http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste 33-aste. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste 33-aste. Näytä kaikki tekstit

perjantaina, maaliskuuta 13, 2020

Hollywoodin pedoringissäkin on vielä kilpimiehiä jäljellä


Teksti: Teemu Vehkala

Sosiaalisessa mediassa leviää nyt kuva, jossa koreilee joukko Hollywoodin viihdetaiteilijoita elokuvaohjaaja, näyttelijöitä sekä muita Hollywoodin julkkiksia. 



Mutta koska tuossa kuvassa on vielä alareunassa nämä huutelut "seuraa QAnon, TheGreatAwakening #WWG1WGA #Pizzagate #Pedogate. 

Niin nämä QAnon tiedot ovat pääsääntöisesti CIA:n junailemia, joten joukossa on silloin myös aina disinformaatiota, eli väärää tietoa. Esimerkiksi tuo näyttelijä Jim Careyn pedofiilitausta on sellainen, josta ei vielä julkisuudessa juuri ole näyttöä. 

Mutta jotain sellaisia tietoja joku väitti Youtubessa kerran, että hän kuuluisi johonkin Hollywoodin eliitin rituaaleihin ja olisi siellä korkeassa asemassa, mutta menes ja tiedä.

Se on kuitenkin päivän selvää, että aina missä tahansa päin maailmaa tällainen viihdemaailmankin pedofiilirinki pyörii, niin siihen kohdistettu poliisitutkinta tehdään aina samalla kaavalla, joka ei juuri rikollisesta alamaailmasta eroa. 

Eli siellä käytetään kilpimiehiä.

Elokuvamoguli Harvey Weinstein oli kilpimies ja nyt hänet laitettiin kaltereiden taakse.

Näyttelijä Kevin Spaceyn oikeusjuttu on vielä käynnissä, mutta todistajia on kuollut hämärissä olosuhteissa.

Mutta valemedia yrittää hämätä, että nämä Weinsteinin ja Spaceyn tapaukset olisivat kummatkin vain pelkkiä yksittäistapauksia, vaikka eivät varmasti ole, koska siellä on kulisseissa se Hollywoodin pedorinki, joka pelkää paljastuvansa. 

Joten siksi kilpimiehet on laitettu asialle, jotka ottavat sitten kaiken vastuun ja he tulevat saamaan tuomionsa.


Viihdemaailman ja poliitikkojen pedofiilirinkejä pyörii myös Helsingissä

Mutta kas kummaa niin näistä Suomen viihdeteollisuuden ja poliitikkojen pedofiiliringeistä ei pääse kukaan lukemaan edes Seitsemän päivää lehdestä.

Niistä kun ei ole Allerin toimittajilla mitään lupaa kirjoittaa.

Mutta jos jokin poliisitutkinta kohdistuu tähän poliitikkojen Helsingissäkin vaikuttavaan pedorinkiin, niin silloin poliisi voi määrätä sinne sellaisen tutkinnanjohtajan, joka toimii itse kyseisessä ringissä ja näin poliisi onkin rikollinen pedofiili, joka suojelee vapaamuurariveljiensä pedofiilirinkiä.

Näin se kuvio tuolla maailmassa valitettavasti toimii ja tämä pedofiilirinki kuvio on mm. vapaamuurarien ylemmillä asteilla yli 33-asteen kuvioissa lähes enemmän sääntö kuin poikkeus. 

Että jos vapaamuurari tekee valansa 33-asteen jälkeen Luciferille, niin hän on silloin kuin vasen jalka haudassa noiden okkultististen rituaalimenojen kanssa, joissa myös uhrataan korkeimmilla asteilla ihan lapsia ja juodaan niiden verta.

Raisa Räisänen mm. huhujen mukaan joutui Tampereella näiden kyseisen kaupunginjohdon vapaamuurarien satanistisen ihmisuhri rituaalin uhriksi, joka eräiden huhujen mukaan tehtiin yhdessä pienessä kirkossa, joka sijaitsee Tampereen keskustassa.



Tampereen kirkothan vielä muodostavat keskenään pentagrammin.

