Jos haluat tukea työtämme vapaan journalismin eteen Tilinumero FI85 3939 0033 2259 47 maksun saaja: Teemu Vehkala Tai Mobilepay: 3529QA
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Caruna. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Caruna. Näytä kaikki tekstit
maanantaina, helmikuuta 10, 2020
Suomen pohjavesiryöstäjät perääntyivät kohun johdosta Jyväskylän vesihuollon yksityistämishankkeessa
Teksti: Teemu Vehkala
Jyväskylä kaupunginhallinto päätti keskeyttää vesihuoltonsa yksityistämisaikeet, jotka paikalliset Kokoomuslaiset olivat jo viemässä eteepäin.
Mutta Suomen aktiivisimmat kansalaiset ehtivät reagoida nopeasti ja tekivät adressin nettiin, joka saavutti hetkessä muutamassa päivässä tarvittavat 50 000 nimeä.
Helmikuun alussa maa- ja metsätalousministeri Jari Leppä (kesk) totesi, etemme halua vesihuollosta uutta Carunaan.
Mutta Jyväskylä ei ole ainoa kaupunki, jossa pohjavesiryöstäjät ovat liikenteessä, sillä vesihuollon yksityistämistä koskevat hankkeet on aloitettu myös Ähtärissä Etelä-Pohjanmaalla, jossa odotellaan tällä hetkellä asiaan liittyvän valitusprosessin päättymistä.
Mutta vesihuollon yksityistämishanketta on myös pohdittu Lahdessa.
Metsähallituksen salainen hanke vesialueiden yksityistämisestä
Olisi jo ehkä aika paljastaa tässä totuus siitä, että Suomen metsähallituksella on ollut jo vuodesta 2015 lähtien salainen hanke Suomen koko vesialueiden yksityistämisestä, jotka olisi tarkoitus lopulta siirtää kansalaisten vapaasta käytöstä liikelaitoskäyttöön.
Se siis tarkoittaisi sitä, että Suomen vesihuolto pohjavesineen myytäisiin lopulta sijoittajille, jotka tekisi Suomen vesihuollossa ne uudet Carunat ja sitten alkaisi rahastus.
Mutta jos vaikka Nestlé päättäisi tästä, että he ostavat Suomen makean pohjaveden, niin tämän kaupan jälkeen myös jokainen omakotitalojen asukas joutuisi maksamaan tuolle kasvottomalle korporaatiojätille oman pihakaivonsa veden nostamisesta.
Vuoden 2010 helmikuussa Marko Sihvonen aloitti yhden miehen nälkälakon ja mielenosoituksen tästä pohjavesien yksityistämisestä eduskuntatalon edessä.
Itse allekirjoittanut liittyi tuolloin tukimielenosoittajiin ja näimme jo tuolloin, että kuinka arkaluontoinen aihe tämä pohjavesien yksityistämistä vastaan mielenosoittaminen oli, koska poliisi tuli häätämään luvan saaneet asuntovaunut lopulta pariin otteeseen pois ja kielsi mielenosoituksen jatkumisen eduskuntatalon edessä.
Tuon kyseisen mielenosoituksen fasistiseen häätöön liittynyt selkkaus johtu lopulta siihen, että eduskuntatalon täytyi vuokrata aina Helsingin kaupungilta tuo koko nurmikkoalue käyttöön, jottei sinne enää kukaan suomalainen vaan tulisi enää koskaan leiriytymään ja osoittamaan mieltään yön yli.
Mutta edelleenkään Suomen perustuslaki ei kiellä jatkuvaa mielenosoitusta, johon kuuluu se, että mielenosoittajat pitävät vaikka nälkälakkoa vuorokaudesta toiseen.
Minulle mm. sanottiin viime vuoden joulukuussa poliisilta, ettei heidän määräyksestään enää Suomessa saisi pitää yli vuorokausia kestäviä mielenosoituksia, koska aiemmin tällaiset tapahtumat ovat johtaneet mm. väkivaltaan.
Hän taisi tuossa tarkoittaa tätä erästä ääriliikettä, jonka toiminnan jatkuminen oli myös käräjäoikeudessa tuomarien päätettävänä.
