http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste statiinilääkkeet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste statiinilääkkeet. Näytä kaikki tekstit

keskiviikkona, helmikuuta 12, 2020

RTV esittää: Antti Heikkilän 2019 luento kokonaisuudessaan



Teksti: Teemu Vehkala

Antti Heikkilän viime syyskuussa Helsingissä pitämä luento löytyy nyt katsottavissa netistä kokonaisuudessaan.


Suosittelen erityisesti katsomaan tämän kaikille niille, joita ketogeeninen ruokavalio kiinnostaa.

Ketodieetti on tehnyt selvästi paluun, kun se eilinen Helsingin Sanomissa kuultu BIG PHARMA:n hätähuuto, että Suomen kansalaiset syövät jo liian vähän hiilihydraatteja.

Toki kyllä niillä hiilihydraateilla saa syömällä vaikka itselleen insuliiniresistenssin, joka tarkoittaa että haima tuottaa insuliinia, mutta sen teho on jo heikentynyt liiallisesta hiilareiden syömisestä.

Tuo tila voi sitten johtaa ensimmäisen ja toisen asteen diabetekseen, jota lääketehtaat odottavat kieli pitkällä, että saavat diabeteslääkitykselle uusia asiakkaita.

Muutama vuosia sitten kun tuosta karppausbuumista kirjoiteltiin lehdissä, niin monissa ruokakaupoissa löytyi vielä eräiden kotimaalaisten leipomoiden valmistamia VHH-leipiä. No eipä löydy oikein enää, koska BIG PHARMA taisi ostaa ne sieltä pois.

Mutta ei hätää, sillä näitä ketogeenisiä leipiä voi myös valmistaa itse ja reseptejä löytyy netissä lukuisia: 

Linkki 1

Linkki 2

Linkki 3













Jopa 70 prosenttia suomalaisista syö liian vähän hiilareita - BIG PHARMA:n hätähuuto Hesarissa


Teksti: Teemu Vehkala

Helsingin Sanomat oli kirjoittanut toimittajansa Noora Valkilan johdolla ison artikkelin, jonka otsikossa luki "Jopa 70 prosenttia suomalaisista syö liian vähän hiilihydraatteja - asiantuntija kertoo yllättävät merkit, joista tunnistat hiilarivajeen.



Tuossa ylhäällä ovat ne läntiset joukkotuhoaseet, joita valmistavat mm. McDonalds, Nestlé, Mondeléz International (Toblerone), Frito-Lay (doritos) jne. 

BIG PHARMA:n lääkeyhtiöt haluavat, että te syötte tuon ylläolevan ruokaympyrän mukaan ja sairastuisitte mm. ykkös ja kakkosluokan diabetekseen.

Siksi heillä on yhteyksiä Sanomamediaan, joka myös omistaa lääkeyhtiöiden osakkeita. 

Heillä on siis sama lehmä ojassa ja koska tämä statiinilääkebisnes verisuonitauti ja diabetespotilaineen on äärimmäisen voittoa tuottavaa liiketoimintaa, niin silloin siihen on kannustettava ihmisiä pysymään tuossa pullamössö ruokaympyrässä.

Ketoosinen ruokavalio edustaa näille lääkeyhtiöiden jättiläisyhtiöille vihollista numero yksi, koska se vie jatkuvasti heiltä asiakkaita pois mm. diabeteslääkkeiden myyntituloista ja statiinilääkkeiden tuloista. koska ketoosisella dieetillä ylipainoiset saavat laihdutettua painoaan alas, joka on BIG PHARMA:n lääkebisneksen kannalta todella huono juttu.

Joten sen vuoksi Helsingin Sanomien toimittajien täytyy aina säännöllisesti kannustaa suomalaisia syömään paljon hiilihydraatteja ja pelotella heitä sillä kuinka VHH ja ketoosinen dieetti ovat vaarallisia ja kuinka siitä paljon puhuva Antti Heikkilä on paha mies, koska haluaa potilaansa laihtumaan sillä.


Joten miksi roskalehdistö ei voisi puhua tuosta totta ja kirjoittaa se asia miten se todellisuudessa on.

Että miltähän ihmisiltä tuntuisi lukea tuollaista ylläolevaa lehtijuttua Helsingin Sanomista tai näistä valemedian iltapäivälehdistä ? 

Voisi ensimmäisenä tulla mieleen, että onko tämä joku vitsi.