Jos haluat tukea työtämme vapaan journalismin eteen Tilinumero FI85 3939 0033 2259 47 maksun saaja: Teemu Vehkala Tai Mobilepay: 3529QA
torstaina, helmikuuta 15, 2018
Kokoomuksella on pyöröovi isoihin terveysyhtiöihin
Kokoomuspuolue on saavuttanut viimeisen kymmenen vuoden sisällä pyöröoviyhteydet suuriin terveysalan yhtiöihin.
Eduskunta myönsi viime keskiviikkona vapautuksen kahdelle kokoomuksen kansanedustajalle, joista toinen Sanna Lauslahti siirtyy suoraan Lääketeollisuus ry:n puheenjohtajaksi.
Outi Mäkelä taas siirtyy Nurmijärven kaupunginjohtajaksi.
Ennen Lauslahtea kokoomuksesta on siirtynyt lääketeollisuuden (BIG PHARMA) palvelukseen sosiaali- ja terveysministeri Laura Räty Terveystaloon sekä Lasse Männistö ja ministeriavustaja Joonas Turunen Mehiläiseen.
Kovasta verosuunnittelusta tunnettu Mehiläinen voisi kyllä veroparatiisiyhtiönsä puolesta muuttaa nimensä vaikka terveystalo paarmaksi.
Loikkaukset tehdään vain suurempien lihapatojen takia
Syy näihin lukuisiin loikkkauksiin kokoomuspuolueessa johtuvat siitä, että koska kokoomuksella on suorat yhteydet lääketeollisuuden (BIG PHARMA) monikansallisiin yhtiöihin.
Joten jos joku kokoomuksen kansanedustaja saa tilaisuuden siirtyä suurempien lihapatojen ääreen, niin houkutus on tarpeeksi suuri. Koska nämä lääketeollisuuden monikansalliset nappikauppiaat tarjoavat tuhansia euroja enemmän kuukaudessa kuin mitä kansanedustajat tienaavat.
Lähteet: Uusisuomi
keskiviikkona, helmikuuta 14, 2018
Kuolleen suomalaisliikemiehen suusta tuli ulos valkoista vaahtoa
Kun Ugandan pääkaupungissa Kampalassa muutama vuorokausi sitten kuollut Patria Oyj:lle työskennellyt konsultti Tuomas Teräsvuori löydettiin kuolleena hotellihuoneensa lattialta, niin hänen suustaan tuli ulos valkoista vaahtoa. Mutta hänen ruumiissaan oli myös useita lävistyksiä.
Samalla matkalla mukana ollut Suvi Lindén vaikenee tapauksesta eikä ole suostunut vastaamaan yhteenkään median yhteydenottoihin.
Tapausta tutkiva paikallinen rikostoimittaja kaapattu
Nyt Ugandan turvallisuuspalvelu (ISO) kaappasi tapausta tutkivan rikostoimittajan Charles Etukurin New Visionin pääkonttorista Kampalasta.
Lehden mukaan Etukurin kaapannessa autossa oli viisi armeijapukuista henkilöä sekä kuljettajana toiminut henkilö oli tavallisissa siviilivaatteissa.
Iltalehti haastatteli jo tällä viikolla Ugandan turvallisuuspalvelu ISO:n johtajaa, eversti Frank Bagyenda Kakaa, joka taas väitti että koko suomalaisliikemiehelle lähetetty kutsukirje oli väärennetty.
Hän sanoi myös, että "miksi ette kysy asiaa Lindéniltä. Sillä hän tietää miten matka meni.
Mutta Suvi Lindén ei ole suostunut vastaamaan yhteenkään toimittajan puheluun.
Koko juttu haisee ja pahasti
Yllättävintä tässä kyseisessä henkirikoksessa on se, että juttuun liittynyt Patria Oyj ilmoitti jo tällä viikolla, että he liittyvät tähän juttuun koska tämä henkirikoksen uhriksi joutunut konsultti jakoi Ugandassa heidän panssariajoneuvojen esitteitä.
Kun taas internetistä ei oikein selvinnyt, että mikä tämän Teräsvuoren Capital yhtiön liiketoimi oli.
Mikä on todennäköisyys sille, että kaksi aseteollisuuden konsulttia kuolevat päivän sisällä Ugandan pääkaupungissa ja löytyvät hotellihuoneistaan kuolleena ?
Tällaisen todennäköisyys on lähes sama kuin joku voittaisi lotossa 7 oikein viikon välein.
Tilastot kertovat vielä sen, että jopa 24 prosenttia ulkomailla sattuneista kuolemantapauksista jää selvittämättä.
Mutta nimenomaan tiedustelupalveluiden tekemiä henkirikoksia ei koskaan selvitetä. Tämän vuoksi jos he vaikka myrkyttävät jonkun hengiltä, niin ruumiinavauksessa sivutetaan kaikki ruumiista löytyvät myrkkyarvot.
Samoin myös jos myrkysoireita saanut henkilö kuuluisi viedä välittömästi verikokeeseen, jotta selviää se minkälaisia myrkkyjä hän on saanut kehoonsa.
