http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste Jussi Niinistö. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Jussi Niinistö. Näytä kaikki tekstit

keskiviikkona, kesäkuuta 17, 2020

Jussi Niinistölle poliittinen palkkiovirka Kannuksen kaupunginjohtajana

Vote on land ownership reform in November, says Defence ...

Ex puolustusministeri Jussi Niinistö sai poliittisen palkkioviran Kannuksen kaupunginjohtajana.

Aikaisemmin Niinistö oli jo hakenut Seinäjoen kaupunginjohtajan paikkaa, muttei tullut valituksi.

Hän sai viime maanantaina Kannuksessa järjestetyssä kaupunginjohtajan äänestyksessä 23 ääntä. Kun taas Keski-Pohjanmaan liitossa työskentelevä Anne Sormunen sai vain neljä ääntä.

Muistan kun somessa muutama vuosi sitten sen jälkeen, kun Perussuomalaiset oli jakautunut kahtia, niin Jussi Niinistö leveili jollekin Facebook käyttäjälle, ettei hänellä ole enää mitään hätiä, kun hänelle oli jo luvattu paikka korkeammalta oksalta. Sillä hän varmaan viittasi tähän tulevaan poliittiseen palkkiovirkaansa.

Sillä silloin kun tällainen ex puolustusministeri järjestetään jonkun Suomalaiskaupungin kaupunginjohtajaksi, niin aivan varmasti asiaan liittyvät myös kyseisen kaupungin vapaamuurarit, jotka Kannuksen kohdalla aika todennäköisesti olivat vaikuttamassa siihen, että Jussi Niinistö tuli valituksi.

Eduskunnan ministerin virat ovat jo useita vuosia olleet kuin pyöröovi poliittisiin palkkiovirkoihin, joka on yksi yleisin poliittisen järjestelmän korruption väline ja keino.

Mutta Jussi ei taas olisi tuota palkkiovirkaansa saanut, jos hän olisi vaikka toiminut ollessaan puolustusministerinä Nato-kriittisesti.

Kun palkkiovirka tulee vasta siinä vaiheessa, kun on hoitanut hommat asianmukaisesti ja kumartanut Jenkkeihin päin. Sitähän varten ne rukousaamiaisetkin siellä Valkoisessa Talossa ovat kerran vuodessa, jonne menee nämä tietyt poliitikot saamaan uusia ohjeita näiltä heidän puolueidensa salaisilta rapakontakaisilta rahoittajilta.

Lähde: https://demokraatti.fi/jussi-niinisto-uusiin-toihin-saa-johdettavakseen-5-500-asukkaan-kaupungin

keskiviikkona, lokakuuta 10, 2018

Puolustusministeri Jussi Niinistö lähti Israeliin myymään Suomen uraania


Puolustusministeri Jussi Niinistö matkusti tämän viikon maanantaina työvierailulle Israeliin, jossa hän tapasi mm. Israelin puolustusministeri Avigdor Liebermanin.



Ministerit keskustelivat lehtitietojen mukaan ainakin maiden kahdenvälisistä suhteista, alueellisesta turvallisuustilanteesta sekä materiaaliyhteistyöstä ja mikähän tämä "materiaaliyhteistyö" mahtaisi olla, kun Israel tuottaa (Samson optio) ydinpommeja jenkkien lailla ja mitähän ne ydinpommit tarvitsivatkaan ? 

Ydinpommit tarvitsevat uraania ja isotooppi 235:sta, jota täytyy ensin rikastaa ja rikastaminen tapahtuu ydinvoimaloissa. 

Mutta kun Suomi ei ole ydinasevaltio, niin se kuitenkin tuottaa ydinvoimaloissaan ydinaseteollisuudelle uraania ja myy sitä nyt puolustusministeri Niinistön johdolla Israeliin.

Lähde: https://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Puolustusministeri-Jussi-Niinistö-työvierailulle-Israeliin/1267153



tiistaina, syyskuuta 25, 2018

Salattu totuus Perussuomalaisten hajoamisesta


Kun Perussuomalaisten puolue hajosi osiin vuoden 2017 kesäkuussa järjestetyn puoluekokouksen jälkeen, niin totuutta ei ole vieläkään kukaan oikein varsinkaan Ps. puolueen sisältä juuri kukaan tai entinen edustaja uskaltanut vielä kertoa.



Kokoomukseen 2017 kesäkuussa Perussuomalaisista loikannut Veera Ruoho yritti tätä salattua asiaa kertoa jokin aika sitten, mutta hänen sanallinen anti oli suorastaan selittelyn Suomennennätys.

Tehdään nyt selväksi se, että Perussuomalaiset oli jo Timo Soinin valtakaudella CIA:lta rahoitusta saanut puolue, jolloin puolueen toiminnalle saneltiin sieltä tietyt ehdot joihin kuuluvat mm. Nato myönteisyys, USA sekä Israel myönteisyys.

Mutta koska vuonna 2017 Perussuomalaisten eduskuntaryhmän sisällä esiintyi jo voimakasta USA ja NATO-vastaista liikehdintää, niin tästä luonnollisesti Timo Soini joutui raportoimaan CIA:lle sen yhteyshenkilönä. Mutta koska hän ei lopulta saanut tätä Nato-vastaista siipeä ruotuun, niin lopulta CIA määräsi Soinin hajoittamaan puolue sen verran osiin, että saisi sieltä kuitenkin tällaisen ison tusinallisen edustajia loikkaamaan sieltä pois tulevaan Sinisten eduskuntaryhmään, jolla on edelleen miltei alle 1 prosentin nolla kannatus.