Ja vimeisenä viesti teille Suomen pohjaveden ryöstöä valmisteleville roistoille:
Me tiedämme, että te aiotte röyhkeästi ryöstää Suomen kaikki makeat pohjavedet, koska katsotte siihen oikeutenne kun Suomen valtionvelka on taas kasvanut lisää.
Mutta me emme tule sallimaan sitä missään muodossa ja jos toteutatte tämän tempun, niin eduskuntatalon edusta täyttyy sen jälkeen mielenosoittajista viikosta toiseen taukoamatta ja se porukka tulee mudostamaan niin suuren piikin teidän lihassanne, että ns. paska alkaa putoamaan sen jälkeen alaspäin.
Mielenosoittaminen ei edelleenkään ole kiellettyä, vaikka te kierot fasistit aina yritätte fasistipoliisienne suulla puhua, että se ei olisikaan sallittua esim. yöaikaan.
YK:n ihmisoikeuksien yleismaailmallinen julistus (2. artikla. Jokainen on oikeutettu kaikkiin tässä julistuksessa esitettyihin oikeuksiin ja vapauksiin ilman minkäänlaista rotuun, väriin, sukupuoleen, kieleen, uskontoon, poliittiseen tai muuhun mielipiteeseen, kansalliseen tai yhteiskunnalliseen alkuperään, omaisuuteen, syntyperään tai muuhun tekijään perustuvaa erotusta.)
19. artikla. Jokaisella on oikeus mielipiteen- ja sananvapauteen; tähän sisältyy oikeus häiritsemättä pitää mielipiteensä sekä oikeus rajoista riippumatta hankkia, vastaanottaa ja levittää tietoja kaikkien tiedotusvälineiden kautta.
20. artikla. 1. Kaikilla on oikeus rauhanomaiseen kokoontumis- ja yhdistymisvapauteen. 2. Ketään ei saa pakottaa liittymään mihinkään yhdistykseen.
21. artikla. 1. Jokaisella on oikeus osallistua maansa hallitsemiseen joko välittömästi tai vapaasti valittujen edustajien välityksellä. 2. Jokaisella on yhtäläinen oikeus päästä maansa julkisiin toimiin. 3. Kansan tahto on hallitusvallan perusta; tämä tahto on ilmaistava määräaikaisilla ja aidoilla vaaleilla, joissa kaikilla on yleinen ja yhtäläinen äänioikeus ja joissa äänestys on salainen tai muuta vaalivapauden turvaavaa menettelyä noudattava.
5. artikla. Ketään ei saa kiduttaa eikä kohdella tai rangaista julmasti, epäinhimillisesti tai alentavasti.
3. artikla. Kullakin yksilöllä on oikeus elämään, vapauteen ja henkilökohtaiseen turvallisuuteen.
12. artikla. Älköön mielivaltaisesti puututtako kenenkään yksityiselämään, perheeseen, kotiin tai kirjeenvaihtoon älköönkä loukattako kenenkään kunniaa ja mainetta. Jokaisella on oikeus lain suojaan sellaista puuttumista tai loukkausta vastaan.
Suomen pohjavedet eivät kuulu edelleenkään millekään Saudeille tai muille ahneille suursijoittajille, vaan niiden tulee olla kansallisomaisuutta.
Mutta koska nämä teidän pankkiirien lahjomat poliitikot ja suuryritykset ovat ryöstäneet jo aivan riittävästi Suomen valtiolta, niin tiedätte kyllä kuinka Suomen alla makaa tämä yli 800 000 000 000 euron arvoinen nestekertymä tuota makeaa pohjavettä, jolle te aiotte luoda kovan hintalapun, jonka sitten köyhät suomalaiset tulisivat maksamaan.
Suomen pohjavedet kuuluvat vain Suomen kansalaisille, koska ne ovat kansallisomaisuudesta.
Me tiedämme myös sen kuinka aiotte Suomen eduskunnassa kävellä tämän tuoreen vesiadressin yli, jossa Suomen pohjavesien yksityistämisestä vastustetaan.
Suomen kansa nousee sen jälkeen barrikaadeille tämän asian puolesta, jos tarve vaatii.
