http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste Espan Puisto. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Espan Puisto. Näytä kaikki tekstit

keskiviikkona, elokuuta 30, 2023

Helsingin Espan vappukaahari Tuuppa Taipale jätettiin tuomitsematta Helsingin käräjäoikeudessa syyntakeettomana


Helsingin, Espalla 2022 vappuna ihmisjoukkoon vauhdilla kaasuttanut vappukaahari Tuukka Taipale jätettiin tuomitsematta syyntakeettomana Helsingin käräjäoikeudessa. Eli hän jäi siis ilman tuomiota, vaikka ajoi sekavassa tilassa ihmisen päälle Helsingin, Esplanadilla 2022 vappuna.

Tosin näissä syyntakeettomustapauksissa hyvin usein kyseinen henkilö pistetään suljetulle osastolle virumaan hoitojaksoille, jonne myös Tuukkakin joutui heti sen vappukaahauksensa jälkeen, koska viimeinen valokuva hänestä löytyi tuolta hänen henkilökohtaiselta Twitter tililtään ja on peräisin Espoon, Jorvin psykiatrisesta sairaalasta suljetulta akuuttiosastolta (Tälle on myös lähde varmistettu, että kyseessä on Jorvin psykiatrinen akuuttiosasto).

Aika pian tämän jälkeen Tuukka muutti Twitter asetuksensa yksityiseksi, joten sen jälkeen vain hänen Twitter tilinsä näkyi enää vain sen tilaajille.

Tuukka sai myös Helsingin käräjäoikeudelta erikoiskohtelun muutama viikko sitten oikeudessa, kun toimittajilla ei ollut kenelläkään lupaa kuvata häntä naamasta. Normaalisti kun nämä vakavista rikoksista tuomitut joutuvat itse peittämään kasvonsa joko hupparilla tai jollain muilla naamioilla, niin Tuukan ei tarvinnut tätä enää tehdä, koska ilmeisesti jokin virkamieslaki suojeli hänen naamaansa, jota ei saanut lehdistölle näyttää ollenkaan.

Rikosoikeudellisesti näissä syyntakeettomuus tuomioissa yleensä aina päädytään psykiatriseen hoitoon ja se on sen jälkeen enää kyseisen tuomitun psykiatrisen hoitosuunnitelman ylilääkäreiden päätettävissä, että milloin tämä ihminen on taas ns. yhteiskuntakelpoinen.


Tuukan virka on edelleen voimassa valtionvarainministeriössä neuvottelevana virkamiehenä, joten siitä selviää se, ettei hänen työsuhdettaan olla vielä irtisanottu.

Kuinka on edes mahdollista, että virkamies voi ajaa autolla ihmisten päälle ja jäädä siitä ilman tuomioita, koska oli oikeuden mukaan syyntakeeton ? 

Onko hän ollut myös valtion neuvottelevana virkamiehenä syyntakeeton ? 

Eikös ole vähän huolestuttavaa, jos valtion raha-asiat ovat tuollaisen henkilön päätettävissä ? 


Tuukasta hieman taustoja, joista ei mediassa juuri puhuta ollenkaan


- Tuukka Taipale toimi aikaisemmin mm. Kokoomuksen euroedustaja Eija-Riitta Korholan avustajana Brysselissä.

- Hänellä on Instagramissa vain n. 300 seuraajaa

- Tuukan nettisivu oli tehty jo vuonna 2012, mutta se ilmestyi nettiin vain n. 2 kk ennen tuota Tuukan vappu kaahauskolaria

- Mutta myös monet muut Tuukan sometilit olivat aktiivisia vasta vuonna 2022, vaikka niistä monet oli avattu jo vuonna 2012. Että mistä johtuu tämä 10 vuoden ei aktiivinen some vaihe ? 



 


lauantaina, toukokuuta 14, 2016

Palloalukset ilmestyivät Helsingin taivaalle 7.5.2016 keskellä päivää



Helsingin sotilastutkaan ilmestyi lauantaina 7.5.2016 n. klo 15:35 yli 40 tunnistamatonta lentävää kohdetta.

Ufo havainto näkyi Espan puistossa keskellä kirkasta päivää, kun valkoisen väriset palloalukset lensivät muodostelmassa kohti itää. Tuulen suunta oli eri suuntaan kuin itään, joten ilmapalloista ei ollut kyse, koska kohteet vielä liikkuivat limittäin ja lomittain antigravitaatiomaisesti.




