Jos haluat tukea työtämme vapaan journalismin eteen Tilinumero FI85 3939 0033 2259 47 maksun saaja: Teemu Vehkala Tai Mobilepay: 3529QA
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kalevi Sorsa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kalevi Sorsa. Näytä kaikki tekstit
sunnuntaina, huhtikuuta 07, 2019
Antti Rinteen tuleva pääministerikausi sovittu jo 2 v. sitten
Asia on niin, että SDP:n Antti Rinteen tuleva pääministerinkausi on päätetty jo yli 2 v. sitten.
Nämä vaalit ovat silloin kuin toisinto vuoden 1970 eduskuntavaaleista, jolloin myös CIA:lla oli määräys, että Suomen eduskuntavaalit tulee voittaa SDP.
Yhdysvaltain tiedustelupalvelu oli laatinut jo edellisenä vuonna 1969 raportin, jossa se puhui merkittävän suomalaispoliitikon noususta.
Kyseessä oli CIA:n tekemä analyysi Kalevi Sorsasta (1930-2004), josta leivottiin SDP:n puoluesihteeri Turun puoluekokouksessa 6-9.6.1969.
Demarit aloittivat CIA:n käskystä poistamaan oikean laidan demareita puolueen johdosta
Näistä lavastetuista vaaleista seurasi sitten se, että SDP aloitti poistamaan puolueensa johdosta oikean laidan demareita. Koska puolue halusi hovikelpoiseksi ja Neuvostoliitto halusi eroon antikommunisteista.
Tänään tilanne on kääntynyt lähes toisenlaiseksi ja nyt SDP haluaa päästä eroon Yhdysvaltoja vastustavista edustajista puolueensa johdossa.
CIA analysoi vielä vuonna 1975 kuinka SDP oli selviytynyt tuolloisten puoluekokousedustajiensa valinnassa.
Vasemmistolaisten voitto tulee miellyttämään neuvostoliittolaisia, jotka katsovat oikeistolaisten voimien Suomessa horjuttavan kanden maan välisiä kitkattomia suhteita.
Suomen sosiaalidemokraattinen puolue on ollut CIA:n rahahanalla jo vuodesta 1949, eikä tahti ole muuttunut edelleenkään minnekään.
Tämä käytännössä tarkoittaa sitä, että se kenen leipää syöt, sen lauluja laulat ja SDP syö CIA:n leipää ja laulaa CIA:n nuoteista.
CIA kääntää nyt Suomessa hallinnon, joka on pelkkä vaalitemppu ja poliittinen takinkääntö. Samalla kun nämä monet ihmiset täällä uskovat, että vain äänestämällä voit vaikuttaa tämän maan asioihin.
Vaikka tämä Perussuomalainen vaalikiima ei ole Suomesta minnekään kadonnut, niin äänestäjiä tullaan jälleen kerran vetämään nenästä armottomasti. Joten jo tämänkin perusteella jos haluaa edes todistaa, että oma äänensä on mennyt oikein kannattaa turvata ne vaali-selfieillä.
Sillä jos vaaleissa selviää jotain hämärää ja vilppiin liittyvää, niin sellaiset joutuu tässä maassa tutkimaan Suomen suojelupoliisi (SUPO).
On vielä tulossa aika, jolloin tämä globalistien elitistinen salaseuratouhu paljastetaan julkisesti ja se aika on jo nyt.
He eivät pääse enää minnekään piiloutumaan näitä heidän valheitaan ihmiskunnalle, joiden takana he ovat olleet.
Tämä velkaan perustuva talousjärjestelmä alkaa olla jo sellaisessa tilassa, että kohta se puhkeaa lopullisesti ja kun nuo USA:n pankit kaatuvat, niin nämä rikolliset pankithan aikovat vaatia, että heidät pelastetaan ensimmäisenä kansojen verorahoilla.
Onko sinusta tällainen maailma oikeudenmukainen, jossa vain n. 9000 maailman rikkainta miljardööriä loisii sinun verorahoillasi ?
Siellä on Jesuiitat, Musta Paavi, Vatikaani, Vapaamuurarit, Rooman Klubi, Skull Bones kerho, Bilderberg-kerho, Trilateraalinen Komissio, 300 Komitea ja nämä muutamat muut herrasmieskerhot, joiden asenne sinua kohtaan on kuin lehmäfarmin teurastamolle menevän lehmikarjan tilaajalla.
Eli jollet tuota tarpeeksi, niin sinusta tulee päästä eroon keinolla millä hyvänsä.
Nämä langenneet illuminaatit ajattelevat veronmaksajista samalla tavalla, että hyödyllisiä ovat vain he jotka tuottavat näille rikkaille elitisteille jotain.
Mutta se suurin salaisuus tässä palkkaorjuudessa on se, että se tuottavin osa koko systeemiä olet sinä ihmisveronmaksajana.
Jokaisesta palkkakuitistasi maksetaan myös osa USA:n armeijan sotateollisuuden sotilasmenoja, jotka kulkeutuvat sinne sitä kautta, että koska Suomen valtio on koko ajan pystyssä myös yksityisomisteiselle Goldman Sachs pankille, jolla on taas omistuksia Suomen valtion velkakirjoista jne.
Eli näitä parasiitteja et pääse minnekään pakoon, vaan jo pelkkä sosiaaliturvatunnuksesi on eräänlainen viivakoodi, joka on näkymättömästi tatuoitu ihoosi kiinni näitä hyväksikäyttäjiä varten.
Työorjuus ei johdu siis siitä, että meidän on kaikkien tehtävä työtä, että pärjäisimme. Vaan se johtuu siitä, että koska tämä planeetta perustuu taloudelliselle hyväksikäytölle, joka ilmenee ryöstö ja tuhokapitalistisessa muodossa velkaan perustuvana järjestelmänä, jossa rikas ottaa ja köyhä köyhtyy.