Omalla kohdallani kun minä jouduin tuolloin helmikuussa 2011 Viking Linen aluksella myrkytyksen kohteeksi, niin tuolloin edes Helsingin Auroran sairaalan psykiatrisessa päivystyksessä he eivät suostuneet ottamaan minulta verikoetta. Koska muuten sieltä olisi näkynyt nämä monet myrkkyjen määrät joita veressä tuolla hetkellä oli.
Tällaisen verikokeen jälkeen olisi ollut paljon vaikeampi alkaa väittämään, että pakkohoitoon määrätty henkilö olisi psykoottinen tai mielisairas. Mutta Neuvostoliitto hyödynsi jo näitä keinoja kuskatessaan toisinajattelijoita suljetulle osastolle pakkohoitoihin poliittisista syistä.
Silti näiden kansainvälisen tiedustelupalveluiden myrkytysoperaatioiden tavoite on miltei aina tappaa ja tämä Ugandaan lähtenyt Teräsvuori katsottiin todennäköisesti jollekin suurelle aseteollisuuden yhtiölle uhkaksi, joka tuli hiljentää myrkyttämällä. Sillä Patriallahan ei ole Ugandan kanssa tällä hetkellä mitään asetoimitusdiiliä.
On vielä hyvin kuvaavaa, että juuri tämä pääkonsultti murhattiin työmatkalla ja taas nämä osakkaat jätettiin rauhaan.
Suvi Lindén kun paljastui nyt Patria Oyj:n aselobbariksi ja hän toimi tuon Ugandassa kuolleen Teräsvuoren konsultointiyhtiön osakkaana.
Mitenkä murhatutkinta etenee seuraavaksi ?
Jos Suomen puolustusministeriö haluaa haudata tämän jutun tutkinnan ja laittaa sen vaikka jäihin, niin sellainen onnistuu heiltä hyvin helposti.
Siihen tarvitsee vain lahjoa joku paikallista tutkintaa johtava poliisi, joka lopulta toimittaa jonkun tekaistun loppuraportin, ettei tähän kuolemaan liityikään enää mitään rikollista ja lopulta tutkinta lopetetaan.
Näin tässä todennäköisesti lopulta tulee käymään ja nämä suomalaisliikemiehen murhanneet tiedustelupalvelun henkilöt pääsevät kuin koirat veräjästä. Vaikka toisaalta tiedustelupalvelun tappajat mm. Mosadilla sekä CIA:lla nauttivat kaikki miltei täyttä syytesuojaa.
Eli jos vaikka joku Israelin Mossadin agentti jää jossain päin maailmaa kiinni, niin häntä ei voi pistää edes vankilaan. Koska tuo heidän diplomaattinen koskemattomuus suojaa heitä aina niin pitkälle, että heidät vaan toimitetaan lopulta poliisin toimesta lähimmälle lentokentälle ja karkoitetaan seuraavalla lennolla Tel Aviviin.
Lähteet: https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=25099&mobile=on
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201802132200741984_ul.shtml
tiistaina, helmikuuta 13, 2018
Hybridikeskuksen uhka-arviot jaottuvat jo tuhansiin suomalaisiin
Helsingissä toimivan EU:n/NATO:n hybridikeskuksen salaiset uhka-arviot jaottuvat jo useisiin tuhansiin suomalaisiin.
Tämän vuoksi näille uhka-arvio listalle päässeiden henkilöiden Facebook tilit ovat jatkuvasti 30 vuorokauden banneissa.
Nyt selvisi vielä se, että Facebook jakaa näille aiemmin 30 vuorokauden banneja saaneille automaattisesti seuraavat 30 vuorokauden bannit, vaikka ei päivitä tai julkaise mitään näiden aiempien bannien jälkeen.
Mikä on hybridi uhka ?
Hybridi uhkalla tarkoitetaan yksittäistä ihmistä joka on jo herännyt tietoisella mielellään sille tasolle, että hän osaa jo ajatella muitakin asioita kuin vain päivittäisten tv-sarjojen juonia jne.
Joten jos tällainen henkilö alkaa kirjoitella Facebookin puolella ja saada siellä paljon näkyvyyttä, niin sen Suomen armeija sekä NATO luokittelevat hybridiuhkaksi.
Koska tämä totuuden ääni leviää sosiaalisessa mediassa ja herättää lisää ihmisiä. Joten tämän vuoksi tällaiset henkilöt on nyt vaiennettava keinolla millä hyvänsä ja estettävä heidän näkyvyys Facebookissa. Joka selittää nämä toistuvat ja mielivaltaiset bannit Facebookin puolelle.
Mutta paljon vaarallisempi asia on se, että tällä NATO:n hybridikeskuksella on myös lupa tappaa.
Hybridikeskuksella on myös syytesuoja, jolloin heillä on Suomessa lainkäytöllinen koskemattomuus.
Nato vaarantaa Suomen kansainvälisen turvallisuuden.
