http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste eläinkunta. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste eläinkunta. Näytä kaikki tekstit

maanantaina, joulukuuta 22, 2025

Mitä eroa on pululla ja ihmisellä


Jos esim. linnut olisivat yhtä tyhmiä ja vallanhimoisia kuin ihmiset, niin mitenköhän pulut järjestäisivät oman yhdyskuntansa ?

He varmasti perustaisivat jonkun pulujen TE-keskuksen, jonne pakotettaisiin heikommat pulut ilmoittautumaan, jolla he pitäisivät työnhakunsa kunnossa, että voisivat hakea leivänmurujen nokkimislupaa työnantajilta, mutta muuten heitä ei päästettäisi edes Helsingin keskustaan nokkimaan leivänmuruja, kun siihen olisi vain etuoikeus työsuhteessa olevilla puluilla.
Sitten tietenkin näillä puluilla, joilla ei olisi oikeutta nokkia leivänmuruja edes kaupungin keskustasta olisi oikeutus pieniin puluyhdyskunnan myöntämiin leivänmurusiin, joita he voisivat erikseen ostaa kaupasta, mutta niiden määrä olisi niin pieni, ettei niillä tulisi toimeen, koska nälkä iskisi ennen pitkää.
Lisäksi olisi vielä erillinen vainontavirasto, joka vakoilisi, ettei yksikään työtön pulu menisi kaupungin keskustaan nokkimaan ominpäin, tai muuten tämä katsottaisiin omassa nokkimistyössään työllistymiseksi, jolloin nokkimiskorvaukset olisivat vaarassa leikkaantua ensin 20 prosenttia ja sen jälkeen jopa 40 prossaa.
Sitten kaupungin johdossa toimisi puluja, joille taas kaikki kannettaisiin virkaedustuksena pöytään ja jokainen saalis kuuluisi niihin mitä vain luonnosta nyt raatoja löytyy. Eli täysi eläinkunnan a la carte.
Sitten tietenkin puluilla olisi myös kielletty lentämästä naapurimaahan ilman viisumia tai passia, ja laittomasta rajan yli lentämisestä seuraisi maasta karkoitus sekä rangaistus. Eli tekikö Kaisaniemen tai Moskovan valkokyyhky ilmatilaloukkauksen lentämällä vieraan valtion maahan.
Eli mitäs tästä sarkastisesta kuvaelmasta opimme ? No pulu on vapaa, mutta ihminen ei vieläkään, koska ei ole vieläkään oppinut ihmislajina tätä vapauteen liittyvää vastuuta omasta itsestä, kun ihminen on niin kauan osa vielä tätä eläinkuntaa, kun se vielä antaa tyhmien ihmisten johtaa muuta laumaa. Mutta surkuhupaisinta tässä on se, että tosiaan tuo katuvarpunenkin ja pulu on vapaa, mutta ihminen ei, koska ihmisen eläinkunnassa edelleen sadistiset psykopaatit alistavat muut maailman ihmiset, koska nämä ovat niin sokaistuneita tuosta heidän kuvitellusta vallastaan, jolla he katsovat oikeudekseen sortaa heikoimpiaan ja valtiot edelleen toimivat näin ja tuon mädännäisen systeemin he ovat edelleen turvanneet väkivaltakoneiston eli poliisin ja armeijan käsiin. Puluilla ei ole vieläkään armeijaa saatika poliisia, koska heillä toimii järjestys ilman niitä vieläkin.

Mutta toki eläinkunnassa puluillakin voi joskus tulla vaikka se kanahaukka ja pistää pulun välipalakseen.
Mutta jos se kanahaukka toimisi kuin ihminen, niin ei se itse edes niitä puluja saalistaisi, vaan silloin se kanahaukka perustaisi jonkun pulufarmin, jossa tuotettaisiin pulunugetteja tehotuotantona, joita sitten alettaisiin käärimään osinkotuloina omaan liiviin.

keskiviikkona, toukokuuta 25, 2016

Hampurilaisista löytyi ihmisen ja rotan DNA:ta

Yhdysvaltalainen Clear Labs -yhtiö tutki kaikkiaan 258 eri valmistajan hampurilaisten sisältöä ja tutkimuksissa paljastui aikamoisia juttuja. 

