Jos haluat tukea työtämme vapaan journalismin eteen Tilinumero FI85 3939 0033 2259 47 maksun saaja: Teemu Vehkala Tai Mobilepay: 3529QA
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ajatushautomo. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ajatushautomo. Näytä kaikki tekstit
lauantaina, syyskuuta 07, 2024
perjantaina, huhtikuuta 15, 2016
Sitran työnäyte - palkaton työ 3-4 kk, kieltäytymisestä ei karenssia
Tämä viime päivinä mediassa kovaa ryöpytystä saanut työministeri Jari Lindströmin (ps.) esittelemä työttömille työnhakijoille kaavailtu palkaton kokeilujakso on Sitran kehittämä.
Kyseessä on joukko näitä kallispalkkaisia valopäitä, joita rahoitetaan Suomen itsenäisyyden juhlarahastosta käsin.
Sitran nykyinen pääjohtaja Timo Lindholm ansaitsi 2014 vuonna ansiotuloja 156 688 euroa. Se on tällaisen työttömille kerhotoimintaa aivopierujen kehittelystä aika paljon.
Jos tämä Sitran ideointiryhmä olisi itse vaikka tuon 3-4 kk toimeentulotuella, niin sillä he voisivat päästä näkemään itse sen, että mitä köyhyys todella on. Eikä vain leikkiä tietävänsä mitä työttömyys todella tuntuu.
Näille Sitran ylikoulutetuille valopäille olisi vielä hyödyksi, jos he voisivat ihan muutamaksi kuukaudeksi päästä toimeentulotuen suuruiselle virkavapaalle. Elää vaikka 2 kk ilman työtä ja katsoa, että miten heidän henkinen jaksaminen kehittyy sen aikana. Sillä sanon suoraan, että ne ovat todellisia voittajia, jotka pystyvät luovimaan kaiken tuon työttömyyden keskellä ja tuntevat olevansa oikeasti vapaita.
Mutta nämä työelämässä juoksevat uraohjukset, eivät he kestäisi päivääkään työttömän arkea ja tuota niin rajua taloudellista pudotusta mm. KELA:n tai sossun ajamaan köyhyysloukkuun.
Mutta on todella häpeällistä, että Sitran kaltaiset suomen veronmaksajien rahoilla elätettävät elitistiset ajatushautomot ollaan pistetty ideoimaan suomen työttömille päiväkerhotoimintaa yrityksien orjatyövoimaksi.
Sitra on vielä omilla nettisivuillaan kertonut tulevan vuoden 2017 olevan Suomen satavuotisjuhlavuosi, joka voisi heidän mukaan merkitä käännettä yritysten toimintakentälle.
Sitten kun mennään tuohon itse artikkeliin, niin siellä puhutaan "kiertotaloudesta", jonka avulla tehostetaan materiaalien käyttöä. Tarkoittaakohan nämä materiaalit työläisiä ja otetaan heidän tilalle TE-keskuksesta lähetettyjä pakkotyöorjia, joilla yritykset sitten tekevät suuria säästöjä.
Sitra on nyt vetänyt työryhmää, jonka tarkoitus on vauhdittaa Suomen siirtymää kiertotalouden edelläkävijäksi, että tuloksena syntyy talouskasvua ja uusia vientikonsepteja.
Tuon jargonin luettua voimme vain miettiä, että paljonkohan sitä talouskasvua syntyy näillä työministeri Lindströmin ja Sipilän hallinnon ajamalla 110 000 pakkotyön orjalla ?
Jos tuon laskee vaikka koko suomen nykyiseen mediaanituloon, joka on 23 800 euroa. Niin tuo tulotaso tekee kuussa vuodessa 1983,33 euroa.
110 000 mediaanituloista työntekijää kustantaisi valtiolle vuodessa 2,6 miljardia euroa.
Mutta jos näille 110 000 työntekijälle maksettaisiinkin vain keskimäärin 1000 euron sosiaalituet/kk, josta he maksavat itse vuokran/vastikkeensa, jotka olisivat vuodessa vain 12 000 euroa. Niin se tekisi heistä työntekijöinä orjatyöntekijöitä ja heidät määrättäisiin ns. pakkotyöhön. Kun tuon 12 000 euroa kerrotaan 110 000 orjatyöläisellä tulee vuosikustannuksiksi vain 1,3 miljardia euroa.