Jos vielä alemmassa eläinkunnassa pääsisi muodostumaan tällaista yhtä hullua järjettömyyttä, niin olisivatkohan nuo Afrikan leijonatkin perustaneet joitain monikansallisia yhtiöitä ja yksityisiä eläinarmeijoita, jotka teurastaisivat heille kaikki nuo eläimet joita eivät enää nämä miljardööreiksi nousseet leijonat enää itse jaksaisi metsästää. Kun tuo rikkaiden eläinten sikariporrastouhu veisi jo heidän ajastaan jo kaiken ajan ja nämä leijonat joutuisivat muuttamaan jo Bahamalle pois Savanneilta.
Vaikka Leijona onkin eläimenä peto, niin se ei kuitenkaan tapa muilla petoeläimien palkka-armeijoilla muita eläimiä sukupuuttoon tehdäkseen voittoa.
Vain ihmisen kaltainen eläin voi tehdä jotain tällaista järjettömyyttä, jotta saisi kasvatettua itsekkäästi varallisuuttaan ja tästä syystä ihmisrotu on vielä edelleen eläinkunnan tasolla.
Rahajärjestelmä on pyramidihuijaus, jota on mahdotonta jatkaa
Elämme siis planeetalla, jonka rahajärjestelmä on puhdas pyramidihuijaus, joka perustuu länsimaalaiseen pankkijärjestelmään, joka toimii vain velkarahalla.
Tämän leikin idea on se, että velkamäärä kasvaa koko ajan. Mutta taas mitä enemmän tätä vanhaa velkaa onnistutaan maksaman pois, niin tämä raha taas poistuu kokonaan kierrosta ja tämä luo sitten massatyöttömyyttä.
Joten käynnissä on kuin tämä vanha tuolileikki, jossa aina joltain putoaa tuoli pois. Mutta nyt puhutaankin näiden tuolien sijaan aivan niistä työpaikoista.
Näillä Illuminatin kermaperseillä on näitä tuoleja itsellään vaikka miljardeja, mutta he eivät ole omista varoistaan valmiita niitä antamaan tuumaakaan, vaan kaikki tuotanto täytyy tapahtua heidän mukaan vain supistettujen työmarkkinoiden kautta.
Eli palkkoja on poljettava alas, jotta ostovoima saadaan heikennettyä ja luotua lisää nollakasvua, jotta köyhä väestön köydyysaste nousee ja luo tämän ns. työttömien työnhakijoiden reservin, jolla sitten eliitti tuhoaa keskiluokkaiset palkansaajat.
Tätät tapahtuu jo täyttä häkää ja esimerkiksi ammattiliittojen tuhoaminen on osa tätä hanketta.
Käynnissä on siis eräänlainen pudotuspeli, jossa vain he pärjäävät, joilla on vielä säännölliset tulot turvattuna.
Mutta nämä lukuisat asuntovelkaiset ihmiset eivät vielä välttämättä tajua, että tulevaisuus tuo vielä monille Suomenkin työaloille synkän tulevaisuuden siinä vaiheessa, kun näiden alojen kilpailutus pääsee sinne asteille, että mediaaniansioiset pudotetaan sieltä pois.
Joten kun käynnissä on globaali työmarkkinoiden murskaaminen, niin tuossa loppuvaiheessa ei juuri enää ole merkitystä, että oletko koulutukseltasi opettaja tai jokin muun akateemisen alan taitaja.
Tämä talous- ja rahajärjestelmä kun perustuu täydelliselle pyramidihuijaukselle, jota pidetään hengissä vain pääosin tämän USA:n armeijan, lääketeollisuuden huumekaupan ja BIG PHARMA:n voimalla velkarahalla.
Lähde: https://www.verkkouutiset.fi/cian-arvio-kalevi-sorsan-noususta-sdp-otti-huomioon-neuvostoliiton-ohjeet-60334/
https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/1827469-sdp-hakeutui-cian-rahahanalle-jo-1949
torstaina, tammikuuta 17, 2019
90-luvun lama aiheutettiin tahallaan, jotta Suomi täyttäisi EU kriteerit
3. marraskuuta 1988 Suomen Pankin silloinen pääjohtaja Rolf Kullberg (kuvassa) antoi haastattelun LÄNSI-SAVO lehdelle.
Hän kertoi tuolloin mitä Suomen vallanpitäjät ja Suomen Pankki suunnittelivat tuleville vuosille;
"Kysyntä Suomessa on pakotettava alas ja tarpeen vaatiessa se on tehtävä luomalla Suomeen keinotekoinen taantuma, ja taantuman on oltava melko syvä".
SDP:n Kalevi Sorsa myös kehui Kullbergin suunnitelmaa, jotta Suomi saavuttaisi EY (EU:n edeltäjä/Euroopan yhteisöt) kriteerit;
"Viime vuosien uudistushankeet, erityisesti siirtyminen enemmistöparlamentarismiin, harkittavina olevat sosiaaliset ja sivistykselliset kansalaisoikeudet, ovat niin radikaaleja uudistuksia, että niiden toteuduttua on tarpeen hankkia kokemuksia uudistusten toimivuudesta samalla kun hallitusmuotoon tehdään Euroopan integraation vaatimat muutokset."
Presidentti Mauno Koivisto kirjoitti tästä muistelmissaan (KAKSI KAUTTA) näin; "Vuoden 1994 valtiopäivien avajaisissa 8. helmikuuta tarkastelin päättymässä olleiden kahden toimintakauden aikana valtiosääntökysymyksissä tehtyä uudistustyötä.
Tullessani valituksi presidentin tehtävään olin ilmoittanut pyrkiväni kehittämään valtiosääntömme parlamentaarisia piirteitä. Tämä olikin toteutunut."