Tämä johtuu siitä, että nämä Suomen ev. luterilaiset kirkot ovat vapaamuurarien valloittamia ja kirkollisneuvostossa monet johtajat ovat myös vapaamuurareita.

Kun tämä ent. vapaamuurari Juhani Julin, joka erosi järjestöstä kävi ennen kuolemaansa useita vuosia kirjeenvaihtoa Suomen piispojen kanssa, jotta nämä ottaisivat kantaa vapaamuurareihin ja kirkko ohjeistaisi työntekijöitään tekemään selvän pesäeron liikkeeseen.



Julin sitten lopulta uskaltautui kristillisen tv-kanavan TV7:n haastateltavaksi, jossa hän paljasti vapaamuurarien tekevän valan Luciferille 33-asteen jälkeen ja tämä lopulta maksoi hänen henkensä, koska mies löytyi tuosta tv-esiintymisestä tovi myöhemmin kuolleena kesämökiltään mönkijänsä alta.

Taisi käydä niin, että tämä Musta Käsi järjestö, eli Mustan käden loosi lähetti noutajat hänen peräänsä.

Mustan käden loosi on Suomen vapaamuurarien sisällä toimiva loosi, joka on olemassa vain sen vuoksi, että sitä käytetään mm. näiden vapaamuurariverkoston sisältä eronneiden vapaamuurarismin tietovuotajille kostamiseen. Kun tuossa Luciferille tehdyssä valassa he uhittelevat vapaamuurariliikkeen pettureita kuolemalla.

Todellisuudessa tämä vapaamuurarijärjestö tuon 33-asteen touhuissa ei ole mitään muuta kuin puhdas rikollisjärjestö, joka ei enää harjoita missään liiketoimintamuodossa rehellistä liiketoimintaa, koska heillä on jo yrittäjinä noissa painisarjoissa täydet kartellit kaikilla Suomen liike-elämän haaroilla.












tiistaina, helmikuuta 25, 2020

Maassaolo-oikeus ei ole Thaimaalaisia varten - Mutta miksi ?


Teksti: Teemu Vehkala

Poliisi on vienyt passin pois Riihimäkeläiseltä 14 vuotiaalta Kanyarat Tassamaalta, jota uhkaa nyt karkoitus Suomesta, vaikka hän on asunut äitinsä Pawichad Saithongin ja Markku Sorsan kanssa pian jo kolme vuotta.

Nyt tytölle on annettu kolme viikkoa poistua Suomesta vapaaehtoisesti ja hallinto-oikeuden karkoituspäätös on kuulemma lainvoimainen ja poliisi toteuttaisi päätöksen karkoittaa tytön.


MIGRI HARJOITTAA AVOINTA POLIITTISTA RASISMIA THAIMAALAISIA KOHTAAN

Suomen maahanmuuttovirasto MIGRI harjoittaa täysin avointa ja poliittista rasismia Thaimaalaisia kohtaan, koska Thaimaalaiset eivät taas ole kulttuuriltaan näitä, että "kaikki KELA tuet tänne ja KELA goldi vinkumaan".

Sen vuoksi Thaimaalaisia kohtaan MIGRI:n asenne on ollut alusta saakka vahvasti rasistinen. 

Kun taas Somaleiden kohdalla tämä suhtautuminen heihin MIGRI:n taholta on taas aivan erilainen, koska Somalit mm. lisääntyvät todella kovalla vahdilla, joten näin ollen heidän kulttuurinsa tuottaa tätä globalistimafian haluamaa kulttuuri-identiteetin hajoittavaa efektiä, jota ilman ei tämä globalistien ajama uusi maailmanjärjestys etene maaliinsa.

Joten tämän takia Somalit ovat MIGRI:n silmissä näitä ns. kunniakansalaisia, joille aukeaa ovet sekä myös lähi-idän terroristeille myönnetään se turvapaikka, koska näitä ISIS joukkoja voidaan sitten myöhemmin lähteä aseistamaan USA:n suurlähetystön ja CIA:n toimesta, joilla on ollut hurjimpien huhujen mukaan jo aselasteja tuotuna Malmin lentoaseman lähellä sijaitsevaan yksityiseen varastohalliin, jota hallinnoi USA:n suurlähetystö.

