http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste pasila. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste pasila. Näytä kaikki tekstit

maanantaina, huhtikuuta 14, 2025

CIA:n vaalivilppi toteutettiin jälleen eilen Suomessa it-yhtiö TietoEVRY Oyj:n kautta

Vaalivilpin hoiti TietoEVRY Oyj eilisissä kuntavaaleissa. Eli teki CIA:n hommat ja väärensivät kuntavaalien tulokset Suomessa.

Monien pienpuolueiden ehdokkaiden äänet väärennettiin niin, että sieltä ei päässyt yksikään ehdokas läpi kuntavaaleissa.

TietoEVRY Oyj:n osakekanta on näiden yhtiöiden ja toimijoiden käsissä.

Omistajan nimiOsakkeiden määräOsakkeiden arvo
Silchester International Investors LLP 15.04 %17,845,007308 M €
Solidium Oy (Investment Company) 10.84 %12,857,918222 M €
Incentive AS 5.092 %6,041,221104 M €
Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen 1.624 %1,927,09533 M €

Vilppi toteutettiin jälleen tuolla vanhalla ja samalla kaavalla, jossa ensin ääntenlaskupaikoilla laskettiin niiden paperilipukkeiden äänet, jonka jälkeen ne ilmoitettiin Pasilaan YLE:lle, josta ne lopulta ilmoitettiin Espoon, Keilaniemeen TietoEVRY Oyj:lle, jossa lopulta tämä CIA:n Dominion ohjelma arpoi ne lopullisella algoritmilla, jolloin mm. Vapaudenliiton yhdeltä ehdokkaalta Tiina Keskimäeltä yli 600 ääntä katosi reaaliaikaisesti vain 68.

Näin se demokratia kaapataan, kun annamme tällaisten yksityisomisteisten it-yhtiöiden, hoitaa demokraattinen ääntenlasku.

Mutta asiahan on vielä näin, että jos sillä äänestämisellä voisi oikeasti vaikuttaa vaalien tulokseen, niin silloin se kiellettäisiin, josta on jo suora esimerkki nämä juuri muutama viikko sitten Romaniassa pidetyt Presidentinvaalit, jossa Presidentinvaalit voittanut ehdokas diskattiin EU:n komission määräyksestä, eikä häntä enää päästetty uudestaan ehdolle.

Korporaatiofasismi ei ole koskaan ollut minkäänlaista demokratiaa, koska fasismi ei salli enää demokraattista päätöksentekoa kuin vain näille suuryhtiöille, joille on täysin omat intressit ja ne ovat mm. valtiollisen kaiken itsemääräämisoikeuden lakkauttaminen ja vallan keskittäminen pois kansalaisilta näiden kylmien teknokraattisten kororaatioiden käsiin.

Näin heiveröisillä kantimilla on vaalivilppi Suomessa, joka löytyy suoraan tuosta julkisesta datasta. Mutta edelleenkään Suomen mädätetty oikeuslaitos ei tutki tätä vaalivilppiä, poliisi ei tutki tätä vaalivilppiä, eikä mikään muu instituutio, koska tämän Suomen maan demokraattinen päätöksenteko toimii edelleen tämän Ruotsalaisen diplomaatti ja pankkiirisuku Wallenbergin käskyvallan alla.

Wallenbergien suku omistaa teleyhtiö Ericsonin ja toimii myös pääomistajana Scaniassa. Wallenbergit perustivat sijoitusyhtiön jo vuonna 1916, ja nykyään yhtiö on suvun tärkein taloudellinen osa.

Mutta Wallenbergien omistuksessa ovat myös nämä itämeren data kaapelit.


Wallenbergit ovat perustaneet lukuisia eri säätiöitä, joista yksiä suurimpia on Investor-sijoitusyhtiö.

Yritysjohtaja Jacob Wallenberg (kuvassa) on myös Trilateraalisen Komission jäsen.


Pankkiiri Marcus Wallenberg taas kuuluu myös tähän Ruotsalaiseen mahtisukuun.

Mutta jos nyt kysymme tämän, että miksi nämä Ruotsalaiset mahtisuvun miehet eivät edelleenkään salli, että tässä maassa saisi kansalaiset oikeasti äänestää vaaleissa ?

No syyhän on siinä, kun muuten Suomen kansalaiset saattaisivat äänestää väärin ja läpi pääsisi sellaisia ehdokkaita, jotka veisivät kunta- ja eduskuntapolitiikkaa väärään suuntaan, jolloin nämä elitistimahtimiehet menettäisivät kontrollinsa pois.

Siitä syystä Suomen vaalitulokset sekä kuntavaaleissa, että eduskuntavaaleissa ja myös Presidentinvaaleissa hoidetaan edelleen tämän Wallenbergeihin kytköksessä olevan TietoEVRY Oyj:n kautta ja demokratia on jokainen vaalilaskentailta koodattu pois demokratiasta, koska äänien loppulasku koodataan näiden elitistien haluamaksi lopputulokseksi.


On silti täysin hävytöntä, että miten Suomessa voi demokraattinen äänestäminen toimia tällaisena samanlaisena lottoarvontana joka neljäs vuosi aina uudelleen ja uudelleen.

