Jos haluat tukea työtämme vapaan journalismin eteen Tilinumero FI85 3939 0033 2259 47 maksun saaja: Teemu Vehkala Tai Mobilepay: 3529QA
Näytetään tekstit, joissa on tunniste MTV. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste MTV. Näytä kaikki tekstit
maanantaina, lokakuuta 17, 2016
Ruotsidemokraattien kansanedustaja paljasti median sionisti-yhteydet, erotettiin Ruotsidemokraateista
Ruotsin valeoppositio-puolue Ruotsidemokraatteihin kuuluva kansanedustaja Anna Hagwall kyseenalaisti ruotsissa valtamedian omistussuhteista.
Hagwall oli vielä lähettänyt ruotsin suurimpiin kuuluvan mediatalolle Aftonbladetille avoimen kirjeen, jossa toivoi sionistijuutalaisen ruotsissa vaikuttavan Bonnierin mediaimperiumin romahtamista.
Vaikka Hagwall ei missään vaiheessa puhunut juutalais-sionisteista, niin hän kuitenkin mainitsi, ettei hänen mukaansa yhdelläkään etnisellä väestöryhmällä tulisi olla suhteettoman paljon valtaa julkisissa tiedotusvälineissä. Mutta tämä riitti jo siihen, että sionistijuutalaisten mediakorporaatioiden johto ärähti, jonne kalikka kalahti.
Tästä syntyi lopulta niin suuri kohu, että Hagwall erotettiin ruotsidemokraateista.
Tämä todistaa sen, ettei ruotsinkaan valeoppositio-puolueissa ole kenelläkään niiden kansanedustajilla oikeutta ottaa kantaa näihin salattuihin asioihin, kuten valtamedian omistajiin.
Vielä tämä kyseinen Bonnier AB, joka on Bonnier- suvun omistuksessa oleva yksityinen ruotsalainen viestintäkonserni. Niin tämän yhtiön perusti aikanaan vuonna 1804 Kööpenhaminassa saksanjuutalainen liikemies Gerdhard Bonnier.
Bonnier- konserni omistaa suomesta mm. MTV:n sekä ruotsalaisen Tv4-Gruppenin. 1. lokakuuta 2015 Bonnier osti myös suomen Akateemisen Kirjakaupan.
Tämän lisäksi Bonnier omistaa suomesta kustannusyhtiö Tammen, Aller median, Bonnier Publications Oy:n, joka julkaisee mm. Tieteen Kuvalehteä, Tee Itse -lehteä.
Lähteet: http://magneettimedia.com/ruotsidemokraatit-erotti-kansanedustajan-koska-han-puhui-valtamedian-omistussuhteista/
http://newobserveronline.com/jews-control-swedish-media-mp-quits/
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article23657142.ab
https://fi.wikipedia.org/wiki/Bonnier
lauantaina, maaliskuuta 12, 2016
Tiesitkö, että valtionjohto on hommannut alueelleen lentokiellon
Eilen Helsingin senaatintorilla järjestettiin maanviljeliöiden järjestämä traktorimarssi, joka sai paikalle useita tuhansia osaanottajia. Paikalle tuli myös MTV:n helikopteri, joka oli hommannut alueella muuten olevalle lentokiellolle erikoisluvan.
STT:n uutiset raportoi, kuinka nyt alueella lensi kaksi luvatonta pienkopteria.
STT:n uutiset paljasti myös sen, kuinka Senaatintori ja sen läheinen alue Kruunuhakaa myöten on lentokieltoaluettta, jolla Suomen valtionjohto haluaa turvata valtionjohtoa, sekä kriittisiä rakennuksia.
Mitä Suomen valtionjohto oikein ajaa takaa tällä lentokiellolla ?
Monet mustalle listalle joutuneet henkilöt ovat kertoneet, kuinka heidän asuinpaikkansa yläpuolella ollaan käyty lentämässä helikopterilla useita kierroksia tuntitolkulla.
Itsekin olen viimeisen 4 vuoden sisällä joutunut kokemaan tällaista häirintää, että helikopteri tulee pyörimään yli puoleksi tunniksi talon päälle ja kuulet vain helikopterin propellien ääntä jopa yli tunnin yhteen soittoon.