Vuonna 1989 Suomen Pankki ei kuitenkaan täyttänyt kyseisen vuoden joulukuussa täyttämään EY direktiivissä vaadittua 58 prosentin vakavaraisuutta. Suomen Pankkien vakavaraisuus tutkittiin myös EY:n tahota.
ETA-sopimuksessa annettiin sitten Suomea koskeva erityismääräys, jossa Suomen Pankilta vaadittiin vuoteen 1.1.1995 mennessä nostamaan vakaavaraisuus 8 prosentin tasolle.
Suomen Pankkiin perustettiin sitten vuonna 1991 huippusalainen työryhmä pohtimaan, että miten Suomen Pankille saataisiin parempi vakaavaraisuus.
Lopulta sitten 8. helmikuuta 1992 tämä salainen suunnitelma esiteltiin, jossa kerrottiin tämä keino miten Suomen pankit nostaisivat vakaavaraisuuttaan.
18.3.1992 Suomen Pankki lähetti tiedon pankeille kiertokirjeen, jossa ilmoitettiin peruskoron nostaminen 8 prosentista 9 ja puoleen prosenttiin toukokuun 1. päivästä 1992 alkaen.
Asialla oli kiire, koska EY oli määrännyt Suomen pankkien vakaavaraisuuden nostamiselle death-linen 31.12.1994.
Presidentti Mauno Koivisto otti sitten yhteyttä silloisen Suomen korkeimman oikeuden presidenttiin Olavi Heinoseen ja keskusteli hänen kanssaan, että saataisiinko Koiviston toivomuksesta päätös, ettei Suomen pankkeja saa antaa hävitä oikeudessa.
Tästä seurasi se, että 3. huhtikuuta 1992 Suomen korkein oikeus teki ratkaisun 50, jossa yksipuolinen koronnosto pankkien toimesta todettiin laittomaksi.
Tästä sitten seurasi ns. Koiviston-konklaavi, eli Presidentti Koivisto joutui kutsumaan salaa koolle ryhmän, jonka tarkoitus oli saattaa loppuun tämä Suomen Pankin vakavaraisuushanke ennen EY:n antamaa määränpäätä.
Presidentti Koivisto totesi vielä asiasta näin;
"Maaliskuun alun tilaisuudessa keskustelu päätyi vallan toiseksi, mitä minäkin alkuun hahmottelin.
Se päätyi keskusteluun luottolamasta ja pankkien umpikujatilanteesta.
Totesin sitten, että nyt olette tuoneet eteen sellaisen kysymyksen, jonka ohi en voi mennä kysymyksiin reagoimatta. Sen jälkeen syntyi Sirkka Hämäläisen työryhmän tuloksena toimenpidepaketti, jonka hallitus ja eduskunta hyväksyi sellaisenansa.
Toivottavasti se on omalta osaltaan ollut edesauttamassa sitä, ettemme ole joutuneet erityisiin umpikujatilanteisiin. Dramatiikkaahan on ollut muutenkin".
Ja sitten tapahtui tämä lopullinen niitti, eli Suomen Pankki kaatoi yli 42 000 yritystä. Sai aikaan puoli miljoonaa työtöntä, joka johti n. 11 000 yrittäjän itsemurhaan.
Suomen Pankki anasti yrittäjiltä n. 120 miljardia euroa omaisuutta, kun se vaati lainoja takaisin kertasuorituksena ja jos ei ollut varaa maksaa lainojaan yhdellä kertasuorituksella takaisin, niin pankit ulosmittasivat yrittäjien omaisuuden ja veivät tuhkatkin pesästä.
Eli oliko tämä kaikki sen väärtiä, että tämä valtio pääsi sitten tulevina vuosikymmeninä velkaantumaan tuon lähes saman summan 120 miljardia, joka tulee kohta Suomen valtiolta täyteen siinä summassa, että paljonko olemme näille rikollisille pankkiireille pystyssä valtionlainaa.
Näistä Koiviston-konklaavi huijareista osa on jo haudassa kuten tämä Suomen Pankin silloinen johtaja Rolf Kullberg sekä silloinen presidentti Mauno Koivisto.
Sitten 31. maaliskuuta 2000 Aktiv Hansa kauppa toteutui, jolloin Norjalainen roskapankki Arsenal myi näitä 90-luvun lamavelallisten 12 miljardin markan saatavia 700 miljoonalla markalla Aktiv Hansalle ja C&A Finlandille.
Tämä kyseinen sensuroituna netistä löytyvä kauppakirja tulee kokonaan julkiseksi vasta 8. joulukuuta 2024.
Lähteet: http://amosahola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/255213-90-luvun-epasuora-kansanmurha
Vuonna 2017 eräs suomalainen yksityishenkilö nosti haasteen Presidentti Mauno Koivistoa vastaan tästä valtionpetoksesta, mutta Helsingin käräjäoikeus kuitenkin totesi, ettei haastehakemusta suostuta tutkimaan ollenkaan, koska Helsingin käräjäoikeuden mukaan yksilöillä ei ole oikeutta vaatia julkista tehtävää hoitavaa rangaistukseen, jos syyte on perustuslain mukaan käsiteltävä valtakunnanoikeudessa.
Eli jos asia on todellakin näin, niin silloinhan me todellakin tarvitsisimme tänne Suomeen oman perustuslakituomioistuimen, jossa tämäkin Koiviston-Konklaavi voitaisiin käsitellä.
Sillä näitä Koiviston-Konklaavi konnia on edelleen elävien ja pyörtyneiden kirjoissa, vaikkakin monet heistä alkavat olla jo iäkkäitä.
Presidentti Tarja Halonen päätti salata nämä Koiviston-Konklaavi asiakirjat, kun eräs yksityishenkilö pyysi niitä nähtäväkseen vuonna 2002. Salaaminen tapahtui vielä Presidentti Mauno Koiviston pyynnöstä.