Näpit irti Suomen pohjavesistä roistot. Antakaa meidän olla rauhassa ilman, että teidän parasiittien täytyy tunkea tänne jokaisella suuryrityksellänne tuhoamaan tämän maan talousjärjestelmä velalla.
Sillä me suomalaiset emme tarvitse teidän neuvojanne, koska ne ovat kaikki teidän salakavalia juonianne, joilla te yritätte ryöstää tämän maan luonnonvarat ja tyhjentää ne kuin pajatson.
Mutta tämän maan kansalaiset eivät ole mitään tyhmää porukkaa ja he kyllä osaavat aavistaa sen, että milloin jotkut punovat salakavalia juoniaan tuhotakseen tämän maan luonnonvarat.
Allekirjoita adressi Suomen pohjavesien yksityistämisen kieltämiseksi täällä: https://www.adressit.com/oikeuspohjaveteen
Lähde: HS
Aamulehti
YLE
tiistaina, huhtikuuta 26, 2016
Ylen kanavajohto turvautui sensuuriin ydinvoimakriitisen dokumentin katseluoikeuksissa
Ylen kanavajohto on jäänyt kiinni poliittisesta sensuurista. Ydinvoimakriittinen dokumenttielokuva "Atomin Paluu" esitettiin eilen YLE:n TV1 kanavalla.
Normaalisti kaikki Ylellä esitetyt dokumenttielokuvatkin saavat olla YLE:n Areenassa 30 päivää netissä.
Mutta tämän ydinkriittisen dokumentin kohdalla Ylen kanavajohto päätyi poliittiseen sensuuriin ja rajoitti areenan katseluoikeuksia tämän "Atomin Paluu" dokumenttielokuvan kohdalla vain 7 päivään.
Mutta tämän ydinkriittisen dokumentin kohdalla Ylen kanavajohto päätyi poliittiseen sensuuriin ja rajoitti areenan katseluoikeuksia tämän "Atomin Paluu" dokumenttielokuvan kohdalla vain 7 päivään.
Tässä kyseisessä dokumenttielokuvassa on vielä sellainenkin irvokas puoli, että YLE on osa sen päärahoittajista, jotka on tehty yhdessä saksalaisen tuotantoyhtiön kanssa. Joten kuinka YLE voi olla samaanaikaan ydinvoima vastainen ja samalla kuitenkin rajoittaa ydinvoimaa vastustavan dokumentin näkyvyyttä sivuillaan YLE:n areenassa.
Atomin Paluu dokumentti on vielä lisäksi hyvin paljon kulminoitunut tähän netissä tunnettuun ja hyvin kiisteltyyn ydinaktivisti Arto Lauriin, joka uskalsi esiintyä tässä dokumenttielokuvassa omana itsenään.
Hän työskenteli aikanaan Olkiluodon ydinvoimalassa sähköinsinöörinä jo 70-luvun lopulta saakka. Kunnes sitten lopulta kääntyi ydinvoimaa vastaan ja hänestä tuli työnantajalleen Teollisuuden Voimalle (TVO) riesa. Mutta hän oli jo tuossa vaiheessa ehtinyt saavuttaa lähes kaikki Olkiluodon ydinvoimalan sisällä olleet kulkuluvat ja ns. turvaluokitukset. Eli oli nähnyt sen, että mitä tämä ydinvoima pitää oikeasti sisällään.
Tässä Atomin Paluu dokumenttielokuvassa on sellainenkin kohta, jossa Teollisuuden Voiman pikkupomot juoruilevat Artosta seläntakana; ""Toi kaveri on TVO:n kirjoissa, se on tua ollut nyt kahdeksan vuotta, tua Mokka ei uskalla antaa lopputiliä.". Mokalla tarkoitetaan Teollisuuden Voiman entistä varatoimitusjohtajaa Rauno Mokkaa.
Tämä kyseinen "Atomin Paluu" dokumentti käytännössä puhdistaa Arto Laurin maineen, kun häntä on pitkin vuosia netissä haukuttu mm. mielenvikaiseksi jne. Hänet kuitenkin saatiin lopulta n. 2008 vuonna irtisanottua laittomilla keinoilla, jossa hänen kohdallaan vedottiin ilman diagnoosia tehtyyn mielenvikaisuuteen, jota käytettiin hänen irtisanomisensa verukkeena.