Näiden loikanneiden edustajien joukossa oli luonnollisesti puolustusministeri Jussi Niinistö, jolle jo ministerin HYVÄ VELI-verkostoissa luvattiin jo tuleva palkkiovirka. Tämän hän vielä ylimielisesti kertoi eräälle Suomalaiselle aktivistille Facebook yksityisviestinä toteamalla aiemmin tänä vuonna, kuinka hänellä on jo paikka korkeammalla oksalla valittuna, ettei enää kiinnosta miten seuraavissa vaaleissa enää käy.



Jussi Halla-Aho nykyisenä Perussuomalaisten puheenjohtajana ei ole selvästikään lähtenyt tälle Soinin linjalle, että ladotaan pöytään sarja katteettomia vaalilupauksia ja kustaan kansaa silmään aina ennen vaaleja. Vaan hän on ollut selvästi maltillisempi puheenjohtaja. 

Mutta Perussuomalaisten puolueen maine ryvettyi jo Soinin aikana niin pahasti, että suurin osa näistä suomalaisista äänestäjistä muistaa jo sen miten kyseinen puolue ei ole varsinkaan maahanmuuttokysymyksissä toteuttanut juuri mitään vaalilupauksiaan. 

Joten näin ollen olisi jo vihdoin aika näiden Perussuomalaisten jäsenten sekä kannattajien syytä todeta se, ettei tämä kyseinen CIA-rahoitusta saava puolue ole mitään muuta kuin CIA:sta kontrolloitu puolue, jossa puheenjohtaja tanssii aina vain CIA:n pillin mukaan.

Eli jos haaveilette rajojen sulkemisesta ja luulette sillä naivilla ja lapsellisella mielellänne, että Perussuomalaiset sulkee ne rajat. Mutta kun totuus on, että mikään puolue Suomesta ei niitä rajoja sulje jos EU:sta ne rajat taas määrätään auki salaisella käskyllä kuten tehtiin 2015 syksyllä, jolloin tähän maahan päästettiin yli 35 000 laitonta ja pakolaista, joista vielä suurin osa olivat liikkeellä väärennetyillä passeilla tai paperittomina. 

Kyseinen porukka joita tänne silloin solutettiin EU:n Komission salaisella määräyksellä on vielä enimmäkseen mm. Irakin vankiloista vapautettuja sotarikollisia, joten on siinä varsin hädänalaista porukkaa, kun taas ne pakolaisäidit lapsineen jäivät sinne lähi-itään.



Mutta tässä onkin takana tämän 20-luvulla Euroopan tulevaisuutta suunnitelleen ja piruilleen Kreivi Richard Coudenhove-Kalergin suunnitelma takana, johon kuuluu Euroopan rotujen sekoittaminen. 

Eli kun saadaan sitten tämä maahan tullut lähi-idän sotarikollisjoukko siittämään suomalaisten naisten kanssa lisää rotua ja luotua sekarotuinen suomalaisväestö, niin tällaista rotua on näiden elitistien mielestä helpompi hallita. Vaikka tässä koko asia konstekstissa itse rodusta puhuminenkin kuullostaa hyvin natsitsmilta.

Rotuoppiahan tämä Illuminatin eliitti on harjoittanut koko ikänsä ja varsinkin heidän oma lisko-verilinjansa on säilytettävä puhtaana. Joten tästä syystä mm. Euroopankin kuningashuoneet ovat naineet lukuisten toisten Eurooppalaisten kuningasperheiden jälkeläisiä jne.

Perussuomalaisiin uskominen on vain puhdas mielesi tuottama illuusio

Perussuomalaisiin tai mihin tahansa näihin muihin CIA-rahoitusta saaviin korruptoituihin puolueisiin uskominen on todellisuudessa vain sinun mielesi tuottama illuusio.

Eli jos uskot siihen satuun kuinka vain Perussuomalaiset laittavat rajat kiinni kun Halla-Aho näin lupaa ennen vaaleja.

Sinä näet sen vain silloin mielessäsi, joka on vasta pelkkä individualistinen visualisaatio. Mutta tämän manifestoituminen tähän Suomen nykyiseen hyvin korruptoituneeseen ja kommunistiseen EU-valtioon on sitten jo niin kova saavutus, että siihen tarvittaisiin jo niin kovaa suomalaisten kollektiivista uskoa, että sillä siirrettäisiin jo vuoria.

Kun tämä Illuminatin valaistuneiksi itseään kustuva salainen eliitti on salannut koko ihmiskunnalta heidän todelliset salaiset kyvyt, joihin juuri kuuluu tuo visuaalisaation ja manifestoinnin voimat.

Mikäli ihmiskunta ymmärtäisi ja tajuaisi sekä löytäisi tämän asian sisäisellä viisaudellaan, niin se muuttaisi lopulta kaiken tällä planeetalla.

Mutta syystäkös nämä vallan huipulla ylimielisesti hallitsevat maailman rikkaimmat elitistit (pankkiirit etunenässä) luottavat vielä siihen, että tämä heidän rahoittamansa propagandateollisuus (tv, elokuvat, viihdeteollisuus ja valemedia) pitävät edelleen valtaenemmistön mielet valveunessa, jolloin tämä konkreettinen vanginvartijatietoisuuden muutos ei vielä toteudu. 

Mutta sinä voit siihen myös vaikuttaa vain keskittämällä siihe oman mielesi ja siinä vaiheessa kun ymmärrät miten voimakas ase tuo mielesi on näitä pimeitä voimia vastaan, niin ymmärrät silloin tämän Illuminatin globaalin valtapelin sisällön.  







perjantaina, heinäkuuta 27, 2018

Jussi Niinistölle luvattu varma paikka korkeammalta


Eräs kansalainen oli eilen kysynyt maamme puolustusministeri Jussi Niinistön kantaa tähän provokatiiviseen Venäjä ulostuloon, kun hän oli lähettänyt hänelle tämän Esko Seppäsen eilen tekemän Facebook päivityksen koskien samaa aihetta.



Päivitys oli alunperin Seppäsen hyvän ystävän Hannu Taanilan seinältä peräisin.

