http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste Nicolas Maduro. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Nicolas Maduro. Näytä kaikki tekstit

maanantaina, helmikuuta 04, 2019

USA:n armeijan helikopterit nähtiin lentämässä Kolumbiassa kohti Venezuelan rajaa



Facebookissa kiertää nyt video, joka on kuvattu Kolumbiassa, jossa näkyy kuinka USA:n armeijan helikopterit lentävät kohti Venezuelan rajaa.



Tässä ei tarvitse olla edes ennustaja, että näkee tämän asian kuinka Venezuelan presidentti Nicolas Maduron päänahka aiotaan käydä hakemassa sieltä kuten he tekivät Libyan Muammar Gaddafille 2011.

Gaddafi otettiin tuolloin kiinni ensin paikallisten kapinallisten toimesta ja kidutettiin, jonka jälkeen hänet teloitettiin. Tämän jälkeen hänen ruumistaan vielä vedettiin ja kuljetettiin pitkin katuja.  



Luultavasti nuo USA:n armeijan helikopterit kuuluvat CIA:n alaisuudessa toimiville salaisille Special Activities Division (SAD) erikoisjoukoille.

Jos heillä on nyt Venezuelassa salainen tehtävä käynnissä, niin se on vain ja ainoastaan presidentti Maduron tappaminen.



Vaikka nyt Maduro syyttääkin USA:n presidentti Donald Trumppia hänen salamurhasuunnitelmista, niin Trump ei ole näitä tilannut, vaan toimeksiannot ovat tulleet CIA:lta. 

Maduron mukaan Kolumbian mafiaa on yritelty suostutella hoitamaan homma.

Uutistoimisto Reuters paljasti, että nyt kuulemma Venäjän valtioon kytköksissä olevia Wagner-palkkasotilaita olisi lennätetty Maduron turvaksi Venezuelaan.

Mutta Trumpin kansainvälisen turvallisuuden neuvonantaja John Bolton taisi lipsauttaa tämän mikä selittää nuo USA:n armeijan Venezuelaan päin lentäneet sotilashelikopterit. Sillä Bolton näytti julkisuuteen äskettäin järjestetyssä lehdistötilaisuudessa muistiota, jossa luki "5000 sotilasta Kolumbiaan".

Kun tämä USA:n sotilashelikopterien havainto tehtiin juuri Kolumbiassa. Joten nyt ei ole kyseessä iskusta Kolumbiaan, vaan tässä on kyseessä iskusta Venezuelaan aikeina saada hengiltä maan presidentti Maduro.

Presidentti Maduro taas kertoi suoraan, että he (USA) haluavat öljymme, koska meillä on maailman suurimma öljyvarat.

Maduro jatkoi: "He pitävät meitä takapihanaan. Mutta me sanomme, että me emme ole kenenkään takapiha vaan itsenäinen tasavalta".






















torstaina, tammikuuta 31, 2019

Venezuelan presidentti Nicolas Maduro kertoi totuuden Venezuelan kriisistä



Venezuelan presidentti Nicolas Maduro kuvasi itsestään videon, joka leviää nyt maailmalla mm. RT-kanavan välityksellä, jossa hän kertoo totuuden Venezuelan kriisistä.

Hän kertoo tuolla videolla suoraan sen, että kyse on siitä että USA:n hallinto haluaa Venezuelan öljyvarat itselleen keinolla millä hyvänsä ja kun Venezuela dumppasi öljydollarit 3 kk sitten, niin se aiheutti USA:n öljymarkkinoilla pientä paniikkia.

Samalla hän kertoo myös kuinka USA:n sekä maailman valtamedia valehtelee röyhkeästi Venezuelan tilanteesta ja uutisoi kuinka hänellä olisi hallussaan joukkotuhoaseita. 



Eli tätä samaa mantraa, jota hoettiin Saddam Husseinin kohdalla ennen Irakin sotaa. Muammar Gaddafin kohdalla ennen Libyan sotaa, Syyrian johtajan Bashar al-Assadin kohdalla ennen Syyrian sotaa jne. 