Koiviston-Konklaavit ovat edelleen Suomen lain mukaan sarjassa törkeä valtionpetos, josta vähimmäisrangaistuksena olisi tiedossa vähintään 2 vuotta vankeutta.
Tunnisteet:
90-luvun lama,
90-luvun lama oikeusmurhat,
devalvaatio,
EU,
EY,
itsemurhat,
Kalevi Sorsa,
markka,
perustuslakituomioistuin,
Rolf Kullberg,
Suomen pankki,
Tarja Halonen,
törkeä maanpetos,
valtionlainat
maanantaina, tammikuuta 14, 2019
Kalevi Sorsan KGB menneisyys alkaa paljastumaan
Vaikka jo n. 8 vuotta sitten tämä entinen lentokapteeni ja dosentti Heikki Urmas kirjoitti kirjan, jossa kertoi Suomen sosiaalidemokraattien KGB-yhteykistä, joista yksi oli Kalevi Sorsa.
Niin nyt vihdoin julkisuuteen päätyi vanha neuvostoasiakirja, joka vahvistaa Kalevi Sorsan kohdalla nämä huhut paikkansa pitäviksi.
Sillä nyt julkisuuteen on päätynyt vanha neuvostoasiakirja, jossa KGB nimesi Kalevi Sorsan aikanaan luotettavaksi Kremlin kontaktiksi.
Boris Jeltsin laittoi 1991 ryhmänsä tutkimaan vanhoja neuvostoyhteyksiä
Venäjän presidentti Boris Jeltsin (kuvassa) perusti vuonna 1991 komission, jonka tehtävänä oli tutkia vanhoja neuvostoajan vakoilukontakteja.
Tietoja ei kuitenkaan suostuttu koskaan avaamaan yleisölle, koska ilmeisesti kommunistisen neuvostoliiton arkistoista löytyi jotain myös länsimaille arkaa.
Nyt kuitenkin tämä vuodettu salainen neuvostoliiton aikainen muistio paljastaa sen, että se on kirjattu 11. joulukuuta 1980 ja siellä tosiaankin kerrotaan kuinka Kalevi Sorsa toimi KGB:lle Suomesta luotettavana yhteyshenkilönä.
Presidentti Martti Ahtisaaren neuvonantajana aikanaan toiminut Alpo Rusi (kuvassa) kirjoitti Iltalehdessä aiemmin, että ent. Venäläinen toisinajattelija Vladimir Bukovsky toimitti nämä tiedot suomalaisille tiedotusvälineille vuonna 1993.
Bukovsky oli kutsuttu asiantuntijatodistajaksi kyseisten arkistojen selvittämisessä Jeltsinin lainopillisten avustajien toimesta.
Mutta yllättävästi näitä KGB-tietoja ei vuodettu, koska Sorsa oli tuolloin hävinnyt Suomen 1994 vuoden presidentinvaalien esivaalin SDP-puolueen sisäpiirin ulkopuoleelta tulleelle YK-diplomaatti Ahtisaarelle.
Sorsa kuitenkin itse kiisti ettei hänellä ollut lainkaan yhteyksiä Kremliin ja hän piti väitettä typeränä syytöksenä.
Sorsa kuoli vuonna 2004.
Heikki Urmas kirjoitti tosiaan kirjan Raadolliset toverit ja vallan väärinkäyttäjät vuonna 2010, jossa hän paljastaa mm. Kalevi Sorsan ja Mauno Koiviston salatut KGB-yhteydet.
Nyt juuri äsken Jukka Seppinen julkaisi kirjan (Neuvostotiedustelu), jossa kerrotaan myös näistä Mauno Koiviston KGB-yhteyksistä.
Siinä kerrotaan, että Koiviston kontaktipinta oli Neuvostoliiton tiedustelupalvelu KGB:n kanssa paljon syvempää kuin esim. Urho Kekkosella tai J.K. Paasikivellä. Mutta tämähän johtui siitä, että Koivisto oli toiminut KGB:n agenttina ja tämä kerrotaan tuossa Urmaksen kirjassa.
Mutta Urmaksen kirjassa kerrotaan myös se kuinka KGB murhasi Koiviston presidenttikisassa uhkaajat Väinö Leskisen sekä Keijo Liinamaan sekä VR:n pääjohtaja Paul Paavela.
Liinamaa oli saanut tappouhkaukset suoraan SDP:n puoluetovereilta ja Leskinenkin kuoli pian sen jälkeen kun hän oli ilmoittanut asettuvansa ehdolle tulevissa vuoden 1982 presidentinvaaleissa.
Vuonna 1971 Väinö Leskinen (kuvassa) ilmoitti Urho Kekkoselle olevansa presidenttiehdokkaana tulevissa presidentinvaaleissa.
Pian tämän jälkeen seuraavana vuonna 1972 mies kuoli sydänhalvaukseen ollessaan hiihtämässä ja ikää oli vain 55.
VR:n pääjohtaja Paul Paavela (kuvass) oli henkilö johon Kekkonen luotti ja hän toimi luottamushenkilönä SDP:n ja VR:n välillä. Paavela kuoli sydänhalvaukseen vuonna 1979.
Mutta Liinamaa kertoi Urmakselle kuinka hänelle oli tappouhkaukset välitetty puoluetovereiden kautta.
Urmas sai myös puhelimitse tappouhkauksia 70-luvun lopulla. Kun hänelle tuli viimeisin tappouhkaus niin puhelimen toisessa päässä oli suomenruotsin aksentilla puhuva mies, joka totesi kuinka "Suomessa on aiemminkin hiljennetty paljon merkittävämpiä ihmisiä kuin te".