Mutta näiden vaalivilppien paljastuminen vie uskon pois demokratiaan ja lopulta tällainen demokratiaan perustuva päätöksenteko lakkautuu, koska nämä vaalitilaisuudet alkavat yhä enemmän muistuttaa elävää sirkusta.

Kenties jo nyt alkaa äänestäjille selviämään se, että myös Perussuomalaiset on ollut kaiken tämän ajan läpi vuosien pelkkä USA:n CIA:n ja USAID rahan alla toiminut valeoppositio, jonka ministerit mm. ovat jo saaneet tiedon, että he tulevat saamaan rahakkaammat palkkiovirat kohta muualta. Joten jälleen näemme sitten, kuinka eduskunta toimii pyöröovijärjestelmänä hillotolppa ja palkkiovirkoihin.












keskiviikkona, marraskuuta 13, 2019

Postin mielenosoitus keräsi paljon väkeä paikalle



Postin työntekijöiden mielenosoitus keräsi paikalle paljon väkeä eilen Helsingin, Ilmalassa.

Mielenosoittajien sekaan Postin pääkonttorista ulos uskalsi tulla vain Postin hallitukseen kuuluva Yrjö Eskola, mutta ei suostunut puhumaan mielenosoittajien eteen. Vaan ilmoitti olevansa vain tavattavissa kahden kesken.

Työehto-shoppailu puhutti mielenosoituksessa

Koko Postin lakko johtuu siitä, että Postin hallitus halusi siirtää Postin työntekijöiden työehdot huonomman työsopimuksen piiriin, joka laskisi palkkoja jopa 400 euroa kuukaudessa ja tällainen palkkojen alennus olisi kohtalokas kaikille ennen n. 2276€ /kk tienaaville Postin työntekijöille, joiden putoaminen palkkakuoppaan veisi heidät KELA:n luukulle.

Huonompi työehtosopimus myös pidentäisi Postin työntekijöiden työaikaa palkkojen alennuksen lisäksi.



Postin lakko laajenee: JHL aloittaa tukilakon ensi viikolla ja pysäyttää mm. junien huollot ja työt ratapihoilla

JHL:n lakko sulkee rautateiden tavaraliikenteen ratapihat ensi tiistain ajaksi. Junien kunnossapito on puolestaan lakossa ensi viikon keskiviikkona.

JHL haluaa lakolla vauhdittaa rautatieliikenteen tukilakolla PAU:n ja Paltan neuvotteluja Postin työehdoista.

Lähteet: https://www.mtvuutiset.fi








torstaina, kesäkuuta 11, 2015

Mielenosoitus YLE:n trollitehdasta vastaan 13.6




Tule paikalle vastustamaan YLE:n trollitehdasta, jota Nato -kiimainen eliitti käyttää valtiollisen propagandansa välineenä suomen kansan intressejä vastaan. Laskun maksavat suomen kansa, joiden YLE-veroista tämä pelleily rahoitetaan.

Mielenosoitus alkaa la 13.6 klo 16.00 YLE:n päärakennuksen edessä ja mielenilmauksen pääteema on YLE-verosta luopuminen. 

Mielenosoittajat vaativat YLE:n määrärahojen leikkaamista, potkuja ammattitaidottomille toimittajille ja YLE-veron poistamista.

Mielenosoittajat jakavat ohikulkijoille lentolehtisiä, joissa on tietoja YLE:n toimittajien ja johtajien rikostuomioista ja JSN:n langettavista päätöksistä YLE:n levittämien valheiden vuoksi.
Mielenosoittajat kantavat myös kylttejä, joissa on YLE:n toimittajien ja johtajien kuvia ja tietoja heidän rikostuomioistaan ja JSN-päätöksistä.

Mielenosoitukseen osallistuu ryhmä venäläisiä tutkivia toimittajia, jotka tekevät täsmälleen saman kuin YLE:n toimittajat tekivät pietarilaiselle uutistoimistolle: kaikki YLE:n trollitehtaalle menijät ja sieltä tulijat kuvataan työvuorojen päättyessä, heitä haastatellaan ja vaaditaan tarkkaa selvitystä työtehtävien sisällöstä ja palkasta sekä syytä disinformaation levittämiselle. 




 
Tarkoitus on perustaa pysyvä mielenosoitus (telttaleiri) YLE:n trollitehtaan viereiseen pusikkoon ja valvoa sieltä käsin trolitehdasta yötäpäivää. Jos sinulla on asuntovaunu tai asuntoauto, niin nyt sellaiselle olisi suurta tarvetta. Sen sisälle pystytämme 24/7 mediakeskuksen, josta raportoimme tapahtumista suorana. Jottei YLE:n ja HS:n mediapimento pääse niskan päälle, koska selväähän on, että tästä mielenilmauksesta ei tulla julkisessa mediassa mainitsemaan sanallakaan, kuin vain negatiivisesti.

Kaikista mielenosoituksen järjestelyistä tiedotetaan poliisille.

Tule mukaan vaikuttamaan!

