http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste rekkaisku. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste rekkaisku. Näytä kaikki tekstit

perjantaina, huhtikuuta 07, 2017

NATO:n operoima kuorma-auto ajoi Tukholmassa väkijoukkoon


Terroristijärjestö NATO järjesti Tukholman Drottninggatanilla tänään samanlaisen yliajon kuin mitä nähtiin jo viime vuoden joulukuussa Saksan pääkaupungissa Berliinissä.

Silminnäkijöiden mukaan rekka-auto ajoi väkijoukkoon ja ajoi useiden ihmisten yli. Kolmen ihmisen nähtiin saaneen surmansa.


Tukholman poliisi sai tiedon tapahtuneesta klo 14.53 paikallista aikaa. 

Mutta taas Ruotsin poliisin tiedustelu- ja turvallisuuspalvelu Säpon johdossa taas tiedettiin tämä, että Natolla tulisi olemaan tällainen Saksasta päin tilattu massamurha yliajo-operaatio Tukholman keskustassa. Mutta eivät silti tehneet mitään estääkseen sitä.


Eihän Säpo estänyt edes Ruotsin pääministeri Olof Palmen murhaa, jota sen oikeistolainen siipi sekä CIA oli mukana toteuttamassa tuolloin vuonna 1986.

Mutta tämä Tukholman keskustassa tapahtunut rekkaisku oli nyt suora viesti siitä, että koska Ruotsia painostetaan edelleen Natoon. Niin koska Ruotsin hallinto ei ole vieläkään suostunut lähettämään Natolle jäsenhakemustaan, niin jos ei mitään tapahtu, niin muuten Nato järjestää lisää pelotteita.

Suomen osalta tämä tilanne on yhtä vaarallinen kuin Ruotsinkin, koska sekä Suomi että Ruotsi ovat kumpikin tällä hetkellä tämän angloamerikkalaisen terroristijärjestö NATO:n pihdeissä.



Tukholman rekkaiskun tiedotus tulee olemaan samanlainen kuin Berliininkin iskun

Koska tämä Tukholman keskustassa toteutettu yliajo-operaatio on Naton Saksan armeijasta tilattu peiteoperaatio, niin  tämän takia ensimmäisenä epäillystä syötetään mediaan väärää tietoa. Jolla pidetään uutistenlukijoiden tiedot tästä koko tapahtumasta hyvin harhaanjohtavien tietojen varassa.

Seuraavaksi Ruotsin mediassa kerrotaan, että kuinka tämä pääepäilty oli jo pitkään ollut Ruotsin turvallisuuspoliisi Säpon tarkkailussa, mutta kuinka Säpo ei tehnytkään mitään.

Pääpäilty on jälleen muslimi, jolla väitetään olevan yhteyksiä terroristijärjestö Isisiin. Mutta totuus on se, että hänellä on ollut yhteyksiä terroristijärjestö Natoon eikä Isisiin.

Kaiken tämän taustalla Ruotsin puolustusministeriötä hiillostetaan sekä kiristettään nyt laittamaan Ruotsin hallinnolta Natolle jäsenhakemus. Sillä tämä on koko jutun taustalla oleva punainen lanka, josta ei nyt näissä Tukholman iskuun liittyvissä jutuissa kirjoiteta miltei sanallakaan.

Terroristijärjestö NATO on koko viime ajat keskittynyt rekka-autoilla Euroopan unionin jäsenmaiden ihmisten yliajamiseen. Mutta kuka uskaltaisi laittaa tämän angloamerikkalaisen eliitin johtaman NATO:n terroristijärjestön ojennukseen ?

Totuus on heitä vastaan aina paras ase taistella, koska se pelästyttää aina nämä kyseisen terroristijärjestön operaattorit. Sillä mikäli nämä NATO:n Stay Behind verkoston kenraalit joutuisivat oikeuteen, niin heitä odottaisi suoraan sotaoikeus. Koska nämä rauhan aikana tehnyt valtionterroriteot ovat suoria sotarikoksia myös nyt Ruotsin pääkaupungissa Tukholmassa operoituina.

Mutta kansalaisten ei silti ole syytä pelätä, vaikka tällainen terroristijärjestö nimeltä Nato toimii nyt Isisin nimellä Euroopassa.

Koska he haluavat vain saada ihmiset pelkäämään, jotta kansalaiset voitaisiin sitten pelotella liittymään tähän terroristijärjestö Natoon.

Pelko on tämän rikollisen valtaeliitin ainoa ase ihmiskuntaa vastaan, jolla he pystyvät vain tuon massoihin kohdistetun pelon avulla hallitsemaan näitä ihmisiä ja kiristämään yksilönvapauteen kohdistettuja iskuja.

