http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste Erkki Tuomioja. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Erkki Tuomioja. Näytä kaikki tekstit

keskiviikkona, marraskuuta 27, 2024

Räjäyttikö NATO alas DHL:n rahtikoneen Liettuassa ?

Tässä on nyt sotateollisessa pörssissä sellaiset hommat käynnissä, että suursijoitukset on jo laitettu kiinni Wall Streetiltä NATO:n hyökkäämiseksi Venäjälle ja sen 800 000 NATO-armeijan hyökkäämiseksi.

Mutta kuten aina ennenkin suurissa sodissa, niin vielä sitä ennen täytyy saada kiihotettua kokonaiset kansakunnat hyväksymään tämä hyökkäys, joten NATO päätti sitten tämän viikon maanantaina pudottaa pommilla yhdysvaltalaisen Saksan Bonnissa toimivan rahtilentofirma DHL:n rahtikoneen, joka räjäytettiin alas Liettuassa lähellä Kalingradia. 

Mutta välittömästi lentokoneen alastulon ja räjähdyksen jälkeen mediaan laitettiin propaganda juttuja siitä, että tämän takana oli Venäjä.

Että oliko lännellä kristallipallosta katsonut ennustaja tämän heille kertomassa ennen kuin mitään virallista tutkintaa oltiin edes ehditty tehdä ? 

Liettualainen poliisipäällikkö Arunas Paulaskasin mukaan taas onnettomuus johtui todennäköisesti jostain teknisestä viasta, mutta terrorismin mahdollisuutta ei voida vielä sulkea pois.


Mutta NATO:n korkein sotilasjohtaja Amiraali Rob Bauer ilmoitti nyt samantien yrityksille, että valmistautukaa sotaan. 

Nyt sitten tämä Eurooppaan ja Suomeenkin puolustusliittona myyty ja markkinoitu NATO vetää pois sen psykopaatin naamarinsa ja sen alta paljastuukin NATO:n todelliset kasvot, koska kyseessä ei ollutkaan mikään puolustusliitto, vaan siellä toimi jo 1944 vuodesta lähtien se natsi-saksan armeija, joka vaan muutettiin sotilasliitto Natoksi.


Sotapsykoosi vaivaa nyt NATO kiimaisia Eurooppalaisia ja sen syyt ovat täysin psykologiset

Sotapsykoosi on sodan psykologinen trauma, joka ilmenee äärimmäisen stressin ja pelon laukaisemalla psykoositilalla, joka johtaa sotilailla mm. hyvin kiihottuneeseen mielialaan, eli sotahysteriaan.

Toki nyt näitä Euroopassa asuvia siviilejä ei vielä voida rinnastaa pervitiinipäissään sotiviksi hulluiksi, mutta heihin tämä sotapsykoosin kaltainen tila saadaan aikaiseksi voimakkaalla Venäjä vihalla, joka on tälläkin hetkellä koko Euroopan unionin maiden median virallinen sotapropagandan polttoaine.

Huhtikuussa 2022 Erkki Tuomioja arvioi yhdysvaltalaiselle NPR radiokanavalle antamassaan haastattelussa, kuinka tuolloinkin Suomessa vallitsevaa Nato-keskustelua hallitsi median ruokkima pelko, ja että media on tavallaan sotapsykoosissa. Tällä Tuomioja tarkoitti juuri tuota pelkoa siitä, että Suomi saattaisi hetkenä minä hyvänsä joutua Venäjän hyökkäyksen kohteeksi, mikä hänen mukaansa oli epärealistinen käsitys.

Tuolloin myös Tuomiojan käyttämä terminologia puhua sotapsykoosista herätti myös paheksuntaa, johon otettiin kantaa jopa silloisessa Helsingin Sanomien pääkirjoituksessa.

Mutta jos nyt katsomme tätä NATO-vouhottajien mielentilaa, niin Venäjä edustaa heille pelkoon ja vihaan perustuvan psykologisen mörön, jonka käsitteleminen menee useimmilla niin paljon tunteisiin, että ovat jopa sillä pilanneet jopa läheisimpiä ihmissuhteita, koska viha on jo sellainen tunnetila, jonka käsittely pelolla ja vihalla ei johda kuin vain syvempiin ongelmiin.

Sota on aina ollut puhdasta psykopaattista hulluutta, jolla ei ole minkään voittamisen kanssa mitään tekemistä, koska sodassa on vain häviäjiä. 

Ainoita voittajia sodissa ovat rahallisesti voittaneet niitä rahoittaneet pankkiirit, jotka vielä lainaavat sotien kummallekin osapuolelle, jolloin taloudellisen voiton riskitekijät ovat minimaaliset.


John D. Rockefreller totesi jo silloin aikanaan, että silloin on paras aika tehdä rahaa, kun veri alkaa valumaan kaduilla.

Tämä kertoo jo jotain näistä kylmäverisistä suursotien sijoittaja sedistä, joilla ei ole minkäänlaista empatiakykyä mitä tulee sotiin. He saavat äärimmäistä tyydytystä tälläkin hetkellä tästä hyvin brutaalista Ukrainan sodasta, koska Ukraina on vielä se pelikenttä, jonka nämä Wall Streetin sijoittajat haluavat yksityiseen omistukseen ja 
pakkoliitettäväksi Euroopan unioniin.


Saksa toimittaa nyt Ukrainalle vielä vuoden loppuun mennessä lyhyen kantaman SLS- ja keskipitkän kantaman IRIS-T ohjuspuolustusjärjestelmän.

Asiasta kertoi Saksan Ukraina-työryhmään kuuluva majuri Christian Freuding.

Saksa siis käy jo Ukrainassa täyttä proxy sotaa Venäjää vastaan.


Natolla on vielä lisää false-flag iskuja ässinä hihassa

Se on aivan päivänselvä juttu, että Natolla löytyy vielä ässinä hihassa muitakin false-flag iskuja Venäjä hyökkäyksen kiihottumistilan saamiseksi Eurooppaan, jos ei tämä DHL:n koneen pudottaminen vielä sitä heidän mielestä riittävästi saanut aikaan.

Nämähän ovat myös samalla aina CIA:n salaisia operaatioita, joiden toteuttaja on NATO, koska käskyt tulevat aina ulkomailta ja Naton sotilasjohto sekä tiedustelu operoi nämä false-flag iskut Euroopassa.