No mitäs vastasi tuohon Jussi Niinistö ? 



Niinistön vastaus oli ylimielinen; Tyylistä päätellen ei enää tarvitse äänestäjiä kosiskella. On varma vihreä oksa tiedossa korkeammalta.

Tarkoittikohan herra puolustusministeri nyt sitä, että hänen ei enää tarvitse osallistua seuraaviin vaaleihin, koska hänelle on jo luvattu korkeammalta palkkiovirka jostain parempi palkkaisesta hommasta.

Vai tarkoittikohän tällä piilovertauksen siitä, että hän on loikkaamassa seuraavaksi Keskustaan (vihreä apila logo) ja hänen ei tarvitse edes äänestäjiä kosiskella, kun on jo tuleva Keskustan ministerinsalkku luvattu ennakkoon. Joten eihän sillä äänestyksellä niin väliä, kun ne äänet väärennetään muutenkin joka tapauksessa tyydyttämään tätä Suomessa poliittisen vallan kaapannutta USA:n suurlähetystöä / CIA:n johtoa.

Muutenkin tämän kyseisen puolustusministeri Niinistön henkilökohtaista arvomaailmaa ovat olleet lähellä toisen maailmansodan aikaiset natsi-Saksan hirmuteot sekä Hitlerin hallinto. Tämän vuoksi hän oli mukana 90-luvun alussa äärioikeistolaisessa Kansallinen Kulttuuririntama nimisessä järjestössä (KKR), jonka Valkoinen Rintama lehteen hän tuolloin kirjoitti juttuja.

Adolf Hitleriä Niinistö palvoo yhtä suurella henkilökultin vimmalla kuin kuka tahansa muukin pesunkestävä uusnatsi, mutta hän ei saa kuitenkaan valtionvirassaan tuoda ilmi näitä henkilökohtaisia fetissejään kuin vain virka-ajan ulkopuolella.

Mutta tuollaisella arvomaailmalla varustettu puolustusministeri Suomen kokoisessa maassa on jo itsessään turvallisuusuhka vaarantamaan Suomen ja Venäjän väliset suhteet. Varsinkin kun kyseessä on henkilö joka kutsuu Venäläisiä omiensa keskuudessa ryssiksi.

Mikähän tämä palkkiovirka mahtaisi olla, joka tälle Perussuomalaisten äänestäjien petturille on jo luvattu ? 

Onko se jonkun sijoituspankin varapääjohtajan virka, vai jokin muu parempi palkkainen virka kuin valtion ministerinvirat.

Se palkkiovirka ei ole kuitenkaan tullut mistään muusta kuin tästä Suomen ja Venjäjän suhteiden rikkomisesta, johon nämä CIA:n operaattorit ovat hänet täällä määränneet.

Pilasihan myös ulkoministeri Eljas Erkko Suomen ja Neuvostoliiton suhteet ennen talvisotaa 30-luvun lopulla. 






keskiviikkona, toukokuuta 09, 2018

Ruotsin, Suomen ja USA:n puolustussopimus allekirjoitettiin eduskunnan selän takana


Suomen, Ruotsin ja Yhdysvaltojen välinen puolustussopimus allekirjoitettiin äsken presidentin kansliassa eduskunnan selän takana.

Puolustusministeri Jussi Niinistö (sin.) lähetettiin samalla Washingtoniin kolme päiväiselle vierailulle, jonka yhteydessä hänen on tarkoitus allekirjoittaa aiejulistus, joka mahdollistaa puolustusyhteistyön tiivistymisen.


Vasemmistoliiton kansanedustaja Markus Mustajärvi (kuvassa) paheksuu puolustusyhteistyösopimuksen salailua ja vaikka ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja Matti Vanhanen väittää ettei aiejulistus tuo sisällöllisesti uutta siihen mitä Suomi on jo sopinut aiemmin USA:n ja Ruotsin kanssa kahdenvälisesti.


Jos sopimuksilla ei kerta ole mitään merkitystä, niin miksi ne käsitellään edelleen salaisesti eduskunnan selän takana valiokunnissa punaisilla leimoilla ? 


Miksi Suomen, Ruotsin ja USA:n puolustussopimus ei kestä päivänvaloa ? 

Syy tähän miksi tämä Suomen, Ruotsin ja USA:n keskinäinen puolustussopimus ei kestä lainkaan päivänvaloa taitaa johtua siitä, että koska näissä salaisissa puolustussopimuksissa määrätään jo Suomen ja Venäjän välinen puolustus ja hyökkäyssodan aluejako.

Sopihan myös Natsi-Saksan joukotkin hyökkäävänsä Suomen kautta Venäjälle, jonka operaation nimi oli Barbarossa, joka toteutettiin lopulta vuonna 1941.

USA on todennäköisesti päättänyt hyökätä Venäjälle Suomen kautta ja tätä varten on tarvittu tämä salainen Ruotsin ja Suomen sekä USA:n välinen puolustussopimus. Sillä millään muulla syyllä ei näitä jenkkejä sotajoukkoineen tänne tunkisi näinä aikoina keinolla millä hyvänsä.

Mutta näiden korruptoituneiden kenraalien suunnitelma olisi saada tuo Euroopan ja Venäjän välinen sotakonflikti ensin alkuun, ja sitä varten ovat mm. lavastetut false-flag operaatiot.

USA:n armeija haluaa myös Ruotsin mukaan tähän pankkiirien suunnittelemaan suursotaan Venäjää vastaan ja tällä kerralla Ruotsille ei enää sallita II-maailmansodan kaltaista militaristista potetotumista ja vetäytymistä taustalle. Siksi USA on tässä salaisessa puolustussopimuksessa vaatinut Ruotsilta käyttöönsä lukuisia sotilastukikohtia, joita USA:n armeija käyttäisi Venäjää vastaan.