Irtisanomisen
todellinen syy oli kuitenkin ydinvoiman vastaisuus, jossa tämä
ydinvoiman vastainen työntekijä oli saatava kaikilla keinoilla
hiljaiseksi. Mutta Arto ei suostunut hiljentymään, vaan sai tuosta laittomasta irtisanomisesta vain lisää tulta liekkeihin ja alkoi vaikuttamaan internetin keskustelufoorumeilla hyvin persoonalliseen kirjoitustyyliinsä.
Muuten tuosta kyseisestä "Atomin Paluu" dokumentista saa sellaisen kuvan, että Olkiluodon työmaalla jo vuosikymmeniä seisonut rakennushanke OL3:n ei olekaan tarkoitus valmistua ikinä. Koska kyseinen Areva-Siemensin ajama ydinprojekti on lisäksi maailman kallein rakennusprojekti 8,5 miljardin euron hinnalla.
Arto Lauri on vielä entisenä ydinalan sisäpiiriläisenä kertonut, kuinka OL3:n sisältämä ydinteknologia kun edustaa maailma aivan uusinta huutoa. Niin tuo ydinvoimalan reaktori OL3 tuottaisi valmistuessaan ylijännitteen suomen vähenevään sähköverkkoon ja vähenevällä sähköverkolla tässä tarkoitetaan sitä, että kun monikansallinen Caruna nostaa suomen sähköverkkojen siirtomaksuja, niin ihmisten sähkönkulutus vähenee tuossa juoksussa. Joten mitä järkeä on sitten rakentaa lisää ydinvoimaloita pelkän sähköverkon takia ?
maanantaina, huhtikuuta 25, 2016
SUPO paljasti tiedustelupalveluiden roolin Carunan tapauksessa
Suomen suojelupoliisi SUPO on vuotanut eteenpäin tiedon, että suomen sähköverkon yksityistämiseen oli sekaantuneet ulkomaan tiedustelupalvelut.
Kysymys
on Caruna sähköyhtiön tapauksesta, jolla suomen sähköverkko
yksityistettiin monikansallisen ja ahneen Caruna yhtiön puoleen.
Supon viestintä ei halunnut täsmentää, minkä maan tiedustelusta oli kyse, vaikka kyse on hyvin todennäköisesti Yhdysvaltain tiedustelupalvelu CIA:sta, jolla on tiiviit suhteet myös Suomessa toimivaan yhdysvaltalaiseen konsulttiyhtiö Booz Allen Hamiltoniin, jonka palveluksessa työskenteli myös NSA:n tietovuotaja Edward Snowden.

Booz Allen Hamilton on siis Yhdysvaltalainen konsulttiyhtiö, jolla on toimitilat myös Helsingissä.
Mitä he tekevät suomessa ?
Ensinnäkin he toimivat vain rikollisille toimeksiantajilleen kuten Goldman Sachs pankille, jotka antavat tälle kyseiselle konsulttiyhtiölle toimeksiantoja.
Tällä konsulttiyhtiöllä työskentelee lukuisia lobbareita bulvaaneina suomen eduskunnassa, jotka lahjovat ja korruptoivat tämän maan poliitikkoja sekä ministereitä. Heidät on tarkoitus saada tutuilla valtapelistä tutuilla keinoilla luovuttamaan tämän maan luonnonvarat, sekä valtionyhtiöt ulkomaille.
Suomi pakotettiin ensin ottamaan velkaa näiden talousrikollisten keskuspankeista. Sitten saatiin maa velkaantumaan niin paljon, että lopulta Booz Allen Hamilton nimisen konsulttiyhtiön edustajat vaativat, että suomen oli aloitettava pistämään taloudellisesti kannattavat valtionyhtiöt lihoiksi, kuten nyt on käynyt. Tästä tässä on ollut koko ajan kysymys. Sillä ei pääministeri Juha Sipilän hallitus ole näitä suomen talousjärjestelmän leikkauksia laittanut alulle.