Sillä aito yksilönvapaus on sitä, että jokainen ihminen päättää omista asioistaan ja tätä ei taas tämä psykopaattivirkamiehistä koostettu eliitti sulata. Koska silloin taas näiltä parasiitteilta lähtisi tuo kuviteltu valta pois.

Valtioiden kohdalla kun puhutaan Suomen ja Ruotsin tilanteesta, niin terroristijärjestö NATO:lla on vain yksi motiivi Suomen ja Ruotsin osalta. Koska he haluavat saada Suomen sekä Ruotsin mukaan tähän Saksan johtaman EU:n supervaltion (liittovaltion) yhteiseen armeijaan. Jolla Rothschildit sitten alkaisivat tulevaisuudessa käymään sotaa Saksan liittovaltio vastaan Venäjä.

Tästä tässä koko Natotuksessa on pohjimmiltaan kyse Ruotsin ja Suomen osalta, mutta nyt terroristijärjestö NATO lavastaa rekkaiskuja, jotta se saisi peloteltua Ruotsin ensin Natoon. Mutta Suomenkin he haluavat Natoon keinolla millä hyvänsä ja voisivat tarvittaessa järjestää samanlaisen rekkaiskun Naton toimesta myös Suomessa. 



Joten tämän vuoksi SUPO:n tulisi olla äärimmäisen tarkkana siitä mitä nämä Saksan armeijan oikeistolaiset NATO:n sotarikolliset siellä seuraavaksi suunnittelevat, sillä näitä heidän operoimiaan rekkaiskuja on tiettävästi suunniteltu enemmänkin toteutettavaksi näissä EU-maissa. 

Mistä tuli Tukholman rekkaiskun rahoitus ? 

Wall Streetilla tukikohtaansa pitävä Goldman Sachs pankki on jo pitkään rahoittanut NATO:n salaisen Stay Behind verkoston tekemiä terroritekoja.

Ruotsin keskustassa tapahtuneessa iskussa Goldman Sachs oli yksi iskun sen rahoittajista, joka myönsi osan sen budjetista Saksan NATO:lle.

Nämä valtionterrori-iskut ovat hyvin laaja verkosto, koska tämänkin Ruotsin keskustassa toteutetun terrori-iskun verkosto ulottuu aina CIA:n sekä Britannian tiedustelupalvelun sisälle, koska angloamerikkalaisen eliitin johtamassa sotateollisen kompleksin (military industrial complex) sisällä käydyssä leikissä on vain enää tämä suurimpien pelureiden sarja, joihin Rothschildien pankkisuku toimii tuona ns. ylimpänä juomanlaskijana.

Rothschildit siis operoivat sieltä valtapyramidin korkeimmalta huipulta ja jakelevat pankkiensa kautta johdetuista yhtiöistään toimeksiantoja CIA:lle.

CIA taas voi antaa toimeksiantoja Natolle sekä Saksan armeijan sitä johtaville osastoille ja näin valtionterrori-iskut toteutetaan käytännössä. Koska nämä sotarikolliset toimivat tiiviisti verkostossa keskenään.

Britannian tiedustelupalvelu Mi5 sekä Mi6 on kuitenkin myös Britannian sisäisen huumekaupan, jossa Englannin kuningashuoneella on suuri omistus.

Jos siis presidentti Sauli Niinistö totesi muutama vuosi sitten Pariisin 2015 joukkomurhan jälkeen, ettei pelolle tulisi antaa valtaa.

Niin näissä rekkaiskuissa kyllä jälleen sama homma, ettei juuri sille sinun pelollesi saisi antaa valtaa. Koska jos sinä pelkäät, niin silloin olet luovuttanut tuossa läsnäolevassa hetkessä tuon kaiken itsenäiseen ajatteluunkin perustuvassa energiassa sen kaiken luovan energiasi.

Pelko kun on tuollainen mielentila joka on kuin henkinen syöpä, joka ei anna sinun mielellesi valtaa tuntea itseään esim. vapaaksi henkisesti.

Joten juuri tämän vuoksi nämä rekkaiskujaan tilaavat valtasionistit pyrkivät juuri tuolla joukkohysterialla vangitsemaan tuon ihmisten yksilötietoisuuden ja haluaisivat teidän kaikkien tuntevan, ettei meillä olisi mitään toivoa.

Vaikka tämä asiahan on juuri päinvastoin, koska ihmisyksilöllä on henkisesti miltei rajaton voima sekä valta ihan sisällään.