Teemu Vehkala
Lähteet: https://mvlehti.net/2017/09/10/naton-hybridikeskuksella-lupa-tappaa/
Kanadan ent. puolustusmisteri: Illuminati on olemassa ja hallitsee maailmaa kulisseista
Kanadan entinen puolustusministeri Paul Hellyer on tullut julkisuuteen ja paljasti, että Illuminati on olemassa ja hallitsee maailmaa kulisseista.
Hellyer piti aiheesta äskettäin luennon.
Lähde: https://www.infowars.com/former-defense-minister-illuminati-is-real-secretly-running-world/
Tunnisteet:
cfr,
cia,
Council on Foreign Relations,
illuminati,
kanada,
new world order,
Paul Hellyer,
salainen maailmanhallitus,
trilateraalinen komissio,
uusi maailmanjärjestys
Oppitunti rasismista Taivallahden peruskoulussa
Helsingin taivallahden peruskoulussa oli käyty opettajan johdolla keskustelua rasismista ja opettaja oli yhtäkkiä maininnut Ilja Janitskinin nimen esiin.
Tällä kyseisellä kuudennella luokalla sattui vain olemaan Janitskinin kummityttö joka tokaisi opettajalle, että "sinähän puhut nyt minun kummisedästä".
Opettaja oli tähän että, et ole tosissasi.
Toimiko opettaja oikein vetäessään Ilja Janitskinin tähän rasismi keskusteluun
Myös Helsingin peruskouluissa on varmasti paljon vihervasemmistolaisia opettajia jotka vihaavat niin MV-lehteä (nyk. MV-media) sekä vihaavat suunnattomasti suomalaisia monikulttuurisuutta kyseenalaistavia toisinajattelijoita.
Mutta jos tällainen vihervasemmistolaisella ja kulttuurimarxismin aatteella mädätetty opettaja tuo nämä aatteensa osaksi Helsingin kaupungin opetusviraston opetussuunnitelmaa, niin silloin he rikkovat opettajan tehtäviensä rajat.
Lähde: Facebook
Teräsvuori ja ex ministeri Lindén olivat Ugandassa aselobbareina
Asevalmistaja Patria vahvistaa, että Ugandassa kuollut liikemies Tuomas Teräsvuori (kuvassa) oli jakamassa siellä Patrian esitteitä. Eli hän toimi siellä ex ministeri Suvi Lindénin (kuvassa) kanssa aseteollisuuden lobbareina. Lindén on todennäköisesti ollut Teräsvuoren konsulttiyhtiön osakkaana, koska myös Lindén pyörittää miljoonien liikevaihdolla omaa konsulttiyhtiötään. Vaikka nostelee samalla eduskunnan 5000 €/kk sopeutumiseläkettä.
Patrian viestintäjohtaja Birgitta Selonen kertoi Ylelle, että tämä kuollut liikemies (Teräsvuori) oli ollut heidän Land-liiketoiminnan myyntiorganisaatioon yhteyksissä ja oli sitten Ugandassa tunnustellut, että olisiko siellä Patrialle sopivia projekteja.
Selosen mukaan Teräsvuori oli kertonut olevansa matkan aikana yhteydessä Ugandan puolustusministeriöön ja tapaavansa heidän edustajiaan.
Teräsvuoren tarkoitus oli esitellä Ugandassa Patrian panssaroitua AMV 8x8 ajoneuvoa. Samanlaista ajoneuvoa Patria myi aiemmin jo Arabiemiraateille, jossa sitä käytettiin jo Jemenin sodassa. Mutta puolustusministeri Jussi Niinistö (sin) väitti vielä viime lokakuussa eduskunnassa, ettei Suomen viemiä puolustusteollisuuden tuotteita olisi käytetty Jemenin sodassa.
Kuka hallinnoi asekauppaa Ugandaan ?
Monikansallinen asekauppa on julma teollisuudenhaara ja tästä monopoliasema on maailmalla miltei Amerikkalaisilla asevalmistajilla, vaikka myös Venäjä toimittaa aseita laajasti ympäri maailman.
Patria toimitti jo vuonna 2007 Etelä-Afrikkaan 264 jalkaväen AMV-taisteluajoneuvoa. Joka todistaa tämän, että on Patria jo aiemminkin toimittanut juuri näitä samoja panssariajoneuvoja Afrikan maihin.
Mutta tämän Ugandan kohdalla kun tämän kyseisen maan kanssa ei olla vielä mitään asevientidiiliä tehty. Joten tämän suhteen se saattoi sitten koitua tämän Suomalaisen aselobbarin kohtaloksi.
Koska taas se kilpaleva asevientiyhtiö jolla on jo nyt Ugandassa monopoliasema saattaa käyttää niinkin julmia keinoja kilpailijoiden eliminoimiseksi, että myrkyttävät heidät hengiltä kuten tälle Teräsvuorelle sekä sille Ruotsalaiselle liikemiehelle kävi Ugandassa vuorokauden sisällä.
Aseiden salakuljetus ei rikastuttaa valtion kassaa 0 euroa / vuosi
Vaikka tämä Patria Oyj onkin suomalainen aseteollisuuden yhtiö jonka liikevaihto oli vuonna 2016 (489,9 miljoonaa euroa). Niin silti nämä yhtiöt harjoittavat myös jatkuvasti mm. lahjontaa sekä aseiden salakuljetusta ympäri maailman.
