http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste miehittämättömät lennokit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste miehittämättömät lennokit. Näytä kaikki tekstit

keskiviikkona, marraskuuta 18, 2015

Battlefield 3 pelissä tapahtuu terrori-isku Pariisissa 13. marraskuuta 2015


Vuonna 2011 julkaistussa Battlefield 3 toimintavideopelissä tapahtuu terrori-isku Pariisissa 13. marraskuuta 2015. Alkaako foliota kiristämään ? 


Asia nousi puheenaiheeksi muutama päivä sitten Reddit-keskustelufoorumilla. 
Battlefield 3 pelin julkaisia on Electronic Arts niminen peliyhtiö. 


Linkedln profiileista löytyy sitten mielenkiintoinen yhteys tähän peliyhtiöön, kun siellä työskentelee mm. muuan Chris Rothschild.
Muutama vuosi sitten vuonna 2011 eräs Patriot nimimerkillä kirjoittanut henkilö kirjoitti nettii artikkelin, jossa hän epäili tämän Battlefield pelin takana olevan hyvinkin Sionistisia tahoja rahoittajana. Pelissä kun tunnutaan oikein aivopesevän pelaajia kannustamaan Israelin hyökkäävän Iraniin. 





Battlefield 3
  

Battlefield 3 pelissä Yhdysvaltain merijalkaväki taistelee PLR:ää (Kansallinen vapautus ja rintamaliike) vastaan. PLR on pelissä kaapannut vallan sekä Iranissa että Irakissa.
Pelin edetessä tehtävät siirtyvät Pohjois-Iraniin, mutta lisäksi yksi tehtävä on Pariisin kaduilla ja viimeinen New Yorkin metro- ja viemäriverkossa.



Battlefield 3 ei kuitenkaan ole lähellekään yhtä suosittu väkivaltapeli kuin esim. GTA V. Mutta taatusti on mahdollista, että tähän Battlefield 3 peliin lisätty Pariisin ajoittuvan terrori-iskun päivämäärä 13. marraskuuta 2015 ei ole millään tavalla sattumaa.

Muutama vuosi sitten julkaistiin kirja, jossa kerrotaan USA:n sotateollisuuden salaisista lonkeroista väkivaltapeliteollisuuteen.  USA:n armeija jopa julkaisi oman väkivaltapelinsä, jota se käyttää piilorekrytointiin.






Esimerkiksi GTA San Andreas, IV ja V peleissä on pakko käydä pakolliset lentolupakirja kurssit läpi. Sen voisi ihan kyseenalaistaa, että miksi ? 



No katsos kun USA:n armeijalla on tällaisia kuvassa näkyviä miehittämättömiä lennokkeja, joita ohjataan tietokoneruudulta. Niin mikä olisikaan nerokkaampi tapa saada koulutettua tulevia Drone pilotteja, kuin organisoimalla näihin maailman suosituimpiin väkivaltapeleihin kuten GTA:han pakolliset lentolupakurssit.

  

GTA IV peli tuotti omistajilleen puoli miljardia viikossa. Tämä käytännössä kertoo sen, että mitenkä järjettömät summat tuossa maailman väkivaltapelien huipulla liikkuu. Siinä mittarilla jopa maailman kalliimmat elokuvatuotannotkin kalpenevat täysin näiden lukujen rinnalla. 

GTA V peli taas tuotti jo kolmessa päivässä yli 3 miljardia.


Onko sitten sattumaa, että tästä GTA V pelistä löytyy Illuminatin symboliikkaa  ?




Simpsoneissa ennustettiin 9/11 terrori-iskut jo 90-luvun lopulla. 



Disneyn lasten piirretyissä on myös jo 80-luvulla laitettu sekaan Illuminatin piiloviestejä. Tuossa lukee ylempänä seinässä "ASK ABOUT ILLUMINATI", eli Suomennettuna kysy illuminatista.


Monet voivat vielä ihmetellä sitä, että miksi juuri lasten piirroselokuviin ollaan ujutettu sekaan pornograafisiakin kuvia alitajuntaan uppoavina piiloviesteinä. 

