http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste patriotismi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste patriotismi. Näytä kaikki tekstit

maanantaina, heinäkuuta 13, 2020

In Q we trust, or do we trust the plan

Two GOP lawmakers promote QAnon on social media • Arizona Mirror

Teksti: Teemu Vehkala

Olen viimeiset vuodet seurannut tätä QAnon liikettä, kuinka se on saanut suuren joukon seuraajia. Joka on siis tämä vuonna 2017 lokakuussa alkunsa saanut liike, joka on levinnyt syvälle nettiin.

QAnon siis sai alkunsa 28. lokakuuta 2017 internetissä olevalle 4chan kuvafoorumille alkoi ilmestyä Q Clearance Patriot nimimerkkiä käyttävän käyttäjän viestejä.

Q alkoi sitten levittää 4chan laudalle slogania WWG1WGA (Where we go one, we go all).

Huomasin aika nopeasti, että kyse oli CIA:n psyop operaatiosta, koska viestejä tuli paljon päivässä ja niiden takana oli selvästi enemmän kuin vain yksi henkilö.

Mutta Q liikehdintä alkoi laajeta ja jopa Suomessa alkoivat ihmiset triggeroitua tästä liikkeestä.

Heistä tuli vahvoja Donald Trumpin kannattajia, koska QAnonin viestit ovat aina olleet PRO TRUMP henkisiä.

Lopulta vuonna 2018 Reddit kielsi QAnonia käsittelevien ryhmien perustamisen sivuille.

QAnon candidates: Fringe conspiracy theory moves closer to ...


QAnon propaganda

QAnon propaganda on todella laajaa ja Q-nimimerkin takaa on väitetty, että mm. Prinsessa Diana ja John F. Kennedy jr. (John F. Kenneyn poika) lavastivat kumpikin oman kuolemansa.

What if Diana had faked her own death and is living under a false ...

Joten tämä CIA:n psyop (psykologinen operaatio) on todella ihanteellinen CIA:lle katsoa, että minkä tehoinen propaganda valhe uskotaan ja nämä Lady Dianan feikkikuolema sadut ovat menneet Q-uskovaisilla läpi kuin väärä raha.

Harvard Is Actually Developing Mind Control Technology

Mutta CIA:n psyop keskittyykin mielen ohjelmointiin ja näissä psyop operaatioissa on aina ihmismieleen kohdistettu informaatiosodankäynti ja he jos ketkä tuntevat miten ihmismieli toimii.

QAnonin propaganda tiivistetysti on sitä, että sen viestien kautta pyritään pitämään tähän Q-liikkeeseen triggeroitunut, eli huomionsa antava henkilö tuossa tietoisuuden tilassa, jossa he eivät vielä kykene täysin käyttämään kaikkia oman korkeimman älynsä ja äärettömän viisautensa tarjoamia apuja, joissa nämä ihmiset kokevat toimivansa korkeimman suunnitelman parhaaksi yrittäessään pelastaa tätä maailmaa.

Joten kun nyt heille näytetääkin tällainen satumainen QAnon tietovuotaja, joka Donald Trumpin ja Venäjän Presidentti Vladimir Putinin kanssa vetävät naruja vallan verhojen takana, niin QAnon uskovainen uskoo, että he ovat koko maailman pelastajat ja QAnon uskovainen ei tee mitään kuin vain odottaa ensiviikkoon, että joskos nyt se QAnon ja Trump sekä Putin pidättää koko DEEP STATE eliitin kerralla ja laittaa nämä pahikset sinne Gitmoon (Guantanamon lyhenne).

Tässä tuo Q:n levittämä psyop satu on pähkinänkuoressa tiivistettynä.

CIA:lla on siis todella laajat työryhmät keksimässä ja miettimässä, että minkälainen Q-propaganda olisi parasta, jotta sillä saataisiin yhä laajempi määrä ihmisiä triggeroitua passitoimaan oman potentiaalinsa tämän suuren suunnitelman aikana, jolloin kuitenkin tätä massojen heräämistä tapahtuu koko ajan ja Q psyop ei ole kuitenkaan täysin pelkästään propagandaa, koska sinne laitetaan sekaan myös paljon asiaakin. Mutta tämä ei ole tämän homman pointti, vaan se pointti on siinä, että Q on harhautus.

Se on harhautusoperaatio CIA:lta ja erittäin taitavasti tehty, koska olen huomannut miten se suorastaan hypnoosimaisella voimakkuudella vangitsee siihen triggeroituneen ihmisen elämän, jolloin nämä ihmiset jäävät näistä Q:n postauksista lopulta ihan riippuvaisiksi. 

Edward Snowden still eying asylum in Germany | News | DW | 14.09.2019

Vaikka he eivät tiedä sitä, että Q ei ole mikään yksittäinen henkilö USA:n hallinnossa tai tiedustelupalveluissa. Vaan kyseessä on QAnon psyop operaatiolle työskentelevä disinformaatioyksikkö CIA:lla.

