Demarien kansanedustaja Eemeli Peltosen kuolinsyystä liikkuu nyt monia vääriä tietoja, joita ei ole edes mediassa haluttu oikoa.
Kuulin tuttavalta eilen, että ensimmäinen tieto Peltosen kuolemasta tuli mm. Radio Novalta ja siellä kerrottiin, että Peltonen olisi löydetty kuolleena toimistohuoneestaan eduskunnasta.
Sitten tuli se YLE:n juttu, jossa taas kerrottiin Peltosen löytyneen kuolleena portaikosta ja tämän jälkeen taas alkoivat leviämään juorut, että Peltonen olisi hypännyt portaista alas.
Mutta eilen selvisikin, että eduskunnassa ei ole mitään sellaista portaikkoa, josta voisi ns. hypätä alas, koska siellä on ne ovettomat hissit mm.
Ehkä kuitenkin suurin rikos johon media tälläkin hetkellä syyllistyy liittyen Peltosen kuolemaan on kirjoittaa siitä välittömästi itsemurhana, vaikka kuolinsyytutkimusta ei olla edes ehditty vielä tehdä.
Sitten vielä tämä, että miksi paikalla vilisi älytön määrä poliiseja ja paikalle hälytettiin myös ensihoidon lisäksi paloauto. Eli kysessä oli kaikista kiireellisin tehtävä (A-tehtävä), joka aluehälytyskeskuksella voi olla.
Työpaikoilla tapahtuvat itsemurhat ovat maailmallakin erittäin harvinaisia
Piti oikein chatgpt:ltä kysyä, että tietääkö kuinka monta itsemurhaa prosentuaalisesti Suomessa on tapahtunut työpaikalla, niin Chatgpt ei löytänyt dataa Suomesta, mutta Washingtonissa oli tehty tutkimus jokunen vuosi sitten, jonka mukaan työpaikoilla tapahtuneita itsemurhia oli Yhdysvalloissa vain n. 1-3 % kaikista itsemurhista lähde: Bureau of Labor Statistics (Census of Fatal Occupational Injuries, CFOI).
Samassa tutkimuksessa havaittiin myös, että itsemurhat joiden syy oli työssä liittyneet ongelmat oli koko itsemurhatilastossa USA:ssa 12,1 %
Nyt on myös äärimmäisen mielenkiintoista, että miksi nyt tämä juuri äsken Ukrainan sotaan suomalaisia sotilaita lähettämään haluava Tytti Tuppurainen antoi kommentteja liittyen Peltosen kuolemaan, toteamalla että hänen poismenonsa liittyy miehen sairastumiseen hänen unelmatyössään ?
Siinä talossa on ennenkin kuollut hyvin hämäräperäisesti täysin työikäisiä virkamiehiä, kuten kävi vuonna 2022 sille oikeuskanslerin kanslian kansliapäällikö Matti Miettuselle, joka oli rekrytoimassa jo lapsiasioihin 6 uutta oikeusasiamiestä hommiin. Mutta sitten lähti tuolta kansliapäälliköltä virka, kun tuli kuolema työpaikalla ja oli vain 43 vuotias mies.
Pelkästään näissä lapsien huostaanotto kidnappauksiin liittyvissä kuvioissa on niin suuret ja rikolliset tahot takana, että he pyrkivät pitämään lapsikaupan käsissään ja yksikin virkamies, joka uskaltaa uhmata tuota valtaa, niin voi käydä lopulta noin, koska tämän lapsien huostaanottobisneksen suurimmat vaikuttajat Suomessa toimivat kuin rikolliset mafiat, koska se maailma mitä siinä huostaanottomafian sisällä tapahtuu.
Kuten näitä Suomen monien lastenkotien tyttölapsia mm. aletaan jopa parittamaan myöhemmin jne. Se on sellainen maailma, josta ei ainakaan nämä iltapäivälehtien rivitoimittajat uskalla kirjoittaa ollenkaan, tai muuten heidän työpaikkansa olisi uhattuna.
Jos nyt tuo kansanedustaja Peltosen kuolema oli vaikka poliittinen salamurha, niin Suomen poliisi ei sitä ainakaan nyt tule selvittämään, koska sellaisissa tapauksissa tulee silloin sitä rikollista valtiota suojeleva poliisi tekemään sen esitutkinnan eston, eli tutkinnantapon ja toteaa, että "kuolintapaukseen ei epäillä liittyvän rikosta", jolloin esitutkintaa ei toimiteta, jolloin myös tapahtuu se mahdollinen virkarikos esitutkinnan estämisestä (virkavelvollisuuden rikkominen ja väärinkäyttö), joka vanhenee virkarikoksena rikosoikeudellisesti 5 vuodessa.