Yllättäen aina ne valtionjohtajat pitävät hallussaan vaarallisia joukkotuhoaseita, jotka eivät suostu luovuttamaan maansa luonnonvaroja näille monikansallisille yhtiöille pilkkahintaan.

Venezuelan presidentti Maduro teki kuitenkin hyvin rohkean teon, kun hän kertoi kaikki nuo valemediassa salatut asiat julki. 

Mutta aivan kuin yllättäen tämä kyseinen video ei ole ollut yhdenkään valemedian uutisissa, joten kun REUTERS, New York Times, Guardian, CNN, YLE, Iltasanomat, Iltalehti, Helsingin Sanomat ja kaikki muut valemediat vaikenevat tästä videosta, niin eikös se silloin todista sen, ettei tästä aiheesta haluta puhua missään valemediassa, että kuinka tämä Venezuelan vallankaappauksen syy on öljy.



Venezuela jäädytti nukke-oppositiojohtajan Juan Guaidón tilit

Venezuela jäädytti nyt nukke-oppositiojohtaja Juan Guaidón (kuvassa) tilit. Maan oikeusministeri vaati näitä toimia. Samalla myös Guaidólle laitettiin päälle matkustuskielto, eli hän ei saa poistua maasta.

Yhdysvallat on kuitenkin nyt varoittanut, että mikäli Guaidóa vahingoitetaan, niin seuraukset olisivat vakavat. 

Mutta mikähän mahtaa olla syynä sille, että tätä Guaidóa pitäisi kohdella kuin jotain USA:n diplomaattia ? 



Guaidó kun on CIA:n mies ja kuuluu myös vapaamuurareihin, joiden esiliina päällä hän tuossa ylemmässä kuvassa vasemmalla poseeraa.

Guaidó sai CIA:lta toimeksiannon, että hänen tulisi julistautua tuona Venezuelan vallankaappaushallinnon presidentiksi ja hän noudatti jo käskyä.

Hänestä CIA aikoo tehdä tulevan Venezuelan vallankaappaushallinnon nukkepresidentin, joka palauttaisi Venezuelan öljyvarat takaisin näiden ahneiden monikansallisten yhtiöiden käyttöön palauttamalla takaisin öljydollarit, jotka Maduro sulki Venezuelasta muutama kuukausi sitten.

Lähteet: Iltalehti

RT









tiistaina, tammikuuta 29, 2019

Englannin keskuspankki ei suostunut antamaan Venezuelan kultaomistuksia takaisin


Venezuelan presidentti Nicolas Maduro yritti äsken tehdä n. 1 miljardin euron arvoisen kultaomistusten siirron Englannin keskuspankista takaisin Venezuelaan, mutta Englannin keskuspankki kieltäytyi antamasta takaisin Venezuelan keskuspankin sinne tallettamia kultatalletuksia. 

Valemediassa asiasta taas kerrotaan, että kyseessä olisi Venezuelaa vastaan nostetut talouspakotteet ja se kuinka Britannian hallinto haluaa tukea CIA:n vallankaappauksella valtaannostetun nukke-oppositiojohtaja Juan Guaidon vallankaappausta.

Maduro ei ole kuitenkaan suostunut antautumaan tämän CIA:n vallankaappauksen edessä ja hänellä on edelleen Venezuelan armeijan tuki.

CIA:lle on selvästi jo annettu käsky Maduron päästä ja hänet todennäköisesti yritetään mestata samalla tavalla kuin Libyan Muammar Gaddafi.



Miksi kultaa täytyy säilöä ulkomaille asti ? 

Monet voisivat miettiä sitä, että mikä järki oli Suomen Pankin antaa säilöön aikanaan ulkomaille 49,035 tonnin kultavarannot ?

Noiden markkinahinta oli 25.10.2013 peräti 1559 miljoonaa euroa.

Suomen Pankki on siis säilönyt ulkomaille tuosta kullasta 51 % Iso-Britannian keskuspankkiin, joka on kaiken tämän ajan ollut mm. Englannin kuningashuoneen sekä Rothschildien ja näiden muiden maailman rikkaimpien Illuminati-sukujen käärmeenpesä.