Tämän jälkeen Laatusen Timo tapasi Suomen Pankin silloisen johtajan Päiviö Hetemäen (kuvassa) ja totesi hänelle, että nyt ne meinaa sen Urmaksen Heikin tappaa.
Hetemäki soitti sitten Urmakselle ja totesi, että "ota tämä ihan vakavasti, sun henkes on ihan oikeasti uhattuna".
Liinamaa (kuvassa) oli sitten vuonna 1978 lounaalla Urmakselta kysynyt, että mitäs kautta ne tappouhkaukset tulivat, niin tähän Urmas vastasi että ne tulivat puhelimitse. Kun Liinamaa totesi, että hänelle on ne tuotu sanansaattajan välityksellä ja hänelle on lukemattomista tahoista ilmoitettu että jos hän ei palaa sosiaalisen demokraattisen puolueen viralliselle linjalle, niin hänen käy kuin Leskisen.
Liinamaa sitten sanoi vielä Urmakselle, että jos hänelle joskus käy vielä jotain tällaista niin koita tuoda tämä Suomen kansan tietoisuuteen.
Lopulta sitten 29. kesäkuuta 1980 Liinamaa löydettiin lenkkipolulta kuolleena.
Tämän teki vielä hyvin vakavaksi se, että ennen tuota julkisuudessa levitettin huhua että hän sairastaisi sydänveritautia, vaikka huhu ei pitänyt paikkaansa.
Mutta kuten Urmas sanoi, että näillä kaikilla kolmella herralla oli yhteinen nimittäjä.
He kaikki kolme olivat potentiaalisia Mauno Koiviston uhkaajia vuoden 1982 presidentinvaaleissa. Kun KGB oli jo suunnitellut, että Koivistosta tulisi Suomen tuleva presidentti.
Urmas perustaa tietonsa Suomen Pankin silloisen johtaja , Ay-johtajien Jaakko Rantasen ja Olavi Järvelän muistioihin sekä heidän kanssaan käytyihin keskusteluihin.
Urmaksen mukaan myös Hetemäki (kok.) oli saanut selville Mauno Koiviston juonet ja kertoi siitä silloiselle tasavallan presidentti Urho Kekkoselle. Tällöin Kekkonen pystyi pelaamaan aikaa Koiviston valinnan pitkittämiseksi.
Mutta Urmaksen mukaan Kekkosen päätös roikkua vallassa ei johtunut vallanhimosta, vaan kyseessä oli pitkitetty väsytystaistelu KGB:tä vastaan, jolla oli selkeä suunnitelma saada Mauno Koivisto tulevaksi presidentiksi Suomeen.
Jos tällä hetkellä katsomme tätä Suomen korruptoidun hallinnon presidentti Sauli Niinistöä, niin hän on ollut selvästi CIA:n petaama nukkejohtaja.
Sillä peli ei ole suinkaan muuttunut vaikka KGB:n tilalle tuli CIA ohjaamaan Suomen poliittista järjestelmää.
Tuossa Urmaksen kirjassa mainitaan myös se kuinka Mauno Koivisto oli lähes välittömästi todennut 70-luvulla muiden kolleegojensa kuullen pääministeriksi päästyään, että "nyt on aika ruveta luomaan epärehellistä talouspolitiikkaa" ja tähän Liinamaa reagoi toteamalla, että "tuo on jo törkeää vallan väärinkäyttöä".
Tuollainen toiminta ei ole kaukana siitä mitä pääministeri Juha Sipilä on puuhannut virka kausillaan Suomen pääministerinä.
Sipilä mm. kääri paskalain turvin kymmenien miljoonien eurojen voitot lähisukulaisilleen.
Lestadiolainen vapaamuurari teki palveluksia toisille lestadiolaisille vapaamuurariveljille ja käytti siihen hyväksi vielä asemaansa Suomen pääministerinä.
Lähteet: Iltalehti
http://www.bukovsky-archives.net/pdfs/non-comm/ct241a80b.pdf
https://www.kaleva.fi/uutiset/kulttuuri/koivisto-oli-kgbn-pihdeissa/105647/
https://www.suomenuutiset.fi/sipila-kerasi-paskalain-turvin-kymmenia-miljoonia-oinonen-korvaa-aiheuttamasi-vahingot/
http://sain-et-sauf.blogspot.com/2011/09/heikki-urmas-76-v-kgb-tuki-koivistoa.html
keskiviikkona, huhtikuuta 25, 2018
Sampo Terho esittää tietämätöntä
Sinivalkoisten puheenjohtaja Sampo Terho esittää tällä hetkellä julkisuudessa ettei hän tiennyt muka puoluetoverinsa Kaj Turusen loikkauksesta Kokoomukseen.
Nyt Terho vaatii että pääministeri Juha Sipilä kutsuisi hallituspuolueiden puheenjohtajat koolle käsittelemään tilannetta.
Mutta mitään muutoksia ei tehdä suuntaan tai toiseen, joka viestii siitä että tätä Sinivalkoisten sumutusta operoi Helsingin USA:n suurlähetystö ja CIA.
Timo Soini vei jo Perussuomalaisten hillotolpan pois ja aikoo viedä sen mukanaan. Siksi Soinin perässä vielä viihtyvät nämä muutamat hännystelijät jotka himoitsevat näitä samoja palkkiovirkoja. Mutta ne korruptiovirat ovat saatavilla vain heille jotka ovat tekemisissä CIA:n kanssa mm. tietolähteinä, joita ovat mm. näiden monien puolueiden puheenjohtajat.
SDP:n puheenjohtajista myös 1960, 1970, 1980, 1990, 2000- luvulla kaikki puheenjohtajat ovat toimineet CIA:n tietolähteinä. Mutta Kalevi Sorsa sekä Mauno Koivisto toimivat KGB:n leivissä.
KGB siis saneli Suomen politiikkaa 80-luvulla salaisilla Neuvostoliitosta lähetetyillä ohjekirjeillä.
