Jos haluat tukea työtämme vapaan journalismin eteen Tilinumero FI85 3939 0033 2259 47 maksun saaja: Teemu Vehkala Tai Mobilepay: 3529QA
Näytetään tekstit, joissa on tunniste operaatio. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste operaatio. Näytä kaikki tekstit
maanantaina, syyskuuta 23, 2013
Suora lähetys Nairobin panttivankidraaman keskipisteestä
Kenian televisio lähettää suoraa lähetystä Nairobin ostoskeskuksesta, jossa edelleen on käynnissä panttivankidraama.
Tunnisteet:
Bairobi,
cia,
FBI,
israel,
kaappaajat,
Kenia,
kommandot,
media,
mossad,
operaatio,
ostoskeskus,
panttivankidraama,
poliisi,
terroristit,
youtube
keskiviikkona, marraskuuta 21, 2012
Israelin armeijan maaoperaatio alkamassa pian
Israelin armeijan maaoperaatio alkaa odotettavasti hyvin pian Gazassa. Yhdysvaltojen ulkoministeri Hillary Clinton on parhaillaan vierailulla Israelissa.
Israelin armeijan sotilaita on jo ryhmittynyt Gazan rajoille. Israelin ilmavoimat pudotti Gazan kaupunkiin lentolehtisiä, joissa se kehotti asukkaita lähtemään kodeistaan. Kehotuksia pidettiin mahdollisena varoituksena Israelin maahyökkäyksen alkamisesta.
Lähde: IL
torstaina, joulukuuta 01, 2011
Iranin uraaninkäsittelylaitoksessa räjähti
Iranilaista Isfahanin kaupunkia maanantaina ravistellut räjähdys vaurioitti uraaninkäsittelylaitosta, sanoo brittilehti The Times.
YnetNewsin lainaamien tietojen mukaan The Times on tutkinut satelliittikuvia, joissa paikalla näkyy savua ja tuhon jälkiä siitä huolimatta, että Iran kiistää koko räjähdyksen.
Iranin virallinen uutistoimisto Fars raportoi ensin kaupungissa kuullusta räjähdyksestä, mutta poisti uutisen myöhemmin.
Alkuperäisen raportin mukaan paikalle hälytettiin pelastushenkilökuntaa, mutta uhreja ei ollut.
Vain kaksi viikkoa sitten 17 iranilaissotilasta sekä maan ohjusohjelman johtajiin kuulunut Hassan Tehrani Moqaddam saivat surmansa ohjusvaraston räjähdyksessä lähellä Teherania. Monet asiantuntijat epäilivät räjähdyksestä Israelin Mossadia joten nyt tämän uraaninkäsittelylaitoksen räjähdys saattaa johtaa myös samoille jäljille.
Lähde: IS-STT-Reuters
Tunnisteet:
illuminati,
iran,
Isfahan,
israel,
kaupunki,
mossad,
nwo,
operaatio,
räjähdys,
The Times,
uraaninkäsittelylaitos
tiistaina, lokakuuta 25, 2011
Aktivisti Marko Sihvonen huumattiin
Turkulainen yhteiskunta-aktivisti Marko Sihvonen joutui huumatuksi tod. tyrmäystipoilla Turussa tänä syksynä. Sihvonen oli kävelemässä Portsasta kohti Turun keskustaa ja piipahti tuttuun Kebab ravintolaan. Ravintola oli tyhjä ja paikalla oli kolme henkilökuntaan kuuluvaa. Sihvonen ihmetteli ilmapiiriä ja katseita sisään tullessaan mutta tilasi sitten riisikebabin.
Ruoan valmistus kesti yllättävän kauan mutta ruokailun jälkeen Sihvonen joutui menemään Sokos Hotel Börsin ovesta sisään ja maailma alkoi pyörimään hänen päässään.
Markon kertomus tapahtumista tuosta eteenpäin:
"Astuin ovesta sisään, lattialaatoituksen mustavalkoisten laattojen valkoiset laatat kasvoivat metrin levyisiksi ja hyökkäsivät silmiini samalla kuin maailman pöyriminen kiihtyi tasoon joka tuntui repivän aivoni pihalla.
Hapuilin wc:n ovelle, sain oven auki ja yritin huosut kintuissa istua pytylle mutta maailman pöyriminen pakotti minut istumaan noin puolimetriä pytyn ohin ja lysähdin lattialle turvanarun tullessa mukana ja hälytin laukesi.
Könysin pytyn päälle ja yritin hengittää rauhallisesti aivojeni pyrkiessä päästäni ulos maailman pöyrimisen voimasta.
Pääsin päälle ja joku alkoi hakkaamaan oveen ja huusi, -mitä siellä tapahtuu, onko kaikki hyvin?
En saanut vastattua sillä kaikki voimani menivät tilanteen hallitsemiseen.
Tarjoilija avasi avaimellaan oven, katsoi minuun ja sain senverran sanottua että kaikki hyvin ja hän sammutti hälytyksen ja sulki oven muttei lukinnut sitä.
En tiedä kauanko istuin siinä, yksi mies kävi avaamassa oven, sen vielä muistan, seuraava muistikuva on kotoa n. kello 23.00 jolloin heräsin sängystäni."
Yhteenveto: Marko Sihvosen 2010 alkuvuonna pidetyn nälkälakon jälkeen on huumattu nyt Sihvosen lisäksi 3 muuta mielenosoittajaa jotka olivat mukana kyseisessä nälkälakossa. Kaksi heistä hoideltiin huumausoperaation jälkeen suljetulle osastolle tahdosta riippumattomaan pakkohoitoon, joista allekirjoittanut on toinen.
Kyseessä on mitä todennäköisimmin kansainväliset toimeksiannot koska juuri ulkomaalaisia tahoja ottaa pattiin Suomen eturivin aktivistien touhut, jotka murentavat Suomen poliittista järjestelmää pala palalta.
Lähde: http://markosihvonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/83751-riisikebab-tyrmaystipoilla
Tunnisteet:
cia,
false-flag,
FBI,
huumaus,
illuminati,
kebab,
Marko Sihvonen,
mossad,
nwo,
operaatio,
pakkohoito,
pizzeria,
poliisi,
Turku,
tyrmäystipat
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)