http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste joukkotuhoase. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste joukkotuhoase. Näytä kaikki tekstit

perjantaina, elokuuta 10, 2012

USA:n länsirannikolla voimakkaat HAARP mittauslukemat



HaarpStatus.com niminen sivusto ylläpitää reaaliaikaista mittauspalvelua internetissä, josta näkee suorana kaikki yhdysvaltojen osavaltioiden sisäiset elektromagneettiset lukemat. Sitä ylläpidetään harrastajavoimin.

Mittausaallot on jaettu eri luokkiin ja ne ovat:

Shortwaves indicate near events, a high short spike usually means a short term major event is about to happen in that area.
Longwaves and steady increases usually mean a large scale change is developing in the area that will effect a large area's upper level jet stream.

M1 - M2 - Pienet lukemat jotka eivät vielä juurikaan vaikuta.

M3 - M5 - Muutoksia alkaa tapahtumaan ja muutamanpäivän aikavälillä luvassa saattaa olla säätilassa suuria muutoksia mm. syntyä odottamattomia ukkosia tai tornadoita.

M6 - M9 - Significant change is expected. Anything over M7 is rare and special attention must be directed when readings go seven and higher. Severe storms are associated with this reading, which if a short spike can be a nearby event and a long duration and slow build being a large scale change.

M10 - Tornadoja syntyy usein näissä lukemissa ja niistä saattaa vielä syntyä hurrikaaneja.

HaarpStatus kertoo 9. Elokuuta 2012, että yhdysvaltojen länsirannikolla on suuri riski 8.7 magnituden maanjäristykseen. Lisäksi Meksikon, kalifornian, oregonin, washingtonin sekä kanadan, että alaskan alueilla saattaa esiintyä seismistä toimintaa.



Australialainen Mitchell Coombes on ollut viimeaikoina suurissa otsikoissa hänen varoittaessaan omilla facebooksivuillaan uudesta USA:n skalaariase HAARP:lla aiheutettavasta maanjäristyksestä ja siitä seuranneesta tsunamista. Vuosi sitten hän osui täysin oikeaan Japanin suhteen, kun hän varoitti siitä yli 5 päivää etukäteen.

Project Avalonin keskustelufoorumilta kävi selville myös se, että Coombes on saanut pysyvät bannit (kirjoituskielto) abovetopsecret.com (ATS) salaliittofoorumeille. Joten syystäkös kyseisen hemmon ei anneta kaikkialla netissä levittää agendaansa.

Monet jopa epäilevät ProjectAvalon foorumilla, että hänellä olisi jotain sisäpiirintietoa näistä maailmantapahtumista. Mutta facebookissa eräs yksityishenkilö kertoi käyneensä itse Coombesin kanssa sähköpostinvaihtoa ja sieltä kävi ilmi, että hän tuntee muutamia anonymouksen nimissä toimivia hakkereita ja sanoo olevansa pelkkä sanansaattaja ja viestintuoja.

torstaina, elokuuta 09, 2012

Mies joka ennusti japanin 2011 maanjäristyksen povaa nyt kahta tsunamia



2011 vuonna muuan jenkki Mitchell Coombes ennusti lähes tunnilleen japanin maaliskuisen maanjäristyksen ja pisti sille oikein 104 tunnin ennakkolaskennan. Se osui 100 % tarkkuudella oikeni.



Nyt sama mies postasi 7. elokuuta 2012 omalle facebook seinälleen tämän viestin:

"Hei kaikki, teitä on nyt varoitettu tulevasta. Me alamme olla hälyttävän lähellä 104 tunnin tsunamivaroitusta. Minä suosittelen vahvasti, että jos asutte Yhdysvaltojen länsirannikolla niin teidän kannattaa varautua evakunointiin, niin nopeasti kuin mahdollista.

Minä sanoin jo 11. maaliskuuta 2011, että kalifornia tulisi olemaan seuraava. Sydneyn maanjäristys tulee olemaan voimakkuudeltaan magnitude 9.5. Kalifornian maanjäristys taas magnitude 9.6, joiden jälkeen tulee kaksi 9.4:n maanjäristystä ja tsunamit syntyvät saman tunnin sisällä.

Coombes perustaa väitteensä sille, että hän kertoo hakkeroineensa kerran HAARP:n järjestelmään silloin kun eräs työntekijä mahdollisti sen. Toisinsanoen 104 tuntia ennen koko prosessi on jo laitettu käyntiin ja sitä ei voida enää perua.

Coombes kertoo, että hän antaa 104-tunnin varoituksen vain silloin kun HAARP:n käyrä alkaa nousemaan.



Kalifornian seudulla muutenkin on viime-aikoina tapahtunut paljon hämäriä juttuja mm. eräs kuvasi videolle kun ohikulkeva juna kuljetti suunnattoman määrän armeijan tankkeja.