Lähteet: https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/248090-kansanedustaja-markus-mustajarvi-paheksuu-suomen-usan-ja-ruotsin-uutta-soi-sopimusta

 https://rayhablogi.blogspot.fi/2018/05/kansanedustajat-painostettiin.html

tiistaina, huhtikuuta 24, 2018

Sinivalkoinen sumutus alkoi CIA:n säestämänä



Nyt tämä Sinivalkoinen sumutus alkoi CIA:n säestämänä josta täällä jo aiemmin kerroimme, mikä tulee johtamaan koko näiden sini-hattivattien hajoamiseen. Sillä ei nämä edustajat ole niin hulluja, että aikoisivat lähteä jollain marginaalipuolueella ehdolle tuleviin vaaleihin.

Nyt tämä Kaj Turusen loikkaus Kokoomukseen aloitti nyt tämän sarjan Sinivalkoisessa sumutuksessa.

Sinivalkoiset ovat olleet Perussuomalaisen puolueen hajoittamisoperaatio jonka ohjeistus on tullut täysin puolueen ulkopuolelta ja määräys on tullut suoraan CIA:lta.

Koska Perussuomalaiset perustettiin alunperin juuri CIA:n kontrolloimaksi valeoppositioksi Suomeen ja lopulta kun tämä puolue oli määrä laittaa ns. lihoksi, niin Soini painostettiin tuon n. parinkymmenen muun Perussuomalaisen edustajan kanssa loikkaamaan ulos 2017 kesäkuussa.

Turunen Kiistää että lähestyvillä vaaleilla ja surkealla sinisten kannatuksella olisi mitään tekemistä asian kanssa

Poliitikoille tutulla valehtelulla Turunen kommentoi Iltalehdelle, ettei lähestyvillä vaaleilla ja sinisten surkealla kannatuksella olisi mitään tekemistä asian kanssa.

Turunen ei vaan uskalla myöntää, ettei hän halua menettää jo saavutettua hillotolppaa joka ei enää olisi mahdollinen sinivalkoisessa puolueessa jonka kannatuslukemat ovat heikot.


Lisää loikkauksia luvassa ennen kesää

Merkit viittaavat selvästi siihen, että seuraavaksi näitä loikkauksia tulee tapahtumaan jo ennen kesää sitä tahtia ettei lopulta kesäkuussa sinivalkoisen puoluekokouksessa ole enää kuin puheenjohtaja ja pari muuta jämäedustajaa. 


Puolustusministeri Jussi Niinistöllä on jo hinku loikata Kokoomukseen ja kulttuuri- ja urheiluministeri Sampo Terho hamuaa myös hillotolppa virkaa eikä tule jäämään sinivalkoisiin. Mutta Simon Elo hamuaa myös Kokoomukseen ja hänenkin tuleva loikkaaminen on jo Kokoomuspuolueen johdon ydinryhmän tiedossa.

Lopulta kun nämä sinivalkoiset hiljenevät tulevien vaalien alla niin tämä CIA:n sumutusoperaatio saadaan todennäköisesti pakettiin jo tämän vuoden kesäkuussa.


Timo Soini ilmoittaa vasta tämän vuoden kesäkuussa tuon Lontoolaisen pankkialan suojavirkansa, jonka hän sai palkkiovirkana Perussuomalaisten valeoppositiojohtajan ansioituneesta työstä.

Hän kusetti äänestäjiä menestyksekkäästi vuodesta toiseen Perussuomalaisten oppositiokausina ja CIA palkitsee hänet Lontoolaisen sijoituspankin varapääjohtajan pestillä.

Soinin lisäksi näitä poliittisia palkkiovirkoja voi olla vielä luvassa muillekin ex Persuille kuten Jussi Niinistölle. Sillä näistä Soinin hännystelijöistä osa on liikenteessä vain näiden hillotolppavirkojen vuoksi.

Mutta sinivalkoinen sumutus jatkuu ja suurin osa kansasta ei ymmärrä mitä näissä poliittisissa kulisseissa oikein touhutaan äänestäjien harhauttamiseksi.

CIA:lla on nyt kiire jo valmistella tulevien vaalien voittoa keskustalle ja miksi mm. Sipilä ilmoitti etukäteen, että "voitamme vaalit". Asiahan kun menee niin, että nämä vaalivoittajat kuten Kokoomuksen edelliset vaalivoitot järjestettiin kaikki CIA:lta. Suomalaisten äänestäjien ääniä ei siis laskettu ja näin toimii suomalainen demokratia, että kannattaa siis äänestää ?

Yhdysvaltain tiedustelupalvelu CIA on sekaantunut Suomen lisäksi lukuisten muidenkin Euroopan EU-maiden vaaleihin ja politiikkaan. Koska nämä yksityisomisteiset sijoituspankit käytännössä omistavat näiden maiden valtamonopolin, koska nämä pankit lainaavat itse painamaansa rahaa näille valtioille rahamonopolina.

Joten kun näillä maailman rikkaimmilla pankkisuvuilla on rahamonopoli käsissään, niin he voivat sen avulla kyykyttää lukuisia valtioita sekä ostaa Suomeenkin haluamansa kansanedustajat ja varmistaa korruptoimalla heidät, että tämän maan epädemokraattinen politiikka jatkuu vuodesta toiseen.

Mutta tämä ei parannu sillä, että luotat tähän korruptoituneeseen Suomen ääntenlaskujärjestelmään. Vaan se paranee vasta siinä vaiheessa kun tässä maassa ollaan henkisesti riittävän kypsiä lopettaa tämä ainainen poliittinen piilo-korruptio.

Kaikki tämä nykyinen aktiivimalli politiikka jossa pyritään eliminoimaan vähätuloiset on tätä CIA:n jenkkikonsulttien sanelemaan linjaa, jota täällä Suomessa ajetaan näiden jenkkien määräyksestä eteenpäin.

