http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste DJ. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste DJ. Näytä kaikki tekstit

maanantaina, helmikuuta 08, 2021

Suomen poliisista tullut Orwell yksikkö, joka tutkii yhä enemmän "hauskanpidollisia rikoksia"



Jo tämän viimeisen vuoden sisällä Suomen poliisista on tullut tällainen Orwell-yksikkö, joka kohdistaa yhä enemmän poliisitutkintaa jossain järjestettyihin juhliin ja niiden jälkeisiin tutkintoihin.

Toki tämä tehdään nyt edelleen tämän Koronavirus huijauksen varjolla, ettei kansalaiset taas kiinnostuisi tästä Orwelilaisesta poliisitoimista. Joten sitten nämä kansalaiset halutaan nyt median avulla saada paheksumaan juhlien järjestäjiä ja ylipäänsä juhlimista.

Nyt Helsingin sörnäisissä järjestetyt teknobileet päätyivät Helsingin poliisin tutkintapöydälle. Eli paikalla oli järjestetty teknobileet, jossa oli myös DJ esiintynyt paikalla.

Poliisit kuulemma kävivät juhlapaikalla viime lauantaina, mutta koska kyseessä oli yksityistilaisuus, johon poliisilla ei sitten enempää ollut toimivaltaa puuttua.

Mutta mikä tässä ihmisten hauskanpidossa on sitten niin vaarallista, jos ei nyt oteta huomioon tätä koronavirus hysterian narratiivia ? 

Hauskanpitohan on ihmisten välistä sosiaalista kanssakäymistä ja kuuluu siihen sitten kuningas alkoholi tai ei, niin yleensä mitä enemmän väki viihtyy keskenään näissä samoissa tiloissa, niin se vaikuttaa myös koko paikan yleiseen ilmapiiriin.

Tähän kun lisätään se elävä musiikki, niin paikan hype saattaa senkin avulla nousta kummasti ylös, joten olisi melkoisen hullua, jos vielä tulevaisuudessa yksityistilaisuuksien järjestäjiä kohtaisi päiväsakot siitä, että tilaisuudessa on viihdytty liiankin hyvin ja juhliminen kiellettäisiin aina lailla. 

Mutta jos katsotte tätä nykyistä koronaplandemiaa, niin maskeilla ensinnäkin on tarkoitus murtaa ja rikkoa ihmisten identiteetti.

Taiteilijoiden identiteettiä murretaan myös tällä hetkellä ja se tapahtuu sillä tavalla, että tapahtuma-alan työntekijöitä kielletään tekemästä töitä, koska tapahtuma-alalle on nyt laitettu niin tiukat rajoitukset, että jos ravintolassakin saa esiintyä vain 25 ihmiselle bändi, niin isompien juhlien järjestäminen on käytännössä tehty jo lakimuutoksella mahdottomaksi.

Mitähän vielä voitaisiin tehdä kielletyksi ja vedota koronaan ? 

Vitsin kertominen olisi laitonta, koska korona voisi tarttua naurun aiheuttamien vesipisaroiden välityksellä, jotka erittyvät nauramisesta.

Tällainenkin voitaisiin keksiä siellä koronaplandemian käsikirjoittajien puolella ja vaatia IMF:n pankista sen toteutusta ympäri maailman, koska IMF:llä löytyy aina riittävästi kiristysmateriaalia sekä lahjusrahaa, joilla poliitikot pidetään tiukasti ruodussa.

Se on kyllä huomattu, että tämä pankkiirien ja kansainvälisen tason korporaatioiden tavoitteena on saada aikaiseksi sellainen maailmanjärjestys, jossa ihmisyys poistetaan tällä A.I. tekoälyllä ja jos ihmisistä tulee tuollaisia robottimaisia vihanneksia, niin se tietäisi humanismille rappiota.


Joten Elon Musk saisi asentaa sen mikrosirun omaan päähänsä ja näyttää kuinka Neuralink-yhtiö painaa Enteriä ja hänen tahtonsa murretaan tuon teknologian edessä.