Tämä käy ilmi KGB:n arkistonhoitaja Vasili Mitrohinin arkistosta (linkki: https://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/3mitrohin%20muistiot-25673).
Tämä nykypäivänä CIA:n ohjailu ei juuri paljoakaan eroa tuosta KGB:n salaisesta ohjailusta mitä se oli tuolloin 80-luvulla.
SDP:n puolue hakeutui CIA:n salaisen rahoituksen alle jo vuonna 1949.
Lähde: https://yle.fi/uutiset/3-10175062
torstaina, maaliskuuta 16, 2017
Miksi Urho Kekkonen istui presidenttinä kunnes terveys petti ?
Teksti: Teemu Vehkala
Niin 70-luvulla silloinen Neuvostoliiton tiedustelupalvelu KGB sai SDP:n Rafael Paasion vaihdettua Kalevi Sorsaan, kun se uhkasi muuten paljastaa Paasion laajat CIA-yhteydet.
Urho Kaleva Kekkonen taas tiesi, että siinä vaiheessa kun hänen terveytensä alkaisi pettämään, niin Suomessa vallan nappaisi KGB:n mies Mauno Koivisto. Jonka jälkeen Suomi joutui näiden kahden KGB:n miehen Koiviston ja Sorsan pelinappulaksi.
Onko Suomi täysin mätä? Osa 1/2 - Heikki Urmas from Promerit.net on Vimeo.
Yhteiskunnan kauppatieteiden tohtori sekä legendaarinen lentokapteeni Heikki Urmas tunsi aikanaan näitä demareiden kytköksiä ja kuuli tämän KGB-kytköksen pääministerinä vuonna 1975 toimineelta Keijo Liinamaalta 70-luvun lopussa.
Vuoto oli kuitenkin sen verran kova, että KGB sai sitten järjestettyä että vielä suht. hyvässä fyysisessä kunnossa ollut Liinamaa kuoli 28. kesäkuuta 1980 äkilliseen sairaskohtaukseen ollessaan ulkoilemassa Helsingin vuosaaressa.
Tällä KGB varmisti yhdyshenkilönsä Mauno Koiviston tulevan presidenttiyden, joka oli sovittu jo ennakkoon.
Heikki Urmas edusti jo 1970-luvulla Koivistolle suurta poliittista vihollista, jota Koivisto ei voinut sietää. Koska Urmas uskalsi puhua jo tuolloin julkisesti näistä demarien hämäristä CIA sekä KGB-kytköksistä.
Urmas kertoi että siinä vaiheessa kun Mauno Koivisto aloitti Suomen presidenttinä, niin Kekkosen jälkeen Suomen valtiolla ei ollut juurikaan velkaa ja työttömiä oli vain vajaa 40 000.
Siinä vaiheessa Mauno Koivisto julisti Suomen hallinnon kulisseissa, että nyt olisi sitten aika ryhtyä luomaan epärehellistä talouspolitiikkaa.
Joka tarkoitti käytännössä sitä, että täällä avattiin nuo 80-luvun puolessa välissä pankkien toimesta avatut lainahanat, joilla velkaannutettiin lopulta aina pienyrittäjät ja valtion rahat puhallettiin kirstuista vuoteen 1992 mennessä pois.
Jos tällaisia kommunistisia huijareita on päästetty jo 80-luvulla tämän maan hallitukseen, niin mitenkä on asian laita tällä hetkellä. Koska tämä 70-luvulla talousnobelin saanut Milton Friedman sanoi jo silloin kuinka tämä euro tulisi olemaan taloudellinen katastrofi.
Mutta miksei sitten nämä Sipilän hallituksenkaan ministerit kuuntele näiden talousnerojen neuvoja, vaan mielummin alenevat sijoituspankkien lahjontaan ja sallivat tämän maan tuhoutua euron ja Saksalaisten pankkien tyrannian edessä.
Tämän kaiken taustalla kun on jo tuo suunnitelma Suomen liittämiseksi Saksan alusvaltioksi, joka on jo sovittu kenraalien kesken tuolla salaisella Naton 2014 isäntämaasopimuksella.
Koska näille Natsi-Saksan kolmatta valtakuntaa ihailevia suomalaisia rikkaita fasistisukuja ei kiinnosta kuin vain maksimaaliset voitot ja he ovat aina kadehtineet tämän Saksa nimisen valtion palkkaorjuuden plussan puolelle jäävää tasetta.
He haluaisivat että myös Suomessa olisi vielä jonain päivänä tämä miltei 20 miljoonaa työtä tekevää köyhää, joiden selkänahasta voisi nämä rikkaat rahasuvut repiä lisää voittoja itselleen.
Tämän talousfasistisen suunnitelman taustalla on myös näiden rikkaiden rahasukujen vallanhimo ja vallansokeus, jonka edessä he vielä kuvittelevat saavansa nämä lähi-idästä tänne tarkoituksella kansallisidentiteettiä murskaamaan tuodut maahanmuuttajat tuonne HOK Elannon s-kauppoihin matalapalkkahommiin.
Ensin maahanmuuttovirasto opettaa heille vain yhden lauseen suomea "Mitä Kulu" ja sitten heidät voidaan laittaa s-kauppojen kassoille ja suomalaiset kassaneidit kortistoon.
Tällainen orjatasloudesta fantasiointi on suorastaan sairaalloista markkinatalouden tuottamaa valveunta, johon nämä sielunsa monikansalliselle pääomalle myyneet markkinataloususkovaiset uskovat kuin satuun Keisarin Uusista vaatteista.
Totuus on se, että tätä velkaa on jo yli 120 miljardia, joka kasvaa yli 5 miljardilla joka vuosi ja herrat uskoivat keksineensä ikiliikkujan.