Vähäosaisten ja pienituloisten sekä sairaiden ihmisten eliminointi kuuluu tähän eliitin ajaman uuden maailmanjärjestyksen agendaan ja siksi tätä köyhien tappo politiikkaa ajetaan Sipilänkin hallituksen jälkeisessä hallinnossa eteenpäin.

Eli siis näitä korruptoituneita ministereitä ja hallinnon virkamiehiä ei kiinnosta Suomen kansalaisten hätä. Koska psykopaateilta puuttuu muutenkin koko empatiakyky ja hän voi ainoastaan teeskennellä olevansa vaikka järkyttynyt kun jossain päin maailmaa tapahtuu joku terroriteko ja toistaa tämän pateettisen lauseen englanniksi joka kerta kun jossain päin tusahtaa.

Kaiken tämän takana vaikuttaa näiden yksityisten pankkien agenda siitä, että ihminen on kone jonka määrä on tuottaa voittoa tälle pankit omistavalle eliitille.


Mutta jos taas oletkin jo herännyt tietoisella mielelläsi tämän kaiken keskeltä, etkä halua tukea tätä järjestelmää niin silloin eliitti lukee teidät järjestelmälle uhkaksi olevaksi ongelmaksi josta tulee päästä eroon keinolla millä hyvänsä.

Tämän rahaeliitin mukaan kaikki intellektuellisuuteen tähtäävä itsenäinen ajattelu on myrkkyä joka tulee kitkeä pois kaikkialta länsimaista. Joten sitä varten on sitten televisio sekä muu elokuvaviihde, jonka määrä on taas turruttaa ihmisten mieli, etteivät he heräisi tämän kaiken kaaoksen ja kiireen keskellä.

Lähde: Iltasanomat

sunnuntaina, helmikuuta 05, 2017

Puolustusministeriö kaavailee Suomen naisille pakollista asepalvelusta ?


Iltalehti julkaisi muutama tunti sitten jutun, jonka otsikossa kerrottiin lisääntyvästä pelosta koskien naisten kutsuntoja. Tämä viittaa siihen, että tässä maassa vaikuttavat fasistit kaavailisivat kulisseissa naisille pakollista asepalvelusta, jollainen on jo Norjassa ja Israelissa.

Mutta hetken päästä Iltalehti poisti koko jutun vedoten embargoon, jolla tarkoitetaan toimittajien sekä tiedottajien yhdessä käyttämää järjestelyä, jossa tiedottajat voivat julkaista tiedotteen ennen kuin se on todella julkinen.

Joku on siis mitä todennäköisimmin painanut Iltalehden toimituksessa paniikkinappulaa ja tämä kyseisen uutisen jo julkaissut toimittaja on komennettu poistamaan se poliittisen sensuurin nimessä, jolla vedotaan tuohon emgargoon, jollaisesta jargonista ja siansaksa kapulakielestä ei tavalliset pulliaiset ymmärrä mitään.

Ollaanko sitten suomen armeijasta tekemässä naisille pakollinen ja seurataan Israelin armeijan esimerkkiä ? 

Viime vuosina nämä sotahullut ja Nato-kiimaiset fasistit ovat  keskustelleet naisille pakollisen asepalveluksen agendasta, joka toteutui mm. Norjassa viime vuonna

Jo pelkästään jos tätä nykyisen puolustusministeri Jussi Niinistön päiväkirjamerkintöjä lukee netistä, niin huomaa sen miten suuren ryssävihan alla hänkin elää, joka on monien suomen poliittisissa viroissa toimivien virkamiesten ammattitauti.


Niinistö on vielä kirjoittanut kirjan, joka kertoo pelkästään suomen sisällissodan aikaisista heimosodista, jolloin kaukopartiot kävivät tappamassa Venäläisiä.

Jussi vaikutti nuoruudessaan Natsi-Saksaa fanittavissa äärioikeistolaisissa liikkeissä ja kirjoitti myös juttuja näiden natsi-kerhojen Valkoinen Rintama -lehteen.

Valkoinen Rintama -lehteen Niinistö kirjoitti mm. Vihtori Kosolasta aikanaan ylistävän kirjoituksen "Heil Hitler, Mein Kosola".


Tällaiseen Adolf Hitleriin nojautuvaan fani-kulttiin perustuu tuttu auktoriteettikeskeisyyden ilmiö, jossa nämä Natsi-Saksankin fasismin fanittajat haluaisivat itse olla Aatun kaltaisia suurmiehiä. Aivan kuten täällä suomessa nämä fasistit ihailevat mm. Mannerheimia suurmiehenä, jonka saappaisiin nämä Marsalkan fanittajat haluaisivat itse hypätä.

Mutta jos et uskalla sitten julkisessa virassa kertoa olevasi Natsi-Saksan fanittaja sekä fasisti, niin joudut silloin pysymään kaapissa sisällä ja meidän nykyisen Suomen hallinnossa näitä kaappi-natseja on lukuisia. 

Eihän mikään laki sitä kiellä etteikö tämän maan puolustusminiseri saisi fanittaa Adolf Hitleriä, mutta silloin jos tällainen tekijä löytyy jonkun ministerin menneisyydestä, niin he eivät uskalla kertoa julkisuudessa olevansa vankkumattomia fasisteja sekä uusnatseja. Onhan Ukrainan pääkaupungin Kiovan nykyinen sotilasjuntta koostunut pääosin uusnatsimielisten oikeistolaisten miehistä.

Näiden fasistien yksityisissä bileissä fanitetaan Natsi-Saksan sotarikollisia ja nämä entiset sotarikolliset ovat jopa sinne kutsuttuja salaisia kunniavieraita.

Kokoomus-puolueenkin historia koostuu pääosin Natsi-Saksan kaltaisen oikeistolaisen arvomaailman kumartamisesta ja siksi nämä rikkaat fasistisuvut haluaisivat lakkauttaa jälleen tämän Suomen itsenäisyyden keinolla millä hyvänsä ja liittää Suomen taas Saksaan.