Ruotsissa sijaitseva Sveriges Riksbank on ottanut tuosta Suomen kullasta 20 % ja 18 % siitä makaa vielä Yhdysvaltain keskuspankissa (Federal Reserve Bank of New York) ja sitä on vielä 7 % Sveitsissä ja vain enää 4 % Suomessa (Suomen Pankki).

Joten mikä järki tällaisessa sitten oikein on ? 

Venezuela ei tee tässä kullan säilömisessä mitään poikkeusta näissä säännöissä millä metodeilla tämä pankkirikollisten järjestäytynyt rikollissyndikaatti toimii maailmalla. 

Joten ei tässä nyt luulisi olevan epäselvää, että nuo rikollisiin keskuspankkeihin ulkomaille talletetut kultavarannot ovat siellä jostain tietystä syystä. 

Venezuelan kohdalla ne ovat aivan samalla tavalla kuten Suomenkin kanssa eräänlainen pantti siitä, että nuo maat saavat aina lisää velkaa näistä keskuspankeista, jonne heidän miljardien kultavarannot ollaan viety.



Libyan johtaja Muammar Gaddafi mestattiin vain sen takia, että koska hän oli suunnitellut Afrikkaan kultaan sidotun valuutan. 

Sellainen olisi toteutuessaan tehnyt Afrikasta rikkaamman maan kuin mitä Eurooppa olisi yhteensä ja tällainen ideahan ei alkuunkaan käynyt näille kultamarkkinoita manipuloivalle Rothschildien pankkisuvulle, jolla huhutaan olevan kultaa hallussaan n. 500 000 kuutiometriä.

Mutta Rothschildien pankkisuku on kuitenkin piilottanut tuon kullan sen verran taitavasti, ettei se ole ns. esillä näillä heidän manipuloimilla maailman kultamarkkinoilla, koska muuten tuo kullan arvo voisi taas tippua heidän mukaansa liikaa ja silloin sillä ei voisi manipuloida globaaleja markkinoita.  

On silti aivan järjestöntä nähdä kuinka nämä maailman rikkaimmat suvut kilpailevat keskenään maailman tyranniasta ja uuden maailmanjärjestyksen toteutumisesta tuolla keinoin, joissa valtioilta viedään kaikki itsemääräämisoikeus. Jotkuthan tahot taas väittävät, että tämä tyrannimainen järjestelmä olisi ollut ns. vanhan maailmanjärjestyksen poliittinen agenda.

Venezuela on yksi näitä Etelä-Amerikan maita, joissa on niin paljon öljyä, että jos se kansallistaisi sen kuten Norja, niin sen jälkeen loppuisi tuon maan ihmisten taloudellinen kurjuus. 

Mutta Venezuelan kansa riutuu köyhyydessä ja Yhdysvaltain tiedustelupalvelu CIA suorittaa siellä tällä hetkellä poliittista vallankaappausta, jota länsi nyt tukee Britannian sekä Yhdysvaltain hallintojenkin taholta. 

Myös Ranskan presidentti Emmanuel Macron huuteli myös julkisuudessa, kuinka lännen tulee tukea tätä Venezuelan vallanvaihtoa.



Ulkoministeri Timo Soini puolestaan totesi, ettei Venezuelan presidentti Madurolla ole oikeutta olla vallassa.

Suomenkin ministerit käyvät aika ajoin kutsuttuna Helsingin USA:n suurlähetystössä ja heitä vaaditaan siellä sanomaan julkisuudessa monia asioita, joita nämä ministerit eivät välttämättä henkilökohtaisesti sulata. Suomi kun on katsos ollut nämä kaikki vuodet CIA:n ja USA:n hallinnon alla toimivan Deep State eliitin taskussa ja tiiviissä talustusnuorassa.



Ukrainan keskuspankin kultavarannot putsattiin Yhdysvaltain keskuspankin holveihin 2014 keväällä


Ukrainassa nähtiin keväällä 2014 varsin erikoinen episodi, kun Yhdysvaltain keskuspankin sinne lähettämät aseelliset joukot nappasivat Kiovan keskuspankista mukaansa muutaman miljardin dollarin arvoiset kultavarannot ja lennättivät ne salaisesti USA:n keskuspankin holveihin.

