut henkilö on mm. PayPalin co-founcer ja Facebook sijoittaja Peter Thiel, joka omistaa myös bunkkerin Uudesta Seelannista.


Mitä hyötyä eliitille on bunkkereista ? 

Surkuhupaisin asia näissä kalliissa bunkkereissa on se, että jos miljardöörin mieli on masentunut, niin se on myös bunkkerissa masentunut. 

Ihminen joka pelkää jotain, niin hänellä on yleensä tapana peitellä näitä pelkoja ja naamioida nuo jollain tavalla pois. 

Rikkaat ihmiset ovat usein pönkittäneet huonoa omatuntoaan ostamalla vaikka kiinteistöjä jne. 

Nyt kun maailmalla tapahtuu tämä yhteiskunnan talousjärjestelmän uudistuminen, niin erityisesti hyvin varakkaat ihmiset saattavat kokea tämän uudistuksen hyvinkin kipeästi, koska he haluavat pitää kiinni kaikesta tuosta muilta haalimastaan varallisuudesta, jonka he ovat muilta itselleen riistämällä hankkineet.

Riistotalous on perustunut kapitalismissa aina siihen, että jonkun ihmisen työpanoksesta lähtevä negatiivinen energia kanavoituu tuohon suuryhtiöille ja pankeille takaisin kulkeutuvaan rahaan, jota kutsutaan mm. lainojen koroksi. 

Keskuspankkijärjestelmä on siis kuin eräänlainen negatiivinen moottori, joka tarvitsee vain tietynmerkkistä bensaa ja tässä tapauksessa se bensa millä tämä moottori käy on työssäkäyien ihmisten pelko.

Pelko siitä, että on pakko jaksaa käydä töissä, on pakko maksaa laskut ettei tule luottohäiriötä. 

Sitten on niitä ihmisiä jotka ovat menettäneet jopa kaiken ja joutuneet nousemaan taas tyhjältä pöydältä takaisin jaloilleen, joita länsimaissa kutsutaan mm. voittajiksi sekä menestyjiksi.

Heidän menestymisensä salaisuus on ollut siinä, että he ovat jopa noiden konkurssien jälkeenkin luottaneet itseensä, eivätkä ole suostuneet alistumaan velka nimiselle orjuudelle.

Maailman keskuspankkien johto on nyt sellaisessa tilanteessa, että heidän toimintansa laitetaan selkä seinää vasten ja tämä mustaan magiaan perustunut riistotalous loppuu, koska se romahtaa.

Neljännen ulottuvuuden energioissa ei enää minkäänlainen ahneuteen ja pelkoon perustuva energia ei enää toimi ja saa kiinnikettä, joten kaikki tämä entinen sirkus loppuu.

Neljännen ulottuvuuden energiatiheydessä ei myös enää tunneta sellaisia kuin köyhiä, joihin pitäisi joidenkin projisoida itseään. Koska tämä nykyinenkin köyhyys on pelkkä eliitin syyllistämiskeino, jolla he saavat varattomat ihmiset kiinnittämään huomionsa itseensä tuolla uhri-minän ohjelmoinnilla. 

Tämä rikas eliitti itse on käyttänyt useasti sellaisia sanoja kuin henkinen pääoma, jota he haluaisivat tuntea itsensä sisällä, mutta vain hyvin harva heistä omaa niin rikkaan mielikuvituksen, että voisi luoda tuollaista itselleen. 

Tämä henkinen pääoma on jotain sellaista, mitä ei voi kukaan rahalla ostaa, koska se on aina sydämen tasolla olemassa. 

Lapsissa tämä henkinen pääoma on jo sisällä, joka toimii luovuuden keinoilla. Mutta mikäli tällainen vapaus sitten lopulta riitetään viimeistään lastentarhan parimuodostelmissa ja ryhmäkurissa. 

Suomen eduskunnassa on vieläkin käytössä tuo sama ryhmäkuri, joka on näissä päiväkodeissa, joten olisikohan jo aika myös Arkadianmäenkin iltapäiväkerhojen uudistaa toimintaansa, vai mitä sanotte ? 

Silloin kun ei ole enää mitään ryhmää, jossa pitää olla yhteinen kuri, niin silloin on vain sinä ja sinä olet sitä mitä läsnäolevalla hetkellä ajattelet. 

