Jos haluat tukea työtämme vapaan journalismin eteen Tilinumero FI85 3939 0033 2259 47 maksun saaja: Teemu Vehkala Tai Mobilepay: 3529QA
Näytetään tekstit, joissa on tunniste lissabonin sopimus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste lissabonin sopimus. Näytä kaikki tekstit
torstaina, toukokuuta 04, 2017
EU:n komissio uhkailee britanniaa kymmenien miljardien sakoilla
Teksti: Teemu Vehkala
Britannian hallituksen viime vuonna käynnistetyiss Brexit -neuvotteluissa on käyty kulisseissa armotonta sotaa.
EU:n komissio on uhannut britanniaa jopa yli kymmenien miljardien eurojen sakoilla, jos se eroaa EU:sta.
Timo Soini totesi vielä ollessaan kansansuosiossa "Siellä EU, siellä ongelma". Mutta nyt siellä diplomaatti Audin takapenkillä tämä ongelma katosikin, koska tällaisia mielipiteitä ei enää sallita Suomen nykyisen hallinnon ministereiltä, joiden on pysyttävä tiukassa CIA:n heille asettamassa eurostoliiton narratiivissä.
EU-maiden erokampanjat (BREXIT, FIXIT jne.) ovat osa laajempaa sumutusta
EU-maiden erokampanjat BREXIT-äänestystä myöten ovatkin osa Euroopan Unionin komission ohjailemaa laajempaa sumutusta, jolla on tarkoitus ohjata EU-maat Saksan johtamaan liittovaltioon.
Mutta tämä saatiin jo näyttämään nerokkaasti siltä, että kuinka Britanniassa oltaisiin saavutettu kansanäänillä ratkaistu päätös BREXIT ratkaisusta, joka tähtää EU:sta eroamiseen.
Englannin Kuningatar Elisabeth II:han myös sanoi kannattaneensa BREXIT-äänestystä, josta syntyi 2016 vuonna aina skandaali.
Neuvottelut käynnistettiin maaliskuussa 2017
Vaikka mediassa ollaan kerrottu ristiriitaisia tietoja tämän vuoden maaliskuussa käynnistyneissä neuvotteluissa, niin Kuningatar Elisabeth II allekirjoitti tämän lain 16. maaliskuuta 2017, joka sinetöi maaliskuussa alkaneet eroneuvottelut.
Näiden eroneuvottelujen on odotettu kestävän aina 2019 vuoteen asti, johon mennessä Britannian odotetaan eroavan viimeistään EU:sta.
Englannin keskuspankki on pääsyy siihen, miksi näitä neuvotteluja viivytetään näinkin pitkään.
EU:n komissio toimii näiden neuvottelujen bulvaaneina, jotka todellisuudessa on lähetetty Englannin keskuspankista uhittelemaan britannian poliittista johtoa.
Eli koko tämä kulissien takana tapahtuva vehkeily on pääpiirteittäin vain eliitin luomaa teatteria, jolla pidetään sitten meidät tavalliset ihmiset pois kartalta. Jottei vaan tämä totuus näistä EU-eroneuvotteluista pääsisi julkisuuteen ja paljastaisi näitä Saksan visioimia liittovaltiohaaveita.
Ensimmäinen ja toinenkin maailmansota kun oli pääosin britannian keskuspankin kosto Saksan teollisuusmahdille. Mutta jälleen kerran tämä Englannin sekä Saksan välisten teollisten yhtiöiden nokittelu ei ole muuttunut mihinkään. Koska siellä käydään myös valuuttakaupassa taloussotaa yötä päivää ja hyvin harvat ihmiset näkevät tämän lävitse.
Suomen olisi kaikkein järkevintä toteuttaa tässä eurostoliiton hajoamisteatterissa ensimmäinen oikea siirto.
Se olisi suora eroaminen EU:sta, joka toteutettaisiin vain pelkällä kansanäänestyksellä.
EU:n komissio vaatisi kuitenkin tuon Lissabonin sopimukseen määritellyn 20 miljardin erorahan, joka imuroitaisiin suoraan mm. Englannin keskuspankin sekä Wall Streetin muutamien sijoituspankkien käsiin.
Suomen suurin virhe olisi kuitenkin liittyä Saksan hamuilemaan liittovaltioon, koska se tulisi pahimmillaan johtamaan aina saksalaisten johtamaan maaorjuuteen.
Mutta tiedä sitten, että onko tämä suomenruotsalainen ja suomalainen teollisten fasistisukujen eliitti tuonut nämä al-nusran sekä ISIS taistelijat heidän omaksi suojeluskunnakseen. Joilla nämä epäisänmaalliset teollissuvut yrittäisivät jälleen lakkauttaa suomen itsenäisyyden ja siirtää kaiken vallan Saksaan. Jota he yrittivät jo vuonna 1917-1918. Mutta epäonnistuivat kuitenkin tuolloin tässä haaveessaan estää Suomen itsenäisyys Saksan jääkärien johdolla.