Tällä todennäköisesti Kiovan sotilasjuntta sai lisää lainaa tuolloin käynnissä oleviin sisällissota menoihinsa.

Tuolloin samana keväänä Ukrainan vallankaappauksen järjesti CIA ja lavasti maan johtaja Viktor Janukovitsin syyllistyneen mielenosoittajien joukkomurhaan, vaikka nämä luodit ampuivat Puolalaiskenraalin kouluttamat CIA:n palkkalistoilla olleet miehet.



Sodat maksavat USA:n armeijalle maltaita

Jos nyt kuitenkin pistetään totuus pöydälle, että kuinka nämä USA:n armeijan maailmalla käydyt sodat maksoivat jo vuonna 2007 peräti 12 mijardia dollaria kuukaudessa.

Että jos näiden sotien ainoa tarkoitus on vain se, että näihin aseisiin kuluuu tuo määrä rahaa, niin eikö sitten voisi olla myös jokin humaani keino ylläpitää näitä sotilasmenoja murhaamatta ihmishenkiä. 

USA:ssa lukuisissa osavaltioissa sijaitseville aavikoillekin voitaisiin perustaa sellaisia USA:n armeijan tukikohtia, joissa voitaisiin ampua kalliita ohjuksia erämaahan, jotta nämä maailman rikkaimpien pankkisukujen nilkit voisivat kävellä tyytyväisinä pankkeihin. 

Mutta kun tässä on nyt hieman erilaisesta asiasta kysymys, että ei niitä aseita vaan ole tarkoitus käyttää siihen, että niiden asekaupasta syntyneiden kustannusten liikevaihto valuisi pelkästään näiden vallankäyttäjien taskuihin. 

Vaan kyseessä on lukuisten omavaraisten maiden kansainvälinen tuhoamisohjelma, jota nämä yksityisomisteisten pankkien rikollisjärjestöt pelaavat saavuttaakseen täydellisen tyrannian ja valtioiden itsemääräämisoikeuden tuhoavan maailmanjärjestyksen toteutumisen.

Ja nämä psykopaatit eivät kunnioita ihmiselämää tällä pallolla lainkaan, vaan pyrkivät tuhoamaan kaiken elävän tältä planeetalta oli sitten kyseessä luonto tai kaivosesiintymä.

Työtätekevät ihmiset he näkevät heille hyödyllisinä orjina, kun taas työttömät he näkevät hyödyttöminä suursyömäreinä, joista tulisi päästä eroon keinolla millä hyvänsä. Joten luulisi jo tästä pystyvän jokaisen itse päättelemään, että miksi täällä länsimaissa nähdään yhä kurjemmat olosuhteet vuosi vuodelta, kun tämä pankkiiri-globalistien suuri suunnitelma etenee pelottavan nopeasti.



Ihmisrodun he ovat valmiita vielä jossain vaiheessa kloonaamaan, jotta saisivat heille tottelevan rodun ja siinä vaiheessa jos tämä toteutuu, niin tuo porukka ei enää katso edes televisiota. Vaan sellainen kloonattu ihminen saataisiin vaikka mihinkä tehtaaseen kellon ympäri 4-vuorotyöhön.

Joten olisitko sinä valmis sitten vielä kilpailemaan noiden ihmisrobottien kanssa niistä viimeisimmistä leivänmuruista ? Koska pelihän on sellainen, että jokainen tekoäly joka korvaa tämän kapitalistisen kilpailuyhteiskunnan työpaikan, niin ei tulla korvaamaan enää millään ihmistyövoimalla.Joten luuletteko, että ihmisten elämäntarkoitus olisi sitten tuon jälkeen täytellä TE-keskuksen työmarkkinatukihakemuksia ja taistella KELA:n kanssa joka kuukausi sinulle kuuluvista etuuksista ? 