Mutta tässä on myös pankkijärjestelmään liittyvä asia, että miksi koko Euroopan unionista yritetään nyt väkisin saada aikaiseksi suursodan taistelutanner ? 

No tietenkin koska Euroopan Keskupankki Frankfurtissa joutuu entistäkin enemmän painamaan niitä 200 ja 100 sekä 50 euron seteleitä ja pankille niiden printtaaminen on käytännössä miltei ilmaista, mutta kiihtyvä hintojen nousu ja inflaatio pakottaa keksimään jatkuvasti jotain lisähommia, joilla saadaan lisää valtionvelkaa, jotta saadaan tätä uutta rahaa painettua lisää ja tämän sotahimmelin kustannukset ovat ne, jotka tälläkin hetkellä horjuttavat koko EU-maiden taloutta.

USA:n valtionbudjetti on jo niin tiiviisti kiinni armeijan sotilasmenoista, että maaliskuun jälkeen kaikki USA:n menot joudutaan kattamaan enää pelkästään uudesta valtionvelasta.

Mutta koska näiden CIA:n huumekenraalien elintaso ja pankkiirien elintaso edustaa sitä, että näillä miehillä täytyy olla aina vähintään se 500-1000 luksuskiinteistöä ostettuna Dubaista jne. He sijoittavat ihmiskauppaan, huumekauppaan, lääketeollisuuteen, lapsien kidnappauksiin jne. Sitä bisnestä se sota todellisuudesa on ja sitäkö meidän täytyisi myös täällä Euroopassa tukea ? 


Jos tämän ihmiskauppaan liittyvän sotateollisuuden harjoittajat päätyisivät lopulta kaikki sinne Haagiin, niin maailmaan tulisi lopulta rauha. 

Mutta siihen päivään menee vielä aika kauan, koska tätä maailmaa johtaa edelleen tuo sama Saatanan synagooga, joilla on oma salainen okkultistinen uskonto, eli satanismi ja kaikki tämän maailman suuret pankit sekä pankkiirit kuuluvat tuohon samaan satanistiseen uskontoon ja he vielä palkitsevat toisiaan siitä, että miten syvälle siellä kukin pääsee etenemään saatanan leirissä.


Kaikki tuo pahuuden eteen tehty työ näkyy näiden Illuminaatien silmistä, jos vaikka katsoo tämän muutama vuosi sitten 101 vuotiaana edesmenneen David Rockefellerin katsetta.

Paistaako sieltä mielestänne lempeä katse ? 

Tuosta ilmeestä voi helposti sen päätellä, että tekeekö ne miljardit onnelliseksi ja sijoittaminen sotiin ? 












 

 






maanantaina, joulukuuta 16, 2019

Ex-ulkoministeri Tuomioja uhkaili al-Hol jutun paljastanutta toimittajaa somessa



Teksti: Teemu Vehkala

al-Hol pakolaisleiri operaation medialle paljastanut toimittaja Timo Haapala sai uhkauksen ex-ulkoministeri Erkki Tuomiojalta, joka kehoitti Haapalaa ottamaan pitkän loman, jona aikana voisi miehhiä haluatko ryhtyä journalistiksi vai jatkaa kokopäiväisenä poliittiseen ja henkilökohtaiseen solvaamiseen keskittyvänä twiittaajana.



Keskusteluun myös osallistui keskustan Mikko Kärnä, joka totesi tietävänsä, että Haapala oli toimittajana tuolla al-Hol paljastuksella suututtanut pääosan poliittisesta kentästä.

Saapa nähdä, että kuinka kauan Iltasanomat vielä jatkaa toimittaja Haapalan työsuhdetta. Silllä voisi kuvitella, että nämä eräät isokenkäiset ovat jo vaatineet Iltasanomien päätoimitusta irtisanomaan Haapalan työsuhde, koska hän paljasti al-Hol "OPERAATIO KORPI" nimellä toimineen salaisen operaation Syyrian pakolaisleiriltä terroristivaimojen ja lasten salakuljettamiseksi Suomeen.



Kuuluuko toimittajien olla pelkkiä copy paste papukaijoja ? 

Jos kerta näiden isokenkäisen eliitin mielestä toimittajat eivät saa kaivella esiin arkaluontoisia asioita, niin pitäisikö toimittajien sitten olla vain pelkkiä valmiiksi kirjoitettujen uutisten toistaja-papukaijoja ? 

Eihän tuollainen ole enää mitään journalismia, koska usein juuri nuo valmiiksi kirjoitetut uutiset Reutersilta ovat juuri niitä valemedian uutisia, joiden sisällöstä suurin osa on tarkoituksellisesti vääristeltyä, jotta sillä voidaan muokata julkista poliittista mielipidettä, eli saada aikaan haluttu poliittinen korrektius.

Eihän yksityisetsivä tai rikoskomisario voi ratkoa rikoksia, jos he myös saisivat aina vain ulkopuolelta jonkun valmiiksi tehdyn esitutkinnan, jonka he sitten päätutkijoina vain naputtelisivat koneelle tekstimuotoon.

Tutkiva journalismi on vähän samanlainen työnkuva kuin vaikka yksityisetsivillä, koska tutkiva journalisti joutuu itse hankkimaan tietonsa ja heillä on aivan siinä tietolähteitä kuin myös poliisilla.

Mutta tämänkaltaista toimintaa eivät nämä rikkaat isokenkäiset poliittista touhua ohjaavat tahot arvosta, koska se uhkaa usein aina sotkea heidänkin hämäräbisnekset.

Lähde: https://mvlehti.net/2019/12/13/tuomioja-kehottaa-isis-skandaalin-paljastaneen-isn-toimittaja-timo-haapalaa-ottamaan-pitkan-loman-tai/


tiistaina, huhtikuuta 19, 2016

Eliitille eristetty asuinalue suunnitteilla Ruotsiin


Länsi-Ruotsiin ollaan perustamassa rikkaille omaa eristettyä asuinaluetta.

Tämä rikkaan ruotsalaisen eliitin tuleva asuinalue sijaitsee  Kungsbackan kunnassa Hallandin läänissä. 

Ruotsalaislehti Aftonbladettin haastattelema rakennusmestari Bengt-Åke Sparrman perustelee asuinalueelle rakennettavia eritysaitoja turvallisuudella. Kun niiden ansiosta kuka vain ei voi kävellä asuinalueelle, koska vain asukkailla on kauko-ohjauksella avattaviin portteihin pääsy.