Timo Jalava tietää tästä Pedersöreläisestä Karfien perheentapauksestaenemmän kuin mitä mediassa kerrotaan.
Siinä mennään aina niinkin kauas kuin vuoteen 2016, jolloin kyseisessä perheessä oli joku riita, josta jotkut tod. läheiset naapurit olivat tehneet lastensuojeluilmoituksen, josta sitten alkoi tämä viranomaisvaino, joka on jatkunut Karfien perhettä kohtaan näihin päiviin asti.
Lopulta Pedersören alueen sossut keksivät lopulta, että perheen asunto ei ollut riittävän talviasuttava, joten kaikki lapset olisi silloin huostaanotettava pikaisella päätöksellä.
Tästä sitten seurasi se, että tämän suurperheen kaikki lapset käytiin kidnappaamassa aina poliisin ja sossujen kanssa sekä sijoiteltiin vielä sadistisesti eri lastensuojeluyksiköihin asumaan, joka on tämä fasistisen valtion sadistinen vieraannuttamistaktiikka, että vieraannutetaan sisarrukset toisistaan.
Mutta tätä mielivaltaa eivät Karfin perheen vanhemmat lopulta hyväksyneet, vaan ottivat lopulta oikeuden omiin käsiinsä ja hakivat lapsensa pois noista lastenkodeista ja lähtivät niiden kanssa viranomaisten ulottumattomiin, jonka seurauksena heistä on nyt annettu kansainvälinen pidätys ja vangitsemismääräys.
Jalava tiesi tapauksesta vielä senkin verran, että kuinka Suomen hovioikeus ja eduskunnan oikeusasiamiehen mukaan huostaanotolle ei löytynyt perustetta. Mutta lapsien kidnappaus kun on sossujen ja näiden lastenkotien puolelta tuota sadistista bisnestä, niin siellä ei vähää välitetty mistään viranomaisten mielipiteistä, vaan kaikki Karfin perheen lapset päätettiin käydä kidnappaamassa.
Tällaisissa tapauksissa lapsille mm. jää elinikäiset traumat näistä sadistisista lasten suojelutoimista, jotka eivät ole suojelua nähneetkään, koska niissä mm. poliisi käyttää voimakeinoja lasten kidnappaamiseen, jota sossut käyttävät virka-apuna, koska sossut eivät itse uskalla kidnapata lapsia noilla voimakeinoilla, niin tähän sitten pyytävät aina poliisilta virka-apua.
Toinen juttu vielä mikä liittyy maamme lastensuojeluun on se, että on aika sadistista miten Suomen poliisi kidnappaa lapsia suomalaisperheistä näille useiden lastenkotien pedofiileille hyväksikäytettäviksi. Eli tällöin jos lastenkodeissa työskentelee näitä lapsien raiskaajia, niin silloin poliisi myös tavallaan syyllistyy lasten seksuaalisen hyväksikäytön suoralla avunannolla, jota nämä sadistiset sossut heiltä tilaavat virka-apuna.
Virossa asuva suomalainen teki kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle Finnairin lentoyhtiön sekä laivaliikenne varustamojen koronarokotustodistusvaatimuksesta.
Saapa nähdä, että käsitteleekö eduskunnan oikeusasiamies tämän asian pelkin olankohautuksin ? Nyt siihen on ainakin tullut jo rujosti julkista painetta.
Mediassa sen sijaan on viime aikoina syötetty ilmoille mitä törkeintä koronapropagandaa, että muka rokottamattomat levittäisivät variantteja.
Nämä ovat täysin tuulesta temmattuja väitteitä, joilla ei ole mitään totuuspohjaa.
Sen sijaan nämä koronarokotteita itseensä tökkivät kantavat mukanaan näitä niihin rokotteisiin laitettuja viruksia sekä tekevät kehostaan immuniteetintuhoamiskeskuksen, koska se koronarokote tuhoaa immuniteetin ja tällä selittyy sitten ne laskimoveritulpat, aivoveritulpat, aivoverenvuodot, joita sen rokotteen seurauksena sitten tulee.