Haluaako Suomen valtionjohto turvata sen, ettei heidän virkamiesten tarvitse joutua tämänkaltaisen helikopteriparanoijan uhriksi ?
keskiviikkona, syyskuuta 02, 2015
Iltalehti ja Verkkouutiset mukaan sensuurin
Nyt se todella alkoi, tämä lehtitalojen internet sensuuri. Helsingin-Sanomat ja MTV ilmoittivat jo sensuroivansa nettikeskustelujaan, mutta nyt mukaan astuivat myös Iltalehti ja Verkkouutiset.
Tämä kertoo jo suoraan sen, että ns. sensuurin toimeksianto on tullut ns. ylempää aina sionististen mediakorporaatioiden tahoilta.
Elämme nyt todellakin niitä aikoja, jolloin totuudesta on tullut vihapuhetta, jonka nämä suomessa vaikuttavien medioiden sionistiset omistajatahot katsovat vaaralliseksi dialogiksi kansalaisten kesken.
Syy tähän on ensisijaisesti siinä, että kansalaisten keskinen kommunikointi sionististen mediakorporaatioiden omistamilla nettifoorumeilla katsotaan valtiollisen turvallisuuden vaarantamiseksi, jos siellä käydään asioista ns. valaisevaa keskustelua.
Eliitti on keksinyt jo aikoja sitten tälle totuuden leviämiselle oman suojansa kansalaisten keskuudessa ja sitä he nimittävät "vihapuheeksi".
Mediassa se kuitenkin esitetään aina vain johonkin muukalaisväestöön kohdistettuna vihana.
Tulemme näkemään seuraavina vuosina yhä ankarampaa poliisivaltiokehitystä ja näiden sionististen valtatahojen uusia yrityksiä, päästä käsiksi kontrolloimaan internetin sananvapautta. Sen he tulevat tekemään mm. juuri tämän vihapuheen verukkeilla, sekä EU:sta kaavaillun pakollisen nettihenkilöllisyyden kautta.
Tämä aivan kujalla olevien teknokraattien suunnitelma on ollut jo kauan pöydällä EU:n kulisseissa, mutta Euroopan unionin maiden sisällä ajetaan vieläkin liian vahvasti ihmisten digitaalisia oikeuksia. Joten tämän vuoksi Internet Gestapo kehitys ei ole edennyt eliitin haluamassa aikataulussa.
Tämä aivan kujalla olevien teknokraattien suunnitelma on ollut jo kauan pöydällä EU:n kulisseissa, mutta Euroopan unionin maiden sisällä ajetaan vieläkin liian vahvasti ihmisten digitaalisia oikeuksia. Joten tämän vuoksi Internet Gestapo kehitys ei ole edennyt eliitin haluamassa aikataulussa.
Uudessa-Seelannissa toki jo näimme, että minkälaisia fasistisia teknokraattisia lakeja tänne EU:n sisällekin ollaan vielä tuomassa, kun aletaan uhkailemaan poliisihallinnon kautta nettitrollaamisesta jopa 2 vuoden vankeustuomioilla.

Sionististen mediakorporaatioiden suurin huolenaihe on keskittynyt siihen, että he eivät koe pystyvänsä vieläkään kontrolloida tarpeeksi Internetin sosiaalisen median sananvapautta, joten tästä syystä he nyt ensimmäisenä alkoivat rajoittaa omien korruptoituneiden mediatalojensa internet-keskusteluja.
Internetin sananvapauden tukahduttaminen on ollut jo kautta vuosien yksiä eliitin salaisten ajatushautomoiden kokousten kestopuheenaiheita, ja suurin ongelma on ollut se, että näiden sosiaalisten medioiden tahoilla kuten Facebook sekä Twitter, on myös sellaisia henkilöitä, jotka eivät ole ns. pimeyden asialla, ja se sapettaa suunnattomasti tämän satanistisen valtapuolen osastoja.
Pahamaineisen pankkiirisuvun senaattorina tunnettu Jay Rockefeller totesi jo muutama vuosi sitten USA:n komitean edessä, kuinka televisio on edelleen hyvin voimakas ihmistenhallinta väline. Mutta raivosi siihen, kuinka internet oli täysin virhe ja sitä ei olisi koskaan tullut päästää ihmisten ulottuville.
Sionististen mediakorporaatioiden suurin huolenaihe on keskittynyt siihen, että he eivät koe pystyvänsä vieläkään kontrolloida tarpeeksi Internetin sosiaalisen median sananvapautta, joten tästä syystä he nyt ensimmäisenä alkoivat rajoittaa omien korruptoituneiden mediatalojensa internet-keskusteluja.