Ei pohjoismaisen demokratian mukaista

Helsingin kaupungin asemakaavapäällikkö Olavi Veltheim tyrmää ruotsalaisten uuden idean. 

Jenkeissähän vastaavaa on tehty jo pitkään, ja ilmeisesti ilmiö on tulossa Pohjoismaihin. Suomessa pyritään toistaiseksi ylläpitämään avointa yhteiskuntaa. Suljettuja alueita ei ole toimintasuunnitelmassa, eikä sellainen ole kaupunkipolitiikkamme mukaista, Veltheim toteaa.

Marraskuussa 2013 ulkoministeri Erkki Tuomioja nnusteli Suomen Kuvalehdessä, että rikkaan eliitin vartioidut asuinalueet voivat olla kohta Suomenkin todellisuutta.


Tämä ns. suomenkin sikariporras, jolla on käsissään kaikki raha ja valta elää sellaisessa tilanteessa, että heillä liikaa rahaa. Kun siinä vaiheessa tämä rahan arvo menettää itsessään arvonsa ja siitä tulee pelkkä vallankäytön väline.

On olemassa monia ulottuvuuksia miten ihminen piilottaa mm. rikastumisensa. Esimerkiksi sellaiset ihmiset jotka ovat esimerkiksi nousseet vauraaksi keskiluokkaisesta perheestä, tulee monesti sellainen tunne, etteivät he uskalla näyttää vaurasta puolta itsestään. Eivät siis uskalla hankkia kiinteistömiljoonillaan edes kalleinta mahdollisinta mersua alle. 

Mutta sitten on taas tämä raskaan sarjan eliitti, joiden bisnekset ulottuvat aina ulkomaille asti ja tekevät voittonsa mm. nytkin käytävillä sodilla. Sitten kun alkaa tulemaan näille sijoittajasedille kymmenienkin miljoonien eurojen kotiutuksia verisillä rahoilla, niin voi kuvitella että tuollainen kaksinaamainen kovanaama asuu mielellään tuollaisisa aidattujen alueiden sisäpuolella.

Esimerkiksi Lontoon keskustassa sinne mm. Venäjältä paenneet kasaarijuutalaiset oligarkkit ovat keinotelleet paikalliset asuntojen hinnat jo niin korkealle, että keskiluokkaisen väestön on ollut pakko muuttaa kauemmas Lontoon ydinkeskustasta. Koska näillä paikallisilla gryndereillä on ollut tapana manipuloida markkinoita pitämällä jatkuvasti tyhjillään asuntoja, joita eivät laita myyntiin. Helsingissäkin on koko ajan yli 25 000 asuntoa tyhjillään, jotta kaupungin rikas eliitti voi keinotella ja pitää asuntojen hinnat korkealla.





 


sunnuntaina, marraskuuta 15, 2015

Porvoossa pidettiin salainen Nato-konferenssi


Ylläoleva kuva ei liity tapaukseen.

Porvoon, Halikossa järjestettiin 3-6.11.2015 salainen Naton -konferenssi, joka oli samalla sotaharkoitusten suunnittelukokous. 

Julkisuudessa tästä kokouksesta ei olla kerrottu mitään ja ainoa dokumentti joka siitä löytyy julkisesti, löytyy Puolan puolustusvoimien dokumentista.  
 


Suomen puolustusvaliokunnan jäsen Seppo Kääriäinen ei tietojen mukaan myöskään ollut tietoinen kokouksesta.

Kansanedustaja Erkki Tuomioja oli myös vastannut, ettei tiennyt tästä tapahtumasta mitään.


Puolustusvaliokunnan jäsenillä ei tietoa kokouksesta  


Vaikka Porvoon Nato kokouksen isäntänä toimi everstiluutnantti Reima Kuusla, niin on kummaa ettei Suomen puolustusvaliokunta tiedä siitä mitään.

Muut osallistujat olivat mm. tietotekniikkainsinöörejä ja ohjelmoijia. 

Lähde: http://vastavalkea.fi/2015/11/14/porvoon-salainen-nato-konferenssi/     

 

  

maanantaina, tammikuuta 19, 2015

Suomen ja USA:n ilmavoimat osallistuvat sotaharjoitukseen Virossa


Suomen ilmavoimien osallistuminen Viron, Ämarissa järjestettävään yhteislentoharjoitukseen maalis-huhtikuussa on noussut poliittiseksi kohuksi asti. 

Helsingin sanomien tietojen mukaan presidentti Sauli Niinistö ja ulkoministeri Erkki Tuomioja puuttuivat hankkeeseen, kun Puolustusvoimien harjoitusohjelmaa käsiteltiin presidentin ja valtioneuvoston kesken ulko- ja turvallisuuspoliittisessa valiokunnassa (utva). 


Voi vain arvailla, että mikähän sai presidentin ja ulkoministerin mielen vakavaksi ? 

Hävittäjälaivueen saapuminen Viroon on ensimmäinen vaihe Yhdysvaltain Ämariin suunnittelemasta Baltian ja Pohjolan ilmavoimien koulutuskeskuksesta. Baltian mailla ei ole varsinaisia ilmavoimia, joten Suomi ja Ruotsi ovat ilmeisimmät koulutettavat. 

Onko Yhdysvaltain ilmavoimat kouluttamassa Suomen ja Ruotsin ilmavoimista Venäjää vastaan iskukykyisiä. Sillä kaikella järjellä pääteltynä jos kyseiset maalis-huhtikuussa Virossa järjestettävät USA:n ja Suomen sekä Ruotsin ilmavoimien yhteisharjoitukset liittyvät vähänkään tähän salaisen kolmannen maailmansodan doktriiniin. Niin se on aiheuttanut vastustusta Suomen valtioneuvoston  ulko- ja turvallisuuspoliittisessa valiokunnan kulisseissa.

lauantaina, joulukuuta 20, 2014

Suomen poliittinen johto yritti salata CIA:n vankilennot



Suomen poliittinen johto yritti salata CIA:n vankilennot julkisuudesta. Näin käy ilmi Wikileaksin vuotamasta asiakirjoista, joista selviää että Suomi oli pyytänyt monta kertaa Yhdysvaltain hallinnon apua vankilento skandaalin hautaamiseksi. Silloinen pääministeri Matti Vanhanen oli henkilökohtaisesti vakuuttanut Yhdysvaltojen suurlähettiläälle, ettei halua haastaa Yhdysvaltoja vaan minimoida kummallekin osapuolelle koituvan vahingon.