Minskissä, Valko-Venäjällä on aiemmin saatu kuvattua samanlaisia pallonmuotoisia valo-aluksia 20. helmikuuta tänä vuonna. 

Mutta tämä päivällä 7.5 Helsingin keskustassa tehty havainto on poikkeuksellinen, koska aluksia oli niin paljon, ettei niitä ehtinyt laskemaan.

Vielä se, että kohteet ilmestyivät tutkaan tyhjyydestä kertoo siitä, että kyseessä oli avaruuden ulkopuoliset tahot, joita myös NATO ja USA:n ilmavoimat pelkäävät, koska eivät kykene suojautumaan tältä pelkäämältään avaruuden ulkopuoliselta uhalta. 



Helsingin yläpuolella lentäneet alukset näyttivät samanlaisilta, kuin joitain vuosia sitten Meksiko cityssä nähdyt palloalukset, joita siellä lensi myös suuressa muodostelmassa.

Valon galaktisen liiton liittoutuneiden käyttämät palloalukset eivät vielä saa omin päin ilmestyä tänne huvikseen, vaan siihen täytyy olla heillä erittäin painava ja erityinen syy.

Jos nyt tätä syytä miettii, että miksi Suomen pääkaupungissa Helsingissä tapahtui avaruuden ulkopuolisen älyn suorittama ilmatilanloukkaus keskellä aurinkoista ja kirkasta päivänvaloa, niin siihen täytyy olla jokin erityinen syy taustalla? 

Olen itse yksi tuon 7.5.2916 tehdyn ufo havainnon silminnäkijöistä ja muistan, että siellä oli keskustassa useita tuhansia ihmisiä havainnon aikana.

Suomen sotavoimia ollaan tällä hetkellä liittämässä laittomin keinoin sotilasliitto Natoon kansalta kysymättä. Tämä saattaisi hyvinkin olla se syy, miksi galaktisen liiton palloalukset ilmestyivät 7.5 etelä-suomen sotilastutkaan. Nyt kun uhka ei tullutkaan Venäjältä,  niin siinä on Nato-kiimaiset upseerit ilmavoimissakin polvillaan, kun uhkia tulee myös avaruuden ulkopuolelta.
Nato-kiimaisia upseereja on vaivannut koko ajan Venäjän pelko ja siitä syntynyt venäjäviha, jolla on myös pitkät juuret ruotsin vallan ajoilta saakka. 

Sen sijaan, että suomi voisi toimia sillanrakentajana pitäen hyvät suhteet venäjään, niin USA:n hallinto painostaa Suomea sekä Ruotsia Natoon, jolla jenkit haluavat Suomen ja Ruotsin välit rikki Venäjän kanssa. Tämä kuuluu USA:n armeijan ja Naton Pohjoismaiden strategiaan. 


On täysin rikollista, että vaikka enemmistö suomalaisista vastustaa Nato-jäsenyyttä, niin oikeistoeliitti tekee kaikkensa, jotta saisi suoritettua tämän valtionpetoksen läpi ja liittämällä Suomen Naton jäseneksi ilman kansanäänstystä. Aivan kuten CIA ja Suomen USA:n suurlähetystö suunitteli jo yli 10 vuotta sitten Kokoomuksen kanssa, jolloin vielä lupasivat nostaa Kokoomuksen valtaan vilpillä, kun Kokoomus lupasi viedä Suomen Natoon ilman kansanäänestystä.


Nämä Helsingin yläpuolelle 7.5.2016 iltapäivällä ilmestyneet palloalukset ovat valon galaktisen liiton operatiivisten joukkojen aluksia, joille ylemmät neuvostot voivat määrätä ennalta määritettyjä tehtäviä.


11. maaliskuuta 2011 nämä samat palloalukset pelastivat koko maailman tuholta, koska muuten Fukushiman ydinvoimala olisi räjähtäessään sytyttänyt koko planeetan happikentän palamaan ja se olisi ollut menoa jokaiselle ihmissielulle sen jälkeen. Että tällaista pikku hommaa nämä palloalusten alienit puuhailevat ja USA:n sekä NATO:n armeijat näkevät heidät hyvin vaarallisina vihollisina, jotka tulisi hävittää keinolla millä hyvänsä. 


Lisäksi galaktisen liiton operatiiviset alukset ovat estäneet jo useita kertoja ydinsodan, nappaamalla USA:sta venäjällekin jo ammutut ydinohjukset kiinni. 