Tästä Bagdadin ja USA:n suurlähetystön välisestä hämäräpostista uutisoi jo vuosia sitten HELSINKI TIMES niminen nettijulkaisu.

Tämä on todella vaarallista kehitystä, että minne tämä EU:n liittovaltiokehitys etenee, koska tänne tuodaan lähivuosinakin näitä lähi-idän maiden terroristeja, jotka on sitten jossain vaiheessa määrä aseistaa ja luoda täällä paljon terrorismia ja kaaosta. 

Sillä tämä kaikista brutaalein suunnitelma on se kolmas maailmansota, jonka suunnitelma valitettavasti on ollut jo 1800-luvun lopulla suunniteltu skenaario koko Euroopan tuhoutumisesta islamistista maailmaa vastaan.



Illuminatin suurmestari Giuseppe Mazzini paljasti tämän suunnitelman kirjeessään jo vuonna 1871.

Tuossa kirjeessä selviää täysin tarkkaan se, että miten tämän kolmannen maailmansodan suunnitelmana on tuhota poliittinen sionismi ja luoda lopulta sen tilalle Israeliin keskitetty maailmanhallinto, jonne tulee myös yhteinen maailmanuskonto.

Sen keskuksen he ovat jo suunnitelleet perustettavan Jerusalemiin ja tuohon tulevaisuuden suunnitelmaan todellakin kuuluu myös uuden maailmanuskonnon lisäksi yhteinen maailmanvaluutta, joka tulisi myös olemaan digitaalinen.

Mutta tämän kaiken kulminaation ongelmat tulevat olemaan siellä, että tuolla vallan kulisseissa käydään koko ajan tätä kamppailua siitä, että pääseekö valon verkoston suunnitelma edistämään tuota uutta maailmanjärjestystä, koska jos näin käy, niin silloinhan se saatanaa palvolva eliitti häviää koko sodan ja joutuu luopumaan vallastaan ja sitä he pelkäävät eniten.

Sen vuoksi tämä vihtahousun palvojien sakki aina Pentagonia myöten juonivat vaikka mitä meidän kaikkien päänmenoksi ja koska he tuntevat varsin hyvin vetovoiman lain, niin tämän vuoksi kun vaikka katsotte niitä uutisia, niin edelleen heti ensimmäinen asia joka siellä kymmenen uutisissa täytyy nyt teille sanoa, on että "KORONA VIRUS ON SIELLÄ JA KORONAVIRUS ON VAARALLINEN".



Koko pelin henki on aina pelotella ihmisiä, jotta perusvärähtely saataisiin pysymään maailmassa alhaalla ja pelossa, koska vain pelon sekä vihan energioilla te ruokitte tätä Illuminaatien satanistien eliittiä, joiden pimeyden henkimaailman avustajat Archoneineen voivat myös pelkästään imeä vain meidän negatiivia energioitamme. Joten ilmankos musiikkiteollisuudessa tälläkin hetkellä lähinnä nämä raskaimpia energioita tuottavat bändit ja laulajat myyvät kuin häkä ja tuo heidän angstipäissään tehty musiikkinsa menee edelleenkin kuumille kiville ja läpi kuin väärä raha.

Mutta hommahan on niin, että jokainen ihminen on yksilö ja pystyy yksilöntietoisuudellaan muuttamaan asenteitaan sekä ajatusmallejaan niin, ettei enää palvele tätä negatiivisen eliitin negatiivista polariteettia.

Koska niitä negatiivisia uutisia ja negatiivisia sanomalehtiäkään ei ole pakko lukea, koska ei niitä kukaan teitä pakota lukemaan.

Koko homman tarkoituksena on vain ollut ohjelmoida ihmisiä ajattelemaan negatiivisesti ja tuottamaan suuri joukko negatiivisia ihmisiä, jotka toimivat negatiivisessa työelämässä, tuottaen negatiivista tuloveroa jne. Mutta nämä tuotot menevät aina tuon saman koplan taskuun, jotka sitten vielä uskottelevat meille, että kuinka nämä euron setelit kasvavat jossain puussa, joka tunnetaan työpaikkana.