Aseiden salakuljetus on sellainen liiketoimintahaara, että siitä jää valtion kassaan vuodessa 0 euroa verotuloja. Mutta lahjusrahaa jää enemmän käytettäviksi ja myös ministerit sekä salakuljetukseen osallistuvat tahot saavat jokaisesta kuljetuksesta salakuljetusprovisiot.
Patria teki vuonna 2006 Slovenian valtion kanssa panssariajoneuvokaupat, joissa se maksoi lahjuksia yli 2 miljoonaa euroa.
Lähteet: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201802122200739107_ul.shtml
https://yle.fi/uutiset/3-10071607
https://www.hameensanomat.fi/uutiset/talous/157652-patrialle-264-ajoneuvon-suurtilaus-etela-afrikasta
https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/expressen-ugandassa-loydetty-kuolleena-suomalaisen-lisaksi-ruotsalaismies-ulkoministeriot-vahvistavat/6765550
sunnuntaina, helmikuuta 11, 2018
Suomalaisliikemies löydettiin hotellista murhattuna Ugandasta Suvi Lindén mukana matkaseurueessa
Suomalainen n. 42 vuotias liikemies Tuomas Teräsvuori löydettiin murhattuna Ugandalaisesta hotellista Kampalassa. Myös ruotsalaismies löydettiin surmattuna toisesta hotellista.
Teräsvuori pyöritti TUOMAS TERÄSVUORI CAPITAL GROUP TTCG FINLAND OY nimistä yritystä joka oli laajentanut toimintaansa Ugandaan.
Yrityksen viimeinen tilikauden tulos oli -83000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -36. Mutta yhtiön omavaraisuusaste oli 31,3 prosenttia.
Teräsvuori oli mukana usean suomalaisen yrityksen toiminnassa ja oli lobbaamassa näitä firmoja Ugandassa.
Hän oli myös Kokoomuksen ehdokkaana viime kuntavaaleissa ja hänellä on urheilutausta.
Hänellä oli 2 lasta.
Kuinka murha tapahtui
Teräsvuori oli buukannut itselleen huoneen Pearl hotellista 5. helmikuuta ja hänen oli tarkoitus siirtyä sinne tyttöystävänsä Nankya Faridahin ja turvamiestensä kanssa.
Teräsvuori löydettiin seuraavana aamuna klo 7.00 aikoihin surmattuna. Tieto perustuu Doreen Komuhangi hotellin työntekijän lausuntoihin.
Ensimmäisenä poliisi pidätti Teräsvuoren naisystävän epäiltynä murhasta.
Mutta vain päivää aikaisemmin tämä ruotsalaismies nimeltä Sabastian Andreas löydettiin keskellä päivää murhattuna hotellihuoneestaan.
Tämä kuollut mies ei ollut mikä tahansa turisti, vaan hänellä oli sovittuna tapaaminen Ugandan presidentin Musevenin kanssa seuraavalla viikolla.
Miksi Suomen valemedia salaa vieläkin Ugandassa surmatun liikemiehen henkilöllisyyttä ?
Tämä on mielenkiintoista, että miksi Suomen valemedia salaa edelleen tämän Ugandan pääkaupungissa surmatun liikemiehen (Tuomas Juha Petteri Teräsvuori) henkilöllisyyttä. Sillä näissä ulkomaalaisissa medioissa kerrottiin myös tämän ruotsalaismiehen henkilöllisyys. Hänen nimensä oli Alex Nordlarndar Sabastian Andreas.
Nyt vain tieto ex ministeri Suvi Lindénin mukanaolo matkaseurueessa on ollut valemedian suurempi uutinen.
Ex ministeri Suvi Lindén (kok.) oli siis mukana samassa matkaseurueessa tämän surmatun suomalaisliikemiehen kanssa.
Lähde näihin juttuihin tulee ugandalaisesta verkkojulkaisusta, josta myös raportoi Ruotsin Expressen.
Ruotsalainen liikemies surmattiin ensin 5.helmikuuta hotelliinsa ja päivä myöhemmin 6. helmikuuta murhattiin tämä suomalaisliikemies hotelliinsa.
Liikemies oli mukana usean suomalaisen yrityksen toiminnassa ja oli lobbaamassa näitä firmoja Ugandassa.
Hnä oli myös tietojen mukaan erään suuren puolueen ehdokkaana viime eduskuntavaaleissa ja hänellä on urheilutausta.
Suvi Lindén nostaa nykyään 5000 €/kk kansanedustajien sopeutumiseläkettä ja luotsaa menestyvää konsulttiyritystä
Vuoden 2011 eduskuntavaaleissa eduskunnasta pois pudonnut Suvi Lindén alkoi heti nostamaan pudottuaan eduskunnasta tuota 5000 euron kuukausittaista kansanedustajan eläkettä. Mutta hän perusti vielä siihen päälle menestyvän konsulttiyrityksen, jonka tulos peräti kolminkertaistui viime tilikaudella edelliseen tilikauteen verrattuna.