No siksi koska lapset ovat paljon herkempiä imemään tämän kaiken traumapohjaiseen mielenhallintaan tarkoitetun piiloviestinnän. Sen tarkoituksena on saada katsojan mieli ns. harjoitettua ja luoda tälle kaksoispersoona. 





Ehkä tunnetuin valtaväestöön kohdistettu salainen mielenhallintaohjelma on nimeltään Project Monarch ja sen kehittivät Yhdysvalloissa Natsitiedemiehet 40 ja 50-luvulla. 




Monarch nimi tulee monarch perhosesta ja se on otettu Project Monarch mielenhallintaprojektiin sen vuoksi, että tutkijat huomasivat useiden kidutettujen uhrien näkevän näköharhoja monarch perhosta muistuttavista kohteista.




Naiset ovat project monarch kaltaiselle mielenohjelmoinnille yli 73 prosenttia vastaanottavaisempia ja sen vuoksi useat naiset esim. ovat tatuoineet itselleen perhosen jonnekin puolelle kehoaan. Suurin osa ei sitten edes tiedä, että mikä vuoksi. 




Julkisuudessa project monarchilla ohjelmoituja ovat mm. lukuisat pop ja rock-tähdet. Katy Perry, Rihanna, Lady Gaga, Britney Spears jne. 

Kaikki heidät on ohjelmoitu rikkomalla heidän mieli traumaan perustuvalla ohjelmoinnilla. Tällainen voidaan saada aikaan monilla keinoilla esim. tappamalla joku lemmikki uhrin nenän edessä ja tehdä tämä vielä silloin, kun uhri on alaikäinen. 

Tällaisesta jää uhriin niin suuret traumat, että hänen mielensä hajoaa ja hänelle muodostuu kaksoispersoona (alter-ego). Tämänkaltaiselle mielenohjelmoinnille monarch ohjelmointi perustuu. 


Poptähti Britney Spears oli joitain vuosia sitten tilanteessa, jossa hänen altteri kytkeytyi päälle kesken haastattelun.  

Hän alkoi yhtäkkiä käyttäytymään toimittajan edessä, kuin hänen ympärillään olisi suuri lauma faneja.

Tästä voimme selvästikin päätellä sen, että mikä on tuon Project Monarchin poliittinen motiivi, että sitä jatkuvasti käytetään näiden sielunsa myyneiden maailmanstarojen kanssa. No tietenkin se, että sillä voidaan pitää nämä starat paljon paremmin ruodussa. Eivät sitten mene julkisuuden kirkkaissa parrasvaloissa huutelemaan omiaan ja hoitavat vain esiintymisensä tuon kaksoispersoonan varassa. 

Niin ilmankos sitten tällainen alter-egoon perustuva valheessa eläminen voi olla monelle kuuluisalle staralle hyvinkin henkisesti rankkaa. Täällä Suomessakin kadehditaan mm. Cheekin luksusautoja ja kallista luksuselämää, muttei mietitä sitä, että tällainen elämä saattaa itse artistista henkilökohtaisesti tuntua täysin tyhjältä ja merkitsemättömältä. 


Michael Jacksonista taas tuli lopulta viihdeteollisuuden takana olevalle eliitille todellinen uhka, kun hän ei lopulta enää suostunut olemaan tuon alter-egonsa vanki. 

Hän mm. paljasti faneilleen julkisesti minkälaista paskasakkia tämä musiikkiteollisuuden miljardöörit todellisuudessa ovat. 
Tämänkaltainen käytös ei ole millekään maailmantähdelle edes monikansallisen levy-yhtiön kanssa tehdyssä sopimuksessa sallittua, mutta Jackson haistatti Sony Musicille lopulta pitkät. 