Sen vuoksi CIA eikä edes FBI voi lähettää edes SWAT tiimiä heidän peräänsä, koska CIA:n psyop yksiköiden työntekijät ovat CIA:n talossa hommissa ja eivät he kenenkään varpaille ole astuneet. Mutta NSA:lta karannut Edward Snowden taas oli astunut suurille varpaille ja siksi hänen perään CIA lähti.

Mutta nämä Q-uskovaiset eivät harvemmin kykene edes kyseenalaistamaan järjellä tätä, että jos kerta tämä Q olisi se vaarallisia tietoja hallussaan pitävä tietovuotaja, niin miksi hänen perässään ei edelleenkään olla oltu, eikä CIA eikä edes FBI ole hänen peräänsä lähettänyt yhtä ainuttakaan miestä ? 

CIA keskittyy psyop operaatioissa kuten QAnonissa tämän kohderyhmänsä aivopesuun.

Heitä on tälläkin hetkellä CIA:lla lukuisissa työryhmissä sekä NSA:lla kehittelemässä jo varmasti tulevaisuuden psyop operaatioita, joita tullaan varmasti vielä käyttämään tulevaisuudessa, kun tästä QAnon psyop operaatiosta taas luovutaan tai siinä vaiheessa kyseinen psyop on jo ajettu loppuun.

Mielenosoittaja kantoi salaliittoteorioihin viittaavaa Q-kirjainta presidentti Donald Trumpin kannattajien kokoontumisessa Pennsylvaniassa elokuussa 2018.

Seura-lehti mm. hyökkäsi QAnon liikettä vastaan

Seura-lehti hyökkäsi näyttävällä artikkelilla mm. QAnon liikettä vastaan, kun sen toimittaja Petri Jääskeläinen, joka kuvailee itseään tutkivaksi journalistiksi kirjoitti tämän jutun otsikolla "Särkyviä perheitä ja katkeilevia keskusteluyhteyksiä - Näin salaliittoteoriat myrkyttävät ihmissuhteita Suomessa".

Kyseisssä lehtijutussa mm. mustamaalattiin muutetuilla nimillä kutsuttuja henkilöitä siitä, että nämä uskoivat new-age kaltaiseen ajatteluun.

Mutta artikkelin loppupuolella Jääskeläinen vetää koko artikkelin aivan metsään, kun hän vetää vielä Uskontojen uhrien tuki -yhdistyksen tähän mukaan. 

Että aivan kuin salaliittoihin ja new-age arvomaailman omaavat henkilöt tarvitsisivan kyseisen Uskontojen uhrien tuki järjestön apua ongelmiinsa.

Jääskeläinen sai tuota varten aina kyseisen yhdistyksen puheenjohtaja Pia Puolakan puhumaan kannanottonsa.

Aiemmin tänä vuonna Seura-lehti hyökkäsi entisen Salkkarit tähden ylläpitämän terveyssivuston kimppuun ja syytti sitä valeuutisten ja salaliittoteorioiden levittämisestä.

Seura-lehti kun on Otavamedian omistama lehti.

Otavamedia Oy on taas sama lafga kuin Yhtyneet Kuvalehdet Oy ja nykyisin tämä yhtiö kuuluu Otava-konserniin, joka syntyi vuonna 1998 Otavan lunastaessa itselleen WSOY:n osuuden Yhtyneet kuvalehdet Oy:stä.

Otavamedian lisäksi Otava-konserniin kuuluvat myös Kustannusosakeyhtiö Otava, Like Kustannus, Kustannusosakeyhtiö Moreeni, Kustannusosakeyhtiö Nemo, Otavan kirjapaino, Suomalainen kirjakauppa.

Otavamedian liikevaihto oli vuonna 2016 peräti 127,3 miljardia euroa ja niiden palveluksessa n. 445 henkilöä.

Että kyllä siellä sen verran eurorahaa pyörii, että sen kustannuksella voidaan sylkeä Suomen yksilönvapauden ja sananvapauden päälle, jonka elitistisen vallan puudeleita nämä Seura-lehden toimittajat suoraan ovat. Eikä sinne mitään älykköjä tai oikeita tutkivia journalisteja oteta. Koska heidän liiallinen tutkiva journalisminsa ei taas täyttäisi Seura-lehden poliittista korrektiutta.

Jos ette ole vielä huomanneet niin käynnissä on suuri informaatiosota, jonka taistelukentät nähdään mm. tv-uutisten, iltapäivälehtien, some alustojen (Facebook, Twitter jne.) areenoilla.

Seura-lehtikin on heittänyt tuohon informaatiosotaan oman osansa, vaikkakin heidän lukijoistaan suuri osa on vanhoja mummoja sekä eläkeläisiä kiikutuoleissaan.