Internetin sananvapauden tukahduttaminen on ollut jo kautta vuosien yksiä eliitin salaisten ajatushautomoiden kokousten kestopuheenaiheita, ja suurin ongelma on ollut se, että näiden sosiaalisten medioiden tahoilla kuten Facebook sekä Twitter, on myös sellaisia henkilöitä, jotka eivät ole ns. pimeyden asialla, ja se sapettaa suunnattomasti tämän satanistisen valtapuolen osastoja.
Pahamaineisen pankkiirisuvun senaattorina tunnettu Jay Rockefeller totesi jo muutama vuosi sitten USA:n komitean edessä, kuinka televisio on edelleen hyvin voimakas ihmistenhallinta väline. Mutta raivosi siihen, kuinka internet oli täysin virhe ja sitä ei olisi koskaan tullut päästää ihmisten ulottuville.
Rockefeller totesi myös, että kuinka internet ei palvele mediakorporaatioita tarpeeksi hyvin, joka johtuu siitä että kansalaisilla on internetin avulla paljon enemmän heille kuuluvia henkilökohtaisia vapauksia ja nämä juuri eliitti haluaisi meiltä kieltää. Mikä ottaa heitä suunnattomasti päähän, etteivät he ole onnistuneet saamaan internetin sanavapautta kuristusotteeseensa.
Valtamedia oli aikoinaan heidän täydellisessä kuristusotteessa, mutta internetin tietoisuuden vallankumous ja evoluutio vapautti tuon kuristusotteen, ja sionistiset mediakorporaatiot alkoivat tuntea suurta hätää sen jälkeen. Koska he eivät millään kestä sitä totutta, että heidän valtansa on murenemassa.
Eli kaikki ne nukkehallinnot, jotka he ovat aikojen saatossa pystyttänee, alkaa nyt rapistua ja heikentää otettaan koko ihmiskuntaan. Perinteisen korruptoituneen ja yksipuolisen median aika on tullut päätökseen, ja sen tilalle on saatava uusi ja totuudenmukainen sekä lahjomaton media. Mutta sitä mediaa eivät nämä sionistiset mediakorporaatio tahot kykene luomaan, koska he ovat vain pimeyden ja valheen asialla, eivät totuuden.

Jopa Walt Disneyn klassikoissa on paljon piilotettua totuutta, kuten esim. Prinsessa Ruusunen, jossa tämä ns. ilkeä noita antoi prinsessalle omenan, jolla vaipui ns. ikuiseen uneen. Tätä nukuttavaa omenaa voisi kuvata hyvin vaikka sionistiten mediakorporaatioiden propagandana, joka on myös vaivuttanut enemmistön valtaväestöstä kollektiiviseen uneen.

Sionistien kontrolloiman valtamedia tehtävä kautta aikojen, on ollut vain pitää yllä tuota kollektiiviseen uneen perustuvaa valheellista todellisuutta. Siis sitä tilaa, jossa ihminen ei kykene käyttämään kaikkia resurssejaan mm. määritellä ja ajatella itsenäisesti asioita. Tämä on täysin tätä ns. mielenhallintaa, jota rahoitetaan ja organisoidaan jatkuvasti mm. Pentagonista, jolla myös on täysin sotilas ja geopoliittinen agenda takanaan.
Sionistinen Illuminati -eliitti on parasiitteja ja psykopaateille sekä narsisteillekin ominaista on jatkuva alaistensa hallinta. Mutta negatiivisesti valaistunut Illuminatin klaani pitää itseään vähintäänkin jumalan asemassa ja heille on vain ja ainoastaan pääasia, että he pystyvät pitämään ja säilyttämään tämän itse luomansa salaisen maailmanherruutensa. Joten ilmankos tästä ns. maailmanherruudesta on kautta aikojen aina jossain vaiheessa sodittu suurissa sodissa, ja sionistinen osapuoli on miltei aina ollut se sotien päärahoittaja.
Rothschildien pankkisuku on rahoittanut myös I, II-maailmansodan, mutta myös Suomen ja Venäjän välinen sota sponsorointi tuli myös pääosin Rothschildien kautta. He myös organisoivat ja rahoittivat Ranskan ja Venäjän vallankumouksen.