Mutta eihän tuollainen korkean tason teknokraatti elitisti omaa päätään ja aivojaan tuollaiseen tutkimukseen luovuta. Siksi he tekivät tämän ensimmäisen aivoimplanttikokeen sialla.

Sillä Elon Musk ja nämä elitistit pitävät normi-ihmistä lähes sian kaltaisessa arvostatuksessa.

Valtaeästön ihmiset edustavat heille puhdasta karjaa ja siksipä he ovatkin kokoontuneet viimeisten vuosikymmenien aikana miettimään, että mitä tehdä tälle liikakansoittumiselle. 

Harvennuslistalla on heidän suunnitelmiensa mukaan n. 95 prosenttia nykyisestä maailmanväestöstä, joita ei enää tarvita.

Mutta koska valtio ei voi vielä olla niin rujo, että se ilmoittaisi vaikka jollekin veronmaksajalleen, että "palveluksianne ei enää tarvita", niin sitä vartenhan tämä työmarkkinatukijärjestelmä aikanaan kehitettiin todellisuudessa.

Koska ei sen tehtävänä kuten myöskään TE-keskus (ent. työvoimatoimisto)... Ei niidenkään laitosten tarkoituksena ole auttaa ihmisiä työllistymään, koska ne ovat olemassa vain Suomen kansalaisten kiusaamiseen ja henkiseen alistamiseen. 


Lähde: HS



torstaina, toukokuuta 03, 2018

Vuotiko amerikkalaismedia tiedon DJ Avicin puukotuksesta


Vähän aikaa sitten Omanissa vain 28 vuotiaana kuollut DJ Aviicin kuolemasta vuodettiin nyt uusia tietoja amerikkalaismediassa.

Aiemmin ruotsalaisen Aftonbladetin mukaan Aviciin (oikealta nimeltään Tim Bergling) kuolemaan ei liity rikosta. 

Mutta nyt taas amerikkalaismediassa liikkui väite, että DJ-megatähti olisikin päättänyt ensin rikkoa viinipullon ja viiltänyt sitten siitä särjetyllä lasinpalalla itsensä hengiltä. 

Lähde tuolle väitteelle perustuu kahteen amerikkalaismedian lähteeseen. 

Joopa joo, että rikotun pullon lasinpalalla tekee itsemurhan. Mutta edelleenkään nämä ns. "viralliset tahot" eivät ole vieläkään vahvistaneet kuolinsyytä joka saattoi olla kuitenkin puukotus, joka lavastettiin rikotun lasin aiheuttaneeksi kuolemaksi.



Kuitenkin nämä netissä liikkuneet huhut siitä, että Avicii olisi jo vuosia päättänyt taistella kansainvälistä lapsikauppaa vastaan eivät ole aivan tuulesta temmattuja jos katsoo esim. tätä muutama vuosi sitten julkaistua Aviciin musiikkivideota, jossa esiintyy kansainvälistä lapsikauppaa.

Jos kuka tahansa tällainen miljoonia takonut DJ päättää astua tällaisen monikansallisen lapsikaupan ja pedofiilirinkien päälle. Niin heidät kyllä laitetaan lopulta kylmäksi ja näin taisi lopulta käydä tälle DJ Aviicille.

Mutta on todella hävytöntä miten valemediassa tämä Aviciin julma teräaseilla tehty murha vielä ilmoitetaan nyt amerikkalaismediassa hänen itsensä tekemäksi.

Valemedian röyhkeyden vielä kuvaa tuo, että ensin ilmoittavat että kuolemaan ei liity rikosta. 

Mutta sen jälkeen taas ilmoitetaan, että kyseessä olikin rikotun viinipullon lasinpalalla tehty itsemurha. Kas kun eivät ilmoittaneet, että mies ajoi omalla autollaan itsensä yli kuollettavasti.

Sitten voi taas seurata jälleen kolmas valhe ja ilmoitetaankin, ettei kuolemaan liity rikosta.

Valemedialla on aina tuo tuttu tyyli valehdella jatkuvasti ja tätä Israelissa lanseerattua Hasbara-valehtelua toistuu jatkuvasti niin pajon, että lopulta uutistenlukijat eivät enää erota mikä on totta ja mikä keksittyjä valheita.