Yhdysvaltain tiedustelupalvelu CIA valvoo myös Suomen journalistisen puolen tiedottamisesta ja olen aika varma tästä, että myös tämä miksi sekä YLE:n, että Seura-lehden täytyy muutaman kerran vuodessa aina hyökätä erillisillä lehtiartikkeleillä "salaliittoteorioihin" uskovien kimppuun johtuu siitä, että CIA:lta ihan tod. lahjotaan näitä toimittajia kirjoittamaan noita juttuja.

Vallan vahtikoira, eli tämä eliitin puudeli nimeltä Seura tai YLE sitten aina muutaman kerran vuodessa hyökkää salaliittoon tai new-age arvomaailmaan uskovien ihmisten kimppuun, vaikka nuo lehtiartikkelit rikkovat jo suoraan YK:n yleismaailmallista julistusta uskonvapaudesta.

Sillä minkään Seura-lehden toimittajalla ei ole minkäänlaista legimiteettiä lähteä kieltämään tai syrjimään sinua, jos sinulla on vaikka tuo QAnon tai new-age arvomaailma.

Sillä YK:n yleismaailmallisessa julistuksessa on kohta uskonvapaus sekä mielipiteen ilmaisuvapaus.

Onkin uskomatonta, että tällä Uuteen fasistiseen ja totalitaristiseen maailmajärjestykseen perheinstituutioiden hajoitusta myöten tähtäävä YK voi joskus olla antanut tuollaisen julistuksen, jossa se puolustaakin ihmisoikeuksia.

Vaikka tämä Q julistaakin edelleen netissä ja somessa, että TRUST THE PLAN, joka tarkoittaa että LUOTA SUUNNITELMAAN. Niin kuitenkin paljon parempi vihje elämään on, että LUOTA ITSEESI. Sillä jos sinä sallit luovuttaa omat voimavarasi ja uskosi jonkun rapakon takaisen mystisen nimimerkin varaan, niin silloin kyllä kehoittaisin tarkistamaan oman todellisuutesi tason. 

Koska ihminen on luonteeltaan kyllä yksilö, jos hän sieltä laumaihmisen laitumilta uskaltaa lähteä ensin omille teilleen. 

Olen teille muutamille tässä jo tämän blogin kautta näitä latuja avannut ja olen huomannut, että monia on jo uskaltanut lähteä näitä samoja teitä kulkemaan ja edelleenkään emme ole yksin... Olemme yhtä ja tämä satanismiaan harjoittava valtaeliitti ei ole mikään näkymätön vihollinen, vaan heidät on kyllä nähtävillä, jos heidät haluaa nähdä ja Bill Gates on yksi heistä, joita tämä muu eliitti käyttää heidän marionettinaan ja rokote pyövelinä. 

Sillä kohta Bill setä on sieltä tarjoamassa koronapiikkiä koko maailmalle ja kun siellä on sen luokan psykopaatit BIG PHARMA yhtiöineen tuon bisneksen takana, niin heidän kanssaan ei voi neuvotella mistään. Puolankin valtionjohdon he pistivät hiljaiseksi silloin 2010 keväällä pudottamalla sen Presidentin delegaation lennon, joka putosi sinne Smolenskiin. 

Se oli BIG PHARMA:n kosto siitä, koska Puolan valtio ei suostunut tilaamaan GlaxoSmithKlinen rokoteyhtiöltä yhtä ainuttakaan sikainfluenssarokotusta.

Siinä kun jäi muutaman BIG PHARMA:n rosvon miljardit saamatta, joita ei voitu sitten enää uudelleen sijoittaa heroiini- ja lapsibisnekseen.

The Hampstead cult that wasn't: the Satanic panic revisited - spiked

Eyes Wide Shut elokuva kertoi jo vähän tuosta maailmasta, joka näiden valtaeliitin sekopäiden harrastukset pitävät sisällään. Mutta noissa heidän ringeissään mm. raiskataan ja murhataan lapsia. Mutta myös syödään heidän ruumiinosiaan sekä juodaan näiden lasten veri.



Kun tämä murhattujen lasten veri on sitten tätä kallista eliitin superhuumetta, joka tunnetaan adrenokromina.






























keskiviikkona, kesäkuuta 28, 2017

Onko Suomen kokoontumislaki lakkautettu ?


Teksti: Teemu Vehkala

Suomi Ensin mielenosoituksen rautatientorilla jo useita kuukausia ollut leiri lakkautettiin eilen poliisivoimin. Samalla Helsingin poliisihallinnosta tuli käsky, ettei enää jatkossa kyseisellä rautatientorin alueella sallita yhtään jatkossa ensimmäistäkään mielenilmausta.