Eräs yhdysvaltalainen yksityishenkilö kertoi kuulleensa tänä vuonna eräältä tiedustelupalvelulle työskentelevältä kontaktiltaan, että tämä maanjäristys tapahtuisi 2012 elokuun ja syyskuun välillä. Hänelle myös sanottiin, että jos hän aikoo näistä asioista mennä julkisuuteen ja mm. radioon niin hänen autonsa saatetaan mm. räjäyttää jne.



HAARP on yhdysvaltojen armeijan käyttämä ja hallinnoima skalaariase. Niitä on rakennettu 2 ja toinen niistä sijaitsee USA:n Alaskassa. Toinen taas löytyy tästä naapurimaamme ruotsin takaa Norjan, Trömsasta ja tämä HAARP (Eiscat) on ollut mm. NATO:n salaama hanke jo pitkään.

Virallisesti HAARP on pelkkä ilmastontutkimuskeskus ja tutkimusprojekti, jonka tavoitteena on oppia ymmärtämään, simuloimaan ja kontrolloimaan ionosfäärissä tapahtuvia sähkömagneettisia prosesseja.

Miksi valtaväestölle ei sitten olla kerrottu, että tätä projektia ylläpitää maailmanpoliisivaltio USA yhdessä maailmaneliitinkätyrien antaessa ohjeita minnepäin skalaariaseet viritetään ja tähdätään.

HAARP kun on juuri tällainen maailman pelätyin joukkotuhoase, joita Yhdysvallat väittää aina löytävänsä ja etsivänsä vihollismaista. Kas kummaa kun heidän HAARP-skalaarijoukkotuhoasettaan ei ole vielä kukaan tullut tarkastamaan ja takavarikoimaan.

HAARP:sta joukkotuhoaseen tekee se, että yhdellä napinpainalluksella saatiin mm. Haitiiin päin toteutetussa maanjäristyksessä kuolemaan 220 000 ihmistä ja se on enemmän kuin mitä menehtyi Hiroshiman ja Nagasakin ydinpommi-iskuissa.

Mutta nyt tämä mahdollinen seuraava tsunami joka yltää Jenkkeihin asti, niin sen ollaan ennustettu olevan maailman tuhoisinta sorttia ja saavuttavan jopa miljoonan siviiliuhrin rajan.

Sitten pääsee taas korruptoituneet punaiset ristit tekemään suurkeräyksiä näille väitetyille luonnontuhoille. Vaikka näiden kaikkien tuhojen takana on ihminen ja pieni maailmaneliitti, joka taistelee parhaillaan valta-asemansa säilyttämiseksi. Heillä onkin kova kiire saada vähennettyä nykyisestä maailmanväestöstä 2/3 pois vuoteen 2025 mennessä.

Lähde Disclose.tv

perjantaina, tammikuuta 21, 2011

USA:n skalaariaseita testattiin jälleen kerran nyt yli 7000 biisonia kuoli Vietnamissa



Mystiset eläinkuolemat ovat jatkuneet maailmalla kun Vietnamista löytyi yli 7000 kuollutta biisonia. Media on ollut tapauksissa suht. vaiti, vaikka nyt tuo aiempi Wisconsin lehmien joukkokuolema nousi Suomessa otsikoihin.

Kyseessä on mitä selkeimmin jälleen USA:n salaisten skalaariaseiden maailmanlaajuinen testaus ja tässä näemme, että eläimet saadaan helposti kuolemaan sisäisiin verenvuotoihin vain pelkällä napin painalluksella. Koska HAARP toimii niin, että sillä voidaan kohdistaa hyvin vahva elektromagneettinen kenttä suoraan satelliitista paikannettuna minne päin maailmaa tahansa ja tällä tavalla jumalattoman voimakkaita ELF-taajuuksia pystytään käyttämään myös joukkotuhoaseena. Vaikkakin niiden päätarkoitus on tällä hetkellä toimia vahvana ilmastonmuokkauslaitteena eri puolin maailmaa.

keskiviikkona, tammikuuta 19, 2011

Mystiset eläinkuolemat jatkuivat. Nyt Wisconsissa kuoli yli 200 lehmää ja Kanadassa valaita.



Yhdysvaltojen Wisconsista löytyi yli 200 lehmää kuolleena kertoo viranomaiset.



Kun taas Kanadan Labradorista löytyi satoja hylkeitä kuolleena.

Tässä menee nyt monien tiedemiesten magneettinapaisuuksien vaihtelu väitteet aika huonoiksi selityksiksi, että lehmätkin kuolisivat nyt maapallon magneettikentän muutoksiin. Mutta sen sijaan USA:n armeijan väestöntuhoamis tarkoitukseen hankitut skalaariaseet ja niihin liittyvästä testauksesta on tod. jälleen kyse ja milläköhän niiden tehoa olisi helpompi testata kuin eläimillä.

Silti jaksaa USA edelleen uhota, että heidän lähi-idän vihollisvaltioiden tulisi luopua joukkotuhoaseista. Kun ainoa maailmanpoliisivaltio jolla on enemmän joukkotuhoaseita kuin kellään on USA, jota johtaa illuminati-eliitin rosvojoukko.