Kyse ei ole edelleenkään mistään koronasta, vaan immuniteetin tuhoamisesta, joka tehdään "koronarokotteen" varjolla.
Kysymyshän on vaan väestön harvennuksesta, jonka operaatio tällä hetkellä ajetaan tämän koronavedätyksen varjolla.
Näiden koronarokotteiden valmistajat sekä markkinoijat tulisi viedä Haagin kansainväliseen sotarikos oikeuteen ja tuomita elinkautisiin vankeusrangaistuksiin, koska kyseessä on puhdas rikos ihmisyyttä vastaan, joka käsittää erittäin suuren ihmisen henkeen ja terveyteen kohdistuvan uhkan.
Mutta äärimmäisen vaarallisen siitä tekee vielä se, että Suomen valtio on sitoutunut mukaan nyt tähän globaaliin ja maailmanlaajuiseen piikkikokeeseen, joka on maailman väestön harvennusoperaatio.
Rockefeller Foundation säätiö, Bill & Melinda Gatesin säätiö sekä YK on tässä taustalla ajamassa tätä maailman väestön eliminointihanketta eteenpäin.
Ilja ei saa edelleenkään nukuttua ja on erittäin väsynyt omien sanojensa mukaan.
Niitä Iljan Barcelonassa apteekissa ostamia syöpälääkkeitä ei edelleenkään ole Pasilan poliisitalon henkilökunta suostunut hänelle antamaan, vaan he antoivat hänelle verenpainemittarin, jolla hän sis itse mittaa verenpaineensa itse. Vaikka Iljalle annettiin siellä sellissä vain jotain mietoja särkylääkkeitä niin koska hän sairastaa vakavinta neljännen asteen syöpää niin kyseessä on silloin ihmiskidutus.
Eduskunnan oikeusasiamiehelle on nyt tietojen mukaan tullut perille viisi kantelua Janitskinin tapauksen tutkinnanjohtaja Harri Saaristolasta (kuvassa), joka on vastuussa Ilja Janitskinin ihmiskidutuksesta.
Seuraavaksi korruptoituneen eduskunnan apulaisoikeusasiamies Pasi Pölönen (kuvassa) lähettää esimiehensä painostuksesta jokaiselle kanteentekijälle kirjeen, jossa ilmoittavat ettei kantelu johda mihinkään toimiin. Tällä tavalla toimii korruptoitunut eduskunnan oikeusasiamies nykyaikana. Eli et voi siis kannella poliisin rikoksista eduskunnanoikeusasiamiehelle tai kannella poliisille korruptoituneesta eduskunnanoikeusasiamiehestä, koska kumpikin korruptoitunut taho suojelee toisiaan. Lähteet: https://mvlehti.net/2018/04/19/iljasta-uusinta-tietoa-pikatiedote/
Tietopyynnöt ja asiakirjatilauksetMikäli
tarvitset oikeusasiamiehen ratkaisua tai muuta aineistoa, jota ei löydy
verkkosivuilta tai ratkaisutietokannasta, ota yhteyttä kanslian
kirjaamoon. Tietopyynnöillä on kahden viikon toimitusaika. Sähköposti: oikeusasiamies@eduskunta.fi puhelin: (09) 432 3381
Vaikka YLE on täysin Kokoomus puolueen politrukkien kontrollin alla, niin te koko suomen kansa pystytte taistelemaan tätä korruptiota vastaan.
Te voitte lähettää eduskunnan oikeusasiamiehelle kantelun siitä, että YLE:n MOT-ohjelman tuottaja hiljeni Kokoomuksen painostuksesta ja ei lopulta julkaissut tässä "kohuohjelmassa" yhtään suomalaisen veroparatiisi rikollisen nimeä. Koska joukossa olisi ollut ihan suomalaisia tunnettujakin poliitikkoja sekä yritysjohtajia.
Vaikka vapaamuurariverkostot, eli nämä ns. hyvä veli -kerhot ovat aina rakentuneet laajalle korruptiolle. Niin tämä hyvä veli verkoston virkamisrikollisuus-aste ei enää suojele heitä tällä keralla, koska kansalaisten mitta on jo täyttynyt.