Hän kuitenkin lopulta aavisti kuolemansa ja tiesi, että häntä kohtaan suunniteltiin lavastettua henkirikosta, joka lopulta toteutettiin myrkyttämällä. Tiesiväthän kuitekin nämä musiikkiteollisuuden pääpirut sen, että tämä kyseinen artisti olisi kuolleena paljon myyvämpi, kuin elävänä ja näillä keinoin toteutti lopulta tuon myrkytysoperaation, jolla Michael Jackson murhattiin myrkkyruiskeella.  

 

Viihdeteollisuus on ollut aina maailmanhuipulla hyvin kiero ja Jacksonin kaltaiset tapaukset osoittavat sen, että miten käy heille jotka uskaltautuvat rikkomaan levytyssopimustensa sääntöjä. U2:n Sonny Bono on taas toiminut täysin päinvastaisesti ja huorannut eliitille vaikka missä "hyväntekeväisyyden" nimissä. 
 



Lähteet: http://www.conspiracyclub.co/2015/11/18/the-game-battlefield-3-has-a-terror-attack-happen-in-paris-on-november-13th/

 https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/3sujjr/battlefield_3_paris_campaign_mission_has_the_date/

keskiviikkona, joulukuuta 31, 2014

USA tappanut jo yli tuhat siviiliä miehittämättömillä lennokeilla



USA on tappanut jo yli tuhat siviiliä miehittämättömillä lennokeilla (Drones) Pakistanissa. 

Miehittämättömät USA:n armeijan lennokit ilmestyivät kuvioihin tammikuussa 2006, kun yksi Drone ilmestyi lentelemään yhden pakistanilaiskylän yläpuolella. Yksi kyläläinen Ayman Zawahiri muistaa yhä nuo vuosien aikana tapahtuneet kauheudet. Hän on yhä elossa mutta 76 lasta ja 26 aikuista on jo kuollut kyläläisiä USA:n armeijan miehittämättömien lennokkien iskuissa.

Virallisten tietojen mukaan Pakistanissa on targetoitu vain 41 miestä tapettavaksi miehittämättömillä lennokeilla, mutta uhriluku on kuitenkin päässyt jo kasvamaan yli tuhannella.


Kuitenkin yhdysvaltain kansalle näiden miehittämättömien tappolennokkien olemassaolo on jo perusteltu, kuinka ne parantaisivat tämän maailmanpoliisivaltion sisäistä turvallisuutta.




Sanoisin kuitenkin, että kyseiset pienemmätkin lenävät härvelit ovat suuri uhka ihmiskunnan tulevaisuuden kehitykselle. Koska ne ovat olemassa vain, jotta eliitti saisi kokea suorittaneensa lisää kansalaisiin kohdistuvaa vainoa ja seurantaa. Suomestakin on tullut jo täysi pallokamera yhteiskunta viimeisen kymmenen vuoden sisällä ja vain harva näyttää kyseenalaistavan tämän huolestuttavan kehityksen, joka vie kansalaisilta pois lisää perusoikeuksia.


Se että tästä siviilien tappamisesta on tehty varsinkin yhdysvaltain kansalaisille arkipäivää jota vielä uutismediat näyttävät televisiossa. Niin mikä sitä estää vielä jonainpäivänä, että jenkkien televisiokanavat alkaisivat näyttämään suorana, kuinka heidän hallintonsa alkaisi teurastamaan näillä droneilla oman maansa kansalaisia keskellä päivää. Siviilien tappamisesta on jo Hollywoodissa tehty toiminta viihdettä ja nyt se on siirtymässä median kautta esitettäväksi uutisviihteeksi. joka on ihmiskunnalle vaarallista kehitystä.

Isis terroristijärjestöä tuetaan suoraan Israelista, Saudi-Arabiasta ja yhdysvalloista CIA:n kautta. Joten tästä näkee miten koko terroristijärjestö on CIA:n kautta operoitu verkosto, kuten aiemmallakin nimellä toiminut Al-Qaida.