Siksi valemediaa täytyy myös kutsuakin sellaiseksi, koska se ei välitä miltei milloinkaan totuutta eteenpäin. 

Mutta taas nämä mm. MV-lehden kaltaiset vaihtoehtomediat osasivat aikanaan haastaa tämän valemedian propagandan ja syöttää eetteriin tuo valemedialle myrkkyä oleva totuus. Joten tällainen ilmiö taas saa lukijoissa tuon valheiden vastakkaisen herännäisyysefektin. Joka selittää mm. tuon miksi Ilja Janitskinia vainotaan edelleen ja pidetään vieläkin tyrmässä syyttömänä.

Sillä ymmärtääkseen näitä valemedian omistavia nilkkejä on ymmärrettävä se miten tyhminä he näitä valemedioita lukevia ihmisiä oikein pitävät. 

Sillä se on ihan laskelmoitu kuinka keskiverto tyhmä kadunmies uskoo kaiken valemedioista lukemansa propagandan ja ei kyseenalaista mitään ulkoisia auktoriteetteja joihin tämä valemedia juuri heidän elämässään ykkösenä kuuluu.

Mutta taas tämä sakki joka kyseenalaistaakin jo uutisten propagandan ja kykenevät ajattelemaan aivoillaan tietoisesti. Niin tämä porukka ollaan luokiteltu hyvin suureksi poliittiseksi uhaksi, jota varten valemediat omistava valtaeliitti keksi syyttää heitä vihapuheesta ja taistella näin heitä vastaan.



Miksi kaikki valemediat ovat hiljaa tästä uusimmasta tiedosta liittyen Aviciin kuolemaan ?

Nyt kun tämä amerikkalaismediassa vuodettu tieto Aviciin kuolinsyystä levisi eteenpäin, niin miksi edelleen kaikki USA:n valemediajätit vaikenevat edelleen ? 

Jossain määrin tämä valemediajättien vaikeneminen kertoo kyllä selvästi jostain.

Sillä juuri näiden valemediajättien kuten CNN:n, NBC:n ja FOX:n jne. johdossa toimii lukuisia vaikutusvaltaisia pedofiilejä, jotka ovat juuri näitä lapsikauppaa käyviä tahoja joita Avicii olisi halunnut todennäköisesti käräyttää.

Tämä koko aihe tästä kansainvälisestä poliittisesti vaikutusvaltaisten pedofiilien harjoittamasta lapsikaupasta on edelleen niin tabu valemediassa, ettei siitä haluta kertoa milloinkaan koko totuutta, tai muuten paljastuisi koko totuus näistä tunnetuista sionisteista, jotka käärivät vielä rahat tästä lapsikaupasta päältä kuin kermat kakun päältä.



Sillä nämä tunnetutkin miljardöörit myyvät näitä siepattuja lapsia mm. seksiorjiksi aina Saudi-Arabiaan, Omaniin, Dubaihin jne. Ei ole maasta kiinni minne näitä yksityisten lapsikaappaajien lapsiseksiorjia voitaisiin myydä tai toimittaa. Toimihan tällä miljardööri Jeffrey Epsteinillä jopa aikanaan oma pedofiililentoyhtiö Lolita Express.  

Mutta näitä aikanaan Luciferille valansa tehneitä pedofiilikeisareita ei tosiaan koske minkään valtion lait, koska nämä yksityistä lapsikauppaa, huumekauppaa ja asekauppaa maailmalla organisoivat sijoituspankkiiritkin valitaan täysin demokraattisen päätännän ulkopuolella.

Mutta on aina yksi keino joka on näille konnille täyttä myrkkyä ja se on paljastaa heidän toiminta mahdollisimman laajasti kaikkialla, ja sitä varten on olemassa mm. internet.


Lähteet: https://www.seiska.fi/Hllwd/Nainko-siina-kavi-Aviciin-kuolemasta-uutta-tietoa-amerikkalaismedialta-karmea-vaite/1131183

https://www.straitstimes.com/lifestyle/entertainment/dj-avicii-killed-himself-with-broken-glass-report

https://www.usatoday.com/story/opinion/nation-now/2018/01/30/sex-trafficking-column/1073459001/