Poliisi vetosi tässä siihen, että koska alueen mielenosoituksissa olleet henkilöt olivat välillä hyökänneet myös ohikulkijoiden kimppuun ja aiheuttaneet näin vaaraa sivullisille.



Vaikka Suomi Ensin leirissä vaikuttaneet muutamat väkivaltaa harjoittavat henkilöt ovat myös kuvanneet näitä provokaattoreita, niin he eivät kuitenkaan ole kuvanneet näitä tilanteita, jolloin he ovat turvautuneet väkivaltaa sivullisia kohtaan. Näistä tapauksista siellä valitettavasti vaietaan ja yritetään lakaista maton alle.

Vaikka Marco de Witt on useasti sanonut, ettei hän salli käytettävän väkivaltaa Suomi Ensin liikkeen sisällä, niin silti tätä on siitä huolimatta siellä välillä esiintynyt.

Mutta tämä tilanne on hieman vakavempi sen vuoksi, että tässä on pelissä koko Suomen kokoontumislaki. Eli jos nyt Helsingin rautatientorille kiellettiin myös yhden Oululaisen tunnetun aktivisti Junes Lokan ilmoittama mielenilmaus. Niin tarkoittaako tämä sitten sitä, että jatkossa kantasuomalaisten mielenosoittaminen kielletään poliisin toimesta täysin mielivaltaisesti.

Poliisihallinto vielä tarkoituksellisesti jätti Helsingin rautatientorille tämän paperittomien sekä laittomien maassaolijoiden protestimielenosoituksen leirin, jota ei olla katsottu häiriöksi. Vaikka läheisellä alueella oltiin nähty jopa n. viikko sitten heilumassa ison Machete veitsen kanssa yksi maahanmuuttaja, jonka poliisi joutui niputtamaan rautatientorin lähettyvillä.


Suomen kokoontumislaki on ollut vaarassa jo pitkään 

Olin viime syksynä yhteydessä yhteen tutkivaa journalismia jo pitkään harjoittaneeseen toimittajaan, joka oli jo tuolloin viime syksynä saanut selville sen, että Suomen kokoontumislakia aiottiin muuttaa radikaalisti. Mutta se tultaisiin tekemään vedoten terrorismiin ja näin sitten tehtiin, kun viime helmikuussa lyötiin läpi tämä HE 93 lakimuutos eduskunnassa.


Nähtävästi tämä Kokoomuksen etunenässä painostama kokoontumislain riisuminen on johtanut siihen, että nyt Helsingin rautatientorilla väkivaltaa harjoittavat raakalaispoliisit komennetaan vielä naispuolisen kenttäjohtajan toimesta hyökkäämään Suomalaisten kimppuun. Koska heidät on katsottu kuuluvan Suomi Ensin liikkeeseen. 

Poliisilla kun on myös Suomi Ensin liikkeen sisällä toimivista aktivisteista oma salainen henkilörekisteri, joka on osa tätä poliisin salaista VARO-rekisteriä. Sinne on kirjattu jo yli 13 000 Suomalaisen yksityishenkilön nimet ja mukaan pääsee helposti. Ei tarvitse kuin vain osallistua suurien mielenosoitusten aktivisti piireihin.

Nationalismi on aina ollut globalistien keino hajoittaa valtiollinen vastarinta ja saada porukat tappelemaan keskenään  

Hyvin useasti kun näitä kansallismielisiksi itseään kutsuvia aktivisteja kokoontuu eri puolin Suomea, niin paikalle tulee suuri joukko skinhead asusteisiin sekä uusnatsi pukeutumisen täyttäviä tyyppejä, joiden lempilause on ylistää kansallismielisyyttä.

Mutta tuollainen Adolf Hitler kultista kiteävä kansallismielisyys kun on juuri sitä nationalismia, jolla rahavallan globalistit onnistuvat juuri pilaamaan aidon patriotismin maineen ja saa kaikki kansallismisliset näyttämään tuollaisilta samanlaisilta uusnatsipelleiltä. 

Tämän vuoksi Helsingin Sanomat lanseerattiin myös halveksumaan Suomen leijonakorujen käyttäjät kaikki uusnatseiksi. 

Tämä siis kuuluu täysin organisoidusti Suomen etuja puolustavien aktivistien vastavoiman tuhoamiseen, joka on eliitin motiivi hajoittaa kaikki kansallismielisyys koko Euroopan unionin alueilla.

Sen sijaan aito patriotismi ei enää keskity mitään ulkoista vihollista vastaan, vaan siinä tuo koko toiminta keskittyy vain kyseisen maan ihmisten yksilönvapauden sekä oikeusten puolustamiseen.

Kun taas tässä agressiivisessa anarkiassa, jota nämä Wall Streetin likaiset pankit tukevat tuo energia kanavoituu vain voimakkaan angstin ja itsevihan kautta. Joten tällainen käyttäytyminen missään muodossa ei ole koskaan mikään todellinen vastavoima tälle korruptoituneelle eliitille.