Vaikka nämä kaikki Suomen vaietussa historiassa tapahtuneet asiat onkin kirjoitettu näiden eliitin voittajien toimesta. Niin on nämä asiat silti saatavilla, jos vain osaa käyttää ensin päätään tuollaiseen kuin itsenäiseen ajatteluun. Jota voi tehostaa mm. luopumalla päivittäisestä television katselusta, jolloin myös omien aivojenkin käyttäminen on helpompaa tietoisella mielellä.
Teidän suomalaisten on nyt aika herätä ja ottaa nyt vastuu itsestänne sekä näistä tulevista sukupolvista. Koska vain te itse teette tämän tulevan muutoksen.
Suomi ei eroa EU:sta, vaan te eroatte EU:sta.
Sillä ilman teidän yksilön panosta tässäkin asiassa ei tule tuota teidän haluamaanne muutosta.
Huomaatteko nyt miten kollektiivinen todellisuus toimii rinnakkaisesti, koska kaikkien meidän yhteiset ajatukset ja teot muokkaavat sitä.
Muutos tapahtuu yhdessä ja vain yhdessä me voimme luoda tämän Suomen itsenäisyyden takaisin.
Sen jälkeen kenenkään suomalaisen ei enää tarvitse elää näiden saksalaisten pankkien poliittisessa maaorjuudessa.
Lähteet: https://www.theguardian.com/politics/2017/apr/21/leaked-documents-eu-tough-line-brexit-negotiations
http://rayhablogi.blogspot.fi/2017/05/mita-meille-ei-kerrota-brexit.html
https://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/kuningatar%20elisabet%20brexit-47718
torstaina, kesäkuuta 30, 2016
EU:n Lissabonin sopimus sallii kuolemanrangaistukset
Tiesitkö että nykyinen EU:n perustuslaki (Lissabonin sopimus) sallii kuolemanrangaitukset.
Lissabonin sopimuksen artikla 62 sanoo näin; "Ketään ei ehkä tuomita kuolemaan eikä ehkä teloiteta."
EU:n kuolemanrangaistukset astuisivat voimaan heti kun rauhan aika loppuu ja siirryttäisiin tälle EU:n komission haluamaan konfliktiin idän ja lännen kanssa.
EU:n Lissabonin sopimuksen on laatinut sotarikollinen Henry Kissinger.
Kissingerin on huhuttu olevan myös pedofiili, joka on tuolla tasolla vallan huippua enemmän sääntö kuin poikkeus. Kissingerin on huhuttu käyttäneen monia alaikäisiä poikia seksuaalisesti hyväkseen. Eräs USA:n armeijalle työskennellyt upseeri kertoi hänen raiskanneen nuoria miehiä Kambodžassa.
Lähteet: https://sendvid.com/znlkdt2g#
Lissabonin sopimus (pdf 1,54 MB)
http://tapnewswire.com/2011/06/cia-created-eu-kissinger-co-authored/
maanantaina, kesäkuuta 27, 2016
Ex-pankkiiri paljasti Brexit huijauksen jo vuosi sitten
Tässä on hieman katsomisen arvoinen video, jossa JP Morgan pankkiliikkeelle aiemmin työskennellyt ex-pankkiiri David Noages paljastaa Brexit huijauksen.
1.) Bilderberg -ryhmä päättää, että ketkä pääsevät puolueiden johtajiksi. Eurokriittisiä poliitikkoja ei sinne päästetä.
2.) Euroopan unionin kaikki kuusi säädettyä sopimusta ovat kaikki laittomia ja tekevät EU:sta diktatuurin.
3.) Brexitin tarkoituksena on tuhota Britannian punta.
Noages kertoo, että on vain ajan kysymys jolloin EU-maissa alkaa poliisivaltiokehitys ja Brexit tulee olemaan Saksan kautta EU:n yhteisen armeijan asevarustelun alkaminen.
Noagesin mukaan tämä tarvitsee enää tuolle liittovaltiolle diktaattorin ja sellainen leikki johtaa jokainen kerta sotaan.
Britannian kansalaisia on siis vedetty nenästä ja rumasti, kun nyt tämä Brexit leiri juhlii ja uskoo, että Britannia olisi päässyt vapaaksi EU:n diktatuurissa, mutta eivät näe sitä, että fasismi on jo oven takana odottamassa.
Sampo Terho: Tällä hallintokaudella Suomen ei anneta lähteä EU:sta
Perussuomalaisten kansanedustaja Sampo Terho oli vieraana tänään Ylen ykkösaamussa ja totesi, että suomen olisi syytä keskustella EU erosta, vaikka tällä hallituskaudella se ei ole hänen mukaansa ajankohtaista, koska asiasta on jo päätetty hallitusneuvotteluissa.