Booz Allen Hamiltonin konsulttiyhtiöllä on vielä hyvin tiiviit yhteydet USA:n tiedustelupalvelu CIA:n sisälle, sekä NSA:han, koska tietovuotaja Edward Snowden työskenteli system analyst hommissa siellä. CIA:lla on tämän lisäksi pelkästään Helsingissä yli 50 kaksoisagenttia, joista osa toimii eturivin tunnettuina poliitikkoina, toimittajina jne. Tällä illut haluavat vain varmistaa sen, ettei näiden heidän bulvaaniensa, kuten Booz Allen Hamilton konsulttiyhtiön toimeksiannoista lipsuta Suomenkaan kohdalla.
Poliitikkojenkin kiristyskeinona he käyttävät Aarnio vyyhdistä tuttua keinoa, jossa näille "piireihin" päässeillä poliitikoillakin on ollut käytössään suomen poliittisen eliitin escort palvelut. Siellä tunnetut ministeritkin käyvät helpottamassa huoliaan erään entisen seksialan ammattilaisen kanssa. Mutta palveluiden käyttäjille ei vain olla kerrottu, että jokainen käyntikerta kuvataan nauhalle.
Vaikka tämä entinen suomen poliittiselle eliitille seksipalvelujaan myynyt nainen päätyi lopulta Tanskaan asti todistajansuojeluohjelmaan ja hänet yritettiin jo 2 kertaa tappaa. Niin kertoo jo sen, että miten tämä suomen korruptoitunut eliitti pelkää jo näitä seksipaljastuksia. Siellä kun olisi ollut aika tunnettuja nimiä tuossa listassa, jotka olisivat voineet pahimmillaan päätyä suomen juorulehtiin. Mutta suurien lehtien (Helsingin-Sanomat) keskiviikkokerho suojelee edelleen näitä, jotka suostuvat pysymään edelleen kuuliaisena ylemmälle eliitin esi ja käskyvallalle.
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1371089356298
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011520966277_uu.shtml
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Nain-KRP-salakuljetti-prostituoitu-Saaran-Aarnion-oikeudenkayntiin-kuvat/1092800
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032421306171_uu.shtml
Jyrki Katainen toi esiin salatun puolensa

Suomen entinen pääministeri ja nykyinen EU-komissaari Jyrki Katainen paljasti viimein salatun puolensa, kun hän rinnasti Ylen ykkösaamussa nationalistit terroristeihin.
Katainen totesi, että "meillä ihan kotimaisiakin tai eurooppalaisiakin ilmiöitä, jotka horjuttavat avoimmuutta". Tällä hän ei halunnut sen tarkemmin kertoa, että mitkä tällaiset voimat ovat. Hän vielä lisäsi, ettei näiden populistien ja nationalistien kanssa tule toimia yhdessä. Eikä heidän kanssaan tule lähteä flirttailemaan, koska siinä jää aina kakkoseksi.
Katainen siis myönsi jo sen, että kuinka nämä eliittiä vastustavat tahot ovat aina nokkelampia ja heiltä löytyy aina enemmän argumentteja, kuin tältä korruptoituneelta vastapuolelta.
Vaikka Katainen toikin nyt julki tuon salatun puolensa, ettei ole missään vaiheessa toiminut suomelle eduksi. Vaan on pelannut tähänkin saakka korruptoituneiden globalistien eduksi.
Kuten kaikkia muitakin vallanhimoisia psykopaatteja yhdistää aina se, että heitä ei kiinnosta enää kuin valta ja raha. Sijoittajamiljonäärit taas usein saavuttavat lopulta kiintopisteen, jossa raha menettää merkityksen ja sen jälkeen heitä vain ajaa vallanhimo eteenpäin.
Suomen tulevaisuus on tällä hetkellä näiden eräiden vallanhimoisten psykopaattien käsissä, jotka pitävät yksityistettyjä markkinoita ja kilpailua uskontonaan. He ovat todellakin niin tyhmiä, että he luulevat valtion rikastuvan sillä, että jos pieni eliitti ryöstää valtionlainoista ja yhtiöidensä voitoista suurimman osan veroparatiiseihin, jolloin ne ovat kaikki pois kierrosta, sekä aiheuttavat massatyöttömyyttä ja talousjärjestelmään niukkuutta.
Nyt Yhdysvallat on tyrkyttämässä väkisten EU:n sisälle transatlanttisen kauppa- ja investointikumppanuussopimuksen (TTIP/Transatlantic Trade and Investment Partnership).