Ulkoministeri Erkki Tuomioja oli saanut Yhdysvalloilta kehuja, kuinka CIA:n vankilento skandaali onnistuttiin pitämään maton alla suomen valtamediassa. 


Jos nyt kuitenkin mennään karuihin faktoihin, että mitä CIA:n vankilennot ovat, kun kidutuksenkin paljastanut raportti julkistettiin vähän aikaa sitten.

Entinen CIA:n agentti Bob Baer paljasti New Statesman -lehdelle vankien kiduttamisista. 

Jos vankia halutaan kiduttaa, hänet lähetetään Syyriaan. Mutta jos Jos joku halutaan 'kadottaa' – niin että hänestä ei enää ikinä kuulla – lähetetään Egyptiin.


Kuvassa näkyy aitoja CIA:n operoimia kidutus tilanteita. Jo on kumma kun näitä kuvia ei paljon näytetä Suomen televisiossa. Sellainen kun sotkisi liikaa viihteellistettyä uutisointia.

Kyse ei ole ollut muutaman erityisen tärkeän vangin altistamisesta vedellä tukehduttamiselle, kuten yleisesti kuvitellaan: kansalaisjärjestöt ja journalistit ovat dokumentoineet yli sata kuulusteluissa kuollutta ihmistä, ja oikea luku on varmasti paljon korkeampi. Eläkkeelle jäänyt Yhdysvaltain armeijan kenraali Barry McCaffrey on todennut: "Kidutimme ihmisiä armottomasti. Me todennäköisesti murhasimme tusinoittain niiden aikana, sekä puolustusvoimat että CIA."

Keväällä 2006 Euroopan neuvoston tutkimuksia johtanut sveitsiläinen europarlamentaarikko Dick Marty lähetti EN:n Suomen valtuuskunnalle kirjeitse listan lennoista, joista pyydettiin yksityiskohtaisia tietoja. Tietoja ei kuitenkaan etsitty eikä annettu. 



Valtion omistama Finavia Oyj kieltäytyi antamasta tietoja epäillystä vankilennosta Amnestylle sillä perusteella, että kyseessä on "yrityssalaisuus". Repriev-ihmisoikeusjärjestön tietopyyntöihin vastattiin Suomesta niin haluttomasti, että viranomaiset rikkoivat hidastelullaan omia julkisuuslakejamme. Samoin Euroopan parlamentin kidutuslentoja tutkinut tilapäinen valiokunta lähestyi Suomea kirjeitse. Kirjeeseen ei vastattu. 

Kuten nähdään niin aihe on äärimmäisen arka ja se haluttiin pitää salassa, mutta media ehti jo paljastaa CIA:n salaiset vankilennot ja Suomen valtion yhteistyön Yhdysvaltain hallinnon kanssa. 

USA:n ja EU:n väliset salaiset neuvottelut

11. Syyskuuta 2012 EU ja USA kävivät salaisia neuvotteluja CIA:n vankilennoista ja kun neuvotteluissa oli ehdotettu "yhteisiä erikoisluovutuksia EU:n kanssa, niin se sai EU:n päättäjät raivoihin. 

Tapauksen jälkeen oikeusasiamies lähti selvittelemään asiaa ominpäin. Näissä edellämainituissa Wienissä 2006 vuonna käydyissä salaisissa tapaamisissa olivat mukana Suomesta oikeusministeri Leena Luhtanen (sd) ja sisäministeri Kari Rajamäki (sd). 

Yhdysvaltoja paikalla oli edustamassa silloinen George W. Bushin hallituksen oikeusministeri Alberto Gonzales, joka oli jo ryvettynyt aiemmin juurikin kidutusskandaalien johdosta ja joutui myöhemmin eroamaan Bushin hallituksesta näiden takia.

Suomen mediassa tästä salaisesta tapaamisesta ei kirjoitettu sanallakaan ja neuvottelusta ei jäänyt yhtään julkista pöytäkirjaa. Joten tapauksesta ei löytynyt silloin yhtä ensimmäistäkään pöytäkirjaa valtioneuvoston arkistoista. Kuvastaa hyvin tyypilliseltä pahan eliitin kabinetti politiikalta a la Bilderberg jne.


Kuvassa Kari Rajamäki (sd).

Kari Rajamäki tavoitettiin myöhemmin ja häneltä kysyttiin kommenttia tästä salaisesta tapaamisesta. Niin Rajamäen vastaus oli vain; "Tietolähteiden luotettavuutta voi aina kysyä. Mä en tunnista tuollaista."

Kysymykseen siitä, miksi neuvotteluista jäänyt pöytäkirja on EU:n puolelta sensuroitu, Rajamäki ei osannut vastata.  "En ymmärrä. Tekee kyllä mieli itsekin kysellä sen perään."


Kuvassa nykyinen Espoon kaupunginvaltuutettu Leena Luhtanen (sd).

Nykyään Espoon kaupunginvaltuutettuna toimiva Leena Luhtanen taas väitti, ettei muista asiasta enää mitään.


Oikeusasiamiehen ratkaisussa mainitaan, että jotkin asianosaisilta saaduista tiedoista pidetään salaisina. Epäselväksi jää, ovatko Rajamäen ja Luhtasen juttutuokiot Gonzalesin kanssa näitä salaisia asioita vai jäikö tämä seikka oikeusasiamiehen raportissa huomioimatta. 

Sekö on salaista, että USA:n hallinto haluaisi alkaa vangitsemaan EU:n yksittäisiä kansalaisia CIA:n kidutusvankiloihin?

Ylipäänsä mikään muu valtio, kuin nilkkivaltio (USA) salli kidutusta tiedustelupalvelunsa virallisena kidutusmuotona ja vielä kun EU:ssa on valtioilla edes viimeiset rippeet heiltä riistetystä itsemääräämisoikeudesta jäljellä, niin asialle kannattaisi nyt nopeasti tehdä jotain. 