Säästöä kertyisi lopulta 1,3 miljardia euroa. (2.6 000 000 00 € - 1.300 000 000 € = 1.300 000 000).
Tällä samalla säästömallilla suomeen syntyisi samalla 110 000 uutta työtöntä, jotka joutuisivat elämään mm. ansiosidonnaisella ja työttömyysturvalla.
Voitte varmasti kuvitella, että kuinka paljon säästöä syntyy saksassa, jossa työskentelee yli 20 miljoonaa työtöntä pakkotyöorjaa. Suomen hallinnossa työllisyyspolitiikan piirissä muutamat puupäät haaveilevat, että jos suomessakin saataisiin yhtä tehokkaat orjamarkkinat, kuin saksassa. Mutta You Wish!
Mutta nyt nämä samat puupäät aikovat ajaa maahanmuuttajia näihin pakkotyö hommiin.
Tätä Sitra tarkoittaa tuolla kiertotaloudella, jolla haetaan suomen valtiolle säästöjä. Mutta se toteutetaan pakkotyön kenoin, joka on puhdasta orjatyötä. Joten suomesta on tulossa kolhoosien maa.
Lähde: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/191922-tyoministeri-haukuttu-tyonayte-sitran-malli-palkaton-tyo-voisi-kestaa-jopa-3-4-kk
Jos tuon laskee vaikka koko suomen nykyiseen mediaanituloon, joka on 23 800 euroa. Niin tuo tulotaso tekee kuussa vuodessa 1983,33 euroa.
110 000 mediaanituloista työntekijää kustantaisi valtiolle vuodessa 2,6 miljardia euroa.
Mutta jos näille 110 000 työntekijälle maksettaisiinkin vain keskimäärin 1000 euron sosiaalituet/kk, josta he maksavat itse vuokran/vastikkeensa, jotka olisivat vuodessa vain 12 000 euroa. Niin se tekisi heistä työntekijöinä orjatyöntekijöitä ja heidät määrättäisiin ns. pakkotyöhön. Kun tuon 12 000 euroa kerrotaan 110 000 orjatyöläisellä tulee vuosikustannuksiksi vain 1,3 miljardia euroa.
Säästöä kertyisi lopulta 1,3 miljardia euroa. (2.6 000 000 00 € - 1.300 000 000 € = 1.300 000 000).
Tällä samalla säästömallilla suomeen syntyisi samalla 110 000 uutta työtöntä, jotka joutuisivat elämään mm. ansiosidonnaisella ja työttömyysturvalla.
Voitte varmasti kuvitella, että kuinka paljon säästöä syntyy saksassa, jossa työskentelee yli 20 miljoonaa työtöntä pakkotyöorjaa. Suomen hallinnossa työllisyyspolitiikan piirissä muutamat puupäät haaveilevat, että jos suomessakin saataisiin yhtä tehokkaat orjamarkkinat, kuin saksassa. Mutta You Wish!
Mutta nyt nämä samat puupäät aikovat ajaa maahanmuuttajia näihin pakkotyö hommiin.
Tätä Sitra tarkoittaa tuolla kiertotaloudella, jolla haetaan suomen valtiolle säästöjä. Mutta se toteutetaan pakkotyön kenoin, joka on puhdasta orjatyötä. Joten suomesta on tulossa kolhoosien maa.
perjantaina, kesäkuuta 26, 2015
Pentagonin ajatushautomo aloitti venäjävastaisen propagandan kylvämisen Eurooppaan
Pentagonista värvätty ajatushautomo (CEPA) aloitti laajamittaisen venäjävastaisen propagandan kylvämisen Euroopassa.