Mutta salaisuushan on, että jokainen liikkeellä oleva raha on velkaa ja jos koko maailman velka maksettaisiin pois, niin täältä poistuisi kaikki raha kierrosta. Joten tämä jo todistaa sen, että tämä koko FIAT-rahajärjestelmä on ollut alusta lähtien tämän globalistimafian pankkiirien rakentama PONZI-huijaus, jolle jokainen sillä huijattu ihminen on antanut ja manifestoinut sille tuon todellisuuden.



Vahvat kulttuuri-identiteetit ovat uhka NEW WORLD ORDER kehitykselle

Tämä on täysi totta, että kaikki vahvan kulttuuri-identiteetin omaavat maat ovat suuri uhka NEW WORLD ORDER kehitykselle, eli uuden maailmanjärjestyksen toteutumiselle.



Suomi kuuluu tälläkin hetkellä maailman tärkeimpien maiden joukkoon, koska suomalaiset ovat maailman älykkäin kansa ja suomalaisten kulttuuri on täysin alkuperäinen, koska kielemme ei periydy mistään muusta kielestä.

Mutta täältä kautta virtaa ensinnäkin valo koko planeetalle, koska Pohjoisella pallonpuoliskolla sijaitsee myös tämän Tellus planeettamme kruunuchakrat.

Vapaamuurarit mm. tietävät näistä asioista jotain ja he salaavat tietonsa julkisuudesta, koska nämä ovat heidänkin mukaan niin huippusalaisia asioita, joita ei saisi missään kertoa julkisesti.

Mutta minä voin tässä sen tässä paljastaa, että kuinka Israelin energiakeskus sijaitsee myös 33-asteessa, Kreikan ja Suomenkin.

Yllätys yllätys kun tuo vapaamuurarien 33-asteen jälkeen vapaamuurarit vannovat valansa Luciferille. Että minkä vuoksi he alkavat palvomaan Vihtahousua tuon 33-tason jälkeen ? 

Vihtahousu kun lupaa heille mainetta ja mammonaa, kun vapaamuurarit ovat äärimmäisen korruptoitunut herrakerho, jossa toimii niin lukuisia tuomareita, lakimiehiä, poliisiylijohtajia, lääkäreitä, viihdetaiteilijoita, poliitikkoja, ministereitä, yritysjohtajia, kaupunginjohtajia jne. Että he voivat käyttää sitten tuota korruptoitunutta valta-asemaansa sillä tavoin hyväkseen, että he voivat mm. vaikeuttaa vaikka jonkun vastarannankiisken urakehitystä, jos hän edustaa vapaamuurarien vihollista. 



Esimerkiksi tämä virossa syntynyt kirjailija Juri Lina, joka on kirjoissaan paljastanut Illuminaatien salaisuuksia on kertonut, että hän on saanut vapaamuurareilta paljon uhkauksia mm. siitä, kuinka he tulisivat vaikeuttamaan hänen elämäänsä.

Lina joutui pakenemaan jo vuonna 1979 Suomesta, kun KGB alkoi uhkailemaan häntä mielisairaalalla, jolloin hän lopulta poistui Helsingin kautta Tukholmaan.

Tämän varoituksen hänelle kertoi eräs KGB:n silloinen upseeri.



Niille jotka eivät vielä tienneet, että tässä on koko ajan ollut täysi sota käynnissä valon ja pimeyden joukkojen välillä.

Koska tämä maaplaneettamme on kokemassa tälläkin hetkellä tietoisuuden evoluution kasvuprosessia, johon kuuluu valon verkoston lisääntyminen.

Mutta samalla näiden pimeyttä edistävien voimien virtatehot hiipuvat koko ajan ja syystäkin pimeät voimat yrittävät lisätä akkutehojaan, jolloin näemme mm. saamme valitettavasti lukea lehdistä kuinka taas maailmalla rekka-autokuski ajoi pienten lapsien yli viimeksi Saksassa.

Tässä sodassa pimeyden joukkoja vastaan on myös valon puolella äärimmäisen suuret voimat mm. suojelemassa heitä, joiden kosminen tehtävä on niin vaarallinen, etteivät he muuten selviäisi niistä kuvioista. 

Joten jokainen teistä voi valita puolensa, että kuuluuko valon leiriin, vai oletteko tehneet sopimuksen Luciferin joukkojen kanssa.