Kukahan tätä suomen nukkehallitusta oikein johtaa, jos siellä on jo päätetty aiemmin hallitusneuvotteluissa, ettei Suomi voisi tällä hallituskaudella lähteä EU:sta ?
Nukkehallitus toimi sillä tavalla, että puoluejohtoa ohjaa CIA, joka määrää heitä toimimaan tietyn kaavan mukaan ja tätä kutsutaan sitten puoluekuriksi, jota jokaisen hallituspuolueen kansanedustajien ja ministerienkin pitää noudattaa. Joten onko tässä enää silloin kyse demokraattisesta vaikuttamisesta ?
Se mitä tässä ihmiset eivät EU:sta tiedä on se, että tämä koko EU on alusta saakka ollut CIA:n salainen projekti ja luomus. Henry Kissinger sekaantui jopa Lissabonin sopimuksen valmisteluun, sekä on vaikuttanut sen sisältöön hyvin paljon.
Lähteet: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/197808-sampo-terho-radiossa-syyta-keskustella-suomenkin-eu-erosta
http://www.telegraph.co.uk/business/2016/04/27/the-european-union-always-was-a-cia-project-as-brexiteers-discov/
http://tapnewswire.com/2011/06/cia-created-eu-kissinger-co-authored/
http://mvlehti.net/2016/06/26/eun-ja-naton-eliitilla-militaristiset-vaatimukset-brexitin-jalkeen/
https://www.youtube.com/watch?v=3k8pez04KPw
lauantaina, kesäkuuta 25, 2016
Eliitin kriisipalaverissa päätettiin järjestää toinen Brexit äänestys ?
Vaikka Britanniassa euroskeptikkojen leiri on ehtinyt juhlistaa jo Brexit -äänestyksen voittoa ja sitä, että Britannia on ottanut askeleen kohti EU eroa. Niin viime päivinä pankkiiri Jacob de Rothschildin johdolla eliitti piti todennäköisesti oman kriisipalaverinsa, jossa he päättivät toteuttaa tämän EU maissa menneinä vuosina nähdyn häikäilemättömän keinon. Uuden äänestyksen.
Eli vaikka Brexit äänestystulos oli euroskeptikoille voittotulos, niin Rothschildit aikovat nyt kävellä kylmästi tuon yli ja yrittävät nyt uusia tuon äänestyksen, koska heidän mielestään Britannian kansalaiset äänestivät väärin.
Tämä muutama viikko sitten Jacob de Rothschildin avoin kirje, jonka hän lähetti Times -lehdelle paljastaa jo suoraan tuon häikäilemättömän keinon, jolla Rothschildit sylkevät demokratian päälle taloustyranniansa keinoin.
Rothschildit ovat harjoittaneet Euroopassa hyvin häikäilemätöntä ja röyhkeää politiikkaa, jossa väärän tuloksen äänestäneet maat ollaan pakotettu uuteen äänestämiseen.
Tanska pakotettiin äänestämään uudelleen Maastrichtin sopimuksesta vuonna 1992.
Irlantikin pakotettiin äänestämään Nicen sopimuksesta uudelleen vuonna 1992.
Irlanti pakotettiin vuonna 2008 äänestämään uudelleen Lissabonin sopimuksesta.
Mutta ainoastaan Hollanti on uskaltanut pistää vastakarvaan ja siellä kieltäydyttiin toisesta äänestyksestä, joka koski vuonna 2005 äänestettyä EU:n perustuslakisopimusta, joka muutettiin myöhemmin Lissabonin sopimukseksi.
Kuten näemme sen, että aina silloin kun kyse on Euroopan unionin asioista, niin nämä pankkiirien nilkit pakottavat äänestämään aina uudelleen, jos tulos ei heitä miellytä.
Rothschildit kuvittelevat olevansa nyt Euroopan unionin tyranneja, jotka voivat tehdä Euroopan sisällä aivan mitä haluavat. He eivät kunnioita lainkaan kansanäänestykseen perustuvaa demokratiaa, koska haluaisivat hävittää sellaisen systeemin kokonaan ja tuoda tilalle täyden diktaattorin johtaman liittovaltion, joka heillä on jo tuolla takataskussaan odottamassa julkituloa.
Tämä ei pidä paikkaansa, että Britit haluaisivat uutta äänestystä, vaan sen sijaan Rothschildit ovat raivoissaan siitä, että Britannian kansa äänesti väärin ja yrittävät nyt tehdä kaikkensa, jotta saisivat uuden äänestyksen, jonka vaalituloksen he nyt väärentäisivät. Koska Britannian kansa äänestää väärin heidän mielestään.
Tässä on nyt käynnissä hyvin vakava taistelu vallasta ja Britannian kansalaisten pitäisi pystyä tässä olemaan tarpeeksi vahvoja, että he pystyvät pitämään puolensa näiden Rothschildien tyrannien edessä.