Raportti: Venäjä on harjoitellut Ahvenanmaan miehittämistä (YLE)
Raportti: Venäjän mahdollisista tavoitteista Baltiassa pelottava visio (Iltasanomat)
Raportti: Venäjä harjoitteli maaliskuussa Gotlannin ja Ahvenanmaan valtausta (HS)
Ovat kaikki Pentagonista ajatushautomo CEPA:sta organisoitua venäjävastaista propagandaa, jota kylvetään nyt menemään toistankin ankarammalla vauhdilla. Koska käsky käy ylempää ja EU -maita aletaan valmistelemaan kohti suursotaa.
Venäjävastaisia artikkeleja synnytetään nyt useita päivässä, koska Pentagonista on käsky käynyt yhä agressiivisempaan venäjävastaiseen propagandaan.
CEPA (Center for European Policy Analysis) on Pentagonin värväämä ajatushautomo, joka on keskittynyt venäjävastaiseen propagandan ja informaatiosodan operointiin. Sitä se käy ns. hybridisodankäynnin keinoin, johon olennaisesti kuuluu väärän tiedon suoltaminen mediassa (Hasbara).
CEPA:n johtajana toimii A. Wess Mitchell, joka on amerikkalainen ja entisen presidenttiehdokas Mitt Romneyn kampanjan neuvonantaja. Ajatushautomo nauttii suuren osan rahoituksestaan Dallasissa sijaitsevan investointiyhtion omistajalta, Laurence Hirschilta, joka on suuri republikaanien lahjoittaja. CEPA ei ole kommentoimut Pentagonin kanssa solmittua sopimusta.
Monenko suomen reserviläisen kiinnostaa sitten lähteä sotimaan Venäjää vastaan ja turvata näiden niljakkeiden investointipankkien rikollisten sotabisnes ? Tiedoksi, että resevistä voi erota tällä kaavakkeella ja toimittaa se paikalliseen aluetoimistoon.
Suomi on luovuttanut valtionsa itsemääräämisoikeuden Naton ja USA:n armeijan kenraaleille, samalla vaarantaen koko valtion itsenäisyyden. Ruotsi on pakotettu tekemään sama temppu.
Samaisen yhdysvaltalaisen ajatushautomo CEPA:n (Center for European Policy Analysis) johtaja Edward Lucas arvioi, että Nato tarvitsee Suomen ja Ruotsin apua Itämeren alueen puolustuksen vahvistamisessa.
Lucasin mielestä Naton, Suomen ja Ruotsin pitäisi myös sijoittaa kalustoa ja ampumatarvikkeita Baltian maihin.
USA:n ja Venäjän välisen geopoliittisen näytelmän vaiheet ovat nyt kiristyneet huomattavasti ja vaiheessa ollaan siirrytty yhä agressiivisempaan hybridisotaan. Sodilla ja talousromahduksilla rikastunut suursijoittaja ja miljardööri George Soros hieroo jo tuolla likaisia käsiään yhteen ja suunnittelee muiden talousrikollisten kanssa, kuinka suursodan aloittava konflikti saadaan käyntiin.
Näille niljakkeille kaikki sodat ovat miljardien bisnestä, jossa vielä samaiset talousrosvot myyvät aseita sotien kummillekin osapuolille. Soros on pelkästään laittanut Ukrainan kriisiin ja sisällissotaan kiinni omista varoistaan paljon. Mutta vaatii nyt, että USA:n veronmaksajien rahoista täytyy ottaa myös tukemaan Ukrainan vallankaappaushallintoa.
Soros vaati jo tämän vuoden alussa, että EU:n tulisi maksaa Ukrainalle 20 miljardia sodasta Venäjää vastaan.
Ei tarvitse olla ajatustenlukija huomatakseen sen, että mikä paikka on suunniteltu USA:n ja Venäjän vastaisen suursodan syttymispaikaksi. Sillä Krimiltä se on suunniteltu alkamaan ja Sorosin johdolla Ukrainaa on tarkoitus aseistaa enemmän ja usuttaa heidät hyökkäämään Krimille. Mutta Pentagonin sotilajohto ja ajatushautomot ovat suunnitelleet sille provokaation, josta syytetäänkin Venäjää, että he olisivat hyökänneet Krimiltä Ukrainaan.