Pelin henki on kuitenkin sellainen, että tämä negatiivinen liskojen rotu ei enää tulevaisuudessa pääse tänne enää mitään muuta kautta syntymään uudelleen, kuin että jos he lisääntyvät keskenään. Joten tästä syystä tämä negatiivinen liskorotu pyrkii nyt lisääntymään viimeisillä voimillaan. 

Mutta edelleen liskorotua ei saa tuomita pelkästään siitä, että kuinka heistä kaikki olisi negatiivisia. On siellä myös niitäkin, jotka ovat tehneet jo valinnan valon verkoston puolella.

Negatiivisten liskojen rodut mm. dracoja myöten ovat tätä porukkaa, jotka ovat mm. luoneet tämän väkivaltaisen kapitalistisen kilpailuyhteiskunnan.

Heidän silmissään ihminen on pelkkä palkkaorja, joka tekee töitä heille ja maksaa veroja heille. Kun taas nämä liskorotujen edustajat nauttivat mm. pankkimaailmassa elää muiden ihmisten kustannuksella ja kääriä miljardivoitot keskuspankkijärjestelmän kautta heille itselleen.



Tähän orjalliseen talouteen koko FIAT-rahajärjestelmään perustettu PONZI-huijaus on perustunut. Mutta kun systeemissä on jo riittävän monta palkkaorjaa, niin ei tässä vieläkään mitään kapinaa synny, kun viihde ja sirkushuvit tarjoavat sen verran harhautusta, että sen television edessä on katsojan hyvin haastavaa yrittää herättää nukkuvaa mieltään.

Mutta kyllä tämä silti niin on, ettei tämä orjuuteen perustuva työelämä voi ikuisesti toimia, koska eivät ihmiset mitään supertyhmiä ole ja varsinkaan suomalaiset ihmiset.

Joten uskaltaisin melkein ennustaa jo nyt, että tämä palkkaorjuus tulee ensimmäisenä kokemaan sen paremman muutoksen täällä Suomessa, koska täällä ei ole enää niin tyhmiä ihmisiä. Meillä kun on maailman korkein älykkyysosamäärä.

Tuo tulevaisuuden talousjärjestelmä tulee kokemaan sellaisen suuren muutoksen, että se ei enää tule perustumaan riistämiseen, vaan se tulee perustumaan antamiseen.

Kun vielä tässä tuhokapitalistisessa järjestemässä pankit ryöstävät valtioilta jne. Niin tuo tulevaisuuden talousjärjestelmä tulee kokemaan Suomessa sen muutoksen, että täällä lopetetaan ensimmäisenä maailmassa tämä jatkuva duunarien kusettaminen ja palkkaorjuuttaminen.

Sitten toteutuu nämä monet unelmat, että taiteilijoiden ei tarvitse yrittää elättää itseään KELA:n luukulta ja anelemalla apurahoja sieltä sun täältä. Kun tuota touhua kuten taidetta ei enää mitata missään apurahassa jne. 

Pankkiirien täytyy jossain vaiheessa katsoa peiliin ja siinä vaiheessa kun sinne keskuspankkialoille tulee näitä, jotka eivät enää ole näitä tunnekylmiä psykopaatteja, niin siinä vaiheessa Suomi tulee tekemään tuon muutoksen ensimmäisenä maailmassa, että täällä uusiutuu koko talousjärjestelmä pois tuosta palkkaorjuuden kurjuudesta. Joten tässä ei ole meillä silloin mitään hävittävää, vaan voitto tulee olemaan meidän. 

Saatana joutuu siirtymään syrjään muutenkin, koska nämä raskaat kuudennen säteen energiat neutralisoituvat päivä päivältä enemmän ja niiden tilalle tulee paljon henkisemmät valon energiat.

Tämänkin muutoksen voi myös astrologisesti nähdä.

NAMASTE















tiistaina, marraskuuta 11, 2014

Turun HYVÄ VELI -verkosto kolminkertaistaa tonttivuokria



Turun kaupunki korottaa pienyrittäjille suunnattujen tonttien vuokria. Esim. Runosmäessä vuokrat kallistuvat n. 200 % eli kolminkertaisiksi.