Vielä ei ole selvinnyt, että liittyikö tämä Ugandan matka tähän Lindénin pyörittämään konsulttiyhtiöön ?
Lindén putosi eduskunnasta golfkenttä kohun takia
Lindén joutui eroamaan kulttuuriministerin tehtävistä vuonna 2008 milloin selvisi, että hän oli myöntänyt 17 000 euron tuen oululaiselle Sankivaaran golfkentälle jonka osakkaana hän itse oli.
Joten kun tästä syntyi kohu niin Lindén joutui eroamaan ja hänen maine meni äänestäjien silmissä.
Mutta tähän ei kuitenkaan Lindénin ura päättynyt, vaan hänet nimitettiin Matti Vanhasen hallitukseen vielä viestintäministeriksi.
Murhien motiivit taitavat liittyä Afrikan bisneksiin
Näiden kummankin poliittisen murhan motiivit taitavat liittyä selvästikin näihin Afrikan bisneksiin ja tässä tapauksessa Ugandaan.
Ugandahan on köyhä maa jonka bruttokansantuote oli vuonna 2014 vain 670 Yhdysvaltain dollaria per asukas.
Lisäksi Uganda on erittäin korruptoitunut maa.
Ugandassa oli AIDS tartunnan saaneita jo yli 4,1 prosenttia vuonna 2003.
Joten miten joku Eurooppalainen konsulttiyhtiö näkee Ugandassa bisnesmahdollisuuksia ?
Kun perinteisesti näissä superköyhissä Afrikan maissa vaikuttaa monikansalliset yhtiöt, jotka ryöstävät nämä Afrikan maat köyhiksi.
Joten jos sinne lähtee kilpailemaan vaikka suomalainen konsulttiyhtiö, niin lopulta tämä kilpailu voi päätyä aina lopulta näin vaaralliseksi leikiksi, että jopa suomalaiset liikemiehet löytyvät surmattuina hotellihuoneistaan.
Mutta kenen suuryhtiön varpaille tämä Teräsvuori sekä tämä ruotsalaismies sitten oikein konsultointiyhtiöillään astuivat ?
Tämän kun saisi selville, niin löytyisi myös helpommin näiden poliittisien murhien murhan toimeksiantajat.
Tässä Teräsvuoren yhtiössä ihmetyttää vielä se, että sen konsultoinnin kuvaa ei kerrota edes yritystiedon sivuilta. Vaan vasta Linkedin sivustolta selviää, että tällä Teräsvuorella oli aiempaa työkokemusta turvallisuusalalta (Security Alliance Group Oy). Sekä hän toimi myös Twic Finland Oy nimisessä yrityksessä.
Hän toimi myös Twic Finland Oy nimisen yrityksen puheenjohtajana, joka valmistaa mm. kilpailuasusteet Suomen jääkiekkomaajoukkueelle.
Hän toimi myös Nordic Security, Alliance Group Oy:n hallituksessa.
Mutta hän toimi myös 3 vuotta vapaaehtoisjärjestöissä kuten Finnish-Qatar seurassa, joka on keskittynyt Qatarin ja Suomen välisiin kauppasuhteisiin.
Kenelle Teräsvuori toimi lobbarina ?
Ehkä kuitenkin se mielenkiintoisin juttu tässä koko hommassa on se, että kenelle tämä Teräsvuori sekä se ruotsalaismies oikein toimivat lobbareina. Sillä tässä casessa saattaa olla myös valtiollisia intressejä takana.
Vaikka tämä Teräsvuoden omistama konsultointifirma olikin hänen nimissään, niin hän saattoi silti toimia Ugandassa lobbarina vaikka Suomen hallinnolle. Sillä nämä lobbarithan tekevät tuota hommaa ihan vain puhtaasti rahasta ja oli sitten toimeksiantaja kuka tahansa, niin heille merkkaa vain raha.
Uganda kun on vielä maa jossa on todella helppo lahjoa poliisi tai vaikka poliitikko.
Jos Suomi olisi yhtä korruptoitunut maa kuin Uganda, niin silloin täälläkin seisoisi teillä lukuisia poliiseja pysäyttämässä autoja ja vaatimassa n. 20-50 euron lahjuksia.
Sitten yritysten olisi voideltava jatkuvasti rahalla virkamiehiä mm. lupa-asioiden hoitamiseksi.
Joten epäilemättä myös länsimaalaiset konsultoitiyhtiöt toimivat tuossa maassa tuolla sääntöihin (lahjonta) kuuluvalla tavalla.
Lähteet: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201802102200735152_ul.shtml
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201802102200734570_ul.shtml
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/04/02/suvi-linden-erosi-avustusjupakan-vuoksi
https://vaalikone.yle.fi/kuntavaalit2017/vantaa/ehdokkaat/19697#results
https://www.finder.fi/Konsultointipalveluja+liikkeenjohdon/Tuomas+Teräsvuori+Capital+Group+-+TTCG+Finland+Oy/Vantaa/yhteystiedot/2685203
https://www.linkedin.com/in/terasvuori
torstaina, helmikuuta 08, 2018
Mariah Carey oli nuorena mukana seksirituaaleissa joissa suoritettiin uhrauksia
Poptähti Mariah Carey oli nuorena mukana seksirituaaleja ja ihmisuhrauksia harjoittavassa kultissa. Asiasta kertoo hänen lähipiiriinsä kuuluva henkilö Radar Onlinelle.