Tämä on taatusti lisännyt kierroksia USA:n ja NATO:n kenraaleiden puolella, jotka ovat jo useita kertoja hipelöineet ydinlaukaisukoodeja. 


Ydinsotaa ei sallita ja siitä on Yhdysvaltain hallintokin saanut jo ukaasin näiltä ylemmiltä tahoilta. Mutta kun kenraaleista suurin osa koostuu sotahulluista mielipuolista, niin eivät he vieläkään usko sitä, että ydinohjukset ollaan napattu talteen kerta toisensa jälkeen. Sillä USA:nkin armeijan sisällä ufo havaintoihin liittyvät tarkemmat analyysit menee sellaisiin mappeihin, ettei niitä ole edes USA:n presidentilläkään lupa päästä lukemaan. Mutta USA:n presidentti saa kyllä tiedon, jos avaruuden ulkopuoliset alukset ilmestyvät Yhdysvaltain ilmatilaan.


Suomen ilmavoimissa työskentelevillä upseereilla on kuitenkin ehdoton vaitiolovelvollisuus kaikista suomen ilmatilassa havaituista tuntemattomista kohteista. Aivan kuten tämä sama vaitiolovelvollisuussopimus koskee myös USA:n ilmavoimia. 

Pääasiallisin syy tälle kansainväliselle ufo salailulle johtuu siitä, että näiden ns. salaisten ufo-dokumenttien päällä istuvat valtatahot pelkäävät, että totuus ufoista tulee julki. Jolloin ihmiskunta tietäisi sen, ettei valon galaktisen liiton alieneista ole kenellekään täällä vaaraa. Koska he työskentelevät vain valon evoluution puolella, eivätkä ole näitä ns. pahoja avaruusolentoja, kuten harmaat ovat. 

Sen sijaan se, että Yhdysvaltain tiedustelupalvelu CIA, avaruushallinto NASA sekä USA:n hallitus kertoisi totuuden ufoista ja avaruusolennoista. Niin sen sijaan CIA on keskittynyt vain negatiivisen kuvan antamiseen ufoista. Tämän vuoksi Hollywoodissa tuotetaan edelleen joka vuosi Indepence Dayn tyylisiä viihde/scifi/katastrofielokuvia, jossa alienit hyökkäävät maaplaneetalle. Jolla pidetään yllä negatiivista ja pelkoon perustuvaa ilmapiiriä ufoista, joka kuuluu USA:n hallinnon ja CIA:n kansalliseen ufo-strategiaan.

Syy sille miksi valon galaktinen liitto on viime vuosina yhä useammin sekaantunut tämän planeetan asioihin, johtuu siitä että he ovat hyvin huolestuneita maailmamme nykyisestä tilasta. 

Heidän suurin huolenaiheensa on tämän korruptoituneen eliitin harjoittama ahneus, jota heidän omistamansa suuret pankit ja monikansalliset yhtiöt harjoittavat. He kun pitävät hallussaan yli 99,9 % koko tämän planeetan varoista, jolla he pystyvät pitämään koko ihmiskuntaa tietoisuuden orjuudessa.

Tietoisuuden evoluutiossa ihmisten kuuluisi kasvaa henkisesti ja löytää lopulta oma korkein itsensä. Mutta tähän mennessä tämä yhä kasvava kapitalistinen palkkaorjilla pyörivä illuusio pitää massat epätietoisuudessa mm. viihteen ja muiden ärsykkeiden (uutiset/Reuters-AP:n propaganda), jolla mahdollistetaan tämän valheeseen perustuvan illuusion malli.

Internet on kuitenkin nousuut lopulta arvoon arvaamattomaan ja rikkonut tietoisuuden evoluution rajat. Koska sen rajaton valta ryhmätietoisuuden kuplan puhkeamisessa on herättänyt miljoonia yksilöitä, jotka ovat löytäneet oman todellisen itsensä. 

Joten tämä on myös nähty yhdysvaltain tiedustelupalvelu CIA:n taholta ja kaiken tämän rahavallan takana oleva eliitti on kauhuissaan siitä, että tulevat lopulta menettämään kaiken poliittisen sekä taloudellisen valtansa. Jolloin kaikki tämä heidän luomansa länsimaisen hyvinvointiyhteiskunnan illuusio tulee hajoamaan ja sen tilalle rakentuu terveempi sekä uudistuneempi systeemi.