Sirkilän leimopon maa-alueen vuokra nousee vuodenvaihteessa alle 7000 eurosta yli 20 000 euroon.

Turussa toimivat yrittäjät ovat olleet äimänä, kertoo erään leipomon toimitusjohtaja Hannu Elo.

Turun kaupunginjohtaja Aleksi Randell ei halunnut kommentoida asiaa. 

Kiinteistöliikennelaitoksen toimialajohtaja Jouko Tutron mukaan kaupunki ei tarkoituksella vaikeuta yrittäjien toimintaa.

Mutta jos tätä pienyrittäjien yrityksien tappamista katsoo, niin sen toiminnan takana ei ole mikään muu, kuin Turun HYVÄ VELI-kerho, eli vapaamuurarit jotka pyrkivät vaan laajentamaan omistamiensa suuryritystensä monopoleja, jyräten heikommat pienyrittäjät alta pois.

Mutta aivan samalla tavalla toimitaan myös muissakin suurkaupungeissa kuten Helsingissä, jossa on myös laaja vapaamuurariverkosto. On lukuisia looseja, joissa kokoontuu tietyn asteiset HYVÄ VELI -kerhon jäsenet. Sitten kun asteet nousevat, niin tämä vapaamuurariveljille luvattu valta-asema nousee ja egoa pönkitetään sillä, että kuinka kuvitellaan vielä nousevan taivaisiin asti tuon hämärällisen kerhon ansiosta. 



Pitkään vapaamuurarina ja yritysmaailmassa toiminut Juhani Julin koki suuria omatunnon tuskia, koska hänelle selvisi aikanaan vapaamuurariuden salat. Koska siirtyessään korkeimmille asteille (33-asteesta ylöspäin), joutui hän vannomaan valan Luciferille muiden tavoin ja näin tämä aiemmin uskonnolliselle miehelle vaikuttanut HYVÄ VELI -veljeily alkoikin saada täysin irvokkaat olomuodot kaikkine okkultistisine rituaaleineen.

Julin lopulta uskaltautui vastoin vapaamuurarien sääntöjä paljastamaan niiden salat ja tuli puhumaan uskonnolliselle TV7 kanavalle näistä. 

Ei mennyt tuon TV7 vierailun jälkeen kuin muutama viikko, niin Juhani Julin löydettiin kesämökiltään kuolleena mönkijänsä alle. 

Julin ei voinut sietää sitä, että miksi ev. lut kirkon piirissä on myös piispoja, jotka harjoittavat tätä satanismia vapaamuurarilooseissa. Tämähän tekee ev. lut kirkostakin, kuin evankelis Luciferilaisen kirkon ja sitähän se tavallaan jo on. Koska ev. lut kirkko on enää pelkkä maallinen rahankeruulaitos. 

Varsinaiset seurakunnat joissa vaikuttaa tämä aito lähimmäisen rakkaus... Ne ovat jossain aivan muualla. Joten eipä ole ihme, että miksi sitten ihmiset turvautuvat elämässään vaikka viihteeseen ja ottavat sen lähimmäisenrakkauden vaikka BIG BROTHER ohjelman kautta ja kiintyvät näihin BB-pyrkyreihin. Kun eivät ole vielä itsestäänkään mahdollisesti vielä löytäneet sitä omaa todellisinta itseään.


HYVÄ VELI -kerhot pitäisi kieltää lailla ja näiden korruptoituneiden mafiaa muistuttavien herrojen toiminta on kuvottavaa. 

Se vääristää kilpailua, suosii vain näiden läpiahneiden sielunsa myyneiden HYVÄ VELI -herrojen monopoleja. 

Se on lonkeroitunut kaikkialle kaupan alueille viihdeteollisuuteen, rakennusteollisuuteen, kaupan alalle jne. Et voi mennä minnekään, etteikö näiden itsepettureiden toiminta vaikuttaisi jossain määrin. S-market ketjunkin takaa löytyy yllätys yllätys HYVÄ VELI -kerho, jotka "asiakasomistajien" rahoilla käärivät voittonsa veroparatiisien Holding yhtiöihin sekä rakennuttavat lisää Prismoja ulkomaille. 