Saksaan Suomi halutaan liittää mm. sen takia, että sinne on suunniteltu perustavan liittovaltion, jonka toiminta rakentuisi Natsi-Saksan kaltaisen neljännen talousimperiumin ylivallalle.

Fasismissahan on aina on kysymys suuryritysten sekä valtion välisestä toiminnasta, jonka alle pyritään lakkauttamaan valtion sekä kansalaisten itsemääräämisoikeus, koska fasistisessa valtiomallissa ei ihmisten ääni (populismi) ole enää sallittua. Joten tämän takia nyt tämä nykyinen suomen korruptoitunut valtionhallinto kaavailee jo näitä vihapuhe-lakeja, jolla sitten alettaisiin jakelemaan tuomioita nettikirjoittelusta Suomen kansalaisille.


Sota todellisuus osana fasistista maailmanjärjestystä 


Kuten monet ovat huomanneet, että media syöttää jatkuvasti uutisia Suomen valtion  tekemistä puolustussopimuksista mm. Britannian kanssa.

Mutta siitä media ei kerro, että miksi Iso-Britannia on tehnyt Suomen kanssa puolustussopimuksen.

Siitäkään media ei kerro, että miksi Suomi ja Ruotsi pakotettiin tekemään keskinäinen Pohjoismainen puolustusliitto.

Venäjän pelko liittyy tämän kaiken alle, mutta tämän kaiken touhun taustalla vaikuttavat kuitenkin Suomen maaperän kallisarvoiset resurssit kuten pohjavedet, joiden yhteenlaskettu arvo on n. 800 000 000 000 € (800 miljardia euroa).

Suomen valtio siis käytännössä makaa edelleen tuollaisen aarrekätkön päällä, niin sellaista luonnon rikkautta ei ole Nestlén kaltaisilta suuryhtiöiltäkään jäänyt näkemättä.

Lahdessa käynnistyi jo vuonna 2018 starttaava pohjavesien yksityistämisprojekti, jonka vetäjinä ovat olleet mm. Jorma Ollila.

Ollila istuu Martti Ahtisaaren lisäksi ainoina suomalaisina tällä hetkellä Trilateraalisen Komission salaisissa pöydissä päättämässä koko maailman tulevaisuudesta. Tai niin nämä miehet kuvittelevat siellä tekevänsä, kun pitävät itseään vähintään jumalasta seuraavana, koska he ovat sekaantuneet mm. Euroopassa jylläävään Naton ja CIA:n operoimaan false-flag valtionterrorismiin, joka tekee jo samantien heistä sotarikollisia.

Nämä miehet ovat vannoneet vapaamuurarien tavoin valansa Luciferille, joten silloin mikään maan tai kansan etu ei ole heille tärkeää, koska materian ja mammonan sekä poliittisen vallanhimo menee kaiken tämän yhteisen edun edelle, koska onhan tämä Lucifer myös langennut henkiolento. Joten jos sinulle tarjoutuisi myydä sielunne tuonne alakerran sarvipäälle muutamasta pimeästä miljoonasta, niin aika moni kääntyisi satanistiksi eikä enää välittäisi tämän planeetan tulevaisuudesta ollenkaan.

Mutta silti tämä dualistisen maailman rahanahneus, vallanhimo, sotabisnes, BIG PHARMA ja muut materian pimeiden voimien tuomat vitsaukset ovat kuitenkin osa tämän planeetan kehityskulkua, koska niiden kuuluu olla osa tämän raskaamman kuudenteen säteen kehityspolkua. Aivan siinä missä kuka tahansa ihminen voi valita myös valon polun, eikä tätä negatiivista kehityspolkua, koska dualismin jälkeen ei enää ole hyvää tai pahaa, joten ei ole myöskään sen jälkeen väärää eikä oikeaa.

Mutta tässä nykyisessä maailmassa kun vielä vallitsee vahva Luciferin raskaiden energioiden läsnäolo, niin siksi täällä huomaamatta eletään mielummin rellestäen ja tuhoten planeetan luonnonvaroja, myrkytetään uraanikaivoksilla maaperä ja kumarretaan rahalle sekä vallanhimolle.

Tällainen toiminta nyt kuitenkin vaan lisää raskaita kierroksia tietoisuuden evoluution kehitykseen, koska kaikki tämä kuoleman enkeleiden malli imee tehot valotyöntekijöistä. Sitten näitä lukuisia työn uurtajia palaa loppuun, joista tämä järjetön ja sairas kilpailuyhteiskunta imee mehut pois.
 

Tämä länsimaisen valtiopohjaisen Illuminaattien valtajärjestelmä on perustunut vain sille, että riittävä määrä valtaväestöstä pidetään valveunessa, jotta he pystyisivät pitämään tämän sairaan yhteiskunnan pystyssä.

Tämän valveunessa elävien massojen jälkeen tulee sitten tämä rikas keskiluokka sekä seurapiirit hovinarreineen, joihin kuuluvat lukuisat lehdistäkin tutut julkisuudenhenkilöt. 



Heillä on varaa juhlia ja pitää hauskaa sekä nuuskata vielä kokaiinia nenään, koska on aina niin huono itsetunto, että sitä täytyy välillä tällä sotabisneksissä turvatulla jauheella pönkittää.


Köyhä kansa kuitenkin pitää huolen siitä, että tämä kaikki eliitin juhlinta ja köyhiltä työläisiltä riistäminen voi jatkua.


Köyhä työväestö kuitenkin pidetään tässä valveunessa kahden tärkeän joukkojenhallintakeinon avulla, jotka ovat tv sekä alkoholi.