Napoleonin sotien aikana, kun Napoleon hävisi viimeisen taistelunsa, niin Rothschildien pankkisuvun päämies Nathan Rothschild sai kuulla Napoleonin tappiosta yli 20 tuntia ennen, kuin tieto tavoitti Englannin median. Joten Rothschild laittoi sitten huhun kiertämään, että Napoleon olisi voittanut sodan ja tämän johdosta koko Englannin pörssi koki täydellisen mahalaskun ja kun seuraavana päivänä selvisikin, että Napoleon oli hävinnyt sodan, niin osakekurssit nousivat jälleen. Tämä mahdollisti sitten sen, että Nathan Rothschild osti käytännössä osakkeiden ja pörssin laskun myötä miltei koko Englannin pörssin itselleen pilkkahinnalla.
Olisi kyllä kieltämättä mielenkiintoista tietää, että kuinka suuri osuus tällä Rothschildien klaanilla tai Rockefellerien klaanilla on esim. Helsingin-Sanomien romahtaneesta osakeannista ?
Sillä jos Sanoma menee konkurssiin, niin en yhtään ihmettelisi, jos jokin jomman kumman sionistisen pankkiirisuvun omistama mediakorporaatio söisi Hesarin osake-enemmistön kuin teurasporsaan.
http://mvlehti.net/2015/09/01/lukija-suomen-kansalta-suut-suppuun/
http://mvlehti.net/2015/09/01/verkkouutiset-mukaan-sensuuriin/
http://mvlehti.net/2015/09/01/iltalehti-mukaan-sensuuriin/
Eli kaikki ne nukkehallinnot, jotka he ovat aikojen saatossa pystyttänee, alkaa nyt rapistua ja heikentää otettaan koko ihmiskuntaan. Perinteisen korruptoituneen ja yksipuolisen median aika on tullut päätökseen, ja sen tilalle on saatava uusi ja totuudenmukainen sekä lahjomaton media. Mutta sitä mediaa eivät nämä sionistiset mediakorporaatio tahot kykene luomaan, koska he ovat vain pimeyden ja valheen asialla, eivät totuuden.
Jopa Walt Disneyn klassikoissa on paljon piilotettua totuutta, kuten esim. Prinsessa Ruusunen, jossa tämä ns. ilkeä noita antoi prinsessalle omenan, jolla vaipui ns. ikuiseen uneen. Tätä nukuttavaa omenaa voisi kuvata hyvin vaikka sionistiten mediakorporaatioiden propagandana, joka on myös vaivuttanut enemmistön valtaväestöstä kollektiiviseen uneen.
Sionistien kontrolloiman valtamedia tehtävä kautta aikojen, on ollut vain pitää yllä tuota kollektiiviseen uneen perustuvaa valheellista todellisuutta. Siis sitä tilaa, jossa ihminen ei kykene käyttämään kaikkia resurssejaan mm. määritellä ja ajatella itsenäisesti asioita. Tämä on täysin tätä ns. mielenhallintaa, jota rahoitetaan ja organisoidaan jatkuvasti mm. Pentagonista, jolla myös on täysin sotilas ja geopoliittinen agenda takanaan.
Sionistinen Illuminati -eliitti on parasiitteja ja psykopaateille sekä narsisteillekin ominaista on jatkuva alaistensa hallinta. Mutta negatiivisesti valaistunut Illuminatin klaani pitää itseään vähintäänkin jumalan asemassa ja heille on vain ja ainoastaan pääasia, että he pystyvät pitämään ja säilyttämään tämän itse luomansa salaisen maailmanherruutensa. Joten ilmankos tästä ns. maailmanherruudesta on kautta aikojen aina jossain vaiheessa sodittu suurissa sodissa, ja sionistinen osapuoli on miltei aina ollut se sotien päärahoittaja.
Rothschildien pankkisuku on rahoittanut myös I, II-maailmansodan, mutta myös Suomen ja Venäjän välinen sota sponsorointi tuli myös pääosin Rothschildien kautta. He myös organisoivat ja rahoittivat Ranskan ja Venäjän vallankumouksen.
