http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste laser. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste laser. Näytä kaikki tekstit

keskiviikkona, elokuuta 28, 2024

Onko PROJECT BLUEBEAM alkanut ?

  

Amerikassa on viime aikoina bongattu mystisiä lentokoneita lentelemässä ja skannaamassa maata mm. vihreillä laser beam säteillä.

Nämä koneet kuuluvat Randigo LLC nimiselle yhtiölle, jonka omistuksessa on maailmalla yhteensä 33 lentokonetta.

Floridassa myös eräs silminnäkijä kertoi, että kuinka yhdestä koneesta levisi todella pahan hajuista hajua ilmaan.

Eli onkohan se CIA:n BLUEBEAM PROJECT jo alkanut ? 

Lähde: Quora


perjantaina, joulukuuta 11, 2009

Norjassa testattiin project bluebeamia



Äskettäin internettiin ilmestyi video joka on kuvattu Norjassa. Siinä näkyy kuinka taivaalla näkyy spiraalin muotoinen valo. Monet pitävät kohdetta ufona koska eivät luonnollisesti löydä sille mitään muuta selitystä. Mutta hyvin monet eivät tiedä project bluebeam nimisestä salaisen maailmanhallituksen sekä USA:n armeijan yhteisestä salaprojektista yhtään mitään. Sekin ei ole yllätys että tätä hologrammi teknologiaa testattiin NATO-maassa, eli Norjassa.

Norjan viranomaiset ilmoittivat ihmisille sitten että kyseessä oli venäläisten tekemä ohjuskoe. Ei voi kyllä muuta sitten sanoa että kyllä on varsin leijuvaa mallia tämä venäläisten ohjus jos se pystyy leijumaan norjan taivaalla useita minuutteja. Normaali ohjus kun kuitenkin lentää maalinsa aika nopeasti. Mutta onhan skeptikoilla aina omat selitykset valoilmiöille. Milloin valoilmiöiden kerrotaan olevan joko pallosalama, tai sitten meteoriparvi... Myös satelliitti tai tähdenlento on yleinen ufo-skeptikkojen selitys mystisille valoilmiöille.

Ilta-lehti myös kiinnostui aiheesta.



Joka tapauksessa salaisen maailmaneliitin tarkoituksena on käyttää tätä äsken testattua bluebeam teknologiaa lavastaakseen uskonnollisen profeetan tulemisen ja saada erityisesti kristityt massat sokaistua hologrammisilla objekteilla joita he pystyvät heijastamaan taivaalle. Venäjällä tätä jo kokeiltiin vuosi sitten.



Mutta käytetyin vaihtoehto project bluebeam hologrammeille on kuitenkin lavastettu ufojen invaasio jota edelleen ollaan suunniteltu toteutettavaksi vuoden 2012 Lontoon kesä olympialaisissa. Varjoeliitin tarkoituksena on siis Lontoossa pistää Mi5 ja Mi6 sekä CIA asentamaan nanothermiittiräjähteitä lontoon parlamenttirakennukseen (big ben) ja saada sitten bluebeam hologrammeilla näyttämään että ufot tuhoaisivat sen suurella laser säteellä. Heidän tavoitteenaan on luoda Lontoossa suuren suuri kaaos tämän lavastetun alien invaasion ympärille ja saada aikaan vieläkin enemmän pelkoa mitä he saivat aikaan lavastamissaan 9/11 terrori-iskuissa.

Tämän alien invaasion motiivi on täysin fasistisessa maailmanhallituksen ja sen välittömässä käyttöönottamisessa ja jos euroopankin unionin jäsenvaltiot pakotetaan maan ulkopuolisen uhan nimissä poikkeustilaan niin lissabonin sopimuksen nojalla jokainen jäsenmaa joutuu tottelemaan mitä Brysselistä määrätään. Joten valmiuslaki hengittää tämän vuoksi jo suomenkin valtion niskassa.