Sinä olet mieleltäsi vapaa ja ajatuksiasi määräät oikeasti vain sinä itse, mutta mieltäsi on manipuloitu monien ulkoisten ärsykkeiden kuten television, uutisten, elokuvien ja viihdeteollisuuden kautta. 

Ja kun tämä on omaksuttu vallitsevaksi todellisuudeksi, niin se on muodostanut kokijoilleen eräänlaisen mieleen istutetun vankilan, josta pääseminen pois on on pelkkä yksinkertainen mielen prosessi, jossa tietoinen mieli herättää itse itsensä. 

Oikea todellinen itse ei enää luokittele itseä muiden perusteella, että mitä muut sinusta sanovat tai ajattelevat.

Sinä olet ja tämä läsnäolemisen tila on tässä ja nyt. 


Jokainen ihmisolento on jatkuvasti kytkeytynyt omaan korkeimpaan itseensä, jonka ylimmällä tasolla hän on oman korkeimman yliminän ohjauksessa. 

Tämä sielutietoisuus laskeutuu korkeimmasta itsestä alemmin astraalisen sekä eetterifyysisen tason kautta aina persoona tasolle. 

Kun tämän yhteyden tiedostaa, niin tuntee olevansa ns. korkeimman ohjauksessa ja käyttävät kristityt sitten tästä vaikka mitä nimitystä, niin silti tämä on aina sama alkulähde, josta tuo oman korkeimman yliminän ohjaus tulee.


Mutta koska tällä Tellus-planeetalla suurin osa ihmiskunnasta on ollut näiden Illuminatin salaseuralaisten salaisessa ohjauksessa, niin heidän sekä muiden kontrollerien valta alkoi hiipumaan tämän neljännen energiatiheyden aikaansaaman muutoksen aikana.

Kolmannes ulottuvuus oli vielä sitä, jolloin ihmiskunnan kollektiivinen tietoisuus oli vielä kuin laatikon sisällä. Mutta nyt neljännes ulottuvuus on jo tuo laatikko avattuna, jolloin myös korkeimman yliminän ohjaus pääsee helpommin vaikuttumaan kunkin yksilön persoona tasolle.

Joten näin ollen kun tietoisuuden evoluutio mahdollisti neljännen energiakeskittymän siirtymisen kolmannen ulottuvuuden aineeseen, niin tämä mahdollisti sen, että yksilöt huomasivat sen miten heillä on mahdollista myös vaikuttaa yhä laajenevan tietoisuusverkoston laajuuteen joko negatiivisella - tai + värähteisillä ajatuksilla. 

+ värähtelyt ovat paljon tehokkaammat tämän planetaarisen kehityksen kannalta, koska se auttaa Äiti Maata parantumaan tämän aiemman raskaamman kuudenteen säteen energioiden tuhoavasta vaikutuksesta.

Äiti Maa on nyt hyvin heikossa tilassa ja se tarvitsee jokaisen yksilön aktiivista valotyötä, jota jokainen pystyy tekemään pelkästään läsnäolemisen tilassa. Jolloin tämä valotyö ei ole mikään suoritus, jota täytyisi älyllä ja mielellä erikseen lähteä opiskelemaan. 

Tulevaisuudessa tämä valotyö tulee olemaan siinä missä muukin duuni hyvin yleinen keino yhteiskunnallisesti, jolla tuon uuden ajan vallitsevia energioita tasapainotetaan.

Rakkaus on tuo läsnäoleva tila joka löytyy jokaisen ihmisen sisältä ja tämä löytyy sydämestä sisältä.

Ja sydämen ääni on tuon sinun todellisen itsesi rakkausvärähtely, jonka voi löytää keskittämällä mielensä tuolle taajuudelle. 

Illuminati on salannut nämä kaikki asia tavallisilta ihmisiltä, koska heistä suurin osa on negatiivisia avaruusrotuja (mm. liskot), jotka saavat vain energiansa energiavampyyreiden tavoin imemällä sitä muilta ihmisiltä. 

Ihmisen energiakentät ovat siis kuin radioasema, jonka kanavia voi halutessaan kääntää minne tahansa suuntaan ja tämän vuoksi viihdeteollisuuteen on tämä Hollywoodin elokuvastudioiden omistajat syöttäneet hyvin paljon pelkopohjaisia elokuvia, joilla he haluaisivat pitää tämän planeetan vieläkin tuossa pelon ilmapiirissä, koska silloin ihmiset eivät saa herätettyä tietoista mieltään niin helposti.