Lähteen mukaan Marah sekä hänen sisarensa Alison olisivat joutuneet ottamaan osaa tähän kulttiin, koska sitä johti heidän äitänsä Patricia. Äiti olisi johtanut lapsensa kuin muutkin satanistisista teoista kiinnostuneet näihin okkultistisiin rituaaleihin.
Mariah Careyn sisko Allison (56) kertoo muistavansa tämän, että hän oli lapsena mukana näissä satanistisissa rituaaleissa. Hän kertoi muistaneensa mm. yhden rituaalin, joka pidettiin isossa linnassa New Yorkissa.
"Muistan että ihmiset pitivät hupullisia viittoja yllään ja seisoimme ringissä. Tilaisuuteen liittyi myös seksuaalisuutta ja eläinten uhrauksia, Alison kertoo".
Hän sanoo, että häntä kasvatettiin jo lapsena johtamaan tätä kulttia myöhemmin. Lapsena hän ei vielä tätä ymmärtänyt. Mutta hän on kuitenkin kärsinyt näistä muistoista koko elämänsä ajan ja asuu nykyisin pienessä asunnossa New Yorkissa ja kärsii köyhyydestä. Hän ei ole pitänyt yhteyttä sisareensa Mariahiin enää pitkään aikaan.
Myös Mariahin veli Morgan on kertonut, että aivan uransa alussa kuuluisa laulaja olisi kertonut haastattelussa, kuinka noloa oli kasvaa hänen äitinsä johtaman kultin varjossa.
Näyttelijä Angelina Jolie on kertonut aiemmin, että hän on osallistunut Illuminatin ihmisuhraus rituaaleihin.
Illuminatin ihmisuhrausrituaalit ovat osa heidän satanistista kulttia
Illuminatin eliitin ihmisuhrausrituaalit ovat osa tätä heidän satanistista kulttia ja olit sitten julkisuudenhenkilö tai poplaulaja niin joudut silloin säännöllisesti osallistumaan näihin rituaaleihin, koska niihin on osallistumispakko.
Tämä entinen Hollantilainen pankkiiri Ronald Bernard houkuteltiin myös aikanaan tämän saman Illuminatin salaseuran jäseneksi ja hänet kutsuttiin lopulta ulkomaille ihmisuhrausrituaaliin, jossa hänen olisi kuulunut noviisina murhata veitsellä alaikäinen pikkulapsi.
Mutta hän ei lopulta pystynyt tähän ja joutui lopulta lähtemään kultista ulos.
Lapsiuhrien historia ulottuu aina Babyloniaan asti, jossa silloinen Babylonialaisten eliitti uhrasi pikkulapsia okkultistisille jumalille kuten Moolokille.
Lapsiuhrien tarkoitus on mm. uhrattujen lapsien veren juominen, josta tämä Illuminaattien eliitti saa elinvoimaa. Tällä keinoin myös he pidentävät elämäänsä juomalla alle puberteetti-ikäisen lapsen verta.
Mutta vielä tähän päälle se, että nämä satanistisissa rituaaleissa murhattujen lasten veri on täynnä adrenaliinia, josta myös sen veren juoja jää lopulta riippuvaiseksi.
Illuminaatin eliitin lapsiuhrausrituaalit ovat todella sairaita ja niihin osallistujien täytyy olla mieleltään joko psykopaatti, tai sitten heidän päähänsä syntyy näissä lapsiuhri rituaaleissa pysyvä trauma, joilla he pysyvät vaiti.
Koska nämä kyseiset rituaalit ovat myös osaltaan osa tämän salaisen klubin lojaaliteettiä. Ettei kukaan näihin rituaaleihin osallistuja uskalla näistä kieliä ulkopuolelle, koska ovat itse olleet näissä myös mukana.
Lähde: https://www.voice.fi/viihde/a-158398?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Radaronline.com
tiistaina, helmikuuta 06, 2018
Hybridikeskuksella valta sensuroida targettien nettiliikennettä
Olen sen huomannut aikaisemminkin, että juuri tämän haittamaahanmuuton paljastaminen saa nämä internet sensorit sekoamaan ja yleensä sen jälkeen alkaa internet yhteys takkuamaan niin pahasti, ettei nettitikku enää toimi.
Sainhan minä jopa Uuden Suomen blogisivustolle ikuiset bannit päätoimittaja Markku Huuskolta muutama vuosi sitten, kun paljastin siellä ihan yhden blogin kommenteissa tämän länsimaalaisen haittamaahanmuuton poliittisen agendan.
Tästä blogikirjoituksesta taas Facebook langetti 30 päivän bannit, kun se muka rikkoi Facebookin yhteisönormeja.