Nyt nämä maanpetturihallinnon vallan vahtikoirat (Suomen poliisihallitus) ilmoittivat jo viime vuonna, että he haluavat jatkossa konekiväärejä. Joten tilanne alkaa näyttää jo aika huolestuttavalta siinä suhteessa, että jos nyt viedään ensimmäisenä mielenilmaisuvapaus (kokoontumislaki). Että mitä jatkossa seuraa, jos vielä internetinkin keskustelupalstat sekä sosiaalisen mediankin kansanääni täytyisi vielä seuraavaksi tukkia.

Tämä kaikki kertoo suoraan sen, että minkälaisia psykopaatteja tuolla on meitä muka määräilemässä ja vielä kaikista vaarallisimmat heistä istuu niissä kabineteissa, joiden kriminaaleja ei yhtäkään ole valittu sinne yksilläkään vaaleilla. Sillä Jyrki Katainenkin kuuluu EU:n komissiossa tähän samaan konnalaumaan.  

Mutta näille psykopaateille on ominaista se, ettei heillä ole lainkaan omatuntoa, koska psykopaatilta puuttuu empatiakyky ja kyseinen aivolohko kokonaan. Joten tämän vuoksi nämä psykopaatit ovat erinomaisia kansankusettajia sekä valehtelijoita, jotka pystyvät vielä esiintymään uskottavasti.

Suomen lakihan sanoo mm. pääministeristä sen, että siihen soveltuu henkilö joka kykenee esiintymään uskottavasti. 

Suomen kokoontumislaki on tällä hetkellä siinä tilanteessa, että näyttäisi jo siltä että jatkossa mielenosoittaminen sallitaan vain näille CIA:n tukemille valeoppositio aktivisteille. Joihin kuuluvat luonnollisesti myös kaikki vihervasemmistolaiset Pride kulkueineen.

Ja kaikki tämä sananvapauden sekä kokoontumisvapauden rajoittaminen tehtiin vetoamalla terrorismiin. Vaikka tämä on ollut vain pelkkä silmänkääntötemppu, johon Kokoomus on näiden läpimädäntyvien valtakulissien takana syyllistynyt.


Sisäministeri Paula Risikko (kuvassa) on vielä toiminut koko virkansa ajan Suomalaisten etuja vastaan, joten tällainen toiminta olisi ainakin Kekkosen aikoihin johtanut välittömään sisäministerin erottamiseen. Mutta tämä maanpetturihallitus on aivan eri maata, koska se toimii vain näiden valtionryöstäjien (Wall Streetin sijoituspankit) pussiin. 



Lähteet: https://vastavalkea.fi/2016/10/13/perusoikeudet-vaarassa-he932016/

http://mvlehti.net/2017/06/27/kuka-kaskytti-helsingissa-raakalaispoliiseja-selvitimme/ 

http://mvlehti.net/2017/06/22/poliisi-otti-matun-kiinni-helsingin-rautatientorilla-video-machete/ 

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005268671.html 



  



perjantaina, toukokuuta 16, 2014

Yhdysvaltain kevät operaatio (Operation American Spring) jälleen yksi CIA:n juoni, saada hallittua massoja ?


Yhdysvaltain Kevät Operaatio (Operation American Spring), on virallisten tietojen mukaan ent. eläkkeellä olevan USA:n armeijan everstin johtama vallankumousliike. Jopa useiden miljoonien ihmisten vahvuinen mielenosoitus ollaan järjestämässä Washingtonissa tänä viikonloppuna.

Kansanliikkeen yksi päämotiivi on saada USA:n presidentti Barack Obama eroamaan. He vaativat myös Joe Bidenin, Harry Reidin, Mitch McConnelin, John Boehnerin, Nancy Pelosin sekä Eric Holderin eroa.

 

Tällaisen patriotistisen kansanliikkeen olemassaolo kuitenkin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta ja miltei aina tällaisten takana häärii mm. CIA tiedustelupalveluineen jne. Joten sen jälkeen ei enää voida puhua mistään aidosta patriotismiin tähtäävästä kansanliikkeestä. Russia Today (RT) kanava toi jo aiemmin julki, kuinka mm. Jugoslavian entinen presidentti Slobodan Milosevic, syöstiin vallasta CIA:n johdolla. Joten siinäkään mikään aito kansanliike ei sitä saanut aikaan.

Yhdysvalloissa viimevuoden marraskuussa mainostettiin, kuinka 100 000 rekkaa olisi suuntaamassa kohti Washingtonia, osoittaakseen sillä keinoin poliittisesti mieltään. No Washingtonissa nähtiin lopulta 30 rekka-autoa.

Nyt tämän Yhdysvaltain kevät operaation (Operation American Spring) odotetaan keräävän jopa 10-30 miljoonan joukon Washingtoniin tulevana viikonloppuna.