Lähteet: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9596f067-a576-4c25-8bb7-f729071456cf

https://www.globalresearch.ca/hillary-emails-reveal-nato-killed-gaddafi-to-stop-libyan-creation-of-gold-backed-currency/5594742

https://www.france24.com/en/20190124-venezuela-france-macron-calls-election-maduro-illegitimate-protests-opposition-guaido

https://www.ilkka.fi/uutiset/ulkomaat/ulkoministeri-soini-venezuelan-madurolla-ei-oikeutta-valtaan-ainoa-kiistaton-valtakeskus-on-parlamentti-1.2857220

https://www.globalresearch.ca/ukraines-gold-reserves-secretely-flown-out-and-confiscated-by-the-new-york-federal-reserve/5373446

https://yle.fi/uutiset/3-5794012

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001897234.html


tiistaina, huhtikuuta 16, 2013

Bostonin pommi-iskun ajoitus ja mahdolliset taustamotiivit



Nicolas Maduro voitti juuri äskettäin niukasti Venezuelan presidentinvaalit ja kun kyseessä on maailman valtaeliitin inhokki ja edesmenneen Chavezin suosikki, niin tämä vaalitulos ei miellytä suurvaltoja. Joten tämän johdosta uusimpien vahvistamattomien tietojen mukaan Venezuelassa on käynnissä parhaillaan ties kuinka mones CIA:n alullepanema vallankaappausyritys ja päällä täysi kaaos. Ihmisiä tapettu ja koteja poltettu. Mutta missä on media silloin sitä kaivataan?

No media on Bostonissa ja jauhaa nyt päivästä toiseen siitä kuinka Bostonissa joku nyt räjäytti pommeja ja tappoi 3 ihmistä.

Eikö nyt niinkun leikkaa?

Kun näiden kahden tapahtuman ajoitus oli vielä täysin samanaikainen ja valtamedia vielä oikein uutisoi päivää etukäteen, että kuinka Venezuelassa pelätään vaalit hävinneen opposition aiheuttamia levottomuuksia.



Samalla vielä Yhdysvaltain presidentti Barack Obama allekirjoitti jälleen uuden pykälän Yhdysvaltain käynnissä olevaan asekieltolakiuudistukseen.



Bostonin pommi-iskut ovat mitä todennäköisimmin Venezuelan tuoreimman vallankumousyrityksen harhautusoperaatio. Eli nyt kun Bostonin pommi-iskuista jauhetaan potaskaa 24/7 jokaisessa tuutissa, niin taustalla sitten Venezuelassa CIA:n organisoima vallankumousyritys etenee kaikessa hiljaisuudessa ja Valkoisessa talossa toivotaan, että se onnistuisi tällä kertaa. Viimeksi kun kansa tuli miljoonittain kadulle ja pani sille lopun. Eli tässä juuri ns. illuminati on täysin voimaton, jos kansalta löytyy tarpeeksi selkärankaa nousta barrikaadeille ja vaatia oikeutta. Mutta niin kauan kun heidät pidetään sirkusviihteen ja muun mediapropgandan avulla unessa, niin eliitillä on turvalliset oltavat omissa linnoissaan.



sunnuntaina, maaliskuuta 17, 2013

Venezuelan varapresidentti: "Venezuelan oppositiojohtaja Henrique Capriles salamurhajuonitusten kohteena".


Venezuelan varapresidentti Nicolas Maduro on esittänyt julkisuudessa epäilyjä, että Venezuelan maan oppositiojohtaja  Henrique Capriles on nyt tällä hetkellä läntisen eliitin tappolistalla ja, että hänet olisi tarkoitus saada hengiltä vielä ennen 14. Huhtikuuta järjestettäviä vaaleja.



Capriles kun katsotaan maan oppositiojohtajana tälle salaiselle maailmanhallitukselle erittäin haitalliseksi tekijäksi uuden maailmanjärjestyksen suunnitelman kannalta. Koska Venezuelan öljyvarat on tässä likaisessa pelissä ykkös juttu ja kaikki sellaiset poliittiset johtajat, jotka eivät taivu helpolla pyritään raivaamaan pois tieltä keinolla millä hyvänsä ja tässä likaisessa pelissä Yhdysvaltain keskustiedustelupalvelulla on vaikka lähettää tuonne maahan näitä hollywood-elokuvista tutun John Rambon prototyyppejä. Eli huippukoulutettuja salamurhaajia, jotka saavat pelkällä viidakkoveitsellä hoideltua tällaisen poliitikon pois päiviltä sekä tusinan heidän aseistettuja henkivartijoita.