Mutta tuo pelolla ihmismielen ohjailu on tullut jo siihen pisteeseen, että nyt tämä heräävien yksilöiden massa on saavuttanut jo tuon kriittisen massan, joka muutti asetelmia. 

Illuminatin salaseuran ajatushautomot sekä nämä lukuisat military industrial complex armeijan monopoleja ohjaavat voimat ovat hämillään siitä, että mikä on tämän leikin seuraava siirto. Koska sodat olivat aina kovaa bisnestä mm. Rothschildien pankkisuvulle, mutta entäs jos sodat eivät enää jatkossa toteudu, koska niiden raskas värähtely ei enää kiinnity tuohon neljännen ulottuvuuden energiasidokseen. 

Joten Illuminatin rakentaman kolmiulotteisen pyramidin kappaleet ovat nyt alkaneet murtumaan ja lopulta kun tuo heidän vehkeilynsä tulee julki, niin nämä lukuisat terrorismia sekä sotia rahoittaneet miljardöörit joutuvat vielä sotarikosoikeuteen.

George Soros, Jacob de Rothschild, David Rockefeller ja nämä muut mafiapomot viedään vielä Haagin kansainväliseen sotarikostuomioistuimeen, mikäli nämä sedät ovat vielä enää silloin elossa, koska Daavidillakin on jo ikää yli 101 vuotta. 

Mutta silti näitä valtatyranneita ei saisi kukaan tuomita, koska silloin myös tavallaan tuomitsee itse itsensä, koska tuokin on vain oman ihmismielen tuottama kolmiulotteinen heijastus.

Koska nämä Illuminatin salaseuran miehet ovat vain langenneet materian ja maallisen mammonan sekä vallanhimon kaltaisten tekijöiden armoille. 

Mutta he vielä palvovat Luciferia jumalanaan, koska sanottiinhan sitä että kuinka eräälle Jeesus nimiselle miehelle paholainen koetteli häntä erämaassa ja lupasi hänelle puoli valtakuntaansa. No mitäs nämä Illuminaatit sitten saivat ? He saivat rohmuttua tämän koko planeetan varat omiin taskuihinsa ja jäivät vielä pyörittämään tuota samaa riistä köyhiltä ja anna rikkaille levyä päälle. 

Digitalisaation ulottuvuudessa tämä näkyy suoraan ihmisen DNA-perimälinjassa, jonka energiahan on digitaalista, joka tunnetaan myös solumuistina.

Tämän suhteen kun japanilaistiedemiehetkin kertoivat universumin olevan hologrammi, niin tällöin se todistaa sen, että kuinka tämä kolmiulotteinen tietoisuus oli eräänlaista matriisi-pohjaista ulottuvuutta.   

Mutta koska neljännen ulottuvuuden energia sekä aika tihentymässä tämä kolmannen ulottuvuuden energiasidos kiinnittyy nyt tuohon neljänteen ulottuvuuteen, niin sen muutokset näkyvät parhaillaan kaikilla yhteiskunnan eri sektoreilla. 

Nämä Illuminatin salaseuralaiset ovat maailman kulisseissa jo sopineet sen keskenään, että he tulevat seuraavaksi tekemään Kiinasta seuraavan maailman talousmahdin vuonna 2018.

Tämä eräällä tapaa jo vuoti julkisuuteen Davosin talouskonferenssin kautta. 

Vapaamuurarit kun looseissaan ovat omasta mielestään aina tietoisiaan näistä yhteiskunnallisien poliittisten shakkilautojen seuraavista siirroista, joita he aina itse tekevät tuolla vallan näkymättömällä kädellään. Mutta kun se vallan näkymätön käsi ei ole enää näkymätön neljännen ulottuvuuden energiatihentymässä. 


Lähteet: http://www.infowars.com/u-s-elites-buying-new-zealand-redoubts-to-escape-crackup-of-civilization/

http://www.newyorker.com/magazine/2017/01/30/doomsday-prep-for-the-super-rich 

lauantaina, marraskuuta 19, 2016

Yksilö sekä joukkotietoisuuden välinen ero johtuu 3D ja 5D ulottuvuuden välisestä suhteesta


Ihmiskunta kokee tällä hetkellä yhtä voimakkainta yksilotietoisuuden ylösnousemusprosessia, jossa kolmiulotteinen (3D) maailma siirtyy viidenteen ulottuvuuteen (5D), jolle yksilötietoisuus perustuu.