Rothschildit kun yrittävät nyt käyttää heidän vanhaa harhautustaktiikkaansa:
1.) Luodaan ongelma (Miljoona brittiä muka vaatii uutta äänestystä Brexitistä
2.) Luodaan reaktio (Meidän täytyy nyt järjestää toinen äänestys)
3.) Luodaan ratkaisu (Väärennetään tällä kerralla tulos, että Britannia jääkin EU:n sisälle).
Britannia käy tässä nyt taistelua Rothschildien tyranniaa vastaan ja jokaisen poliittisesti heränneen britin pitäisi nyt olla kovana eikä antaa tuumaakaan periksi näille sadistisille pankkiireille, jotka yrittävät nyt kävellä kylmästi demokraattisella äänestyksellä järjestetyn vaalituloksen yli.
Nyt alkoi Britannialla jopa 2 vuoden ero prosessi EU:sta
Britannian Brexit äänestys EU erosta johti Brexit-leirin voittoon. EU-eron kannalla oli 51,9 prosenttia äänistä.
Tämän seurauksena nyt Britannian pääministeri David Cameron antoi eroilmoituksensa.
Cameronin mukaan Britannia saa uuden pääministerin lokakuuhun mennessä.
Cameron väitti, että tuleva pääministeri saa päättää, milloin Britannian virallinen eroprosessi käynnistetään.
Lissabonin sopimus on tehnyt EU eroprosessin lähes mahdottomaksi byrokratia-viidakoksi
Vuonna
2010 voimaan astunut Lissabonin sopimuksen artikla 50 on se, jossa
määritellään EU-valtion eroaminen EU:sta.
Artikla 50 Lissabonin sopimuksessa toteaa, että "Jäsenvaltio voi valtiosääntönsä asettamien vaatimusten mukaisesti päättää erota unionista".
Artikla 50:n kohta 2 kertoo, että "Jäsenvaltio joka päättää erota, ilmoittaa aikomuksestaan Euroopan neuvostolle.
Uusi unioni neuvottelee ja tekee kyseisen jäsenvaltion kanssa sopimuksen eroamiseen sovellettavista yksityiskohtaisista määräyksistä Eurooppa-neuvoston antamien määräysten perusteella.
Artikla 50:n kohta 3 sanoo, että "Perussopimuksia lakataan soveltamasta asianomaiseen jäsenvaltioon sinä päivänä, kun EU-erosopimus astuu voimaan tai, jollei sopimusta olla laitettu voimaan kahden vuoden sisällä.
EU ero on siis tehty suunnattoman monimutkaiseksi byrokratia-viidakoksi ja se onkin tarkoitus.
Artikla 50 Lissabonin sopimuksessa toteaa, että "Jäsenvaltio voi valtiosääntönsä asettamien vaatimusten mukaisesti päättää erota unionista".
Artikla 50:n kohta 2 kertoo, että "Jäsenvaltio joka päättää erota, ilmoittaa aikomuksestaan Euroopan neuvostolle.
Uusi unioni neuvottelee ja tekee kyseisen jäsenvaltion kanssa sopimuksen eroamiseen sovellettavista yksityiskohtaisista määräyksistä Eurooppa-neuvoston antamien määräysten perusteella.
Artikla 50:n kohta 3 sanoo, että "Perussopimuksia lakataan soveltamasta asianomaiseen jäsenvaltioon sinä päivänä, kun EU-erosopimus astuu voimaan tai, jollei sopimusta olla laitettu voimaan kahden vuoden sisällä.
EU ero on siis tehty suunnattoman monimutkaiseksi byrokratia-viidakoksi ja se onkin tarkoitus.
Teollisuustyönantajien mukaan Britannian EU ero voisi maksaa Britannialle yli 128 miljardia euroa. Mutta vielä olennaisempi kysymys on, että kelle nämä sakkomaksut menevät ?
Jos EU eroamiseen sisältyvät näin suuret sakkomaksut, niin jonkun taskuun ne kuitenkin menevät ja tässä tapauksessa Rothschildit ovat sakkomaksujen perijät.
EU:n komission puheenjohtaja Jean-Claude Juncker vaati, että Britannian on aloitettava EU-ero neuvottelut välittömästi, eikä ole mitään syytä odotaa sitä lokakuuhun saakka, jolloin pääministeri Cameron on luvannut eroavansa tehtävästään.
Juncker huomautti, että kyseessä ei ole ystävämielinen avioero, mutta se ei ollut muutenkaan tiivis rakkaussuhde, Juncker vertasi EU:n ja Britannian välistä suhdetta.
Mitä EU oikeasti on
Euroopan union on koko olemassaolonsa ajan edustanut yksityisomisteisia pankkeja, jotka ovat tämän heidän pankkiunioninsa laittaneet alulle.
Se on saanut uskoteltua luomallaan Brysselin keskushallinnolla, että aivan kuin sinne äänestetyt mepit päättäisivät EU:n sisäisistä asioista, mutta näin ei ole koskaan ollut.