Operaation toteutus ja päivämäärä ovat salaisia ja Pentagonin suurena ongelmana on aiempinakin kertoina ollut Venäjän sotilastiedustelun vaikutus. Sillä he ovat pystyneet salakuuntelemaan NSA:n tavoin kaikkien Ukrainankin konfliktien osapuolten valtionjohtajien puhelinkeskustelut ja tämä kaikki julkisuus on ollut länsieliitille hyvinkin kiusallista.
Globaaliin maailmanhallintoon tähtäävä salainen maailmanhallitus (Illuminati) on kaiken tämän imperialistisen sodanlietsonnan takana. Se on kirjoittanut käytännössä maailmanhistorian omalla haluamallaan tavalla jo tuhannet vuodet ja kuvitellut ylimielisesti, ettei heitä voi mikään ulkoinen taho kaataa. Mutta siihen ei tarvita kuin vain kriittisen massan herääminen, jolloin tämän sionistien pienen eliitin rosvoparonien maailmanherruus on mennyttä.
Illuminatin valtaeliitillä ei missään vaiheessa ole luotu tälle planeetalle ns. herrarotu asemaa. Vaan nämä rosvoparonit ovat itse sellaisen tittelin luoneet itselleen ja koska psykopaatteja ovat, niin heiltä puuttuu täysin empatiakyky. He ovat käyttäneet koko aikakautensa pelkkää kylmää älyään. Siksi mm. David Rockefeller nimittää tätä eliittiloistensa sakkia "älylliseksi eliitiksi". Koska he nostavat itsensä tavallisten ihmisten yläpuolelle ja ylentävät itsensä jumalan asemaan.
Mutta karu totuus on näistä niljakkeista se, että hekin käyvät paskalla siinä missä kuka tahansa muu tavallinen ihminen ja kuten Ben Fullford kuvasi heistä. Niin monet heistä muuraavat itsensä ökykartanoidensa ja linnojensa sisään, koska pelkäävät niin paljon tavallisia ihmisiä. Lopulta ei kukaan heitä sieltä pelasta. Näillä rosvoilla vaan sattuu olemaan ryöstettynä yli 95 % koko maailman varallisuudesta, jolla he sitten ovat ostaneet itselleen kokonaisia yksityisiä armeijoita, joilla nämä niljakkeet sitten kuvittelevat muun maailman tanssivan täysin heidän pilliensä mukaan.
Mutta siinä vaiheessa, kun fasistinen järjestelmä ja väkivallalla kontrollointi menettää otteensa. Tulee tämä eliitin parasiittien ja loisten pieni kerho menettämään kaiken valtansa. Siksi heistä jo nyt osa pakenee ennenaikaisesti mm. Uuteen Seelantiin. Koska eivät uskalla jäädä Yhdysvaltoihin, mm. Venäjän pommitettavaksi.
Lähteet: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=1&id=13641
http://yle.fi/uutiset/raportti_venaja_on_harjoitellut_ahvenanmaan_miehittamista/8103423
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1435199340652.html
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1435199976609
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=13622
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/83622-varoitus-itamerelle-usasta-suomen-osallistuttava-baltian-maiden-puolustukseen
https://www.youtube.com/watch?v=NCL7hNCYU4Q
keskiviikkona, tammikuuta 22, 2014
Washingtonilainen eliitinajatushautomo: Uusi maailmanjärjestys (NWO/New World Order) hanke vastatuulessa
Suomestakin rahoitettu Washingtonilainen maailman valtaeliitin ajatushautomo Atlantic Council on julkaissut ajankohtaisen raportin, jossa se on antanut ymmärtää että maailman salaisen valtaeliitin ajama uusi maailmanjärjestys (NWO/New World Order) hanke on kovassa vastatuulessa.
Koska yhteiskunta on kehittynyt koko ajan siihen suuntaan, että yksilöt uskaltautuvat toteuttamaan omaa itsemääräämisoikeuttaan ja hylkäävät valtiollisen totalitarismin/kontrollin.
Raportin on laatinut aiemmin USA:n sotilasdoktriineista tunnettu Harlan K. Ullman.
Hänen mukaansa nyt tietovallankumouksen aikaansaama ja mahdollistama reaaliaikainen globaali kommunikaatio on herättänyt yksilöt. Joka taas tekee uuden maailmanjärjestyksen (NWO/New World Order) agendan toteutumisen lähes mahdottomaksi.