Mielenosoituksen facebooksivut: https://www.facebook.com/events/1001861136514888/ 

Lähde: http://mvlehti.net/2015/06/11/mielenosoittajat-aikovat-kuvata-ja-rekisteroida-jokaisen-ylen-tyontekijan/ 

sunnuntaina, joulukuuta 12, 2010

Ruotsin pommi-isku saattoi olla lavastettu



Eilen Ruotsissa räjähtänyt autopommi-isku saattoi olla lavastettu, sillä mitä todennäköisemmin tämän tapahtuman jälkeen Ruotsissa aletaan ankarasti esittämään mahdollista NATO-jäsenyyttä ja illuminati-eliitin vanhalla kaavalla problem-reaction-solution tämä NATO-jäsenyys saadaan juuri tällä tavoin toteutettua.



Iskujen tekijäksi epäillään Taimour Abdulwahab nimistä henkilöä ja hän oli syntynyt 12.12.1981, joten hänen 29-vuotispäivänsä olisi ollut tänään. Eli voimmeko päätellä tästä, että hän räjäytti itsensä syntymäpäivänsä kunniaksi?

Näissä tapauksissa kuten terrori-iskuissa jotka tapahtuvat skandinaviassa tulisi ennenkaikkea kiinnittää huomiota siihen miten hallitus niihin suhtautuu. Koska Ruotsin turvallisuuspoliisi Säpö ilmoitti lähes samantien, että kyseessä on terrori-isku. Eli aivan kuin oltaisiin myös jätetty koko esitutkintavaihe kokonaan pois, joka on tällaisissakin yksittäistapauksissa aivan tavallinen toimenpide.

Tämä juttu haisee nimittäin erittäin paljon ja mitä enemmän Ruotsin hallitus ja muiden maiden kuten suomen valtamedia alkaa tästä aiheesta vaahtoamaan. Niin jäljet johtavat mitä enemmän sylttytehtaalle ja se saattaaisi jopa tarkoittaa, että tämä pommi-iskussa kuollut henkilö ei ollut mitään itsemurhaiskua suunnitellut. Sillä tällä samalla kaavalla myös toteuttettiin Lontoon kesän 2005 veriset terrori-iskut. Jossa tavalliset muslimiperäiset opiskelijat ilmoitettiin pommi-iskujen tekijöinä ja junien kerrottiin räjähtäneen tuhannenpaskaksi vain repussa olleiden räjähteiden avulla. Vaikka näiden lontoon metron junien alle oltiin käyty Mi5/Mi6 ja CIA:n avustuksella laittamassa useita kiloja räjähteitä jotta jälki olisi rumempaa.



Niille jotka eivät tienneet, niin meillä on myös Suomessa tapahtunut lavastettu autopommi-isku vuonna 1995 ja silloin ketään ei räjäytetty sen mukana. Mutta tekijää ei koskaan tavoitettu ja sen jutun tutkintakin lopetettiin aikanaan sen vanhettua.

Tästä pasilan pommi-iskusta ei kerrottu sen enempää julkisuudessa kuin, että Pasilan poliisitalon edustalle jätettiin Opel Kadett merkkinen henkilöauto, jonka sisällä oli n. 40 kg räjähteitä.

Muutama päivä tapahtuman jälkeen julkistettiin lehdistölle kuvat kahdesta alueella nähdystä ja liikkuneesta hämärämiehestä, joiden liikkeistä poliisi kaipasi lisätietoja. Kuvat "Ohukaisesta ja Paksukaisesta" julkaistiin myös päivälehtien lööpeissä, ja kansan keskuudessa huvitusta herättäneet piirtäjän luonnokset eivät lopultakaan löytäneet ketään syylliseksi epäiltyä. Kyseiset herrat ovat edelleen vapaalla jalalla ja nimeämättä. Tapahtumassa loukkaantuneen henkilöllisyyttä, taikka sen silminnäkijöitä ei koskaan paljastettu julkisuuteen.

Pasilan poliisitalon lavastetun pommi-iskun motiivit

On muistettava että v. 1995 Suomi eli laman jälkeistä kireiden budjettien aikaa. Kaikilta valtionhallinnon aloilta karsittiin kuluja valtavasti. Kun katseet kääntyivät sisäministeriöön, tapahtui toivottu käänne, siis räjähdys Pasilassa. Luodussa Pasilan pommin jälkeisessä terrorismin pelon ilmapiirissä eivät leikkaukset sittemmin kohdistuneet poliisiin, taikka sisäministeriöön, ja rajavalvontaa tehostettiin EU:n vaatimusten mukaisesti. Kun Suomi liittyi EU:hun 1994, asetettiin Suomen poliisille muutosvaatimuksia, suuria panostuksia EU:n ulkorajojen valvontaan. Pelon ilmapiirissä mahdollistui moni poliittinen tarkoitusperä.

lähde: http://www.saunalahti.fi/wtc2001/pasila.htm

Tässä Ruotsin itsemurha autopommi-iskussa uskoisin, että motiivina on Ruotsin liittäminen NATOON ja seuraavat kuukaudet kertovat lisää.