Tuossa satanistiseen materialistisuuteen perustuvassa okkultismissa ei silti ole mitään kadehdittavaa, koska näiden läpi korruptoituneiden vapaamuurarien henkilökohtainen elämä on usein tyhjänpäiväistä. Varsinkin jos heillä on yhtään omatunnon ääntä jäljellä, koska se ääni kyllä kertoo, jos ei omatunto ole puhdas. Sillä kaikki nämä jokavuotiset tulonsiirrot köyhiltä rikkaiden taskuun, niin kyllä aina on niitä sikaherroja, joiden omatunto vaivaa tässä toiminnassa. 

Useat näistä sikariportaan herroista lopulta lankeavat uskoon, joka sitten vapauttaa heidät jossain määrin tuosta rahan ja vallanahneuden tuottamista tuskista. 

Nyt Yhdysvallat on juonittelemassa tuolla kulisseissa tätä USA:n ja EU:n välistä vapaakauppasopimusta (TTIP), jonka määrä on romuttaa Suomen vientiteollisuus sekä työpaikat vielä lisää. 

Siinä juonessa HYVÄ VELI -verkostot joutuvat myös osittain näiden monikansallisten yhtiöiden pelinappuloiksi, koska monikansalliset yhtiöt eivät tunne mitään armoa tunkiessaan lonkeronsa Suomeen. Tässä kaikessa monikansallisten yhtiöiden suorittamassa vapaakauppasopimuksessa pienyrittäjät tuhotaan järjestelmällisesti ja työttömiä tehtaillaan enemmän kuin koskaan. Sitten voi taas media kertoa, että meillä on jo miljoona HYVÄ VELI -verkoston hikiorjaa valmiina työllistymään orjatöihin karenssin uhalla, jos TE-keskus määrää.


Kaikki tämä työttömän luokan syyllistäminen siitä, että kuin he olisivat syypäitä tuohon työttömyyteensä on täyttä kusetusta. Sillä massatyöttömyyden uhrit eivät ole syypäitä työttömyyteensä, koska heidät on kilometritehtaalle saatettu monikansallisten yhtiöiden suorittaman nollakasvun takia. 


Teollisuuden nollakasvu on sitä, että Suomesta viedään teollisuuden piiristä työpaikat ulkomaille ja kun työttömäksi jääneen väestönosan on vaikea sulautua ympäristöönsä, milloin heistä tulee mm. piilotyöttömiä. 

Työ- ja elinkeinoministeriö (TEM) on nyt ilmoittanut kuinka Suomessa on jo lähes 200 000 piilotyötöntä, jotka eivät enää usko työllistyvänsä. Ilmiö lisääntyy aina laman myötä.

Tämä kaikki miksi työttömiä syyllistetään jatkuvasti valtamedian kautta, johtuu siitä, että työttömiä tehtaileva valtaeliitti haluaa näin hajoita ja hallitse keinoilla saada aivopestyä, että kuinka työttömät olisivat syypäitä työväestön ongelmiin. Näin sitten saadaan työväestö halveksumaan työttömiä ja itse varsinainen syöpäläinen, eli korruptoitunut eliitti pääsee pinteestä.

Suomen sosiaaliturvamenot eivät ole niin tuntuvia (n. 9000 € asukasta kohti/vuosi), että niistä aiheutuisi työväestölle liian suuria paineita. Vaan kaikki tämä yhä lisääntyvä kilpailu ja YT-neuvottelujen sekä BURN OUT loppuunpalamisen lisääntyminen on suora merkki siitä, kuinka talouskasvuun tähtäävä köyhiä työväestöä hyväksikäyttävä systeemi ajautuu kohti sen lopullista tuhoaan.

Lähde: http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/698392/Turku+kolminkertaistaa+tonttivuokria++yrittajat+poyristyivat

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/usko/1518/entinen_vapaamuurari_vetosi_piispoihin_viimeiseen_saakka

http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/taantuma%20piilotyottomyys%20miehet%20-27325 

keskiviikkona, tammikuuta 30, 2013

Vapaamuurarien vaijetut taustat



Tässä tuli hiljattain YLE:n TV1:ltä hieman pintapuolinen puolituntinen ohjelma, joka kertoi Suomen vapaamuurareista. Ohjelmaan oli pyydetty useiden Suomalaisten vapaamuurarien haastatteluja. Mutta jokainen heistä ei suostunut haastateltavaksi.