Olen huomannut sen, että nämä yhteisönormit eivät ole Facebookissa kaikille samat. Koska siellä voi vaikka muslimit uhkailla moderaattoreita Allahilla ja saada kirjoitusoikeutensa takaisin kuten tälle eräälle muslimimiehelle kävi.
Moderaattorit sitten rasismisyytösten pelossa palauttivat tämän kirjoitusoikeudet takaisin, kun ensin olivat saaneet tältä yhdeltä radikaalimuslimilta tappouhkauksia.
Mutta nähtävästi tämä NATO:n trollikeskus (hybridiosaamiskeskus) on jo saanut käyttöönsä oikeuden langettaa myös Facebook banneja Suomen toisinajattelijoille sekä tarvittaessa myös oikeudet katkaista heidän nettiyhteydet näpäytykseksi.
Tällainen toiminta kertoo jo siitä massiivisesta sensuurista ja fasismista jonka keskellä elämme. Mutta jos sinä olet niitä joita ei nämä asiat kiinnosta kuten sinun perusoikeudet.
Jos sinulle on edelleen tärkeämpi asia nähdä ma-pe Salatut elämät ja kympin uutiset. Niin ymmärrätkö että me monet ja harvat sekä valitut taistelemme täällä teidänkin perusoikeuksienne puolesta.
Sen sijaan kun sinä saatat tuolla kulttuurimarxistina toreilla haukkua näitä vaikka muukalaisia vihaaviksi rasisteiksi.
Rasismilla syyttely on tämän ajan kuvan vahva poliittinen leimakirves, jolla on Neuvostoliitossa oli sielläkin tarkoitus vaientaa todellinen kansan oppositio.
Mutta nyt täällä Suomessa tällä rasismi leimalla on myös tarkoitus vaientaa kaikki jotka uskaltavat julkisesti kyseenalaistaa tämän haittamaahanmuuton aiheuttamat ongelmat.
Tieto on edelleen valtaa ja meillä on niin kauan valta kuinka kauan pystymme tätä tietoa jakamaan vapaasti netissä.
Mutta nyt kun nämä valtaeliittimme rikolliset ovat hädissään turvautuneet jo kylmään internet sensuuriin, jolla se yrittää hädissään tukahduttaa kaiken totuuden leviämisen internetissä.
Heidän märkä päiväunensa olisi sellainen totalitaristinen liittovaltio, jossa toisinajattelijoilta vietäisiin kokonan oikeus surfata netissä ja kirjoittaa mitään julkisesti muiden ilmoille.
Heillä kun on jo ollut suunnitteilla EU:n liittovaltion sisälle rakennettavia keskitys ja uudelleenkoulutusleirejä toisinajattelijoille, joissa sitten koulitaan nämä EU-maiden kansalaistottelemattomat uudelleen kuuliaiksi ja hiljaisiksi sekä nöyriksi veronmaksajiksi, jotka eivät enää uskalla vastustaa näitä EU:n valtatyranneja.
Jos ymmärrätte sen, että tämä informaatiosodan vallankumous on jo toteutunut ja tämä taistelu on vieläkin käynnissä. Joten ei silloin kannata kääntää päätä ja uskotella, että tämä kaikki olisi vain jonkun hullun höpinöitä. Sillä ihmisoikeudet kuuluvat myös sinulle ja ne tämä Brysselin EU-hallinto ja EU:n komissio haluaa meiltä kaikilta riisua pois tulevaisuudessa.
Heidän tavoitteenaan on EU:n liittovaltio, jota Saksa tulee johtamaan. Aivan kuten Natsi-Saksa johti kolmatta valtakuntaansa sieltä käsin. Mutta tämä on sama idea mutta vaan heidän neljäs valtakunta.
Suomessa muutamat fasistiset ministerit unelmoivat jo tästä EU-liittovaltiosta, koska se tulee antamaan sitten toden näille heidän kieroille ja sairaille natsi fantasioilleen.
Natsi-Saksaakin johti diktaattori, niin myös tätä EU:n tulevaa liittovaltiota tulee lopulta johtamaan diktaattori ja aina tällainen kehitys on johtanut lopulta suursotaan.
maanantaina, helmikuuta 05, 2018
Poliittisesti herännyt maahanmuuttaja puhuu
Youtubesta löytyy hyvin harvinainen video jolla Suomeen vuonna 2009 lähi-idästä muuttanut maahanmuuttaja puhuu.
Hän on yksi näitä harvoja maahanmuuttajia jotka ovat löytäneet tämän salatun totuuden koko länsimaan maahanmuuttoagendasta. Koska tämä mies uskaltaa sanoa sen suoraan ääneen, että kuinka hänen porukkansa (arabit ja muslimit) eivät ole sopeutuneet tänne Suomeen näiden vuosien aikana.
Tämän kaltaisia maahanmuuttaja-toisinajattelijoita pitäisi olla tässä maassa paljon enemmän, koska heidän viestinsä menee myös perille tähän lähi-idän porukkaan.