Tämänkaltainen skenaario kun ei ole mitään Hollywood satua, sillä tämä entinen CIA:n salamurhaajana toiminut Whitewolf von Atzingen teki tämänkaltaisia keikkoja ollessaan USA:n hallituksen salamurhaaja ja teki niitä hommia kuten Mantsurian kandidaatin tyyliin kuuluu, tietämättään siitä itse.



Venezuelassa yritettiin jo tuloksetta vallankaappausta 12. huhtikuuta 2002 Mutta kansa lähtikin kadulle osoittamaan mieltään ja se kusi koko suunnitellun vallankaappausoperaation. Mutta jollei kansa olisi rynnännyt kadulle, niin Hugo Chavez olisi jo ehditty todennäköisesti tappaa. Sillä hänet kun ehdittiin kaapata muutamaksi päiväksi ja juonessa oli mukana CIA hyvin tiiviissä roolissa.

Lähde: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=7218



keskiviikkona, maaliskuuta 06, 2013

Venezuelan presidentti Hugo Chavez on kuollut


Venezuelan presidenttinä 1999 vuodesta lähtien toiminut Hugo Chavez on kuollut. Hän kuoli syöpään 58-vuotiaana ja ehti saada syöpähoitoja mm. Kuubassa useiden vuosien ajan.

Chavez oli tunnettu räväköistä julkisista lausunnoistaan ja hän ei kumarrellut läntisen eliitin globalisteja. Vaan antoi heidän kuulla jopa kunniansa julkisesti. 


Marraskuussa 2007 iberoamerikkaisten, eli portugalin ja espanjankielisten maiden kokouksessa Santiago de Chilessä Hugo Chávez alkoi haukkua Espanjan entistä konservatiivipääministeri José María Aznaria ja Yhdysvaltain presidenttiä George W. Bushia huutaen; "Fasistit eivät ole inhimillisiä... Käärmeetkin ovat inhimillisempiä".

Lopulta hermostunut Espanjan kuningas Juan Carlos kääntyi Chavezin puoleen ja sanoi tälle ¿Por qué no te callas?" (suom. Miksi et vaikene?). Nyt voikin todeta, että Chavez vaikeni koska hänet tod. vaijennettiin.

Vuonna 2008 hän sanoi vierailullaan Nicaraguassa, että amerikkalaiset kolumbialaiset viranomaiset juonivat nyt yhdessä hänen saamistaan hengiltä.

Vuonna 2010 Chavez uskalsi ilmaista kantanta tuhoistasta yli 220 000 ihmisen hengen vaatineesta Haitin maanjäristyksestä ja väitti Yhdysvaltojen aiheuttaneen sen maanjäristysasellaan (HAARP).

Chavezilla puhjenneen syövän syytä ei olla vieläkään saatu selville, mikä viittaisi mahdollisesti jopa polonium-210 jäämiin. Kuitenkin mystisin juttu näissä radioaktiivisilla aineilla hoidetuissa poliittisten johtajien salamurhissa on se, että niitä onnistutaan salaamaan vuosikausia ennen kuin salaisuuksien verkko repeää. Kuten esim. Turkinen entinen presidentti  Turgut Özal myrkytettiin 90-luvun alussa ja tämä selvisi vasta vuonna 2012. Samoin kuin myös Jasser Arafat tiettävästi myrkytettiin polonium-210 jäämillä.



Nyt juuri tällä viikolla Venezuelan varapresidentti Nicolas Maduro syyttää vihollisvaltioita Venezuelan maan horjuttamisesta.

Maduron mukaan myös presidentti Chavezin syöpäsairaus on maan vihollisten auheuttamaa. Samalla varapresidentti puhui pitkään epäilyistä, joiden mukaan palestiinalaisten presidentti Jasser Arafat olisi myrkytetty samalla tavalla.

Maduron mukaan yksi amerikkalaisdiplomaatti karkoitetaan maasta. Sillä tätä diplomaattia syytetään poliittisesta vehkeilystä maan hallitusta vastaan. Tiedä vaikka kenties olisi jonkun amerikkalaisen konsultointiyhtiön economic hitman?