Mikä sai Englannin äänestämään EU eron puolesta
Jos mietitään sitä, että mikä sai Britannian enemmistön äänestämään EU-eron puolesta, niin olennaisin tekijä taisi olla Britannian avoin pakolaispolitiikka.
Britannia otti vuonna 2014 peräti 31 745 pakolaista vastaansa. Eli suurinpiirtein sama määrä, jota suomikin pakotettiin ottamaan viime vuonna.
Mikäli Britannia lähtee EU:sta, niin se voi sen jälkeen taas säädellä rajojaan vapaammin, ilman Brysselin väliintuloa.
Brexit päätös saanut nyt oikeiston EU:ssa kiehumaan, kun he ovat raivoissaan siitä, kuinka kansa äänesti väärin heidän mielestään ja tätä ylimielisyyttä kutsutaan populismilla haukkumiseksi.
Lähteet: http://www.hs.fi/ulkomaat/a1466657599737
http://yle.fi/uutiset/britannian_paaministeri_david_cameron_eroaa/8983155
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001142381.html
perjantaina, huhtikuuta 03, 2015
Nigel Farage nosti pöydälle EU:n kaavailemat yhteiset sotajoukot
Iso-Britannian työväenpuolueen puheenjohtaja sekä Europarlamentin meppi Nigel Farage otti puheeksi vähän aikaa sitten EU:n kaavaileman armeijan.
Farage kertoi kuinka tämä EU:n yhteinen armeija on käytännössä jo nyt olemassa, koska EU:lla on jo olemassa taistelujoukot aktiivisena maailmalla. Lissabonin sopimuksessa on vielä artikla joka määrää, että tällaiset EU:n yhteiset sotajoukot on oltava. Kaikki tämä agressiivinen toiminta EU:n taholta keskittyy ennaltasuunniteltuun suursotaan Venäjää vastaan.
Lähde: https://www.youtube.com/watch?v=hI5_pMvLZd8
Farage kertoi kuinka tämä EU:n yhteinen armeija on käytännössä jo nyt olemassa, koska EU:lla on jo olemassa taistelujoukot aktiivisena maailmalla. Lissabonin sopimuksessa on vielä artikla joka määrää, että tällaiset EU:n yhteiset sotajoukot on oltava. Kaikki tämä agressiivinen toiminta EU:n taholta keskittyy ennaltasuunniteltuun suursotaan Venäjää vastaan.
Lähde: https://www.youtube.com/watch?v=hI5_pMvLZd8
sunnuntaina, huhtikuuta 11, 2010
Järjestettyyn lento-onnettomuuteen liittyvää propagandaa alkaa sataa nyt mediassa
Mediassa kerrottiin, että Puolan presidentti Lech Kaczynski käytti 20-vuotta vanhempaa konetta ja vaati uudempaa tilalle.
Sitten kerrottiin myös, että turmakone oli vanha ja huonokuntoinen.
Ja viralliseksi syyksi epäillään pilottien tekemää lentovirhettä. Että lentäjien tekemä kohtalokas lentovirhe saattoi olla turman aiheuttaja.
Kun tässä juuri nähdään mediaan syötetyn propagandan älyttömyys. Ei tarvitse hirveesti järkeä käyttää tietääkseen sen tosiasian, että lento-onnettomuudet ovat vieläkin harvinaisempia kuin autokolarit ja niitä sattuu todellakin harvoin.
Ylläolevat mediassa esitetyt väitteet siitä, että esim. Puolan presidentti Kaczynski olisi vaatinut uudempaa konetta Tupolev 154:n tilalle ovat erittäin todennäköisesti tarkoituksellisesti keksittyjä valheita, joilla halutaan vain puoltaa tämän "järjestetyn" lento-onnettomuuden syitä ja olosuhteita luonnollisiksi. Sillä se ollaan jo aikoja sitten nähty, että mediaan syötetty propaganda voi olla vaikka kuinka härskiä tahansa niin se menee aina massoille läpi täydestä.
Eli mitähän tässä nyt oikein yritetään meille uskotella ?
1. Presidentti toivoi turhaan uutta konetta
2. Lento-onnettomuus oli todennäköisesti pilottien tekemä kohtalokas ohjausvirhe
Käyttäkää hieman tervettä järkeä ja löydättekö näiden kahden asian väliltä yhtäläisyyden, eli siis pilotti teki ohjausvirheen ja kaikki miehistön jäsenet ja matkustajat kuolivat, kun samalla oli myös presidentti toivonut uudempaa konetta.
Pilotti ja sen ohjaustaidot kun ovat aivan eri asia kuin 20-vuotta uudempi ja hienompi tupolev. Mutta ei tätä kukaan massoista ajattele ollenkaan, vaan he vain tyytyvät median uskottelemaan satuun ja uskovat täydestä kaikki valheet joita heille syötetään ja näitä valheita ei tarvitse illujen edes yrittää syöttää massoille, kun ne menevät aina verekseltään läpi täydestä ja siihen juuri auktoriteettimainen massoille syötetty disinformaatio perustuu.