Tuo on luovuus, joka löytyy meistä jokaisesta ja tämä kun on koko ihmiskunnan henkisen heräämisen avain. Niin mikset käyttäisi tuota ominaisuutta myös itsessäsi ja lakkaisit pelkäämästä näitä uutishirviöiden sinulle tarjoamia pelkovirikkeitä, joita nyt tämä Tukholman keskustassa toteutettu Naton operaatio sinulle mahdollisesti tarjosi.

Sillä tästä Tukholman tapahtumasta vauhkotaan Iltasanomissa, Iltalehdessä, Ylessä vielä useita viikkoja putkeen ja sillä myydään lukuisia iltapäivälehtien irtonumeroita.

Onko pelko todellakin noin myyvää journalismia, että sillä pitää vielä alkaa myymään useita irtonumeroita ? 


Mikä oli Ruotsin rekkaiskun salainen poliittinen motiivi


Eliitti on vielä ollut aina äärimmäisen taitava saamaan aikaiseksi massoihin kohdistuvaa harhautusta ja tämä Syyriassa sytytetty sota oli nyt Natolta varsinainen näytös. Koska se sai näillä keinoin nyt Ruotsin sekä Suomenkin kansalaisilta käännettyä pois huomion Syyriasta juuri oikealla hetkellä. Sillä näin toimii geopoliittinen massojen harhautus.


Lähteet: http://www.expressen.se/nyheter/stockholm/lastbil-har-kort-in-i-folkmassa-i-stockholm/

http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005013578.html

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201704072200099160_ul.shtml













lauantaina, tammikuuta 21, 2017

Miksi Melbourne oli terroristien kohteena


Melbourne on Australian toiseksi suurin kaupunki. Viime joulukuussa Melbournen poliisi pidätti seitsemän ihmistä, joiden epäiltiin suunnittelevan terrori-iskua Melbourneen. Iskun ajankohdaksi oli suunniteltu poliisin mukaan joulupäivä. 

Kiinniotetuista yksi oli egyptiläinen ja kaikki muut taas syntyperäisiä australialaisia, mutta koska terroristi-iskun motivaattoriksi sanottiin ISIS, niin tämä viittaa siihen että terroristit olivat muslimeja.


Nyt kävi kuitenkin niin, että vaikka nämä aiemmat terrori-iskun suunnittelijat pidätettiin ja heitä kuulusteltiin, niin eilen Melbournen keskustassa eräs psyykkisesti sekaisin oleva muslimi ajoi väkijoukkoon henkilöautolla surmaten 4 ihmistä.

Ensin hän oli ajanut autollaan holtittomasti ympyrää sudittaen autonsa renkaita, jonka jälkeen lähti kiihdyttäen ajamaan kohti väkijoukkoa. 


Epäilty yliajaja Dimitrious Gargasoulas oli paikalla olleiden silminnäkijöiden mukaan vielä huutanut kiihkomuslimeille tyypillisen huudon Allahu Achbar, jolla tarkoitetaan että Allah (jumala) on suuri.

STT:n julkaiseman uutisesta taas jätettiin kokonaan pois se, että tämän joukkomurhan tekijä oli kiihkomuslimi, joka oli vielä todennäköisesti murhanhimoa lisäävän SSSRI-pillereiden vaikutuksen alaisena, koska tämä murhanhimo ei selity koraanilla.

Eräs suomalainen SSRI-lääkkeiden ent. käyttäjä kirjoitti muutama vuosi sitten siitä, että miten SSRI-lääkkeiden vaikutus mieleen oikein toimii.  

Vaikka tämä Melbournen joukkomurhan tekijä onkin muslimi ja hänen psyykeensä ei ollut kunnossa sekä hän tiettävästi veti näitä SSRI-kapseleita. Niin tämän koko jutun taustalla vaikuttaa läntiset tiedustelupalvelut, jotka myöntävät näille joukkomurhia suunnitteleville terroristeille useita eri henkilöllisyyksiä. 

Berliinin Scania-iskun tekijällä väitettiin saksalaisen Spiegel -lehden mukaan olleen yli 10 henkilöllisyyttä, joka viittaa jo silloin miltei täysin CIA:n kaltaisten tiedustelupalveluiden tappajiin. Koska juurikin CIA:n kaltaisten tiedustelupalveluiden agenteilla on useita peitenimiä, joille jokaiselle on omat väärennetyt passit olemassa.