Suomessa on olemasa tiedonvapauslaki, jonka nojalla jokaisella suomalaislla on oikeus vaikka nähdä nämä kohutut Panama paperit ja siellä olevat suomalaisten veronkiertäjien nimet. Heti siinä vaiheessa, kun tämä kohuttu paperi tulee suomen vallanpitäjien käsiin.
Kokoomuksen puheenjohtaja Alexander Stubb haluaisi toimittaa nämä paperit välittömästi suomen poliisin käsiin, jottei ne nimet päätyisi julkisuuteen. Koska virkamiesrikolliset yrittävät poliisitutkinnalla vaientaa koko asian ja lopulta todeta, ettei poliisi nähnyt niissä mitään rikokseen viittaavaa. Joka on hyvin tunnettu keino, jolla hyvä veli -verkoston vapaamuurarit peittelevät toistensa rikoksia.
Sitten Jatka-painikkeesta päästään itse kantelun osioon, jonne kirjoitetaan Viestinä tämä asiaa koskeva kantelu.
Suomen veroparatiisi-kerho keikkuu tällä hetkellä jo aika löysässä hirressä ja he ovat todella peloissaan siitä, kun eivät kykene kontrolloimaan sitä, kenen nimi sieltä pomppaa seuraavaksi julki.
Koska tämä paljastuksia organisoiva toimittajajärjestö ICIJ (International Consortium of Investigative Journalists) on suursijoittaja George Sorosin ja Ford Foundationin rahoittama.
ICIJ:n päärahoittaja on Center for Public Integrity (CPI), jota taas on johdettu Ford säätiön (Carnegie Endowment) sekä Rockefellerin perheen (Open Society Foundation) rahoilla jne.
Illuminatin talous ja finanssieliitti on nyt ensimmäisenä uhrannut Panama skandaalissa vihollisvaltionsa Islannin pääministerin Sigmundur David Gunnlaugssonin, sekä vielä Iso-Britannian pääministeri David Cameronin, jotta pääsisivät seuraavana Venäjän presidentti Vladimir Putinin kimppuun.
Onhan toki selvää, että joku pieni it-miljonääri Juha Sipilä suomesta on tässä sarjassa hyvin pieni tekijä. Mutta mikäli Sipilänkin nimi tässä Panama skandaalissa julkistettaisiin, niin se olisi Suomessa sen luokan skandaali, että Sipilän olisi pakko erota.
Mutta kaikki on nyt meistä suomalaisista kiinni, koska me olemme äänestäneet tuonne arkadianmäelle näitä seteliselkärankaisia maanpettureita, jotka on käännytetty lobbareiden toimesta luovuttamaan suomen itsenäisyys ulos suomesta.
Valtion yhtiöt on laitettu lihoiksi, koska keskuspankit näin vaativat ja lukuisat kannattavat kaivokset on myyty täältä pilkkahinnalla pois, kuten vuonna 1998 Lipposen hallinnon aikana myyty suomesta löytynyt kultaesiintymä myytiin Ruotsalaiselle Riddahyttan Resources Ab:lle vain vajaalla nykyrahassa 200 000 eurolla.
Kuinka paljon sinä välität Suomesta ja aiotko seurata vieressä, kun nykyiset ja tulevat lahjotut ministerit ja poliitikot tuhoavat Suomen valtion kokonaan ?
On tullut aika ottaa se kuuluisa vastuu omiin käsiin, koska poliitikoista ei siihen ole ja palauttaa tämä maa takaisin sinne, minne se vielä kuului aikanaan... Itsenäiseksi.
Yleisradio tulee lakkauttaa sen nykyisestä korruptoidusta ja täysin kierosta mallista, jossa sitä johdetaan korruptoidun Kokoomuksen kautta. Koska myös YLE:llä työskentelee lukuisia Kokoomuksen leivissä olevia politrukki toimittajia, joita ovat mm. Susanne Päivärinta. Ainoa vaan, että nämä toimittajat eivät kuitenkaan suostu kertomaan vetämissään ohjelmissa omaa puoluekantaansa. Vaikka heillä jokaisella on puoluekirjat olemassa.
Tämä vahva valtapuolueiden politrukki kulttuuri on mädättänyt YLE:n ja tästä syystä siellä mm. nämä Kokoomuksen leivissä olevat politrukki toimittajat saavat esim. täysin vapaasti ja avoimesti agiteerata vaikka perussuomalaisia suorissa tv-lähetyksissä.