Ihme kun eivät uutisoineet, että "presidentti toivoi uutta pilottia turhaan".
2009 keväällä tuli julki tapaus, jossa Yhdysvaltalainen rokotevalmistaja Baxter lähetti Eurooppaan tappavilla viruksilla saastutettuja flunssarokotteita ja tapaus uutisoitiin ensimmäisenä Puolalaisella tv-kanavalla.
Puola oli niitä yksiä harvoja maita jotka kielsivät sikainfluenssarokotteiden jakamisen oman maansa kansalaisilleen terveysministeri Eva Kopaczin johdosta ja tämä tempaus sai varmasti rokotetta valmistaneet lääketeollisuuden mafiat sekä illut kuumaksi. Kopacz ei myöskään suostunut allekirjoittamaan 20 klausuulin kohdalta lainvastaista sopimusta rokotteenvalmistajien kanssa vaarallisesta ja riittämättömästi testatusta rokotteesta.
Että jos lähtee arvuuttelemaan, miksi Puolan valtiollisesta johdosta likvidoitiin 96 henkilöä järjestetyssä lento-onnettomuudessa, niin voi se olla aivan suora kosto illuilta mm. Puolan valtion kieltäydyttyä antamasta sikainfluenssarokotuksia oman maan kansalaisilleen.
Kopacz ei kuitenkaan ollut turmakoneessa.
Lech Kaczynski
Puolan presidentti Lech Kaczynski vastusti koko presidenttinä olonsa ajan Lissabonin sopimusta ja häntä myös hyvin todennäköisesti uhkailtiin tämän johdosta, minkä vuoksi hän sitten lopulta suostui tämän sopimuksen allekirjoittamaan Lokakuussa 2009.
Václav Havel
Tšekin presidentti Václav Havel uskalti myös pistää hanttiin Lissabonin sopimukselle usean vuoden ajan, kunnes hänetkin lopulta pakotettiin uhkailemalla allekirjoittamaan se ja lopulta kun Irlannissa lavastettiin Lissabonin sopimus hyväksytyksi kansanäänestyksellä oli tämä illuminati-eliitin räätälöimä tulevan EU-poliisivaltion perustuslaki valmis.
lauantaina, huhtikuuta 10, 2010
Puolan presidentti Lech Kaczyński kuoli lento-onnettomuudessa
Puolan presidentti Lech Kaczyński kuoli lento-onnettomuudessa 10. huhtikuuta 2010 Venäjällä, lähellä Smolenskin kaupunkia.
Turmakone oli venäläinen Tupolev 154
Kaczynskin ja hänen vaimonsa lisäksi venäläisessä Tupolev-koneessa oli lukuisia Puolan johtohenkilöitä perheineen, muun muassa asevoiminen komentaja. He olivat matkalla Katyniin toisessa maailmasodan aikaan teloitettujen puolalaisupseereiden muistotilaisuuteen. Turmassa kuolleita on arviolta 132.
Lentoturmassa kuoli myös Puolan keskuspankin johtaja Slawomir Skrzypek, ja presidenttiehdokas Jerzy Shmaydzinski, presidentin hallintojohtaja Wladyslaw Stasiak sekä Puolan asevoimien komentaja Franciszek Gagor.
Kaczyński valittiin presidentiksi 23. lokakuuta 2005 pidettyjen presidentinvaalien toisella kierroksella, jolla hän sai 54 % annetuista äänistä. Presidentin tehtävät Kaczyński otti vastaan edeltäjältään Aleksander Kwaśniewskilta 23. joulukuuta 2005.
Kaczyński oli niitä henkilöitä jotka uskalsivat laittaa vastaan mm. Lissabonin sopimuksesta ja joutui tämän vuoksi rikollisen maailmaneliitin mustalle listalle.
John Perkinsin bestseller teos "Confessions of an ECONOMIC HITMAN", jossa hän kertoo elämänkerrallisen tarinansa työskenneltyään kyseisessä virassa USA:n hallituksella mm. 80-luvulla.
Kun joka vuosi maailmaneliitin lähettämä ns. "ecomic hitman" käy kiertämässä eri maissa neuvottelemassa heidän johtajiensa kanssa mm. luonnonvarojen yksityistämisestä, mutta jos sopimukseen ei päästä, niin kyseisten maiden johtaien henki on koetuksella ja tämän kohtalon kokivat mm. Ecuadorin presidentti Jaime Roldós Aguilera, joka kuoli CIA:n agenttien järjestämässä lento-onnettomuudessa 24. Toukokuuta 1981. Kun Panaman johtajana tunnettu Omar Torrijos likvidoitiin 31. kesäkuuta 1981 järjetyllä lento-onnettomuudella.