Napoleonin sotien aikana, kun Napoleon hävisi viimeisen taistelunsa, niin Rothschildien pankkisuvun päämies Nathan Rothschild sai kuulla Napoleonin tappiosta yli 20 tuntia ennen, kuin tieto tavoitti Englannin median. Joten Rothschild laittoi sitten huhun kiertämään, että Napoleon olisi voittanut sodan ja tämän johdosta koko Englannin pörssi koki täydellisen mahalaskun ja kun seuraavana päivänä selvisikin, että Napoleon oli hävinnyt sodan, niin osakekurssit nousivat jälleen. Tämä mahdollisti sitten sen, että Nathan Rothschild osti käytännössä osakkeiden ja pörssin laskun myötä miltei koko Englannin pörssin itselleen pilkkahinnalla.
Olisi kyllä kieltämättä mielenkiintoista tietää, että kuinka suuri osuus tällä Rothschildien klaanilla tai Rockefellerien klaanilla on esim. Helsingin-Sanomien romahtaneesta osakeannista ?
Sillä jos Sanoma menee konkurssiin, niin en yhtään ihmettelisi, jos jokin jomman kumman sionistisen pankkiirisuvun omistama mediakorporaatio söisi Hesarin osake-enemmistön kuin teurasporsaan.
http://mvlehti.net/2015/09/01/lukija-suomen-kansalta-suut-suppuun/
http://mvlehti.net/2015/09/01/verkkouutiset-mukaan-sensuuriin/
http://mvlehti.net/2015/09/01/iltalehti-mukaan-sensuuriin/
tiistaina, syyskuuta 01, 2015
HS ja MTV rajoittavat nettikommentointia poliittisista syistä
Helsingin Sanomat ja MTV ilmoittivat rajoittaneensa internet sivujensa nettikommentointia. MTV:n sivujen lisäksi HS:n NYT osiossa aloitettiin poliittinen sensuuri, jota perusteltiin ns. vihapuheella.
Mutta siinä on oikeasti kysymys, näiden lukuisten poliittisesti heränneiden suomalaisten sananvapauden rajoittamisesta, joiden katsotaan olevan vaaraksi vielä kulttuurimarxistisessa unessa oleville kanssalukijoille.


Loppu väestö kun on edelleen tälle eliitille niin turvallisessa länsimaisessa keinotodellisuudessa (The Matrix), joten heidät on helppo pitää kurissa. Tarvitaan vain tarpeeksi psyykelääkemarkkinoiden säilyminen, jotta globaaliin väestöön kohdistettu mielenhallinta voisi pysyä ennallaan. Mutta eliitin hallintakeino on myös kulutushysteria, viihdeteollisuuden sekä vahvan aivopesevän kulttuurimarxismin mediassa esilletuonti.
Sionistien valtaeliitti on onnistunut EU:n tulon myötä kääntämään sanan "suvaitsevaisuus" täysin väärinpäin ja nyt sillä tarkoitetaan miltei vain ja ainoastaan, että sinä joko suvaitset tai et suvaitse tätä Afrikan massiivista muuttoliikettä, joilla tuhotaan kansallisvaltiot.
Yhdysvalloissa vuonna 1921 perustettu Kansainvälisten suhteiden neuvosto CFR (Council on Foreign Relations) on asettanut sen yhdeksi päätavoitteeksi juurikin länsimaisten kansallisvaltioiden lakkauttamisen ja sen he toteuttavat mm. humanitaarisen maahanmuuton alle naamioidulla toiminnalla.
Mutta myös Trilateraalinen komissio kokee länsimaiset kansallisvaltiot heille uhkana ja ajaa myös samaa multikulttuurisuus agendaa länsimaissa eteenpäin.
Nobel palkittu Bertrand Russell kirjoitti aikanaan laajasti siitä, kuinka juuri rokotteet joihin oli lisätty mm. elohopeaa ja muita aivoja syövyttäviä aineita, aiheuttaisivat osittaisia kemikaalisia lobotomioita ja kehittäisivät näin palvelualttiimman zombieväestön.
Loppu väestö kun on edelleen tälle eliitille niin turvallisessa länsimaisessa keinotodellisuudessa (The Matrix), joten heidät on helppo pitää kurissa. Tarvitaan vain tarpeeksi psyykelääkemarkkinoiden säilyminen, jotta globaaliin väestöön kohdistettu mielenhallinta voisi pysyä ennallaan. Mutta eliitin hallintakeino on myös kulutushysteria, viihdeteollisuuden sekä vahvan aivopesevän kulttuurimarxismin mediassa esilletuonti.