Yleisradion entinen toimittaja Seppo Konttinen uskaltautui vasta eläkepäivillään kirjoittamaan kirjan "Suora Lähetys" tästä YLE:n politrukki pelleilystä. Jos hän olisi uskaltautunut toimittajan uransa aikana tuon kirjan kirjoittamaan, niin siitä olisi todennäköisesti seurannut potkut ja päätyminen toimittajien mustalle listalle, jolla mahdollistetaan etteivät nämä toimittajat enää työllisty jatkossa.
Mustalle listalle voi myös päätyä kuka tahansa meistä ja siihen riittää jo se, että alat pitämään vaikka tällaista blogia ja uskaltaudut puhumaan näistä asioista kaupallisillakin radiokanavilla.
Virkamiesrikollisuus suomen suurin ongelma
Jos
nyt vielä palataan tähän ydinasiaan, että miksi Suomessa saa
edelleen toimia korruptoituneet vapaamuurarijärjestöt, joiden johdossa toimii lukuisia julkisuudenhenkilöitä, tuomareita, poliitikkoja, viihdealan ihmisiä, entisiä presidenttejä, suuryritysten johtajia, elinkeinoelämän keskusliiton väkeä, ay-liikkeiden johtajia, lääkäreitä ja poliisijohtajia, jne.
He ovat luoneet itselleen lähes täydellisen valtion sisällä toimivaan korruptioon perustuvan järjestelmän, jonka sisällä nämä korruptoidut miehet ja myös naiset voivat harrastaa keskenään mitä suurinta ja rikollista sulle-mulle politiikkaa, jäämättä siitä koskaan kiinni.
Kaikki alkaa siitä, kun joku näistä tulevista vapaamuurareista liittyy ensin vapaamuurareihin. Ylenee sitten lopulta Maltan Ritariksi asti ja lopulta tulee osaksi tämän korruptoituneen kerhon ydinjoukkoa. 32-asteen jälkeen heitä kohtaa lopulta valan vannominen Luciferille, joka on heidän jumalansa. Vapaamuurareiden sisäiset rituaalit perustuvat aina okkultistiselle Luciferin palvonnalle.
Vapaamuurarit vannovat jäsenilleen, ettei kukaan vapaamuurariveli voi koskaan jäädä työttömäksi, koska aina joku vapaamuurariveli järjestää veljilleen töitä ja jos katsoo vaikka näitä Hymy-lehdissä olevien vapaamuurarien listoja, niin heidän joukossaan on yllättävän monta toimitusjohtajaa. Hymy lehdissäkin olevat vapaamuurarilistat koostuvat vain niistä vapaamuurarien nimistä, jotka ovat sallineet nimensä siellä. Pääministerit ja muut tunnetummat henkilöt ovat taas salanneet ne sieltä, koska pelkäävät muuten joutua julkisen kohun keskelle.
Suomen eduskunnan sisällä vaikuttaa vahva vapaamuurarien verkosto, samoin myös Yleisradion sisällä kyseisen talon sisällä Ylen johdossa on lukuisia vapaamuurareita. Samoin myös Suomen poliisijohdon sisällä on lukuisia vapaamuurareita. Helsingin Sanomien ja Sanoma Median sisällä toimii myös lukuisia vapaamuurareita... Mutta myös oikeusjärjestelmän sisällä lukuisia korkeita hallinto ja käräjäoikeuden tuomareita ovat myös vapaamuurareita.
Joten onko tällainen järjestelmä mielestänne täysin avoimeen demokratiaan perustuva systeemi ? Kun pikemminkin tällainen herrakerho johtamassa suomesa, vaikuttaa siltä että jokainen tuolla hyvä veli -verkostossa toimiva tekijä on jäävi toimimaan missään tahansa virassa, jos sen sisällä vaikuttaa tällainen poliittinen salaseura.
Mutta kun sitten tullaan tähän asian ytimeen, että miksi hyvä veli- kerhot eivät uskaltaudu tulemaan julkisuuteen ja tunnustamaan rikollisen verkostonsa ?
No mitä heille tehtiin 1300-luvun Ranskassa... Silloin Ranskan kuningas IV laittoi nämä silloiset jokaisen kiinnisaadun Temppeliritarin roviolle ja jokainen sytytettiin roviolla palamaan.