SDP:n pääministerinä toiminut Rafael Paasio kuitenkin täytyi savustaa pois vallasta ja tämä toteutettiin kiristyksellä.
KGB otti yhteyttä ensin SDP:n puoluetoimistoon ja uhkasi, että mikäli Rafael Paasion tilalle ei valittaisi KGB:n miestä Kalevi Sorsaa, niin muuten KGB paljastaisi Paasion laajat CIA-yhteydet.
Rafael Paasio ui jo noihin aikoihin vuonna 1969 CIA:n lahjusrahoissa, joita demarit olivat saaneet aina tuosta vuodesta 1949 lähtien.
Heikki Urmas kertoi aikanaan tämän Rafael Paasion (kuvassa) todenneen, että jos valehtelee aamulla, niin ei enää iltapäivällä muista mitä on aamulla aiemmin sanonut. Mutta jos taas on aamulla puhunut totta, niin silloin kyllä muistaa myöhemmin sen mitä on aiemmin sanonut.
Suomessa ministerin hommia voi päästä tekemään kuka tahansa, joka osaa ammattivalehtelun. Koska ministerin tulee vain osata pystyttävä esiintymään sen verran uskottavasti, että nuo heidän metodinäyttelykursseilla sekä USA:n suurlähetystön kellarissa toteutetut suggestiot tuottavat heistä lopulta kansan edessä edes puolikelpoisen marionetin, jolla tätä taloudellisesti mädäntyvää valtiota nimeltä Suomi pidetään vielä pystyssä.
Mutta tätä EU (euro) sirkusta on vaikea muuttaa niin kauan, kuin nämä valtapuolueet sikailevat keskenään näillä CIA:n rahoilla sekä järjestelevät toisilleen valtionmonopoliyhtiöiden sivutoimisia palkkiovirkoja.
Jos silti olette edes vähänkään katsoneet mitenkä tämä valtion sisällä toimiva järjestelmä toimii viihdejulkkisten hoveineen, niin eipä tämä kyllä mistään aristokraattisesta kuningashovista toiseksi jää.
Jos sitten vielä satut olemaan muusikko, niin valitettavasti poliittisen korrektiuden ulkopuolella toimiville toisinajattelijoille ei ole tiedossa edes luutunsoittajan virkaa tämän valtion hovissa (viihdeteollisuus).
Mutta eipähän tuolloin kuningashovienkaan aikaan noihin hoveihin ollut asiaa, jos uskalsi julkisesti kritisoida kuninkaan kunniaa.
Suomen historia kun on vielä sen verta mielenkiintoinen juttu, että tämä maa kun on Euroopan ensimmäinen kuningakunta ja nämä asiat vaan satuttiin silloin 1700-luvulla polttamaan Turun Kuusiston piispanlinnan linnan (kuvassa) tulipalon myötä. Jotta tämän kansan itsetunto saatiin näiden suomenruotsalaisen herrarodun edessä poljettua enemmän maanrakoon.
Tämän takia tässä maassa vaikuttaa edelleen tuo eräs suomenruotsalainen vapaamuurariloosi, jonka arrogantit suomenruotsalaisveljet pitävät itseään edelleen meidän suomalaisten edessä ylempänä herrarotuna. Koska joskus silloin 1000-luvun tienoilla tämä viimeisin Suomen kuningas murhattiin ja haudattiin tänne jonnekin päin Länsi-Suomea.
Kaikki tämä vallankaappaus tapahtui Paavin antamalla mahtikäskyllä ja koska Suomen viimeisin kuningas vastusti näitä pakkokäännytyksiä, eikä sortunut Paavin lahjonnalle. Niin tämän takia Suomen kuningaskunta päättyi tuohon, kun tämän maan viimeisin kunigas murhattiin noiden Paavin lähettämien Saksalaisten pronssisoturien toimesta.
Mutta onko kiva tunne kun näistä et sinä tiedä mitään, koska nämä tiedot poltettiin Turussa sijainneen Kuusiston linnan tuhopoltossa.
Tämä syy vielä sille, että miksi Saksa halusi luoda tänne oman saksalaisen kuninkaansa 1918 sisällissodan jälkeen. Johtui siitä, että koska tuolloin 1000-luvun tienoilla tämä Paavin lähettämä saksalaisten pronssisoturien ristiretki päättyi tuohon, että Suomen kuningas murhattiin ja lopetettiin tämä Suomen kuningaskunta. Niin silloinhan tämä valta käytännössä jäi Saksalle, koska sieltä ne pronssisoturit tänne Paavin määräyksestä lähetettiin.
Nyt jos tämän Länsi-Suomessa sijaitsevan Suomen kuninkaan haudan tontin omistaa vielä RKP:n puolueen hallitsemat suomenruotsalaiset varakkaat säätiöt, niin ymmärrätte varmasti että minkä vuoksi ?
Jos tämä suomen kansa kuulisi tämän totuuden siitä, että RKP:n varakkaat säätiöt salaavat Suomen kuningaskunnan tietoja. Niin tällä he pyrkivät pitämään tuon herrarotunsa statuksen, joka tällä suomenruotsalaisella eliitillä nousi päähän jo noina Ruotsin vallan aikoina.
Tästä he sitten loivat tuon Suomi on Ruotsalainen aatteen, jolla edelleen Yle aivopesee meitä uskomaan, että Suomi olisi aina ollut Ruotsalainen.
Mutta kun se totuus on, että Suomi on ollut rautakaudella aivan vertaansa vailla oleva kauppamonopoli.
Suomi on Euroopan vanhin kansa sekä suomen kieli on täysin alkuperäiskieli.
Miksi sitten Suomalaisuutta täällä täytyy edelleen näiden eräiden vallanhimoisten elitistien halveksua hallinnoimansa Helsingin-Sanomien sekä Ylen kautta.
