http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste Bayer. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Bayer. Näytä kaikki tekstit

sunnuntaina, elokuuta 05, 2018

Monsanton roundup myrkky tekee pahaa jälkeä suolistoon


Tässä on kuva siitä minkälaista jälkeä maailman suurin kemikaalijätti Monsanton Roundup tuholaisentorjunta-aine tekee ulkoisesti.

Kun tätä myrkkyä ruiskutetaan myös moniin vihanneksiin ja myöhemmin kun myös geenimanipuloidun viljan seassa ihmiset syövät tätä samaa myrkkyä, niin lopulta heidän suolistonsa alkaa näyttämään samalta kuin tuo ylläoleva kuva ja tämän Monsanto yrittää salata viimeiseen asti.

Jo vuosi sitten oikeudenkäyntiasiakirjat paljastivat, että kuinka Monsanto yritti epätoivoisesti saamaan pois tutkimuksen, joka osoitti että tämä kyseinen Roundup torjunta-aine aiheuttaa mm. syöpää.

Kyseinen professori G.E. Séralinin johtama tutkijaryhmä sai selville, että kuinka Roundup-pitoisuudet heikentävät rottien terveyttä pitkällä aikavälillä aiheuttaen mm. vakavia maksa- ja munuasvaurioita.


Lääkeyhtiö Bayer ostaa Monsanton

Viimeisen vuoden aikana Saksalainen lääkeyhtiö Bayer laittoi EU:n kilpailuviranomaiselle hakemuksen, jolla se haki lupaa ostaa yli 50 miljardin euron kaupalla Monsanton.

Tämähän olisi Bayerille varsinainen siunaus, kun se voisi sen jälkeen sairastuttaa koko maailman väestöä myrkyttämällä heidän terveytensä ensin geenimanipuloidulla ruoalla ja tämän jälkeen laskuttaa heidän lukuisista lääkkeistään (mm. suolistosairauslääkkeet, joita GMO-viljat mm. aiheuttavat pitkällä aikavälillä).



Monsanto on ollut kaiken ajan todellisuudessa pelkkä maailman ruokateollisuuteen keskittynyt biologisten aseiden tuottaja. Joten ilmankos kyseessä onkin maailman suurin siementen tuottaja.

Vain idiootit luulevat, että tämä maailman suurin kemikaalituottaja olisi humaanitaarisella asialla ja saada mm. GMO-teknologialla pelastettua maailma nälänhädältä. Sillä vain tiedeuskovainen hölmö uskoo tällaisiin satuihin.

Lähteet: http://www.magneettimedia.com/monsanto-yrittaa-vaientaa-seralinin-tutkimuksen/

https://www.magneettimedia.com/monsanton-gm-maissi-ja-lannoite-aiheuttavat-kasvaimia-sisaelinten-vaurioita-ja-ennenaikaisia-kuolemia/

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/artikkeli-1.226276










maanantaina, toukokuuta 23, 2016

Lääkejätti Bayer ostaa Monsanton



Lääkejätti Bayer ostaa Monsanton jättisummalla 62 miljardin dollarin kaupoilla.

Bayer tarjoaa jokaiselle osakkeenomistajalle 122 dollaria osakkeelta

Monstanto on ollut aiemmin tuttu maailman suurimpana kemikaalien tuottajana ja sen yksi suurin agenda on saada muutettua koko maailman ruoantuotanto geenimanipuloiduksi. 

Joten eikö yhtään soi hälytyskellot, kun ihmisten aivokemian myrkyttämisestä tunnettu Bayer siirtyy GMO-ruokan maailmansuurimmaksi lobbariksi ? 

Mitä lääketehdas tekee elintarviketeollisuudessa, parantaako se siellä ihmisiä geenimanipuloidulla ruoalla ? 

No ei todellakaan, vaan se ajaa massasterilisaatiota eteenpäin. Mutta kun kaikki tiedeuskovaiset ovat edelleen unessa, niin he eivät näe vieläkään tässä mitään omituista, että tämä suuri lääkejätti ostaa Monstanton. Kun eihän keskiverto tiedeuskovainen edes tiedä sitä, että mitä Monsanto tekee.

Tiedeuskovainen lukee skepsis ry:n lehdessä sen, mitä hänen kuuluu milloinkin ajatella, tai Tieteen kuvalehti myös toimii hänen aivojensa kaukosäätimenä.  

Tiedeuskovaiselle ei ole kukaan koskaan kertonut, että hänellä on aivot joita hän voi myös itse käyttää ajatteluun. 

Siihen tiedeuskovainen vaatii muilta todisteita, koska hän ei osaa käyttää aivojaan.

Tiedeuskovainen ei usko siihen, että geenimanipuloitu ruoantuotanto aiheuttaa ihmisissä hedelmättömyyttä. Vaikka venäläinen tutkimus on jo saanut selville sen, että GMO-ruoka on massaehkäisyväline.



Geenimanipuloidut lehmätkin näyttävät yhtä luonnottomilta, kuin steroideja vuosikausia syöneet voimamiehet.

Maailman väkiluku on tällä hetkellä n. 7,4 miljadia ja eristyisesti kehitysmaiden ihmiset maailman salainen valtaeliitti näkee turhiksi suursyömäreiksi, joista täytyy päästä kaikilla keinoilla eroon.

Mutta väestöneliminointihankkeet ovat myös kohdistuneet ihan tänne pohjoismaihin ja Eurooppaan, koska talouden nollakasvulla tätä luodaan jokainen päivä. 

Nollakasvulla tarkoitetaan teollisuuden alasajoa, sitä jota suomessakin on koko ajan käynnissä. Kuten juuri äsken uutisoitiin tuoreista Nokian irtisanomisista, että niiden laskun maksajiksi jäävät suomen veronmaksajat

Onko se Nokian työntekijöiden vika, että suomesta viedään teollisuus pois. Sillä jos lukee tätä valtansa menettänyttä vallatontamediaa, niin siellä vieläkin väitetään työttömien olevan syypäitä suomen nykyiseen huonoon taloustilanteeseen. 

Oikeistolainen eliitti on kautta aikojen harjoittanut tämänkaltaista suomalaisten suggestointia, jossa talouden heikentyminen sysätään aina jonkun ihmisryhmän syylle ja työttömät on helppo syyllistää. Koska heidät on ajettu henkisesti nurkkaan ja heille ei yksikään valtataho suostu antamaan edes ihmisarvoista kohtelua. 

Työttömillä kun ei ole mitään virallista liikettä, joka puolustaisi heidän etujaan. Vaan heillä on sen sijaan valtiovallan rakentamat konttorit, joissa heitä henkisesti alistetaan valtiollisten byrokraattien toimesta ja sitten lähetellään heitä erilaisiin nöyryyttäviin iltapäiväkerhoihin puuhastelemaan vaikka käsitöitä karenssin uhalla.


Lähteet: http://www.talouselama.fi/uutiset/62-miljardin-dollarin-jattikauppa-bayer-ostaa-monsanton-6552959

http://www.arvopaperi.fi/?_ga=1.117647818.2101930105.1464009826