Koska yhteiskunta on kehittynyt koko ajan siihen suuntaan, että yksilöt uskaltautuvat toteuttamaan omaa itsemääräämisoikeuttaan ja hylkäävät valtiollisen totalitarismin/kontrollin.
Raportin on laatinut aiemmin USA:n sotilasdoktriineista tunnettu Harlan K. Ullman.
Hänen mukaansa nyt tietovallankumouksen aikaansaama ja mahdollistama reaaliaikainen globaali kommunikaatio on herättänyt yksilöt. Joka taas tekee uuden maailmanjärjestyksen (NWO/New World Order) agendan toteutumisen lähes mahdottomaksi.
Atlantic Coucil on äärimmäisen vaikutusvaltainen valtaeliitin ajatushautomo, jota johtaa kenraali Brent Scowcroft (kuvassa). Hän on toiminut aiemmin mm. neuvonantajana Obamalle, Gerald Fordille sekä George H.W. Bushille.
Ullmanin tekemän Atlantic Council raportin mukaan uuden maailmanjärjestyksen toteutumiselle on kuitenkin olemassa vielä viimeisin porsaanreikä ja se olisi jokin äärimmäisen suuri globaali kriisi tai uhka, jonka varjolla uusi maailmanjärjestys tuotaisiin väkisin voimaan globaalisti muilta valtioilta sitä kysymättä.
Nyt jos ihan perus talonpoikaisjärjellä kuvitteleekin, että mikähän globaali kriisi/uhka mahtaisi olla lähimpänä veikkauksissa. Niin III-maailmansota lienee näistä se veikatuin kohde. Kun tämä uusi fasistinen maailmanjärjestys on jo alusta alkaen tuhoon tuomittu suunnitelma, joka ei tule toteutumaan pysyvästi koskaan.
Kyllä ne on jokaikiset aiemmatkin globaalit hirmuhallinnot kaatuneet kuin korttitalot jokainen kerta ja se on vain ajan kysymys. Nyt kuitenkin Rockefellereillä on edelleen unelma, että jos tältä maaplaneetalta saisi murhattua niin paljon ihmisiä, että jäljelle jäisi enää vaivaiset 500 miljoonaa n. vuoteen 2050 mennessä. Niin silloin oltaisiin jo hieman lähempänä tätä heidän ja muun globaalin valtaeliitin ihannoimaa fasistista uutta maailmanjärjestystä, jossa yhdelläkään yksilöllä ei olisi enää minkäänlaista valtaa.
Ullmanin tekemän Atlantic Council raportin mukaan uuden maailmanjärjestyksen toteutumiselle on kuitenkin olemassa vielä viimeisin porsaanreikä ja se olisi jokin äärimmäisen suuri globaali kriisi tai uhka, jonka varjolla uusi maailmanjärjestys tuotaisiin väkisin voimaan globaalisti muilta valtioilta sitä kysymättä.
Nyt jos ihan perus talonpoikaisjärjellä kuvitteleekin, että mikähän globaali kriisi/uhka mahtaisi olla lähimpänä veikkauksissa. Niin III-maailmansota lienee näistä se veikatuin kohde. Kun tämä uusi fasistinen maailmanjärjestys on jo alusta alkaen tuhoon tuomittu suunnitelma, joka ei tule toteutumaan pysyvästi koskaan.
Kyllä ne on jokaikiset aiemmatkin globaalit hirmuhallinnot kaatuneet kuin korttitalot jokainen kerta ja se on vain ajan kysymys. Nyt kuitenkin Rockefellereillä on edelleen unelma, että jos tältä maaplaneetalta saisi murhattua niin paljon ihmisiä, että jäljelle jäisi enää vaivaiset 500 miljoonaa n. vuoteen 2050 mennessä. Niin silloin oltaisiin jo hieman lähempänä tätä heidän ja muun globaalin valtaeliitin ihannoimaa fasistista uutta maailmanjärjestystä, jossa yhdelläkään yksilöllä ei olisi enää minkäänlaista valtaa.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