Television ohjelmatarjonnan on oltava tarpeeksi tylsä, jotta sillä pidetään nämä tylsät ihmiset tuossa valveunessa, josta he eivät herää ja onnistu kyseenalaistamaan tätä koko mädänneen kilpailuyhteiskunnan todellista palettia (suurta kuvaa / The Big Picture).


Eliitin rikkaiden fasistisukujen elinkeino ja varsinkin näiden maailman rikkaimpien pankkisukujen lempiharrastus ovat kuitenkin sodat, koska niistä tulee suurin tuotto riskittömillä koroilla. 


USA:n armeija on ollut viime vuosina tämän Illuminatin valtakoneiston ja pankkiirien pääelinkeino, johon tietenkin kuuluvat myös kansainvälisen huumebisneksen organisointi, koska myös Meksikon huumesodat ovat pääosin sitä, että nämä väkivaltaiset huumejengit siellä toimivat illujen huumekeisareille contractor tappajina ja hoitavat huumemarkkinoiden freelancer myyjät pois markkinoilta. Tästä syystä näissä Meksikon huumesodissa kuolee miltei yli 30 000 ihmistä vuosittain.


Illuminatin valtaeliitti kun ei salli sitä, että heidän hallinnoimaan kansainväliseen huumekauppaan tulee yhtään kilpailijoita ja tällä samalla metodilla toimii myös kansainvälinen lääketeollisuus (BIG PHARMA).


Kyseessä on siis hyvin suuri mafia, jonka otteet ovat myös kuin suoraan mafian käyttämistä malleista, joissa näiden rikollisten bisnestä ei saisi kukaan ulkopuolinen häiritä.


Suomen valtio on tällä hetkellä mm. tämän pankkien Rothschild mafiasuvun pihdeissä, koska heidän johtama kansainvälinen talousrikollis syndikaatti on ryövännyt Suomesta jo yli 110 000 000 000 euroa Euroopan Keskuspankkiin, josta se on siirretty kaikessa hiljaisuudessa näiden talousrikollisten omiin taskuihin.


Kyse ei ole rahan ryöväämisestä, koska rahalla ei oikeasti ole juuri mitään arvoa. Koska rahalle luodaan joku arvo, joka perustuu mm. bruttokansantuotteen hallinnointiin.


Euro on ollut koko tämän EU:n ajan pelkkä Illuminaattien keskuspankkirosvojen sijoitusinstrumentti, jolla on onnistuttu tuhoamaan työllisyys näistä entisistä rikkaista teollisuusmaista, joihin myös Suomi aiemmin kuului. 


Tämä projekti on talouden nollakasvu, jolla on tarkoituskin luoda näille EU-maiden alueille halpatyömarkkinat. Joten Virolaisten rakennustyöläisten tuleminen Suomen markkinoille ei ollut sattumaa, vaan siitäkin oli myös ex-Nokian pääjohtaja Jorma Ollila päättämässä näiden muiden eliitin konnien kanssa noissa salaisissa kabinetti -pöydissä.



Mikä on oikein ja mikä väärin - Globalismin todelliset juuret   

Globaalisaatio on ollut tämän ahneen ja rikkaan valtaeliitin ajaman vapaan kaupan ylistämistä ja tätä ahneuden imperiumin alkusoittoa ollaan lobattu ympäri maailman lukuisissa yliopistoissa ja saatu aivopestyä kulttuurimarxistit uskomaan siihen, että tämä globalismi olisi vain jokin maailmanparantajien sekä puunhalaajien poliittinen yhteenliittymä, jolla parannetaan maailmankauppa.

Mutta kun asia ei ole näin ja globalisaatiossa toimitaan ahneiden suurytitysten ehdoilla, jotka käyttävät vain kuoleman enkeleiden energiaa raivatakseen kilpailijat pois markkinoilta.

Nämä pukupellet eivät aja kuin vain näiden maailman suurimpien 147 monikansallisen yhtiön asiaa, joten jos vielä tämän jälkeen joku haluaa kumartaa globalisaatiolle ja väittää, että se olisi edelleen tämä kulttuurimarxismilla aivopestyjen uskoma illuusio puunhalaajien sekä maailmanparannususkovaisten hippien paremmasta maailmasta, niin se olisi jo vihdoin tietoisella heränneen mielen peiliinkatsomisen aika.

Globalisti on yleensä tällainen hyvin itsekeskeinen naristi-psykopaatti, jolla on hyvin itsekkäät pyrkimykset kasvattaa itselleen vain henkilökohtaista varallisuutta, joita ovat lukuisat suuryritysten johtajat.

He ovat usein taitavia manipulaattoreita ja heillä on myös korkea työmoraalia ja he käyttävät paljon kylmää älyä, jotta pääsevät kohti pyrkimyksiään.

Mutta yleensä siinä vaiheessa, kun tämä raha menettää jo sen materian kahmimisen merkityksensä, niin tuon jälkeen näille vallanhimoisille psykopaateille ei enää riitä mikään muu, kuin heidän täytyy alkaa täysin mielivaltaisesti hajoittamaan muiden kilpailijoiden markkinoita.

Aivan kuten itsekin muistan kuinka pienenä poikana tarhassa näin, kuinka viereisellä hiekkalaatikolla oli 1-2 v. vanhemmat pojat hajoittamassa alemmassa kastissa olevien lapsien hiekkalinnoja.

Minä en voinut sietää tuota näiden pikkunilkkien toimintaa, vaan jossain vaiheessa hypin heidän isot hiekkalinnat hajalle, koska en voinut sietää heidän kiusaavaa asennetta.

Mutta tässä nykyisessä yritysmaailmassa toimitaan aivan samalla tavalla, että vain tämä meidän suuryhtiö nyt jyrää kuin jollain katujyrällä kaikkien pienempien ja muiden meidän kilpailuamme uhkaavien yritysten yli ja käytämme siinä tarvittaessa kiristystä, uhkailua ja muita kepulikonsteja, jotta vain meidän yrityksen rahanahneet sijoittajat saisivat taas lisää köyhiltä työläisiltä riistettyä pääomaa, jota voisivat sitten lennättää ulkomaille piiloon mm. Sveitsiin.