Tuo sopimus pähkinänkuoressa on sitä, että etunenässä Yhdysvaltalaiset monikansalliset yhtiöt tunkevat väkisten Euroopan markkinoille ja vaativat jokaisen myymälän myyvän heidän tarjoamaansa geenimanipuloitua sontaa EU-standardeilla hyväksyttynä ruokana.
Lisäksi tämän TTIP-sopimuksen tarkoituksena on tehdä EU-maista USA:n kaltainen yksityistämislandia, jossa köyhät ajetaan leipäjonoihin sekä siltojen alle ja rikas eliitti rikastuu, kun tulon siirrot tehdään vaihe vaiheelta. Samalla ahneet sijoittajat himoitsevat suomenkin pohjavesiä, tieliikenteen yksityistämisestä tulevia tuloja... Kaikki nämä yksityistetyt sopimukset liittyvät jonkin ulkomaalaiseen yhtiöön, kuten sähköverkko Carunan tapaus.
Koko EU:n valtiot ovat nyt myynnissä pilkkahintaan ja keskuspankkivalta määrää, että millä aikataululla suomen luonnonvarat ja valtionyhtiöt laitetaan lihoiksi. Katainen ja muut samankaltaiset epäisänmaalliset poliitikot palkitaan siitä, että he ovat antaneet tämän maan tuhoutua keskuspankkivallan taloustyrannian edessä ja hinnan maksamme me, sekä tulevat sukupolvet.
Kataisenkin usein toitottama vastuunkanto kaikuu Sipilänkin hallituksen sisällä täysin kuuroille korville, sillä ei Sipilän hallituksella ole rohkeutta antaa signaalia eduskunnalle, että olemme valmiita eroamaan EU:sta. He eivät uskalla tehdä tätä ja Paavo Väyrynen, joka ajoi tuota agendaa rohkeasti yksin eteenpäin ja teki siitä vielä kansalaisaloitteen, ajettiin ja painostettiin lopulta eroamaan Keskustan riveistä.
EU on ollut alusta saakka vain pienen rikollisen keskuspankkivallan käsikassara ja rahanteko kone. Kun näiden talousrikollisten tarvitsee vain laittaa Euroopan Keskuspankin valtionlainahanat päälle ja piikki on auki. Suomen Pankki luovutti oikeutensa laskea liikkeelle omaa rahaa EU-jäsenyyden myötä, josta lähtien tämän maan taloudella alkoi mennä huonosti ja syy johtuu täysin siitä, että EKP luo tuon suomen valtiolle lainatun rahan lähes tyhjästä ilmasta. Tähän perustuukin tuo illuminati eliitin taloustyrannia, jolla he ovat onnistuneet ryöväämään itselleen yli 99 % koko maailman varallisuudesta.
Nämä samat talousrikolliset ovat myös luoneet setelirahan, eli huomasivat että tehtiin lopulta arvometalleihin pohjautuvista rahajärjestelmistä arvotonta paperia, joille luotiin keinotekoinen arvo.
Euroopassa ensimmäiset setelirahat laskettiin liikkeelle tukholmalaisen pankin Stockholms Banco kautta vuonna 1660.
Lähteet: https://www.suomenuutiset.fi/komissaari-katainen-rinnastaa-nationalistit-terroristeihin-vaittaa-kansalaisten-vaativan-eun-integraation-syventamista/
Tunnisteet:
Caruna,
EKP,
eliitti,
EMU,
EU,
euro,
jyrki katainen,
keskuspankkivalta,
nationalistit,
Paavo Väyrynen,
seteliraha,
TTIP
tiistaina, helmikuuta 09, 2016
TTIP-sopimus tulisi ryöstämään koko Suomen puhtaaksi
Yhdysvaltojen ja EU:n välinen TTIP-sopimus tulisi toteutuessaan ryöstämään koko Suomen tyhjäksi. Caruna on tässä suhteessa pelkkää alkusoittoa.
Kuten entinen USA:n hallitukselle työskennellyt konsultti John Perkins totesi, että mitään valtiota ja sen ryöstöä ei jätetä puolitiehen, vaan ne ryöstetään yksitellen täysin puhtaiksi.