Vaikka temppeliritarijärjestön väitettiin kadonneen maan alle, niin saksan Baijerissa vuonna 1776 perustettu baijerilainen salaseura Illuminati synnytti tämän aiemmin korruptoituneena verkostona toimineen salaseuran uudelleen.
Nykyään Illuminati on liittoutunut niin monen muun okkultistisen järjestön kanssa, että myös Vatikaani on osa sen sisäistä hierarkiaa. Myös jesuiitta liike toimii sen sisällä ja heillä on aivan sama poliittinen agenda, kuin muillakin illuilla. Eli luoda tämä Uusi Maailmanjärjestys (NEW WORLD ORDER/NWO), jota he vain yksin hallitsevat ja tyrannisoivat.
Mutta meidän ihmisten olisi jo vihdoin aika tajuta se, että ei meidän tarvitse alistua tähän enää.
Riittää vain se, että tarpeeksi moni ihminen nousee tätä systeemiä ja järjestelmää vastaan, aivan kuten kävi lopulta Islannissa vuonna 2009.
Islannissa on tällä hetkellä niin voimakas kansalaisaktiivien verkosto, että heidän tarvitsee vain marssia parlamenttitalolle ja vaatia pääministerin eroa ja pääministeri eroaa, jos he niin vaativat.
Miten meillä Suomessa ei vieläkään ole päässyt syntymään tuollaista täysin vapaata ja avointa kansalaisten välistä aktivisti verkostoa ?
On syntynyt kuitenkin yksi aktivistiliike Rajat Kiinni, joka vaatii suomen rajojen sulkemista ja on keskittynyt vain pakolaisongelmaan.
Yhdysvaltain tiedustelupalvelu CIA on oikein erikoistunut hajoittamaan tämänkaltaisia kansalaisaktiivien liikkeitä, kun se rahoittaa ja organisoi äärivasemmistolaisia aktiiveja hyökkäämään näiden kansanliikkeiden päälle. Sitten siellä on nostettu yksittäisiä äärivasemmistolaisia aktiiveja YLE:n kautta julkisuuteen.
Islannissa taas tuo kansalaisaktiivien verkosto on täysin orgaaninen, eikä sitä olla onnistuttu horjuttamaan vieraan vallan tiedustelupalveluiden toimesta.
Toisin kuin Suomessa, niin islannissa poliitikoilla on vielä selkärankaa erota. Täällä meillä on ministereinä joukko narsisteja, jotka pelkäävät poliittisen uransa puolesta, jos alkavat kuunnella suomen kansalaisia. Niin mielummin he kuuntelevat mitä USA:n suurlähetystö ja monikansallisten yhtiöiden lähettämät lobbarit heille sanoo.
Ymmärtäkää jo vihdoin se, että tässä on enää muutama vuosi aikaa, jolloin tämä maa on vielä pelastettavissa. Siihen tarvitaan nyt sinun apuasi ja meidän kaikkien tehtävä on nyt verkostoitua. Facebook on yksi hyvä tapa siihen, vaikka se onkin myös viranomaisten valvonnassa.
Suomi on meidän maa ja kuuluu myös meille. Nyt sen on ryöstänyt monikansalliset yhtiöt ja pankit itselleen ja on tekemässä Suomesta Euroopan Zimbabwen, eli skandinavian ensimmäisen siirtomaan.
Mutta kaikki tämä EU:n aiheuttama kurjuus on vältettävissä ja käännettävissä, jos vain uskallamme ottaa eron EU:sta. Siihen tarvitaan vain yksi kansanäänestys ja tulos on sen jälkeen selvä ULOS EU:sta.
Siihen loppuu nettomaksut EU:lle ja tämä muu byrokraattinen paska.
Jos Suomi tekee tämän EU eron ensimmäisenä, niin siitä syntyy lopulta dominoefekti, joka kaataa lopulta koko muun unionin.
Lopulta sitten tämä kasaarijuutalaisten pankkien mafia jää raivoamaan keskenään, kun heidän himoitsemansa EU-liittovaltio jäi toteutumatta. Samoin myös Euroopan islamisaatio hanke, jonka takana on tämä sama pankkien mafia, keskeytyy.
Eurooppa on täynnä lukuisia entisiä itsenäisiä maita, joiden kuuluisi myös toimia itsenäisenä. Eikä minkään Brysselin käskyvallan alaisuudessa. Nyt Suomen on näytettävä malli, että miten menetetty itsenäisyys palautetaan takaisin.