Varsinkin ne ihmiset, jotka yrittävät kaikilla keinoilla pysyä vanhassa kolmiulotteisessa maailmassa myös kärsivät tästä henkisestä muutosprosessista eniten. Koska ketään ei voi pakottaa muuntamaan tietoisuuttaan viidenteen ulottuvuuteen, sillä tämä on kuitenkin elämänkokeiluplaneetta.

Mutta mikäli tarpeeksi ihmisiä onnistuu korottamaan pysyvästi tietoisuus-asteensa viidenteen ulottuvuuteen, niin se muokkaa jossain kriittisessä vaiheessa myös koko tämän ulottuvuuden aikalinjaa positiivisessa valossa.

Tällä hetkellä moni on varmasti huomannut mediasta, kuinka mm. nämä kaikki entiset Venäjä-vihamieliset asenteet naapurivaltiotamme kohtaan sekä Naton sekä USA:n armeijan agressiivinen politiikka on kääntynyt taakse ja se on nyt saanut jo nämä Nato-haukat pelkäämään jenkkejä.


Viidennessä ulottuvuudessa ihmismieli on jo herännyt itsetietoisuuteen, jolloin myös yksilöllä on mahdollisuus muuttaa omaa todellisuuttaan omilla tietoisilla ajatuksillaan.

Kun aiemmin heitä ohjattiin mm. tv:n sekä muiden joukkoviestimien kautta ja pidettiin tuossa kolmiulotteisessa valveunessa.

Tietoisuuden evoluution tehtävä on saada korotettua tämän planeetan tietoisuusaste lopulta niin korkealle, että lopulta tämä planeetta voi liittyä osaksi muita tähtijärjestelmiä. Vaikka tosiaan tämän kehityksen loppuun voi kestää vielä useita tuhansia vuosia.

Mutta tällä hetkellä paljon tärkeämpi ja kriittisempi prosessi mikä täällä on käynnissä, on tämä tietoisuuden tason muutos, joka tuntuu tällä hetkellä aivan jokaisen ihmisen energiakentässä.

Muutos tapahtuu ja tämä nykyinen aikalinja on tullut jäädäkseen, joten materian pimeät voimat eivät enää kykene ohjaamaan tuota vanhaa ohjelmaansa, johon kuuluivat nuo mm. muiden valtioiden sadistiset ohjailut ja USA:n armeijan invaasiot lähi-idässä.

Sotia on silti edelleen, mutta tästä lähtien USA:n hallinnon sisällä alkoi jo niin mittavat uudistukset, jotka putsaavat mm. USA:n tiedustelupalvelu CIA:n sekä FBI:n johtoa sisältä korruptiosta.

USA:n varapresidentti John McCain sekä presidentti Barack Obama ovat olleet tässä muutosprosessissa eliitin sätkynukkeina, kun ovat ilmoittaneet toivovansa että Donald Trump uskaltaisi jatkaa Venäjää vastaan hyökkäävää politiikkaa.

Vaikka kaiken tuon taustalla myös hiertää USA:n ja Venäjän välejä tämä plutoniumin hyötykäyttödiili, jonka Putin jäädytti huonojen suhteiden vuoksi viime vuonna.
















maanantaina, joulukuuta 03, 2012

21.12.2012 Galaktisen syklin vaihtuminen



Maaplaneettamme galaktinen sykli on vaihtumassa ja tuohon hetkeen 21.12.2012 ei ole enää kauan aikaa. Mutta on tärkeää, että kukaan ei lähde panikoimaan ja ajattelemaan että nyt tuli maailmanloppu. Se ei nimittäin tule, vaikka illut onnistuisivat skalaariaseillaan luomaan 10 kertaa suuremman megatsunamin kuin mitä 2004 vuoden tapaninpäivänä.

Maya intiaanit ennustivat aikanaan tulevien sukupolvien syklien keston ja nyt tämä galaktinen sykli on tullut päätökseensä, jonka jälkeen siirrytään tietenkin seuraavalle tasolle ja tämä tulee seuraavien vuosien aikana muuntumaan siihen, että sitten kun kaikki on valmista ja ihmiskunnasta kriittinen massa on ylitetty tietoisuudessa. Niin sen jälkeen tämä koko 3D-todellisuuteen perustuva ulottuvuus muuntuu automaattisesti aina 5D:n, eli viidenteen dimensioon ja siellä ei enää ole fyysisiä rajoitteita kuten täällä. Samalla myös ns. aika käsite on aivan erilainen siellä.