Vain sadistiset psykopaatit kiduttavat ihmisiä sekä ja nauttivat kidutettavien kärsimyksestä ja Yhdysvaltain hallinto on jo astunut omaan paskaansa tämän asian suhteen. Presidentti Barack Obamalle käsikirjoitetut jeesustelut tämän CIA:n kidutuksen suhteen ovat täysin turhia, jos Yhdysvaltain hallintokaan ei ole valmis tekemään CIA:n salaisille kidutusvankiloille ja salaisille vankilennoille mitään.
Lähde: http://maailma.net/artikkelit/miksi_cian_vankilennoista_on_edelleen_puhuttava

maanantaina, syyskuuta 01, 2014

Tehkäämme tutkintapyyntö valtionpetoksesta


Nyt jokaisen poliittisesti aktiivisen suomalaisen tulisi tehdä tutkintapyyntö siitä, että onko pääministeri Alexander Stubb, valtionvarainministeri Antti Rinne, ulkoasiainministeri Erkki Tuomioja, ulkomaankauppaministeri Lenita Toivakka, sisäministeri Päivi Räsänen sekä puolustusministeri Carl Haglund syyllistyneet rikoksiin valtionpetoksesta.

Tässä on vaan jo ns. piru merrassa heti siinä vaiheessa, kun tämä NATO:n ja Suomen välinen isäntämaasopimus allekirjoitetaan lähipäivinä. Sillä nyt kansalaisten on herättävä ja tehtävä loppu tälle NATO-sekoilulle. 

Toimi siis heti ja tee:



1) tutkintapyyntö
osoitteeseen  suojelupoliisi@poliisi.fi ja kirjeitse

    sekä 
2) Oikeuskanslerille Selvityspyyntö

http://www.oikeuskansleri.fi/fi/kantelu/kantelulomake/

 
--

   1)

(Nimesi)     TUTKINTAPYYNTÖ

(Postiosoite)
(Postinro ja postitoimipaikka)
(Puh.nro) (päiväys)

Suojelupoliisi
Ratakatu 12 PL 151 00121 Helsinki

Tutkintapyyntö esitutkintaviranomaiselle:

Pyydän tutkimaan, ovatko pääministeri Alexander Stubb, valtiovarainministeri Antti Rinne, ulkoasiainministeri Erkki Tuomioja, Eurooppa- ja ulkomaankauppaministeri Lenita Toivakka, kehitysministeri Pekka Haavisto, sisäministeri Päivi Räsänen, sekä puolustusministeri Carl Haglund syyllistyneet rikoksiin (erityisesti Suomen itsemääräämisoikeuden vaarantaminen sekä puolueettomuusmääräysten rikkominen), ja estämään mahdollisen rikollisen toiminnan jatkamisen.
Suojelupoliisi suorittaa rikoslain 12 (maanpetosrikokset) tarkoitettujen rikosten esitutkintaa, joten tutkintapyyntö esitetään sille.

Tutkintapyynnön perustelut:

1. Suomen itsemääräämisoikeuden vaarantaminen

Rikoslain 12 luvun 1 §:n mukaan se, tarkoituksenaan väkivaltaa käyttämällä tai sillä uhkaamalla taikka vieraan valtion sotilaallisen tai taloudellisen painostuksen tai tuen avulla

1. saattaa Suomi tai osa Suomea vieraan valtion alaiseksi,

2. irrottaa osa Suomea muusta valtakunnasta tai

3. muulla vakavuudeltaan näihin rinnastettavalla tavalla rajoittaa Suomen valtiollista itsemääräämisoikeutta tekee teon, josta aiheutuu sanotun tarkoituksen toteutumisen vaara, on tuomittava Suomen itsemääräämisoikeuden vaarantamisesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.

Lain perustelujen (HE 94/931) mukaan säännöksen kolmas kohta voi tulla sovellettavaksi, jos Suomen edustaja solmii vieraan valtion kanssa ilman asianmukaisia valtuuksia valtiosopimuksen, jolla Suomi liittyy valtioliittoon, sotilasliittoon tai valtioiden yläpuolella olevaan taloudelliseen järjestöön. Vakavuudeltaan alueluovutuksiin rinnastettavaa Suomen valtiollisen itsemääräämisoikeuden rajoittamista voi olla esimerkiksi se, että vieras valtio tai ylikansallinen organisaatio saisi käyttää lainsäädäntö-, toimeenpano- tai tuomiovaltaa Suomen alueella, taikka Suomen korkeimpien valtioelinten päätösten saattaminen riippuvaisiksi ulkovaltojen tai ylikansallisten elinten hyväksymisestä.

2. Puolueettomuusmääräysten rikkominen

Rikoslain 12 luvun 10 §:n mukaan se, joka rikkoo Suomen suhtautumisesta sotaa käyviin vieraisiin valtioihin annettuja puolueettomuusmääräyksiä, on tuomittava puolueettomuusmääräysten rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

Suomi pyrkii vakiintuneesti pysymään sotaa käyvien vieraiden valtioidenvälisten ristiriitojen ulkopuolella. Suomen suhtautumisesta sotaa käyviin valtioihin on määräyksiä puolueettomuusmääräyksistä annetussa asetuksessa (194/1963). Suomessa asuva tai muutoin Suomessa oleskeleva henkilö ei saa myötävaikuttaa siihen, että näitä puolueettomuusmääräyksiä rikotaan.

Ennen kaikkea puolueettomuusmääräykset kieltävät Suomen alueen hyväksikäytön sodassa. Lain esitöiden mukaisesti (HE 94/932) rangaistavaa on esimerkiksi sota-aluksen tai sukellusveneen luvaton tuleminen Suomen aluevesille, aluksen viipyminen Suomen aluevesillä kauemmin kuin on sallittua tai aluksen sotilaallisen varustuksen lisääminen Suomen alueella. Myös esimerkiksi Suomen käyttäminen sotatoimien tai tiedustelun tukialueena tai sotilaallisessa varustautumisessa on rangaistavaa. Vastaavasti tällaisten toimenpiteiden salliminen on rangaistavaa puolueettomuusmääräysten rikkomista.

3. Taustatietoja

Julkisuudessa esillä olleiden tietojen mukaan UTVA eli ulkopoliittinen ministerivaliokunta teki 22.4.2014 päätöksen solmia sotilasliitto NATO:n kanssa niin sanotun isäntämaasopimuksen. Julkisuudessa esillä olleiden tietojen mukaan kyseinen sopimus on muotoiltu siten, että se antaa NATO:lle, eli käytännössä Yhdysvalloille, oikeuden käyttää Suomen valtion maa-aluetta,
ilmatilaa ja aluevesiä sotatoimiin nimeltä mainitsematonta valtiota vastaan. Vallitsevan käsityksen mukaisesti tuo valtio on tietenkin Venäjä. Tämä sopimus aiotaan allekirjoittaa viikon 36 aikana.