Useasta hampurilaisesta löytyi sellaista DNA:ta, jota ei sinne kuuluisi. Yhden näytteen todettiin sisältävän ihmisen DNA:ta, eli ihmisen lihaa. Taisi olla erään M:llä alkavan maailman suurimman hampurilaisketjun burgeri, jota on aiemminkin syytetty ihmislihan käytöstä tuotteissaan.




McDonaldsin paljon varjeltu liikesalaisuus ihmisliha ja DNA

Aihe kun on hyvin arka, niin syystäkös McDonaldsin kaltaiset jätit yrittävät tehdä kaikkensa, ettei heidän suurin liikesalaisuus "ihmisliha" tai "ihmisen DNA" pääse vain millään julkisuuteen. 

McDonaldsin yhtiö ei ole humanistinen, vaan se on satanistinen kuten kaikki tälle henkiolento Luciferille valan vannoneet yli 33-asteen vapaamuurarit. Jos siis näiden mäkkäreiden hampurilaisten sisään on hieman laitettu ihmislihaa, niin se on samalla satanistinen ihmisuhrausrituaali, jota tämä kyseinen yhtiö harrastaa asiakkailtaan tietämättä. 

Koska ihmisten ja varsinkin lasten uhraaminen on Illuminati-eliitille päivittäinen huvi. He uskovat vielä,  että juomalla alle 7-vuotiaan lapsen verta, heille tulee ikuinen elämä. He jopa jäävät tuosta verenjuonnista riippuvaiseksi, koska näissä Illuminatin ihmisuhrausrituaaleissa murhatuissa lapsissa on vielä adrenaliinia, johon he jäävät koukkuun.

Nämä asiat ovat niin sairaita, että suurin osa ihmisistä ei haluaisi uskoa näihin. Mutta tämä amerikkalainen pikaruokaketju on täysi syöpä, joka pitäisi välittömästi pilkkoa osiin ja lakkauttaa. Mutta se tulee tuhoutumaan vasta siinä vaiheessa, kun tämän planeetan ihmisväestö lopettaa eläimen syönnin, jonka jälkeen ihmiskunta on valmis siirtymään seuraavalle tasolle eläinkunnasta. 


Koska niin kauan kuin ihminen syö eläimiä, hän on myös itse eläin ja jos vaikka ihan normaalia suomalaista känni-junttikulttuuria katsoo, niin ei se ole kyllä korkeasaaren simpanssitarhan päivittäisrutiineista kaukana.





Jos vain mitenkään mahdollista, niin tämä kyseisen maailman suurimman pikaruokaketjun palveluita kannattaa välttää viimeiseen asti. 



Liha jota tämä kyseinen pahamaineinen ketju käyttää näyttää tehtaalta näin herkulliselta. 



Tällä amerikkalaisella pikaruoalla on tarkoitus saada väestö voimaan huonosti ja aiheutettua liikalihavuutta, joka on yhdysvalloissa jo kansallinen ongelma. 



Yhdysvalloissa Oklahomassa on tilastollisesti eniten sairaalloisen ylipainoisia ihmisiä, joiden painoindeksi on jo niin suuri, ettei heidän jalkansa kanna heitä. Vaan he joutuvat lopulta turvautumaan liikalihaville kehitettyyn invamopoon.

Amerikkalainen pikaruokateollisuus toimii edelleen kuin tupakkateollisuus 50-luvulla. Eli vähättelee tämän prosessoidun ja teollisen pikaruoan vaikutuksia ihmisten terveydessä. 

Enäähän ei Malboro mies mainosta kessua televisiossa, mutta McDonalds mainostaa vieläkin jokaisella tv-kanavalla. Sitten näissä kyseisissä ravintoloissa työskentelee nuoria, joiden tuntipalkka on tämän maan köyhimmästä päästä. Eli eivät edes tule sillä taloudellisesti toimeen. Samalla nämä kyseiset pikaruokalat tekevät yhä tappiota suomessa. 