Valon galaktinen liitto taas on näitä useiden jo korkeimman tietoisuuden ylittäneitä sivilisaatioita, johon kuuluu jos monen näköistä sivilisaatiota, joista varmaan tunnetuimmat ovat näitä isopäisiä humanoideja. Kuvassa näkyvä alienrotu edustaa ns. harmaisiin kuuluvia rotuja ja tästä kyseisestä pallopäästä tehtiin myös tämä Hollywood elokuva ET. Tästä siis huomaamme, kuinka nämä maailmanhallituksen piirissä armeijan kautta salatut asiat pyritään myös disinformaation keinoilla saamaan pysymään suurilta väestöiltä pimennossa. 

Galaktinen liitto on eräänlainen universaalinen union, jota ei voi mitenkään verrata vaikka tähän meidän korruptoituneeseen Euroopan Unioniin. Sillä se mitä tämä valon galaktinen liitto edustaa ja mitä se ajaa eteenpäin, niin tämän meidän planeettamme osalta heillä on vain yksi agenda ja se on tämän tellus planeetan palauttaminen sen alkuperäiseen ja lopulliseen muotoonsa. Eli saada täällä aikaan lopullinen tietoisuuden tason nousu ja samalla myös saada näiden varjon puolen pelureiden peli loppuunsa. Koska tämä koko illuminati-eliitti koostuu satanisteista ja heidän jumalansa on Lucifer ja kaikki riitit joista he uskovat saavansa voimaa mm. juomalla uhrattujen lasten verta, liittyy mm. mustaan magiaan jne.

Galaktisella liitolla on myös sota-aluksia ja väitetysti he ovat jo joutuneet ottamaan yhteen USA:n armeijan kanssa. Koska Antrarktikalla asustaa eräs humanoidirotu, joka teki aikanaan yhteistyötä Natsi-Saksan kanssa. Mutta kuten monesti aiemminkin, on valon galaktinen liitto saanut neuvoteltua monia alien rotuja takaisin galaktisen liiton puolelle. Eli näihin kuuluu mm. Ancharan liiton sopimus, jolla saatiin käännytettyä monet harmaisiin kuuluvat rodut luopuman heidän aikeistaan. Koska monet harmaat kuuluivat vielä 80-luvulla Yhdysvaltojen hallituksen ja armeijan yhteistyökumppaneiksi ja luovuttivat jenkkiarmeijalle omaa teknologiaansa vastineeksi.

Nämä jutut saattavat kuullostaa hyvinkin epäillyttäviltä ja varmaan suurin osa ufo skeptikoista ei voi näihin uskoa juuri sen vuoksi, koska näistä asioista ei juuri mistään saa tietoa ja totta se on. Sillä jo pelkät silmillä tehdyt ufohavainnot merkitään edelleen pitkin maailmaa salaisten asiakirjojen väliin ja vasta nyt 40 ja 50-luvulla tapahtuneita ufohavaintoja ollaan alettu julkistamaan pienissä erissä.

 

Yksi ufoharrastajien keskuudessa kohistu juttu on sitten tämä ufosalailun lopettaminen Yhdysvalloissa, eli englanniksi UFO DISCLOSURE.   

On hyvinkin selvää, että jos kerta USA:n armeija on tehnyt yhteistyötä näiden isosilmäisten kuulapäiden kanssa ja on myös tietoinen, että valon galaktinen liitto on joukkoineen täysin ylivoimainen tämän maailman USA/NATO joukkojen edessä. Niin mitä luulette, että aiottaisiinko sitten ufojen olemassaolo sekä humanoidien kanssa tehty liittolaisuus paljastaa suorien televisiokameroiden edessä valkoisesta talosta.

Ei todellakaan ja ensimmäinen asia mitä maailmaneliitti pelkää yli kaiken olisi näiden kaikkien uskonnollisten dogmien murtuminen. Sitten kun maailmanlaajuisesti ilmoitetaankin, että emme olekaan ainoa elävä ihmisrotu maailmankaikkeudessa. Niin sehän murtaisi ihmisten egon ja aiheuttaisi suunnatonta päänvaivaa illuminatille. Koska sitten taas heidän valtansa alkaisi murenemaan suurella voimalla.