Roldósia Torrijosia yhdisti vain yksi asia ja se oli se, että he olivat todellakin kansanmiehiä sekä seisoivat myös heidän takanaan ja tästä piirteestä ei olla koskaan pidetty illujen taholla. Sillä maailmaneliitti haluaa jokaisen valtion heidän hallintaansa ja euroopan union on täysi esimerkki siitä, kuinka heidän tyranniansa etenee kohti uutta maailmanjärjestystä pikavauhtia.
Kuitenkin lentoliikenteen tilastot osoittavat onnettomuusuutisten luomat uhkakuvat perusteettomiksi. Lentoyhtiöt kuljettivat vuonna 2000 yli kaksi miljardia matkustajaa. Samana vuonna lento-onnettomuuksissa sai surmansa IATAn (lentoyhtiöiden kansainvälinen järjestö) tilastojen mukaan 778 ihmistä. Euroopassa, Japanissa, Australiassa, Yhdysvalloissa ja Kanadassa tapahtuu vähemmän kuin yksi lento-onnettomuus miljoonaa lähtöä kohti ja muissa maanosissakin vastaava luku on ainoastaan 1,5. Todennäköisyys kuolla lento-onnettomuudessa on siis erittäin pieni. Joten mikähän on todennäköisyys että jonkun maan johtaja kuolee täysin luonnollisessa huom. ei järjestetyssä lento-onnettomuudessa ?
Tämä edellinen kysymys on nyt enemmän niille skeptikoille, joiden mielestä tämä koko lavastettu lento-onnettomuus ajatus on täysin mahdoton yhtälö. Nimittäin siinä tapauksessa todennäköisyys jonkun maan presidentin joutua luonnolliseen lento-onnettomuuteen lähentelee samaa todennäköisyyttä kuin voittaa lotossa päävoitto. Mutta kyllähän ne presidentitkin voivat lotossa voittaa, ei sitä ole kukaan niin määrännyt etteikö voisivat.
CIA ja Mossad kuitenkin joutuvat edelleen tekemään nämä ns. likaiset työt jos heidät määrätään järjestämään lento-onnettomuus jonka tarkoituksena on tappaa jonkun maan presidentti, sekä mukana myös muita poliittisia vaikuttajia niin he myös tekevät hommansa.
Saddam Husseinin kohdalla CIA:n porukat eivät kuitenkaan onnistuneet salamurhata häntä edes 90-luvulla, koska Husseinin henkivartijointi osoittautui erittäin tehokkaaksi. Joten illuille ei jäänyt silloin muuta kuin järjestää ns. Persianlahden sota ja myöhempi USA:n hyökkäys Irakiin oli sen uusinta.
perjantaina, joulukuuta 11, 2009
Norjassa testattiin project bluebeamia
Äskettäin internettiin ilmestyi video joka on kuvattu Norjassa. Siinä näkyy kuinka taivaalla näkyy spiraalin muotoinen valo. Monet pitävät kohdetta ufona koska eivät luonnollisesti löydä sille mitään muuta selitystä. Mutta hyvin monet eivät tiedä project bluebeam nimisestä salaisen maailmanhallituksen sekä USA:n armeijan yhteisestä salaprojektista yhtään mitään. Sekin ei ole yllätys että tätä hologrammi teknologiaa testattiin NATO-maassa, eli Norjassa.
Norjan viranomaiset ilmoittivat ihmisille sitten että kyseessä oli venäläisten tekemä ohjuskoe. Ei voi kyllä muuta sitten sanoa että kyllä on varsin leijuvaa mallia tämä venäläisten ohjus jos se pystyy leijumaan norjan taivaalla useita minuutteja. Normaali ohjus kun kuitenkin lentää maalinsa aika nopeasti. Mutta onhan skeptikoilla aina omat selitykset valoilmiöille. Milloin valoilmiöiden kerrotaan olevan joko pallosalama, tai sitten meteoriparvi... Myös satelliitti tai tähdenlento on yleinen ufo-skeptikkojen selitys mystisille valoilmiöille.
Ilta-lehti myös kiinnostui aiheesta.
Joka tapauksessa salaisen maailmaneliitin tarkoituksena on käyttää tätä äsken testattua bluebeam teknologiaa lavastaakseen uskonnollisen profeetan tulemisen ja saada erityisesti kristityt massat sokaistua hologrammisilla objekteilla joita he pystyvät heijastamaan taivaalle. Venäjällä tätä jo kokeiltiin vuosi sitten.
Mutta käytetyin vaihtoehto project bluebeam hologrammeille on kuitenkin lavastettu ufojen invaasio jota edelleen ollaan suunniteltu toteutettavaksi vuoden 2012 Lontoon kesä olympialaisissa. Varjoeliitin tarkoituksena on siis Lontoossa pistää Mi5 ja Mi6 sekä CIA asentamaan nanothermiittiräjähteitä lontoon parlamenttirakennukseen (big ben) ja saada sitten bluebeam hologrammeilla näyttämään että ufot tuhoaisivat sen suurella laser säteellä. Heidän tavoitteenaan on luoda Lontoossa suuren suuri kaaos tämän lavastetun alien invaasion ympärille ja saada aikaan vieläkin enemmän pelkoa mitä he saivat aikaan lavastamissaan 9/11 terrori-iskuissa.