CIA:ssa toimii ISIS terroristeista värvätty false-flag terrori-iskuja toteuttava yksikkö

Miltei jokainen kerta kun USA:n tiedustelupalvelu CIA onnistuu operoimaan jonkun verisen joukkomurhan, josta ISIS sitten ottaa aina vastuun. Niin miltei aina mediassa väitetään näiden terroristien toimineen täysin yksin ilman ulkopuolista apua, vaikka totuus on aivan toinen. Koska CIA:ssa tämä heitä rekrytoiva ja operoiva yksikkö toimii omalla salaisella toiminimellä.

Aivan kuten CIA käynnisti aikanaan länsimaisiin valeuutisiin tähdänneen Operation Mockingbirdin, joka toimii edelleen ja on jo laajentunut aina Suomeen asti. 

Tämä CIA:n värväämien kiihkomuslimien joukkomurhia ja terrori-iskuja operoivan yksikön toiminta on niin salaista, että siitä ei edes tiedä valiokunnatkaan. Vaan tästä yksiköstä tietää vain hyvin harvat ja valitut murhanhimoiset kenraalit jne. 

Tämä yksikkö toimii yhtä salaisella volyymilla kuin aikanaan Naton Operaatio Gladio.  

Tällä ISIS valtionterrorilla on länsimaissa vain yksi poliittinen motiivi, joka on saada synnytettyä muslimi ja paikallisväestön kesken sisällissota, johon nyt nämä vuonna 2015 lähetetyt turvapaikanhakija-terroristit aiotaan vielä usuttaa.

CIA, Mi5, Mi6, Mossad, Saksan BND ja muut ISIS-iskuja operoivat tiedustelupalvelut yrittävät salata tämän Operaatio Gladiomaisen toiminnan. Joten tämän vuoksi näiden rekka-iskujen sekä yliajojen todelliset syyt jäävät kokonaan varjoon.

Mikäli korruptoituneen median ja uutistenlukijat tietäisivät salatun totuuden näistä ISIS-terroriteoista, niin silloin tämä globalistisen eliitin muslimeihin kohdistettuun rotuvihaan tähtäävä false-flag operaatioiden sarja paljastuisi suuremmalle yleisölle

Sen jälkeen alettaisiin tervaamaan näitä iskuja rahoittavia tahoja ja sitä nämä massamurhien tilaajat viimeiseksi haluavat.

Joten tämän vuoksi näiden muslimien tekemien ISIS terrori-iskujen motiiviksi väitetään aina, että asialla olis ISIS. Vaikka todellisuudessa CIA organisoi ja rahoittaa näitä Scania-rekallakin tehtyjä yliajoja. Kuski vaan työskentelee todellisuudessa heille, vaikka luulee olevansa Isisin leivissä.

CIA ylläpitää myös useita terroristien harjoitusleirejä, joihin jopa suomesta asti värvätään näitä kiihkomuslimeja, jotka ovat vielä KELA-rahoilla valmiita lähtemään lähi-itään kuolemaan Allahin nimessä.

Näitä miehiä George Sorosin kaltainen massamurhaaja-liikemies pitää ns. hyödyllisinä idiootteina, joihin myös USA:n armeijan nuoret sotilaat kuuluvat heidän mukaan. 



Paikallisen taksikuskin kuvaama video on erittäin raakaa katsottavaa, jossa näkyy kuinka muutamalta ihmiseltä on haljennut kallo, kun ylitse on juuri ajanut henkilöauto vauhdilla.

Näitä tällaisia videoita ei vaan näiden iskujen tilaajat halua kenenkään näkevän, vaan he haluavat vain kasvattaa muslimeihin kohdistuvaa rotuvihaa, joka on näiden kyseisten valtionterroritekojen pääasiallisin poliittinen motiivi. Mutta jokin tuossa Melbournessa nyt Australiassa oli terroristien kohteena, koska sinne oli jo viime joulukuussa tilattu terroriteko.

Onko siis Australian poliittinen johto rikkonut peliä niin paljon, että sinne piti tilata tällainen joukkomurha, vai mikä mahtaakaan olla syynä siihen, että Melbournen kaupunki oli tämän false-flag iskun takana ? 

Epäilty yliajaja Dimitrious Gargasoulas on nyt kuitenkin jo poliisin huostassa ja häntä odottaa kohta syyte joukkomurhasta. Mutta mikäli hän onkin CIA:lle työskennellyt henkilö, niin siinä tapauksessa mies taitaa saada Breivikmäiset luskusvankila olosuhteet.
 