Pyydän poliisia selvittämään, onko päätös ryhtymisestä isäntämaasopimuksen valmisteluun tehty oikeaa menettelyä noudattaen. Pyydän lisäksi selvittämään, ovatko sopimuksesta päättäneet tahot ja sen allekirjoittajaksi aikovat toimineet vaarantamalla Suomen itsemääräämisoikeuden, sekä rikkoneet laissa annettuja puolueettomuusmääräyksiä.

(aika ja paikka) (allekirjoitus)
(nimenselvennys)














Lähde: http://aamulehdenblogit.ning.com/profiles/blogs/ruotsin-eduskunta-ei-p-t-nato-liitosta-kuukausiin-il-turvautuu



torstaina, elokuuta 28, 2014

Salainen NATO-sopimus vie Suomen III-maailmansotaan

Nyt se sitten on virallista, kun Suomen ja NATO:n välinen salainen isäntämaasopimus allekirjoitetaan seuraavien viikkojen sisällä.


Kyseinen isäntämaasopimus ei kuitenkaan enää ole salainen ja sen löytää helposti netistä PDF-muodossa

101 sivuisesta NATO-asiakirjasta käy selvästi ilmi, kuinka Suomi on velvoitettu luovuttamaan kaikki satamat, lentokentät sekä maa-alueensa NATO:n komentajien käyttöön myös mahdollisessa konflikti tilanteessa (esim. III-maailmansota).

Näin ollen se tekee maastamme III-maailmansodan puskurivaltion ja jos siitä tulee ydinsota, niin ensimmäiset sienet sataa Suomen suurkaupunkien niskaan.



Mutta mitä asiaan sanoi ministeri Erkki Tuomioja (sdp) ? 

Hän totesi välittömästi, että "Tämä ei vie kohti NATOA".



Mitä tähän sanoi puolustusministeri Carl Haglund? 

"TÄMÄ EI VIE KOHTI NATOA"... Lööpit lauloivat myös hänenkin tapauksessa. 

Minkälaisia pateettisia valehtelijoita meillä on ministereinä? 



Viime keväänä ulkoministeri Tuomioja väitti vakavalla naamalla, että Suomi tarvitsee Natoa ehkäisemään meteoriittien uhkia. 



Nyt kun Pentagon sai myös Ruotsin pakkoallekirjoittamaan salaisen isäntämaasopimuksen NATO:n kanssa, niin tämän rauhaisan sotilasliiton sotilastukikohdat sen kuin kasvavat ja rauhaanhan ne ovat aina pyrkineetkin pistämällä kaiken sotakaluston Venäjän rajalle.

Suomi on nyt tehnyt käytännössä samat kuin II-maailmansodassa natsien kanssa, kun se salli Natsi-Saksan armeijan hyökkäävän Venäjälle Suomen kautta.

Tämä Suomen ja NATO:n välinen isäntämaasopimus on käytännössä aivan samaa tarkoitusperää oleva.

Mutta pankkiirit haluavat suursodan ja sellainen on nyt saatava käyntiin hinnalla millä hyvänsä. Venäjää ollaan siihen jo näillä "talouspakotteilla" yllyttämässä. Sillä mistään muusta syystä näitä pakotteita ei olla otettu käyttöön.



Tämä Sionistinen valtaeliitti kun ei missään nimessä halua Venäjän sekä Kiinan saavuttavan taloudellista suurvalta-asemaa, joten se täytyy tuhota nyt kaikilla keinoilla. 

Yhdysvaltain talous kun on ollut käytännössä täydellisessä konkurssissa jo vuosia. Mutta edelleen yksityisomisteisten liikepankkien huumerahoilla pidetään tätä läpimädäntynyttä systeemiä kasassa.

Nyt on kuitenkin tullut se hetki, että USA:n talous on mennyt jo niin kuralle, että sen elvyttämiseksi tarvitaan enää suursota, mitä nyt Ukrainassa ollaan synnyttämässä.

Kiovan fasistihallinto pyrkii tekemään kaikkensa, jotta se voisi väittää valheellisesti venäläisjoukkojen hyökkäyksen jo tapahtuneen Ukrainan puolelle. Mutta kaikki heidän ilmoittamansa raportit ovat olleet valheellisia.

Suomen puolustusministeriö sen sijaan ilmoitti jo kolmannen kerran valheellisesti, että venäjän kone olisi loukannut Suomen ilmatilaa. Näillä valheellisilla väitteillä on tarkoitus kääntää huomio pois tästä valtaeliitille arasta NATO:n ja Suomen välisestä isäntämaasopimuksesta. Sekä tehostaa Suomen kansan Venäjän pelkoa, jotta kansan seläntakana voitaisiin ujuttaa Suomi Natoon tällä isäntämaasopimuksella.

Suomen kansalta ei olla kysytty mitään ja poliitikoistakin suurin osa vastustaa tätä salaista isäntämaasopimusta. Mutta kun Suomen kokoomus lupasi jo ennen 2011 eduskuntavaaleja valkoiselle talolle vievänsä Suomen Natoon, niin keitä ne maanpetturit sitten ovat ? 



Vielä kaikille Suomen reserviläisille tiedoksi, että armeijasta voi edelleen erota. Vuonna 2011 sieltä erosi n. 200 reserviläistä.

Sillä tässä mahdollisessa tulevassa suusodassa ei mitään Suomea puolusteta, vaan näitä rikollisen valtaeliitin vallanhimoisia psykopaatteja. Joten yhdenkään Suomalaisen reserviläisen ei tällaisten sieluttomien paskiaisten sotaleikkiin tarvitse lähteä mukaan. Mutta siitäkin huolimatta liian monen reserviläisen asema = tykinruokaa. 

Tuota NATO:n ja Suomen välistä salaista isäntämaasopimusta kehoitan levittämään mahdollisimman laajalle ja tulostamaan sen. Tehdään siitä niin mahdollisimman julkinen kuin vain mahdollista.

Turussa on tulevana viikonloppuna NATO:n vastainen mielenosoitus.  

