http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste komeetta. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste komeetta. Näytä kaikki tekstit

maanantaina, syyskuuta 05, 2011

27. syyskuuta 2011 Komeetta Elenin aiheuttaa tuhoa. Presidentti Obama on tuolloin vierailulla Denverissä



NASA on jo varoittanut omiaan mm. 27. Syyskuuta 2011 tapahtuvasta katastrofista, jolloin komeetta Elenin on seuraavan kerran sellaisessa asennossa, että se vaikuttaa maaplaneetan tilaan. Alex Retrov väittää, että tällä kerralla syntyisi yli 9 kertaa voimakkaampi maanjäristys ja tsunami kuin mitä syntyi Maaliskuussa 2011 Japanissa.



Sattumoisin Yhdysvaltojen presidentti Barack Obama on juuri 27. Syyskuuta 2011 vierailulla Denverissä ja Denverin lentoasemalla sijaitsee suuret maanalaiset bunkkerit.





Vielä enemmän kysymyksiä asettaa Denverin lentoasemalta löytyvät NWO-aiheiset maalaukset.



keskiviikkona, elokuuta 31, 2011

Norjan evakuointisuunnitelma planeetta X:n (Comet Elenin) varalta



Tässä blogissa oli juttu jo vuodelta 2008, joka kertoi Norjan hallituksen tulevista evakuointisuunnitelmista planeetta x:n aiheuttaman katastrofin varalle. Siinä nimetön Norjalainen poliitikko oli lähettänyt anonyymin kirjeen, jossa hän toi nämä asiat julki. Hän kertoi silloin, että näiden maanalaisten suojabunkkereiden valmistumisaikataulu oli 2011 mennessä.

Norjan hallitus on päättänyt evakuoida maan alle vain 2 miljoonaa ihmistä. Kun loput 2,6 miljoonaa jätetään tylysti ilman apua.



Mutta miten Suomen hallitus on varautunut mahdollisiin ympäristöuhkiin ?

Vastaus: Samalla tavalla kuin Norjan hallitus, eli salannut koko planeetta x:n koko kansalta ja varannut kuitenkin pienelle osalle jo maanalaiset turvapaikat mahdollisen ympäristökatastrofin yllättäessä.



Jos luonnontuhot vaikuttavat kriittisesti Suomeen niin ensimmäinen asia mikä toteutuu on välitön poikkeustila.

perjantaina, elokuuta 19, 2011

Kometta Elenin aiheuttaa suurta tuhoa maapallolla 27. Syyskuuta 2011 ?



Komeetta Elenin on seuraavan kerran kriittisessä pisteessä maaplaneettaan nähden 27. Syyskuuta 20111 ja voi hyvin todennäköisesi aiheuttaa tuolloin massiivista tuhoa täällä. Se siis tarkoittaisi, että maaplaneetan navat siirtyvät jälleen paikoiltaan ja aikaansaisi mm. suuren maanjäristyksen ja tsunamin jonnekinpäin maailmaa.

NASA onkin jo varoittanut mm. työntekijöitään mahdollisista tulevista katastrofeista ja seuraava päivämäärä oli ilmoitettu 27. Syyskuuta 2011.






perjantaina, heinäkuuta 22, 2011

Komeetta elenin saapuu kohti maata



Maatamme lähestyy parasta aikaa komeetta "Elenin" ja tämä ollaan tiedostettu jo NASA:n toimesta. Komeetta on lähimpänä maata 6. Lokakuuta 2011.



Osuessaan maahan tämä komeetta tekisi täällä todella suurta tuhoa ja aikaansaisi mm. massiivisen tsunamin tuhoten useita rannikkoja. Mutta mitä NASA aikoo tehdä asialle = ei mitään.

Sen sijaan mm. Yhdysvalloissa on kaivettu tuhansia kilometrejä maanalaisia tukikohtia jonne aiotaan evakuoida vain ennaltavalitut henkilöt ja he kuuluvat mm. maailmaneliittiin. Yksi kohde jossa on maanalaisia tukikohtia on Denverin lentoasema.



Jesse Ventura toi omassa "Conspiracy Theory" ohjelmassaan ilmi nämä Denverin lentoasemalta löytyvät salaiset maanalaiset tukikohdat.