Yhdysvaltain armeija tarvitsee jatkuvasti jonkin ulkoisen vihollisen, jotta se saisi pitää asetehtaiden liikevaihdon kovana. Mutta näitä keksittyjä ulkoisia vihollisia käytetään jatkuvasti sionistien omistaman valtamedian kautta psykologisten operaatioiden (psyop) pelottelemaan valtaväestöä. Sillä sellainen uutistenlukija, joka ei ole vielä kyennyt ajattelemaan omilla aivoillaan, niin pelkää jo tätä pelkkää ISIS-sanaa. 

Tähän jatkuvaan ISIS terrorismi propagandaan ja muslimeihin sekä arabeihin kohdistuvaan psyop- uutisointiin liittyy vahvasti kyseisiin uskontokuntiin liittyvän vihan lietsonnan lisääminen. Näin Sionisti-eliitti saa sitä mitä se haluaa, eli lisättyä muukalaisvihaa eripuolilla maailmaa. Sionistit ovat myös koko humanitaarisen maahanmuuton takana ja pyrkivät tällä hajoittamaan mm. Euroopassa eri maiden kansalliset identiteetit. Mutta Israeliin ei taas päästetä ketään muita, kuin vain Juutalaisia.


Lähteet: http://www.theguardian.com/us-news/2014/nov/24/-sp-us-drone-strikes-kill-1147

http://www.liveleak.com/view?i=57b_1419153907 

http://www.globalresearch.ca/the-isis-islamic-terrorists-are-supported-by-the-us-israel-and-saudi-arabia/5396171 

perjantaina, huhtikuuta 19, 2013

Wacoon ammuttiinkin ohjus ja siitä johtui lannoitetehtaan räjähdys



Tosiaan eilen kun tuolla Teksasin, Wacossa räjähti tämä jo valmiiksi tuleen sytytetty lannoitetehdas. Niin media ei kuitenkaan kertonut kaikkea. Eli sitä, että mikä tämän räjähdyksen oikeasti aiheutti. Sillä katsokaapa videolta hidastettuna sama räjähdys uudestaan.



Normaalilla nopeudella tuossa samassa videossa ei silmä ehdi nähdä tuota tuntematonta kohdetta, joka osuu lannoitetehtaaseen ja aiheuttaa itse äärimmäisen voimakkaan räjähdyksen.



Tässä on tuosta hidastetusta Wacon silminnäkijävideosta tuo kuvakaappaus n. yhden framen verran ja siitä jo ihmissilmäkin erottaa tuon tuntemattoman kohteen joka lentää tuonne lannoitetehtaaseen ja heti sen jälkeen räjähtää ja kunnolla.



Tapahtumat siis etenivät näin:

1. Teksasin, Wacon lannoitetehdas siis sytytettiin ensin tuleen.

2. Sitten paikalle tuli palomiehet sammuttamaan paloa

3. Teksasin, Wacossa sijaitsevaan lannoitetehtaaseen ammutaan ohjus, josta seuraa tuhoisa räjähdys.



Tässä näkyy kuinka Israel ampuu ohjuksen Gazaan. Räjähdyksen pamauskin on tuon Teksasin, Wacon silminnäkijävideon kanssa lähes identtinen. Että puhutaanko tässä vielä pelkästä onnettomuudesta?

Vielä on kanssa huhuiltu, että Teksas olisi alkanut vaatimaan Yhdysvaltain keskuspankilta (Federal Reserve) takaisin heidän kultaomistuksiaan. Tässä taisi olla sitten sionistipankkirien vastaus?

Lähde: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=7599
http://www.washingtonpost.com/blogs/wonkblog/wp/2013/03/26/texas-wants-its-gold-back-wait-what/
http://www.chicagotribune.com/news/sns-rt-us-usa-explosion-texasbre93h02a-20130417,0,2849100.story
http://rt.com/usa/explosion-texas-fertilizer-plant-038/
http://beforeitsnews.com/alternative/2013/04/ctn-news-waco-explosion-more-new-close-up-footage-sounds-like-a-missile-right-before-it-explodes-2624150.html
http://www.metatube.com/en/videos/180919/Explosion-In-Waco-Texas-Missile-attack-or-just-a-normal-explosion/