Tämän YLE:llä esitetyn MOT-ohjelman tekijöitä jopa uhkailtiin vapaamuurareiden tahoilta, että tämän kyseisen ohjelmajakson julkaisemisella saattaa olla ikäviä seurauksia. Mitä siis tässä oikein nyt on niin äärimmäisen arkaluontoista, että se täytyy salata hinnalla millä hyvänsä?

Hymy-lehti on viime-vuosina julkaissut kattavia listoja Suomalaisista vapaamuurareista ja julkaisee taas monituhatlukuisen listansa uusimmassa numerossaan. Mutta poliitikkoja ette noista listoista löydä ja kuin jostain pirun syystä näiden tunnettujen poliitikkojen ja talouselämänvaikuttajien nimet pyritään salaamaan hinnalla millä hyvänsä. Koska vapaamuurarius on jotain sellaista mikä ei kestä päivänvaloa. Mutta kyseessä kun on tämän yli 33-asteen okkultistinen touhu, joka on täyttä satanismia.

Suomessa tunnetuista poliitikoista ainakin Jyrki Katainen (kok.), Alexander Stubb (kok.), Esko Aho (kesk. nyk Sitran pääjohtaja), Eero Heinäluoma (spd), Sixten Korkman, Antti Blåfielt (HS), Olli Kivinen, Atte Jääskeläinen (YLE), Olli-Pekka Heinonen (YLE), Jorma Ollila, Jukka Härmälä, Krister Ahlström, Max Jakobson, Arne Wessberg (ent. YLE:n pääjohtaja), Georg Ehrnrooth ja Ilkka Kanerva (kok.) ovat vapaamuurareita. 

Mutta juuri kenenkään heidän nimeään et löydä näistä aikakausilehtien julkaisemista vapaamuurarilistoista. Täällä on esim. 06/2008 ja 07/2008 Hymy-lehden julkaisema lista Suomalaisista vapaamuurareista.

Näistä edellämainituista suomalaispoliitikoista liitettynä vapaamuurariuteen oli avattu jopa oma ketju Iltalehden keskustelufoorumille. Mutta kyseinen keskusteluketju poistettiin hyvin nopeasti. 



Vapaamuurarit muodostavat keskenään maailman suurimman miesten yleisuskonnollisen liikkeen. Se on kuitenkin laajemmin ja pintapuolisemmin paljon enemmän kuin vain pelkkä harmiton veljeskerho, jossa symboliikka ja salaiset rituaalit kuuluvat asiaan. Sillä vapaamuurareiksi on liittynyt mm. paljon kirkon piirissä kuuluvaa väkeä aina arkipiispoihin asti ja juurikin Suomen ev.lut kirkko ei ole suostunut mitenkään ottamaan kantaa siihen, että heidänkin arkipiipojaan on paljon vapaamuurarijärjestöjen jäseninä.

Vapaamuurariksi pääsee vain toisen vapaamuurariveljen suosituksella ja vapaamuurarit ovat valansa jälkeen velvollisia pitämään salassa kaiken mitä tapahtuu loosien sisäpuolella.

Juhani Julin oli kuitenkin rohkea ja päätti rikkoa tätä vaitiolosopimusta kun hän tuli julkisuuteen muutama vuosi sitten Suomen TV7:n televisio kanavalla. Siellä hän kertoi totuuden tästä vapaamuuraritouhusta, että mitä se sitten on kun ollaan saavutettu 33-aste.

Eli hän kertoi suoraan sen, että näiden vapaamuurarien todellinen jumala ja palvonnan kohde onkin Lucifer, mikä tulee monesti kristillisille uskovaisille jäsenille jopa järkytyksenä. Mutta vapaamuurarijäsenyys on ikuinen ja sen salat on vietävä vaikka hautaan asti.

Julin löydettiin vain muutama viikko tuon TV7 esiintymisensä jälkeen kuolleena mönkijänsä alle puristuneena.