No koska tällä nämä vallan sokaisemat elitistit pyrkivät pitämään itsellään nuo Ruotsin suurvallan aikoina Ruotsin sodilla ryöstetyt suuromaisuudet sekä tuolla suunnattomalla pääomalla saavutetun korruptoituneen vallan itsellään.
Ei kannata unohtaa sitäkään, että mistä Natsi-Saksa tuon germaanisen rotuoppinsa otti ?
No Ruotsista tietenkin.
Ydinkysymys tässä on kuitenkin se olennaisin asia, että lähtikö sitten suomalaisilta kansallinen itsetunto tuon kuningaskunnan lakkautumisen jälkeen ?
Vai oliko tämä kansan kohtalon karman kannalta olennainen asia, jonka kuului tapahtua. Koska olihan Suomi jo noina Venäjän Novgorodin valtakausina harjoittanut myös itse varsinaista suurvaltapolitiikkaa.
Mutta sitten kun tämä Suomen kuningaskunta lakkautettiin ja tilalle tuotiin vallanhimoiset Ruotsalaiset, jotka alkoivat tämän jälkeen opettamaan suomalaisille väärennettyä historiaa.
Ruotsin vallan aikoina 1600-luvulla Suomen Turussa tuomiokirkon katto oli valettu kullasta, joka kertoi siitä miten paljon sillä Ruotsilla oli niitä sodissaan ryöstettyä vaurautta.
Vaikka Ruotsin esivalta oli äärettömän vauras, niin meitä suomalaisia pidettiin lähes nälässä.
Miksei tämä tilanne ole edelleenkään korjaantunut ?
Mutta katsokaapa näitä finanssirikollisia talousmafioita perintäfirmoineen ja pikavippikonttoreineen. Svea Perintä, Nordea jne. Kaikki tiet vievät jälleen kerran Ruotsiin ja näiden koronkiskureiden takana vaikuttaa vielä tämä kasaarijuutalaisten sijoituspankkien huume sekä asekaupan likainen raha.
Nämä velkojat haaveilisivat siitä, että näitä suomalaisia velallisia saisi myydä samalla tavalla vaikka lapsiorjiksi Etelä-Eurooppaan, mitä täällä tehtiin joskus hyvin kauan aikaa sitten.
Mutta koska tämä nykyinen orjatalous toimii palkkaorjuuden keinoilla, niin siihen täytyi vain ensin aivopestä ihmiset uskomaan tähän markkinatalousuneen.
Olisi siis aika jo palauttaa Suomelle takaisin tämä kommunistiselle EU:lle ja Brysseliin ulkoistettu itsenäisyys ja palauttaa Suomen Pankille oma raha takaisin.
Sillä Suomi saisi jälleen taloutensa kuntoon.
Koska nämä Suomelta velkoja perivät Wall Streetin koronkiskurit harjoittavat vain pelkkää ihmiskauppaa, jonka kohteet ovat nämä markkinataloudelle alistuneet palkkaorjat.
Niin kauan kuin löytyy tarpeeksi näitä markkinatalouden armoille alistuvia palkkaorjia, niin tämä kommunistisen EU:n yhteisvaluutalle perustuva euron riistotalous pyörii.
Mutta mikseiköhän vielä yksikään EU maa ole uskaltanut tehdä Islannit ja jättää maksamatta näitä finanssipankkien mafioosojen vaatimia velkoja ?
Koska nämä vallanpitäjät on lahjottu finanssipankkien toimesta ja näin Erkki Liikankin myi sielunsa Paavo Lipposen kanssa Suomen sosialistisesta ja köyhästä tulevaisuudesta.
Mutta olihan Paavo jo DDR:ssä koulutettu KGB:n mies, joten kyllä tässä silloin noudatettiin juuri sitä fillarikommunistista eurostoliiton talousoppia, joka tänne oli tarkoitus tuoda.
Talouden nollakasvulla nämä konnat nyt tuhoavat Suomen keskiluokan sekä työttömät, joista tämä KELA:n sosiaaliturvauudistus oli jo alkusoittoa.
USA:n entinen ulkoministeri ja sotarikollinen Henry Kissinger nimittää työttömiä hyödyttömiksi suursyömäreiksi, joista tulisi päästä jokaisen valtion eroon keinolla millä hyvänsä.
Niin tämän takia näissä Euroopan Unionin työttömien aktivointitoimissa sovelletaan nyt tätä laajennetun työttömien orjatyövoiman sekä työttömien kiusaamisen (haastattelut 3kk välein) laajennusta.
Mutta mitä tämä työttömyyskin on ollut ? Se kun on parhaimmillaan tuollainen olotila, jossa tämä entinen työelämällä itsensä kuluttanut ihminen saattaakin nyt pystyä kohtaamaan tuon oman todellisen itsensä. Jota hän ei vielä mahdollisesti työelämässä juostessa ehtinyt tai uskaltanut vielä kohdata.
Televisiolla taas työntekijä pidettiin edelleen tuossa valveunessa, jottei hän vaan heräisi tietoisella mielellä ja näkisi tämän kaiken markkinatalouden valheellisuuden läpi.
Silloin kun totuus nousee vahvasti esille näissä yhteiskunnallisissa epäkohdissa, niin näinä aikoina totuudesta tulee jo vallankumouksellinen asia, josta George Orwell aikanaan mainitsi ja elämme jo näitä aikoja.
Tunnisteet:
cia,
George Orwell,
Heikki Urmas,
Kalevi Sorsa,
KGB,
kommunismi,
Mauno Koivisto,
Milton Friedman,
Rafael Paasio,
SDP,
sosialismi,
suomen kuningaskunta,
totuus,
Urho Kaleva Kekkonen
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



