Tällainen toiminta on ollut aina hyvin suurta pelleilyä, jota johtavat vain omaa itseään pelkäävät kiusaajat, joita toimii sekä yritysmaailmassa, että myös Suomen valtionhallinnossa.

Psykopaatit nauttivat heikempien ihmisten alistamisesta sekä kiusaamisesta ja mikäli he saavat kohteensa loukkaantumaan, niin he vielä oikein nauttivat tämän mielipahan tuottamisesta.

Suuryrityksissä tällaisia kiusaajia on hyvin paljon, mutta he tekevät tätä toimintaa yritysjohdon kautta.

Mikä on sitten saanut Suomeen tilanteen, että tällaiset vallanhimoiset fasistit ovat päässeet ministereiksi asti ? Sillä joku heidät on sinne nostanut ja koko Perussuomalaiset puolueena oli alusta saakka näiden Soinin rapakontakaisten salaisten rahoittajien alullepanema projekti.

Joten jos puolueen nimeltä Perussuomalaiset sisällä toimii uusnatseja, niin ovatko nämä heidän henkilökohtaista arvomaailmaa, vai ovatko ne Perussuomalaisten puolueen arvomaailmaa, jota ei ole uskallettu vieläkään tuoda osaksi heidän puolueohjelmaansa ?

Kokoomus on ollut avoimesti oikeistolainen fasistipuolue, jonka maine on ryvettynyt jo viimeisen 10-vuoden aikana, koska sen johdossa toimi kaksi äärimmäisen oikeistolaista hahmoa, joista toinen vielä vallanhimossaan pääsi oikein EU:n komission varapuheenjohtajaksi asti.

Nyt tämä Jyrki Katainen huutelee Brysselistä asti, kuinka nämä poliittisesti heränneet EU-maiden ihmiset ovat uhaksi EU:n tulevaisuudelle ja uhkaavat tuhota koko unionin.

Tämä korruptoidun eliitin peikko ja kummitus on sellainen mörkö nimeltä populismi, jota he kuitenkin itse käyttävät vaalien aikana, mutta kääntävät sen heti pois kun vaalit ovat ohi.

Populismi kun on virallisesti sellainen asia, jolla tavalliset kansalaiset saavat kertoa suoria mielipiteitä hallinnosta, jolla on poliittista vaikutusta hallinnon toimintaan.

Tätä ei tämä korruptoitunut Suomenkaan hallinto sallisi kenellekään suomalaislle, koska heidän mielestä suomalaiset ihmiset ovat niin tyhmiä, ettei heille voisi sallia tällaista asiaa kuin sananvapaus.

Mutta totuus on se, että sinä ja minä sekä kuka tahansa muu ihminen joka pystyy ajattelemaan jo tuolla laajemmalla ulottuvuudella, eli tietoisella mielellä. Niin tätä kriittistä massaa ei hallitse enää edes poliisi tai mikään muu vallan vahtikoira, koska tietoisen mielensä herättänyt ihminen on vapaa sekä henkisesti että psyykkisesti tältä kaikelta valtiovallan tyrannialta.

He ovat vapaita myös uutisten tuottamalta propagandalta, koska heiltä löytyy jo se aito kriittinen ajattelu, jolla näkee valemedioiden (CNN, STT, YLE, HELSINGIN-SANOMAT) valheiden läpi.




Kun kaiken tämän muuhun valveunessa vielä olevan valtaväestön joukkomielenhallintaan perustuva salaisuus on ollut aina tämän maailman salaisen hallinnon suurin salaisuus, jonka he ovat vielä piilottaneet symboleihinsa, jotka tarkoittavat ihmisen käpyrauhasta.


Ihmisen käpyrauhaset pidetään tukossa mm. fluorin avulla, jota laitetaan myös vesijohtoveteen sekä lukuisiin mielialalääkkeisiin.


Käpyrauhanen on se ihmisen väliaivojen yläosassa, kolmannen aivokammion takaseinässä sijaitseva pieni, n. 0,1-0,2 g painava rauhanen, joka erittää ihmisen verenkiertoon mm. melatoliinia, joka puolestaan toimii myös ihmisen vuorokausirytminä.


Miksi Vatikaani ja muut valtapirut ovat halunneet tukita ihmiskunnan käpyrauhasen ?


Tämä ihmiskunnan suurin salaisuus, joka on myös Vatikaanin suurin salaisuus liittyy juuri käpyrauhaseen, koska käpyrauhanen on se ihmisen elin, joka tunnetaan myös kolmantena silmänä.

Tämän ollessa auki/aktiivisessa tilassa ihminen pystyy myös mm. selvännäköön sekä muihin mm. telepaattisiin kykyihin.


Joten onhan se selvää, ettei tällaista psyykkistä ominaisuutta Vatikaaninkaan valtaryhmittymä halua missään nimessä herättää auki ihmiskunnalta. Koska muuten herää tämä kriittinen massa ja Illuminatin salaseuralta lähtee kaikki valta, joka on nyt jo käymässä.



Nykyiset lapset mm. tietävät sen, että mikä on Illuminati, koska he tietävät sen, että kyseessä on yksi maailman suurin poliittinen salaliitto, jonka tarkoituksena on ollut pitää maailman enemmistö valveunessa orjuuttaen jokaisen miehen naisen ja lapsen. Tästähän se John F. Kennedykin puhui tuossa puheessaan, joka jäi hänen viimeisekseen. Se kertoo siitä, että edes USA:n presidentitkään eivät välttämättä ole näiden kulissien takaisten vehkeilyjen kartalla. Mutta Donald Trumpin kohdalla ollessa kyseessä, ei hän ole mikään tyhmä mies.