Se on kuitenkin selvää, että myös Yhdysvalloissa eteenkin nuorempi väestö on myös heräämässä suurella joukolla. Mutta Yhdysvaltain 316 000 000 ihmistä tässä yhteydessä on hieman liikaa, vielä siinä suhteessa, että kollektiiviseen väestön heräämiseen tarvitaan kriittinen enemmistö. Sillä muuten ei voi tapahtua mitään pysyvämpää ja radikaalimpaa muutosta.

Valitettavasti myös Yhdysvalloissa toimii samat eliitin keinot, kuin täälläkin, että pistetään vain televisioon muutama ulkomaalainen kanava lisää (FOX jne.). Niin kansa pysyy edelleen kollektiivisessa unessa, kunhan sirkushuveja (TV/viihde) ja leipää riittää.

Ihmiskunnan suurin ongelma on se, että heidät on jo niin täydellisesti onnistuttu aivopesemään, että he eivät enää erota, kuinka paljon heillä todellisuudessa on voimavaroja ja valtaa. Sillä kuka tahansa meistä voi esimerkiksi alkaa kirjoittelemaan nettiin ja saada sen avulla useita tuhansia ihmisiä liikkeelle, jotta massat lähtisivät liikkeelle ja avaisivat silmänsä. 

Tämä internethän on kuin virtuaalinen kirjasto ja sieltä kun löytyy melkein mikä tahansa tieto silmänräpäyksessä, niin syystäkös se huolestuttaa maailman salaista valtaeliittiä. Koska mitä pidemmälle tämä tietoisuuden evoluutio ja vallankumous etenee, niin sitä lähemmäs koituu se päivä, jolloin ns. Illuminati-eliitti on tullut tiensä päähän ja joutuu luopumaan lopullisesti vallastaan.



Heidän valtansa perustuu edelleen vain ja ainoastaan materian voimien keskuuteen, eli pankkitoiminnan yksityistämisen avulla he ovat orjuuttaneet miltei koko maailman valtiot. Mutta tässä leikissä on vaan vielä tulossa heille ikävä loppu, kun ns. materian pimeät voimat menettävät lopullisen otteensa n. 2036 vuonna. Jonka jälkeen kaikki fyysinen raha mm. lakkaa olemasta ja sillä ei ole tuon jälkeen enää minkäänlaista arvoa. Joten kokonaisten kansakuntien ja valtioiden taloudellinen orjuuttaminen tulisi tuon jälkeen olemaan, suunnattoman vaikea prosessi enää toteutettavaksi. 




Tämä fyysinen rahakin on oikeasti pelkkää energiaa ja sitä tämä valtaeliitti on pyrkinyt käyttämään vääriin tarkoituksiin kautta historian ja se on käynyt ns. pankkitoiminnan yksityistämisellä. 

Eli valtiollisilta pankeilta vietiin pois valuutanluontioikeus ja se ulkoistettiin valtaeliitin pankkiirien perustamille yksityisille pankeille, joka sai valtiot velkaantumaan. Joten tämän vuoksi Kataisenkin hallinnon aikana Suomi on velkaantunut 47 milijardia, kun Sionistipankeille on pitänyt maksaa jatkuvasti enemmän ja ottaa lisää lainaa, jotta vanhat korot saataisiin maksettua.





EU:n ja USA:n välinen vapaakauppasopimus on tässä leikissä vieläkin suurempi uhka Suomen teollisuudelle ja taloudelle. Joten tätä kyseistä vapaakauppasopimusta ei tulisi missään nimessä solmia Suomen osalta. Mutta se, että neuvotteluja on käyty salaisesti, kertoo jo kaiken olennaisen tästä. Eli koko homma ei kestä päivänvaloa. 

Varsinkin vielä se, että näitä EU:n ja USA:n välisen vapaakauppasopimuksen neuvotteluja käydään Kokoomuksen maanpetturien johdolla, lisää tilanteeseen enemmän huolta.

Nämä sielunsa myyneet kansankusettajat tulisi syöstä vallasta, mutta millä heidät syökset sieltä, kun nämä samat maanpetturit valitaan jokaisissa vaaleissa uudelleen valtaan. Varsinkin USA:n valkoisesta talosta tulevat ukaasit jo muutamia vuosia sitten vuodetuissa Wikileaks-dokumenteissa, kertoi totuuden siitä, kuinka Kokoomus oli saatava valtaan Suomessa ja vaadittiin Kokoomukselta Nato agendan eteenpäinviemistä.





Nyt olemme tämän Nato-agendan kanssa siinä vaiheessa, että siinä odotetaan jo Yhdysvalloissa kongreettisia tuloksia. Koska Ukrainan kriisi oli USA:n ja CIA:n aikaansaama ja tämän johdolla nyt Suomi, Ruotsi, Ukraina sekä Georgia olisi tarkoitus liittää Naton jäseniksi.