Mutta taas yksi asia missä illut (salainen maailmaneliitti yhtiöineen) he eivät tee tappiota on sydän ja verisuonitautien määrä, jossa pikaruoalla terveytensä pilanneet ovat joutuneet hakeutumaan suomalaisen terveyshuollon asiakkaiksi. Ovat sairastuneet mm. diabetekseen ja sydän ja sepelvaltimotautiin. Tämä on tietänyt lääkeyhtiöille jättipottia sydän ja verenpainelääkkeissä, joiden liikevaihto on edelleen suuri.

Helsingin-Sanomat ei mm. tästä syystä kritisoi lääkeyhtiöitä, jotka heidän mediakonserninsa sattuu omistamaan monien BIG PHARMA lääkeyhtiöiden osakkeita.
 

Mutta onneksi on vielä toivoa, koska joka kymmenes McDonalds ravintola sulkee ovensa suomessa, koska asiakkaita ei ole riittävästi.


Lähteet: http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/hampurilaiset-tarkassa-syynissa-naytteista-loytyi-ihmisen-ja-rottien-dna-ta/5908284

https://www.clearlabs.com/reports/the-hamburger-report 

http://blackdoctor.org/489592/warning-rat-and-human-dna-in-hamburgers/

http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2015/10/30/joka-kymmenes-makkari-sulkee-ovensa-suomessa/201514219/137 
 





torstaina, toukokuuta 19, 2016

Einstein: Siinä vaiheessa kun mehiläiset kuolevat sukupuuttoon, ihmiskunnalla on enää 4 v. aikaa selvitä hengissä



Teksti: Teemu Vehkala

Tiedemaailman legenda Alber Einstein totesi aikanaan, että siinä vaiheessa kun kaikki maailman mehiläiset ovat kuolleet sukupuuttoon, niin ihmiskunnalla on enää 4 vuotta aikaa selvitä hengissä.

Einstein vetosi tuossa siihen, että siinä vaiheessa kun mehiläiset eivät enää ole täällä pöllyttämässä kasveja ja kun eläimet myös olisivat kuolleet sukupuuttoon. Kun ihminen on tälläkin hetkellä vielä yhteydessä eläinkuntaan, koska osa ihmisestä on vieläkin eläimen tasolla. 

Mutta vasta siinä vaiheessa kun ihmisrotu lakkaa tappamasta eläimiä ja syömästä eläimiä. Sekä tappamasta omaa rotuaan, on ihmiskunta valmis siirtymään henkisessä kehityksessä eteenpäin. Pois eläinkunnasta.

Ihmisrotu kun on tälläkin hetkellä vielä lähes simpanssin tasolla, jos katsoo näitä joilla älyllinen kapasiteetti yltää alhaisimpiin lukemiin. Kaikki johtuu siitä, koska tämä Tellus on elämänkokeiluplaneetta, jossa käytännössä kaikki on sallittua tietyissä rajoissa. Joten tänne on voitu laittaa sitten vaikka kuinka alkukantaisista planeetoista monia pikkusieluja kehitykseen.



Mehiläisten joukkotuho

Mehiläisten joukkotuhosta on lukuisia dokumentteja olemassa aina 1900-luvulta saakka ja puolet villimehiläisistä kuolivat jo sukupuuttoon Yhdysvalloissa 1900-luvulla.



Planeetta telluksen suurin haaste

Meidän planeettamme suurin henkisen kehityksen haaste on ollut älyn ja tunnetason välinen tasapaino, koska olemme liian tunnevetoinen planeetta. 

Tunteet liittyvät vielä vahvasti tunnekehoon, joka epätasapainossa mm. altistaa alkoholismille ja muille ilmiöille, kuten syömishäiriöille. 


Ihmisellä on sekä fyysinen keho, että tunnekeho joista tunnekeho kuuluu astraaliseen tasoon. 

Eteerinen keho taas on elämänkeho.

Ihminen on nukkuessa yhteydessä astraaliseen tunnekehoonsa, jonka energia koostuu ajatus sekä tunnetasosta.