Sionistien valtaeliitti on onnistunut EU:n tulon myötä kääntämään sanan "suvaitsevaisuus" täysin väärinpäin ja nyt sillä tarkoitetaan miltei vain ja ainoastaan, että sinä joko suvaitset tai et suvaitse tätä Afrikan massiivista muuttoliikettä, joilla tuhotaan kansallisvaltiot.
Yhdysvalloissa vuonna 1921 perustettu Kansainvälisten suhteiden neuvosto CFR (Council on Foreign Relations) on asettanut sen yhdeksi päätavoitteeksi juurikin länsimaisten kansallisvaltioiden lakkauttamisen ja sen he toteuttavat mm. humanitaarisen maahanmuuton alle naamioidulla toiminnalla.
Mutta myös Trilateraalinen komissio kokee länsimaiset kansallisvaltiot heille uhkana ja ajaa myös samaa multikulttuurisuus agendaa länsimaissa eteenpäin.
Nobel palkittu Bertrand Russell kirjoitti aikanaan laajasti siitä, kuinka juuri rokotteet joihin oli lisätty mm. elohopeaa ja muita aivoja syövyttäviä aineita, aiheuttaisivat osittaisia kemikaalisia lobotomioita ja kehittäisivät näin palvelualttiimman zombieväestön.
Lähde: http://yle.fi/uutiset/mitta_tayttyi_vihapuheesta__mtv_ja_hs_rajoittavat_nettikommentointia/8271405
perjantaina, marraskuuta 14, 2014
MTV:lle salaisia poliisirekisteritietoja kaupitellut KRP:n poliisi on kuollut
MTV:lle salaisia tietoja myymässä ollut KRP:lle työskennellyt kuoli. Rikostutkintaa johtava kihlakunnansyyttäjä Tapio Mäkinen tiedotti, ettei tapaukseen epäillä liittyvän rikosta.
Tietoja kaupitellut henkilö oli MTV:n mukaan aiemmin antanut paikkansa pitävän tiedon KRP:n terrorismirikostutkinnasta.
Rikosnimikkeet ovat tässä tapauksessa törkeä lahjuksen ottaminen ja virkasalaisuuden rikkominen.
Sanoisin kyllä, että aina silloin kun poliisi julistaa heti ensimmäisenä kuolleen henkilön löytämisen, että tapaukseen ei liity rikosta. Varsinkin jos kyseessä on joku tällaiseen poliittisesti arkaan asiaan liittyvä virkamies, niin jo todennäköisyys siihen, että juuri tällä KRP:n poliisimiehellä sydän sanoi näkemiin, kun oli erehtynyt vuotamaan tietoja MTV:lle on todella pieni todennäköisyys.
Toimittajat saavat tästäkin tapauksesta kirjoiteltavaa tulesiksi viikoiksi ja poliisin taholla ollaan vaivaantuneita, että tämä asia nousi jo MTV:n uutismediassa julkisuuteen.
Voi vaan arvata, että oliko nuo arkaluontoiset tiedot mahdollisesti peräisin tästä KRP:n salatusta poliisirekisteristä jossa on jo yli 9000 Suomen kansalaisten nimet, joiden epäillään syyllistyneen tulevaisuudessa rikokseen. Sitten kun mahdolliset ajatusrikokset saadaan tuotua esille.
Poliittinen vainonta Suomessa on kuitenkin täysi tosiasia jos vähänkään on ollut mukana esim. aktivismissa. Sillä jo pelkkä mielenosoituksiin osallistuminen riittää siihen, että suojelupoliisi Supo tekee sinusta turvallisuusmerkinnän ja saatat menettää sen johdosta työpaikkasi ja lopulta koko työurasi. Koska toisinajattelijoita oikeasti pelätään eliitin puolella, koska heidän toiminnan laajuus esim. internetin avulla tavoittaa joap satojatuhansia ihmisiä ja vie eliitiltä valtaa pois pelkkien kansallisten asennemuutosten kautta.
Sanavapaus internetissä onkin sen vuoksi vielä toistaiseksi kaikille muodollisesti mahdollistettu oikeus, jota nyt TTIP-sopimuksenkin salaisilla juonitteluilla haluttaisiin saattaa loppuun. Suomen vanha perustuslaki käsitti vielä mielenilmaisuvapauden ja uskonvapauden... Sekin halutaan riistää meitä pois.
http://yle.fi/uutiset/hs_syyttajat_saivat_tiedot_poliisirekisterista_kotietsinnalla/6838371
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