Suomen ja Ruotsin kohdalla kyse on salaisesta isäntämaasopimuksesta, jolla kumpikin maa lupautuu luovuttamaan mahdollisen suursodan tai konfliktin aikana, maansa lentokentät, satamat sekä muut alueet NATO:n sekä USA:n armeijan käytettäviksi. 

Kaiken taustalla on maailman salaisen valtaeliitin pankkiirien toimesta laadittu III-maailmansodan hyökkäyssuunitelma, jossa Suomi toimii USA:n armeijan Venäjälle hyökkäyksen kauttakulkumaana. Joten USA sekä Nato toimivat tässä juuri kuten Natsi-Saksa vuonna 1939. 

Mutta sielunsa myyneet poliitikot sekä ministerit puhuvat aina Naton toimista, että ne edistävät ja valvovat rauhaa. Koska heidän retoriikalla sota on rauhaa. Eihän Nobelin rauhanpalkintoakaan myönnetty Yhdysvaltain presidentti Barack Obamalle rauhan edistämisestä, vaan se tuli monikansallisten aseyhtiöiden ja sotateollisuuden hankkeiden ylläpitämisestä.



Lähteet: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=10665

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=9848

tiistaina, huhtikuuta 16, 2013

Bostonin pommi-isku juuri samana päivänä jolloin on patrioottien muistipäivä Yhdysvalloissa




Yhdysvalloissa vietettiin patrioottien muistopäivää 15. Huhtikuuta 2013 ja samaan aikaan räjähti useissa paikoissa lähes peräkkäin.


Mistä tämä viestii?

Illuminatin valtaeliitti joka on myös tämän uuden maailmanjärjestyksen takana halveksii sitä porukkaa joka aikanaan lähti sotimaan Yhdysvaltain perustuslakioikeuksista. Niin eiköhän tämä jo lähes suoraan kerro sitä, että ketä vastaan tässä nyt oli tarkoitus hyökätä. Sillä se kehitys mitä nyt Yhdysvalloissa tapahtuu on suoraa toimintaa, jolla tähdätään lopulliseen poliisivaltioon ja ensin aseet pois kansalta, jottteivat voisi enää puolustautua valtion tyranniaa ja fasismia vastaan.

Maailman valtaeliitin kulisseissa on kuitenkin kaksi jaottumaa, joista toinen taas tähtää aivan erilaiseen maailmanjärjestykseen ja jotta he saisivat vallan itselleen pitää kuitenkin tuosta demonisesta psykopaattilaumasta ennen päästä eroon. Sillä tämä ns. illuminatin pimeämpi osastohan koostuu lähes täysin satanisteista ja kaikki tämänkaltaiset lavastetut terroriteot mitä he toteuttavat mm. nyt Bostonissa. Niin kaikki se pelko jota ne aiheuttavat maailmalla, niin siitä tämä demonisten voimien parasiittilauma saa lisää virtaa. Mikä viestii myös siitä, että Bostoninkin pommi-iskut olivat myös illuminatin varjohallitukselle jälleen eräänlainen rituaalimurha (Eng. ritual sacrifice). 



Disneynkin klassikkopiirrettynä tunnettu Grimmin satu "Lumikki ja Seitsemän Kääpiötä" kertoo myös aika paljon totuuttakin tarinaa lähdetään miettimään symboolisessa merkityksessä. Niin jos tuo Lumikille annettu ilkeän noidan antama omena symboloi tätä kansallista unitilaa, johon meidät on vaivutettu ja tuo ilkeä noita taas edustaa juuri sitä demonista maailman valtaeliittiä, joka haluaa pakonomaisesti hallita koko maailmanväestöä ja pitää heidät kollektiivisessa unessa.

Tässä Grimmin sadussa tämä ilkeä noita ei voi kestää sitä, että Lumikki on valtakunnan kaunein ja hän päättääkin sitten myrkyttää Lumikin tällä myrkytetyllä omenalla, jonka avulla hän sitten pyrkii saamaan parasiitin lailla imettyä ne kaikki kauneuden elementit itselleen. Eli juuri tätä samaa mitä illuminatin varjonpuolen parasiitit harjoittavat jatkuvasti valtaväestöä kohtaan. Kyseessä on vielä tarkemmin yhden alienrodun ihmisperimän agendasta säilyttää oma lajinsa ja tässä leikissä sitten koko ihmiskunta on heille pelkkiä pelinappuloita.


torstaina, tammikuuta 10, 2013

Suositun FPSRussia Youtube-kanavan pitäjä löytyi murhattuna





Internetin Youtube-videopalvelussa omaa kanavaansa FPSRussia nimimerkillä pitänyt Yhdysvaltalainen 32-vuotias Keith Ratliff löytyi kuolleena. Hänet oli murhattu teloitustyyliin ampumalla useita kertoja päähän. Franklin Countrysta, Georgian osavaltiosta kotoisin olleella Ratliffilla ei ollut minkäänlaista rikosrekisteriä ja hän työskentelikin aseiden parissa FPS Industries nimiselle aseita valmistavalle yhtiölle. Hänen Youtube-kanavallaan oli ollut jo yli 500 miljoonaa katsojakertaa. 