Galaktisen liiton puolelta on kuitenkin tämä mahdollinen ensimmäinen yhteydenotto jo sovittu korkeimpien henkiolentojen kanssa ja se noudattaa sitä kaavaa, että vasta sitten kun tämän planeetan kollektiivinen tietoisuusaste on saavuttanut kriittisen massan ylittymisen ja kenenkään ihmisyksilön vapaa tahto ole enää sen tiellä. Niin tämän jälkeen saatamme kokea pysyvän kollektiivisen tietoisuudentasonnousun.

Mutta varjon puolen voimat pyrkivät taistelemaan loppuun saakka pitääkseen pimeyden negatiiviset voimat täällä maaplaneetan kollektiivista tietoisuutta omassa negatiivisuuden yliotteessa. Sillä tämä meidän maaplaneettamme on tällähetkellä kuin koira, jonka turkissa on miljoonia kirppuja ja nämä kirput symboloivat näitä pimeyden voimia. Ne eivät ole todellisuudessa mitään muuta kuin valon energian vastine. Mutta pimeydessä he eivät voi nähdä valoa ja valo on se mitä he eniten pelkäävät ja henkiolento Lucifer sitten ilmoittaa olevansa valon tuoja. Kun myös mustaenkeli sitä pimeyttä tuo, ei valoa.



Salaisen maailmanhallituksen (Illuminati) valta perustuu siis sekä taloudelliselle, että henkiselle ylivallalle ja tämän henkisen vallan suhteen se perustuu tälle heidän ja pimeyden voimien luomalle negatiivisuudelle. Eli pelon voimalle ja energialle, mitä eliitti saa helposti levitettyä hallitsemiensa monikansallisten mediakorporaatioidensa avulla. 

Mutta siinä onkin juuri se, että näiden mediakorporaatioiden teho lakkaisi välittömästi, jos vain tarpeeksi moni ihminen heräisi vanginvartijatietoisuudestaan ja jos nyt näitä esim. Helsingin-Sanomien internetsivujen pakollisia maksumuureja katsoo. Niin kyllä hienosti näkee, että mediakorporaatiot ja varsinkin sanomalehtitalot ovat nyt suuressa liemessä. Koska entistäkin enemmän ihmiset lukevat näitä internet-blogeja ja muodostavat sitä kautta käsityksensä tämän maailman asioista, sekä laajentavat sillä omaa yksilö sekä kollektiivista tietoisuuttaan.

Eli jos nyt juuri tällähetkellä Dubaissa pidetään tätä salaista kriisipalaveria internetin tulevasta sensuurista, niin mitä se kertoo eliitin tämänhetkisestä mielentilasta. Kun Yhdysvaltojen hallituskin on jo Pentagonista myöntänyt, että ovat informaatiosodankäynnissä jo tappiolla.

Se mitä salainen maailmanhallitus yrittää salata meiltä kaikilta viimeiseen asti, on se totuus että sinä tai minä olemme niin vaikutusvaltaisia ihmisyksilöitä, joilla löytyy ääretön voima ja teho mm. ajatuksillamme sekä teoillamme muuttaa maailmaa toisenlaiseksi ja esim. tällä keinoilla pitämällä julkista blogia, pystyy jo ihan muuttamaan maailmaa paremmaksi paikaksi. Se kuitenkin on sitä tehokkaampaa mitä positiivisempana tämä toiminta on, vaikka aina yksilöiden heräämisessä tulee vastaan ensimmäisenä pelot. Koska oman todellisen itsen kohtaaminen pelottaa aluksi, mutta lopulta totuus tekee meidät vapaiksi. 




 











keskiviikkona, huhtikuuta 04, 2012

Valon ja varjon välinen taistelu



Negatiivinen maailmaneliitti (illuminati) pyrkii tekemään kaikkensa jotta valon määrä ei lisääntyisi vaikka valon määrä lisääntyy jatkuvasti.

Kesäkuussa tulee sellainen kulminaatiopiste, että valon määrä lisääntyy maailmassa niinkin paljon, että siinä vaiheessa puntit menevät tasan. Joten ei ole yhtään ihme, että miksi III-maailmansodan syttymisajankohta on suunniteltu juuri kesäkuulle.



Jos ei joku ole aiemmin tajunnut sitä mistä tässä tähtiensota trilogiassa on oikeasti kysymys niin tästä samasta aiheesta se on napattu ja laitettu Hollywoodin toimesta disinformaatioksi, jotta suuremmat ihmismassat eivät sitä kyseenalaistaisi. Tämän vuoksi