Tämän alien invaasion motiivi on täysin fasistisessa maailmanhallituksen ja sen välittömässä käyttöönottamisessa ja jos euroopankin unionin jäsenvaltiot pakotetaan maan ulkopuolisen uhan nimissä poikkeustilaan niin lissabonin sopimuksen nojalla jokainen jäsenmaa joutuu tottelemaan mitä Brysselistä määrätään. Joten valmiuslaki hengittää tämän vuoksi jo suomenkin valtion niskassa.
Tunnisteet:
2009,
2012,
alien invaasio,
EU,
euroopan union,
illuminati,
laser,
lissabonin sopimus,
lontoo,
norja,
nwo,
olympialaiset,
poikkeustila,
project bluebeam,
ufo,
usa,
valmiuslaki
perjantaina, marraskuuta 20, 2009
CFR:n kokousnauha vuoti julkisuuteen
CFR:n (council on foreign relations) kokousnauha pääsi vuotamaan julkisuuteen. Siitä kuulee miten CFR:n eliitti miettii mitenkä saada rokotetta vastustavat ihmiset ottamaan rokote. Näitä nauhoitteessa puvuka eräs mikrobiologi nimittää "crazy people" eli hulluiksi. Käy myös ilmi että CFR:n eliitti on ollut aika tehoton saamaan tätä rokotevastustajaporukkaa tulemaan rokotettaviksi.
Taustalla myös kuulee kuinka eliitin nokkamiehet nauravat. Se kertoo hieman siitä mitä nämä rokotteella tapettavat ihmismassat merkkaavat tälle rikolliselle eliitille. Eli ei mitään...
Videolla kuultavat henkilöt ovat:
- Arnold Monto, epiodologian professori A (Michiganin yliopisto)
Vakinaiset CFR:n jäsenet:
- Peter Palese, mikrobiologian, lääketieteen, tarttuvien tautien professori (Mount Sinai school of medicine)
- Lone Simonsen, tutkivan lääketieteen professori ja tutkimusjohtaja (Department of Global Health, George Washingtonin University)
- John Cohen (Science Magazine lehden päätoimittaja)
Se mitä monet eivät tiedä vieläkään on se että näihin sikainfluenssarokotteisiin on myös laitettu mukaan myös syöpää ja poliota aiheuttavia viruksia joten näin se toimii kuin aikapommi. Illuminatin rikolliseliitti on myös valmistautumassa jo maailmanhallituksen julkistamiseen koska se tapahtuu jo 6-18 joulukuun välisenä aikana kööpenhaminan ilmastokokouksessa. He voivat näin olleen myös aloittaa pakkorokotukset euroopassa jo 2010 vuoden alussa ja muuttaa euroopan unionin poliisivaltioksi.
Tunnisteet:
cfr,
elitti,
EU,
euroopan union,
H1N1,
illuminati,
Kööpenhamina,
lehti,
lissabonin sopimus,
pakkorokotus-ohjelma,
rokote,
science magazine,
sikainfluenssa,
tiede,
usa,
uusi maailmanjärjestys
Illuminatin maailmanhallitus lähempänä kuin koskaan
Kööpenhaminan ilmastokokous lähestyy ja niin myös uusi maailmanhallitus joka aiotaan julkistaa siellä ja siinä samalla luodaan illuminatin yhdysvaltojen energiayhtiöt omistaville suvuille uusi ilmastoveroon perustuva rahankiskontajärjestelmä millä Rockefellerien imperiumi pääsee rahastamaan ilmastomuutoksella entistäkin enemmän.
Mutta tämä maailmanhallitus ei perustu pelkästään ilmastoveron kiskontaan vaan sen tarkoitus on lopulta yhdistää euroopan union kolmeen muuhun unioniin ja lopulta luoda lopullinen uusi fasistinen maailmanjärjestys. Eli täysi orwelilainen maailmanliittovaltio.
Yhdysvallat menee myös pian tämän maaimanhallituksen julkistamisen jälkeen konkurssiin kun dollarin valuutta romutetaan alle vuodessa minkä jälkeen kanada ja meksiko liitetään yhdysvaltoihin ja perustetaan pohjois-amerikan union. Tähän unionin perustamiseen ei kysytä lupaa USA:n kongressilta tai kansalta.
Tunnisteet:
2009,
EU,
euroopan union,
illuminati,
ilmastokokous,
joulukuu,
Kööpenhamina,
lissabonin sopimus,
maailmanhallitus,
nwo,
obama,
rockefeller,
usa,
uusi maailmanjärjestys
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)