Lähteet:  http://mvlehti.net/2017/01/20/muslimi-ajoi-vakijoukkoon-melbournessa-nelja-kuollut-ja-25-loukkaantunut/

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005018643.html

http://toivorissanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/190522-haluan-jalleen-tappaa-juttu-ssri-laakkeista 

http://www.sss.fi/2016/12/poliisi-esti-joulupaivaksi-suunnitellun-terrori-iskun-australiassa/ 



tiistaina, joulukuuta 27, 2016

Korkeassa virassa ollut Naton virkamies ammuttiin mafia tyyliin


Sotilasliitto Natolle tarkastajana työskennellyt Yves Chandelon löytyi kuolleena autostaan päähän ammuttuna. 

Vaikka Chandelon omisti itse kolme asetta, joista yksi oli hänen autonsa hansikaslokerossa, niin kuitenkaan hänen päästään löydetyistä luodeista mikään ei täsmännyt surma-aseen kanssa.

Joten tapaus viittaa silloin tilausmurhaan, jolla on ollut määrä saada hänet hiljennettyä.

Mitä tämä Naton tarkastaja sitten tiesi liikaa, mikä maksoi lopulta hänen henkensä ? 

Naton politiikka kun on ollut koko viime vuodet hyvin agressiivista Venäjälle uhittelua, jota ovat myös johtaneet USA:n armeijan kenraalitkin.


Kun vuonna 1994 m/s Estonian upotessa eräs Tallinnan satamassa tullissa varatullipäällikkönä työskennellyt Igor Kristapovits, joka kuului salakuljetuksien torjumiseen keskittyneeseen FELIX-ryhmään, johon kuului lukuisia MSB-upseereita Virossa.

Kristapovits oli takavarikoinut Estonian aluksen lastausvideon, josta näkee Amerikkalaisten sotilaiden turvaaman kuljetuksen lastauksen. Tuossa kuormassa kun oli se Ruotsiin matkannut salakuljetuslasti, jonka vuoksi koko m/s Estonia upotettiin pommilla meren pohjaan, koska Viron hallinto ei suostunut tekemään mitään tuolle Tallinnan ja Tukholman väliselle aseiden salakuljetukselle.

Kristapovits surmattiin kahdella niskalaukauksella vain kolme viikkoa Estonian uppoamisen jälkeen Viron armeijan pistoolilla kotitalonsa edessä.

Hän nyt vain sattui tietämään sen, että mitä tuossa salaisessa USA:n armeijan lastissa oli, jonka vuoksi Estonian alus upotettiin pommilla meren pohjaan ja tämän vuoksi hänet piti hiljentää.

Nyt tämä vasta murhattu Naton tarkastaja Yves Chandelon on tiennyt jostain jotain liikaa, minkä vuoksi hänet murhattiin mafia tyyliin autoonsa.

Oliko hänellä kenties tietoja Naton sekaantumisesta mm. valtionterrorismiin, mikä saattaisi olla yksi mahdollinen syy sille, että tästä virkamiehestä on päätetty hankkiutua eroon keinolla millä hyvänsä.

Poliittisissa murhissa on vielä monia eri luonteita, että mafia tyyliset murhat pyritäänkin tekemään juuri tuollaisilla avoimilla murhilla, kun taas salamurhat pyritään tekemään mm. myrkyttämällä, joista ei jää jälkiä.

Natolla on toiminut monia salaisia yksiköitä, joiden sisällä toimii eri Nato maiden armeijoista rekrytoituja upseereja. 60 ja 70-luvulla tämä ryhmä toimi koodinimellä Operaatio Gladio, jolloin he järjestivät useita pommi-iskuja Italiassa ja Saksassa. Joista sitten aina syytettiin silloisia poliittisia vastustajia kuten vasemmistolaisia terroristeja.

Vaikka Gladio paljastuikin 90-luvulla, niin silti tämä samankaltainen maanalainen kuolemanpartio on edelleen Natolla olemassa ja siihen kuuluu edelleen lukuisten Nato-maiden upseereja.

Nämä Gladion suorittamat operaatiot olivat miltei aina valtionterrori-iskuja, joita Nato nimitti peiteoperaatioiksi (covert operations). Mutta edelleen nämä Nizzan ja Saksan Scania-rekkaiskut ovat olleet myös näitä peiteoperaatioita, joiden takana vaikuttaa myös Naton salaisiin osastoihin kuuluvat upseerit.

Nämä Naton kautta tilatut valtionterrori-iskut tilataan usein Saksan kautta ja toimeksiantoja sinne tekee myös CIA. Mikä tarkoittaa myös sitä, että Saksan armeijan sisällä toimitaan CIA:lle aliurakoitsijana myös valtionterrorismihommissa.


Lähde: http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/Chandelon-59487

http://www.express.co.uk/news/world/747259/NATO-Auditor-General-is-found-shot-dead-in-suspicious-circumstances