Mielenosoituksen facebook-sivut: https://www.facebook.com/events/305775299607816/?ref=ts&fref=ts


Lähde: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=11538

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201102120070939_uu.shtml 

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288730308819.html 

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288730215738.html?nomobile=2 

http://hogskolene.forsvaret.no/english/Documents/AJP-4.5%20HNS%20-%20MAY%202013%20edb%20v1%20e.pdf 

lauantaina, huhtikuuta 26, 2014

Nato-vastainen mielenosoitus pe 2.5 eduskuntatalolla



Järjestämme Naton-vastaisen mielenosoituksen Helsingin eduskuntatalolla perjantaina 2.5.2014 alk. klo 17.00 Tervetuloa mukaan.

Tapahtuman Facebook-sivut: USA ja NATO, RAUHANPERIKATO

Tuomme päättäjille viestin selväksi, että sotilasliitto NATO ei ole tähän maahan tervetullut III-maailmansodan hankkeineen.

Salainen NATO:n kanssa tehty isäntämaasopimus on tarkoitus tuoda lopulta kansantietoisuuteen Toukokuun lopussa Eurovaalien jälkeen ja ratifioida kylmästi, ohi kansan äänen. 







NATO ja USA:n armeija tulisi näin ollen viemään Suomen keskelle III-maailmansotaa, kun nämä tuholaisarmeijat aikovat käyttää Suomen valtiota Venäjälle hyökkäykseen ja toimivat kuten Natsi-Saksa II-maailmansodassa.

On järkyttävää huomata, kuinka Suomen nykyiset päättäjät eivät uskalla pistää näille USA:n Nato-konsulteille vastaan.

Suomen kansa tulee vastustamaan Nato-hanketta viimeiseen asti ja jos tämä ratifiointi tapahtuu, niin luvassa on julkiset sotilaspassinpolttotalkoot, johon jokainen voi ottaa halutessaan osaa.



torstaina, huhtikuuta 24, 2014

Valo tulee pohjolasta, mutta NATO lännestä



Jos alkaisimme tässä analysoimaan Yhdysvaltain sotilastiedustelun suunnatonta NATO-intoa ja sitä, miksi NATO:n kanssa tehty isäntämaasopimus tyrkytettiin väkisin Suomeen ja Ruotsiin. On tällä suurvaltapoliittisella juonittelulla paljon syvemmätkin tarkoitukset ja motiivit.

On sanonta, että valo tulee pohjolassa ja henkisesti tämä pitää täysin paikkansa. Sillä nämä Skandinavian maissa asuvat ihmiset ovat henkisen kehityksensä puitteissa mitattuna koko planeetan ehdotonta valoisinta eliittiä.

Tällöin kaikki henkinen muutos mikä tällä planeetalla tapahtuu, myöskin eskaloituu aina sen kautta, mistä ns. valo tälle planeetalle tulee ja se tulee pohjolasta.



II-maailmansodan aikana tuolloinen pimeydenvoimien lähettiläs sekä Sionistisen valtaeliitti Illuminatin vihitty poliittinen kätyrimies Adolf Hitler, joka oli tuolloisen Natsi-Saksan diktaattori solmi tuolloin Suomen kanssa liittoutumissopimuksen, että Natsi-Saksa pystyisi käyttämään Suomen valtiota hyväksi hyökätessään täältä Venäjälle.

Tämä koko juoni oli tuolloinkin eskaloitunut henkivaltojen pimeyttä ja materiaa edustavan tahon kautta ja Suomi sekä Skandinavian alueet olivat se paikka, mistä tämä valo tuli henkisesti tänne tuolloinkin. 

Niin tämä ei ollut sitten mikään yllätys, että maamme joutui tuolloinkin näiden pimeyttä edustavien henkivaltojen voimankäytön alle. Mutta maatamme ei kuitenkaan miehitetty ja Natsit joutuivat palaamaan Venäjältä tuli perseessä. Jolloin lopulta jälleen valo voitti ja pimeyden henkivallat saivat nenillensä.



Nyt Yhdysvaltain armeija on tekemässä Suomen ja Ruotsin kanssa samanlaisen liittoutumissopimuksen, että mahdollisen poikkeustilan ja suursodanriskin johdosta USA:n armeija sekä NATO voisi tuoda koko sotakalustonsa tänne ja hyökätä täältä Venäjälle. Joten se ei eroa juurikaan tuosta Suomen II-maailmansodan aikoihin Natsi-Saksan kanssa solmitusta liittoutumissopimuksesta.

Kyse on jälleen pimeyden henkivaltojen yrityksestä tuhota kaikki tämä valo, joka täältä pohjolasta lähtee tälle pallolle. 

Yhdysvaltain armeija edustaa itsessään puhdasta saatanaa, eli pimeyden voimia ja kaikki heidän harjoittamansa politiikka on suoraan ns. saatanasta, eli pimeyden voimien taholta.

Jos Yhdysvaltain presidentti Barack Obama sanoo, että Pakistanin ohjusiskut, joissa tapetaan lapsia edistävät maan demokratiaa. Niin todellisuudessa hän tarkoittaa aina päinvastaista ja samoin tämä laki pätee myös kaikkiin muihinkin sielunsa myyneiden poliitikkojen sekä ministerien sekä heitä edustavien kätyrien poliittisiin lausuntoihin. 

Sanoohan Kimmo Sasikin (Kok.), että kuinka NATO tulee turvaamaan Suomeen rauhaa pistämällä ohjuspatterit kohti Venäjää. Ulkoministeri Erkki Tuomioja (Sdp.) kuitenkin pisti vielä suuremman emävalheen eilen YLE:n A-studiossa, kun hän sanoi kuinka Suomen tulisi liittyä Natoon, jonkin luonnonkatastrofin ehkäisemiseksi kuten meteorin. Huomaa kyllä, että NATO-paska on jo housussa.




keskiviikkona, lokakuuta 17, 2012

Johan Bäckmanin demonisointi mediassa




Suomen viestimissä olemme viimepäivät saaneet varmasti lukea jatkuvaa dosentti Johan Bäckmanin mustamaalausta, jonka väitetään johtuneen siitä että mies on puhunut Suomesta ikävään sävyyn Venäjän mediassa ja tuonut esille täällä esiintyneitä Venäläisten perheiden huostaanottotapauksia.