Miehen naapuri Levi Fox kertoi toimittajille, että ei voinut uskoa tätä todeksi. Että nyt kun vielä on ollut käynnissä koko maan kattava asekeskustelu, niin näyttäisi hyvin siltä että automaattiaseiden omistajat ovat nyt ensimmäisenä kohteena.

Franklin Countryn poliisin tiedottaja John Bankhead uskoo, että Keith Ratliffiin murhalla on oltava jotain tekemistä aseteollisuuden kanssa. Sekä se myös, että kun miehen Youtube-kanava tavoitti äärimmäisen paljon porukkaa. 


Valtaeliitin kontrolloima sotateollisuuden kompleksi on perustanut liiketoimintansa aina aseiden myyntiin ja se ei saa horjua. Mutta ongelma on, että yksittäiset kansalaiset NRA-kivääriyhdistyksineen ovat ikävästi sotateollisuuden kompleksin tiellä. Sillä aseiden myynti kun ollaan haluttu yksityistää monopoliasemassa vain muille valtioille.

Niin tästä nyt sitten johtuu se miksi nämä monet automaattiaseiden omistajat Yhdysvalloissa joutuvat suuriin vaikeuksiin seuraavien vuosien aikana ja viranomaiset ovat myös vaarallisella vyöhykkeellä lähtiessään kohta takavarikoimaan USA:n kansalaisilta heidän laillisesti omistettuja aseitaan. Siinä kun on varsin veriset yhteydenotot vielä luvassa, joka on uhkana laajeta sitten kokonaiseen sisällissotaan asti.

Lähde: http://www.myfoxatlanta.com/story/20538156/fpsrussia

lauantaina, helmikuuta 18, 2012

FOX-kanavan Andrew Napolitano sai potkut omasta ohjelmastaan tämän puheen takia



Ent. New Jerseyn tuomari Andrew Napolitano sai potkut FOX-kanavalla pyörivästä ohjelmastaan sen jälkeen kun hän oli omassa ohjelmassaan kyseenalaistanut mm. koko USA:n poliittisen järjestelmän.

Kyseinen pätkä on noussut Youtubessa hyvin suosituksi ja se on otsikoitu nimellä "How to get fired under 5 minutes", eli "kuinka saada potkut 5 minuutissa".


"Mitä jos tämä kahden puolueen systeemi onkin vain petollinen ja salakavala järjestelmä jonka tarkoituksena on vain heikentää julkista mielipidettä. Mitäpä jos sellaista asiaa ei ole kuin julkinen mielipide. Entäpä jos kahden puolueen välinen ero onkin vain pelkkä illuusio demokratiasta."



Hän myös kyseenalaisti republikaanien presidenttiehdokas Ron Paulin jatkuvan mediasensuurin sekä pimennon jota valtamedia erityisesti on pitänyt hänen kohdallaan yllä toistuvasti.

Suurinpiirtein näillä sanoilla Napolitano kiteytti koko poliittisen järjestelmän mädännäisyyden esille ja tämä oli sitten FOX-kanavan omistajille liikaa. Sillä Napolitanon show FOX business kanavalla lakkautettiin välittömästi tämän ohjelman jälkeen. Hän saa kuitenkin toistaiseksi jatkaa FOX-kanavan palveluksessa mutta ei enää ohjelmanvetäjänä.



Teksasilaisen talkshow juontaja Alex Jonesin mukaan päätös Napolitanon ohjelman välittömästä lakkauttamisesta tuli suoraan valkoisesta talosta, josta käsin koko maailman mediaa pääasiallisesti johdetaan.

FOX-kanavan omistajataho Murdoch ja muu mediakorporaation johto ei kuulemma pidä Napolitanon patrioottihenkisestä asenteesta koska hän oikeastikin on erittäin isänmaallinen henkilö sekä on myös aiemmin 2010 vuonna tunnustanut FOX-kanavalla kuuluvansa
9/11 totuusliikkeeseen.

Alex Jones kertoo vielä että hänellä on sisäpiirin tietoa tästä Napolitanon tapauksesta ja hän myös tuntee Napolitanon itse koska on kutsunut hänet aiemmin omaan radio-ohjelmaansa vieraaksi. Hän lisäksi vielä, että Napolitano on tulossa hänen ohjelmaansa seuraavien viikkojen sisällä vieraaksi ja kertomaan tapahtuneesta enemmän.

Lähde: Huffington Post