Suomessa tämä EU:n ja USA:n välinen vapaakauppasopimus (TTIP) tulisi kilpailuttamaan Carunan kaltaisille ulkomaalaisille suuryhtiöille:
- Suomen Terveyspalvelut
- Joukkoliikenteen VR (Anne Berner valmistelee jo tätä)
- Pohjavesialueet
- Loput kaivosyhtiöt
Suurin ongelma ja syöpä tässä on se, että omistajuuden siirtäminen pois julkiselta sektorilta, laitetaan Suomen veronmaksajat kustantamaan hintojen nousu, kun näiden suuryhtiöiden veroporsastelijat korjaavat potin ja tallettavat jokaisen miljoonan täältä pois ulkomaille, aiheuttaen sillä mm. massatyöttömyyttä sekä yksityisyrittäjien konkursseja.
TTIP-sopimuksen tarkoituksena on yksinkertaisesti tuhota koko Eurooppa kerralla, koska tämä kasaarien mafia haluaa putsata koko pajatson yhdellä kertaa. Siksi juuri tämän vuoksi jokaisen EU-maan tulee vastustaa tätä USA:n ja EU:n välistä vapaakauppasopimusta keinolla millä hyvänsä, ja tarvittaessa eroamalla EU:sta.
Sillä ero Euroopan Unionista saisi valtion kuin valtion irti näiden kasaarien pankkiiri rosvojen valtionryöstöaikeista. Islanri onnistui tekemään sen, vaikkei he olleetkaan EU:n jäseniä.
Kasaarien mafia kuuluisi tuomita jokainen Haagissa ja toimittaa jokainen kaltereiden taakse, niin olisi koko maailma sen jälkeen astetta turvallisempi paikka, kun saadaan vihdoin nämä sodanlietsojat ja verenimijät selkä seinää vasten.
Venäjältä nämä huijarit ollaan jo karkoitettu sekä Islannista, mutta muualla päin maailmaa tämä mafia saa edelleen rellestää kuin villissä lännessä, kenenkään heidän rikollisiin touhuihin puuttumatta.
Venäjän kohdalla vielä hyvin merkillepantavaa on se, että juuri kasaarien mafia oli se, joka sai siellä aikaan verisen vallankumouksen ja murhasi Tssaarit. Tämä sama kasaarien mafia loi sinne lopulta kommunismin, jonka kautta pitivät tätä ns. Neuvostoliitto hallinnassaan, kunnes lopulta se ei enää kestänyt, koska kasaarit ryöstivät tuttuun tyyliinsä liikaa tuosta systeemistä itselleen.
Kasaarien mafia yritti vielä 2000-luvulla Venäjällä poliittista vallankaappausta, mutta heidän suunnitelmansa epäonnistui pahemman kerran. Pääpiruna toiminut juutalaispankkiiri Edmond J. Safra joutui lopulta pakenemaan Monacoon, jossa kuoli tulipalossa joulukuussa vuonna 2000.

Tämän käynnissä olevan EU-maiden valtioiden ryöstön pääpirut istuvat tuolla kasaarijuutalaisen mafian puolella. He ovat tämän Suomenkin valtionryöstön pääarkkitehdit.
Mikäli Suomen poliittinen johto ei tiedosta tätä käynnissä olevaa valtionryöstöä ja kykene tekemään sille mitään, niin lopulta tämä kasaarien mafia putsaa koko Suomen valtion täysin tyhjäksi asti. Täältä viedään viimeisetkin tuhkat pesästä ja Coca Cola Company sekä Nestlé ilmoittavat lopulta ostavansa enemmistön Suomen pohjavesialueista.
Juuripa tämä kansallisomaisuuksien ryöstö on heidän lempipuuhaansa, koska esim. Suomen pohjavesialueet ovat maailman puhtaimmat ja niistä saa vielä tulevaisuudessa puhtaan juomaveden kysynnän noustua hinnoiteltua yli 800 miljardin euron voitot. Mutta juuri tämän vuoksi ne pohjavesialueet myydäänkin täältä nyt pois, että nämä kasaarien mafian verenimijät saisivat ne hinnoiteltuina itselleen.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)