Suomen maabrändivaltuuskunta vakuutteli vuonna 2011, että Suomi on jo maailman paras maa. Kun toimittaja Juha Granath seurasi Silminnäkijä-ohjelmassa dosentti Johan Bäckmanin puhekiertuetta Venäjällä oli viesti päinvastainen: "Suomalainen lastensuojelu on poliittista terroria." "Suomessa ei tarvita lapsia eikä vanhuksia vaan lihaa ja tervettä työvoimaa yrityksille." "Luterilaisen kirkkomme ykkösteema on homoliittojen siunaus."
Moskovassa ja Pietarissa Bäckmanin yleisö taputtaa ja ortodoksipappi isä-Dimitri oli ihmeissään: "Tuota en Suomesta tiennytkään, tämä on minulle sokki." Miliisin majuritar nyökyttelee vieressä: "Ihailen Johan Bäckmania. Suomen ihmisoikeusloukkaukset ovat kauheita."
Venäjän suurimmat tv-kanavat ja nettilehdet toistivat Johan Bäckmanin totuutta miljoonayleisölle. Silminnäkijä päätyikin kysymään, onko Bäckman dosentti vai desantti. Bäckman itse totesi: "En minä turvallisuuspalvelu FSB:n agentti ole. Olen vain kansalaisaktivisti."

Bäckmanin kovat puheet Suomen huostaanottokäytännöistä

Syksyllä 2012 Johan Bäckmanin puheet Venäjällä nousivat uutisotsikoihin lasten huostaanottokiistan myötä. Venäjän ulkoministeriö syytti suomalaisviranomaisia säännönmukaisesta kovien otteiden käytöstä Suomessa asuvia venäläisperheitä kohtaan. Kiistaa käytiin Vantaalla tapahtuneesta huostaanotosta, jonka Venäjällä uutisoitiin johtuneen 6-vuotiaan lapsen läpsimisestä. Suomessa ruumiillinen kuritus on kiellettyä mutta Venäjällä ei.
Suomalaiset poliitikot ryhtyivät selittämään venäläisille tiedotusvälineille venäläislasten huostaanottoja Suomessa. Venäläiset toimittajat halusivat mm. tietää, suljetaanko Suomessa äitejä ja vastasyntyneitä vankiloihin. Peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richardson tapasi venäläistoimittajia ja pyrki oikaisemaan väitteitä venäläisperheiden huonosta kohtelusta Suomessa. Myös suurlähettiläs tapasi mediaa Moskovassa.
Guzenina-Richardson nimesi yhdeksi syypääksi kohuun dosentti Johan Bäckmanin. Bäckman itse kuitenkin kielsi jakaneensa tietoa Suomen huostaanottojärjestelmästä, vaan hänen mukaansa venäläismedian tiedot olivat huonosti kohdelluilta perheiltä itseltään. Uutisjutuissa nähdään kuitenkin otteita venäläisen NTV-kanavan ohjelmasta otsikolla Lasten metsästys, jossa Bäckman vaikuttaa lietsovan epäluuloja entisestään. Backman mm. sanoo ohjelmassa: "Suomessa on virallinen suositus, jonka mukaan venäläisäideiltä pitää ottaa lapset huostaan. Koska Venäjällä valtio muka suosittelee lasten lyömistä. Äiti syyllistyy siis rikokseen. Hän on syyllinen, koska hän on venäläinen."
Venäläistoimittaja vierittää vastuutta Bäckmanin totuuden toistamisesta myös suomalaisviranomaisille. Itar-Tassin toimittajan Julia Andrejevan mukaan venäläismedia kyllä yrittää hakea kommentteja Suomesta, mutta viranomaisten vastaus on usein pelkkä "ei" tai "emme kommentoi". Usein ainut henkilö, joka on valmis puhumaan asioista, on sitten Venäjällä tunnettu dosentti Bäckman.



Nyt kun ulkoministeri Erkki Tuomioja tapasi äskettäin Venäjän ulkoministeri Sergei Lavrovin ja näiden neuvottelujen jälkeen Tuomioja joutui nöyrtymään Venäjän edessä ja ilmoittikin medialle, että Venäjän ja Suomen välistä yhteistyötä täytyy lisätä ehkäisyksi lapsikiistoihin.

Suomen valtamedian takana olevaa eliittiä tämä ei miellyttänyt, koska he ovat jatkuvasti kirjoittaneet Venäjästä negatiiviseen sävyyn useissa Suomalaisissa viestimissä.

Tämän Tuomiojan nuhtelun jälkeen Bäckmanin demonisointi jatkui mediassa kahta kovemmin. Yliopistosta ollaan jopa otettu selvää olisiko mahdollinen dosentuurin peruminen mahdollista.

Lähde: IL
           YLE

torstaina, heinäkuuta 28, 2011

Uusi Suomi jälleen sanavapauden rajoittajana



Mediaverkkolehti Uusi Suomi syyllistyi jälleen törkeään sanavapausrikkomukseen kun se poisti kokonaan oikeustoimittaja Mikko Niskasaaren blogin. Samalla myös poistuivat Niskasaaren aiemmat poliiseja ja syyttäjiä käsittelevät kirjoitukset.

Viimeisenä tikkinä US:lle oli hänen kirjoittamansa juttu Erkki Tuomiojan toimista otsikolla "Erkki Tuomiojan halpa populismi". Seuraavana aamuna Uuden Suomen toimitus poisti kirjoituksen, sen kaikki yli 70 kommenttia ja sulki käyttäjätilini. Mitään selitystä sensuroinnille ei ole esitetty.



Niskasaaren viimeisin blogikirjoitus löytyy silti hänen omilta kotisivuiltaan.

http://www.mikkoniskasaari.fi/node/110


Uusi Suomi poisti myös Israelkriittisen kirjoituksen johdosta Jotun blogin. Sekä Jari Leinon tunnukset sekä blogi poistettiin.

Näyttääkin selvästi siltä, että PRO Israel henkinen mediaeliitti on ottanut koko Uuden Suomen hallintaansa ja tod. omistaa sen osakkeista tuntuvan osan itse Herlinin lisäksi ja voi olla, että syy tähän on ainoastaan se, että US on edelleen Suomen luetuin ja seuratuin verkkolehti. Joten siellä kun maailmanhallitusta ja korporaatioita vastustavat bloggaajat saavat suurta huomiota kusee tämä mediakonsernit omistava perin Siionistinen maailmaneliitti jo housuunsa ja pyrkivät tekemään kaikkensa, saadakseen sensuurin tänne aikaiseksi.