Tämä maahanmuuttaja kertoo vielä tuossa videolla sen tutkitun faktan, että yleensä aina siinä vaiheessa kun lähi-idän maahantulijat ylittävät väestössä tuion tutkitun 5 prosentin osuuden, niin sen jälkeen alkavat ne suuremmat ongelmat. Seksuaalirikosten kasvu sekä ghettojen lisääntyminen ja kantaväestöön tehdyt väkivaltarikokset.
Mutta jos samaan aikaan vihervasemmisto kulttuurimarksisteineen heiluttelee kylttejään ja kiinnittää vain huomiota siihen, ettei kukaan saa kritisoida maahantulijoita koska se on rasismia.
Jopa tämä lähi-itäläinen toisinajattelija leimattaisiin Suomen mediassa maahanmuuttajaperäiseksi rasistiksi, jos hän saisi puheenvuoroon vaikka jossain YLE:n ohjelmassa.
Maahanmuuton poliittinen agenda
Maahanmuuton salattu poliittinen agenda on se, että sillä eliitti tuhoaa länsimaalaiset kulttuuri-identiteetit ja lopulta kun muslimit ovat sitten ottaneet Euroopan valtiot haltuunsa. Niin tämän jälkeen Euroopassa siirrytään elämään muslimien tiukkojen lakien mm. Sharia mukaan.
Rodun sekoittuminen on yksi agenda tässä väestönsiirrossa ja tämä pankkiirien eliitti uskoo tällä keinoin saavan luotua Eurooppalaisen valkoisen väestön lisääntymään näiden maahanmuuttajien kanssa ja luotua paljon tyhmemmän rodun, jota on helpompi hallita.
Eurooppalaiset kulttuuri-identiteetit tämä valtaeliitti näkee uhkaksi uuden maailmanjärjestyksen toteutumiselle, koska uusi maailmanjärjestys poistaa valtioilta myös liput sekä itsemääräämisoikeuden.
Joten tämä suunnitelma kun on päällä, niin sitä varten on sitten tuhottava Euroopan valtioiden kansallisidentiteetit pois uhkaamasta uutta maailmanjärjestystä.
Kun vielä tänään tämä länsimaiden sivistys uhkaa jo eliitin uutta maailmanjärjestystä, niin lopulta kun muslimisoidaan koko Eurooppa. Niin lopulta Eurooppa tulee olemaan täysin muslimien täyttämä.
He tulevat lopulta määräämän omat tiukat ja väkivaltaiset Sharia lakinsa näihin kaikkiin Euroopan maihin. Jopa länsimaalaiset naiset joutuvat lopulta käyttämään Euroopassa huntua musliimien valtapuolueiden määräyksin.
Joten tämäkö on lopulta se rikkaus ja unelma josta nämä viher kulttuurimarxistit tuolla toreilla huutelevat ?
Monikulttuurisuus kyllä toimisi jos kaikki maahantulijat olisivat tämänkaltaisia älykköjä kuin tämä Youtube videolla puhuva mies. Mutta kun enemmistö heidän porukasta ei ole kiinnostunut sopeutumaan tänne länsimaihin.
Heidän kulttuurissaan nainen ei saa kulkea yksin kadulla ja varsinkaan illalla tai yöllä. Sillä muuten hän joutuu mm. seksuaalirikosten uhriksi, joka on näissä maahantulijoiden maissa aivan normaalia.
Myös naisen asema on näissä lähi-idän maissa aivan erilainen ja heidät on alistettu islamilaisen yhteiskunnan sisällä voimakkaasti alas.
Joten miten tällainen kulttuuri voisi sopeutua tänne suurella joukolla länsimaihin ?
Mutta kun se ei voi tänne sopeutua ja sen myös tämä monikulttuurisuusagendan takana oleva pankkiirien eliitti myös tietää.
Heidän tarkoituksenaan kun on tällä monikulttuurisuudella tuhota koko Suomen kansallisidentiteetti, jottei se uhkaisi enää tämän pankkiirien rikollisdynastian ajamaa uutta maailmanjärjestystä.
Joten tämä suunnitelma kun on päällä, niin sitä varten on sitten tuhottava Euroopan valtioiden kansallisidentiteetit pois uhkaamasta uutta maailmanjärjestystä.
Kun vielä tänään tämä länsimaiden sivistys uhkaa jo eliitin uutta maailmanjärjestystä, niin lopulta kun muslimisoidaan koko Eurooppa. Niin lopulta Eurooppa tulee olemaan täysin muslimien täyttämä.
He tulevat lopulta määräämän omat tiukat ja väkivaltaiset Sharia lakinsa näihin kaikkiin Euroopan maihin. Jopa länsimaalaiset naiset joutuvat lopulta käyttämään Euroopassa huntua musliimien valtapuolueiden määräyksin.
Joten tämäkö on lopulta se rikkaus ja unelma josta nämä viher kulttuurimarxistit tuolla toreilla huutelevat ?
Monikulttuurisuus kyllä toimisi jos kaikki maahantulijat olisivat tämänkaltaisia älykköjä kuin tämä Youtube videolla puhuva mies. Mutta kun enemmistö heidän porukasta ei ole kiinnostunut sopeutumaan tänne länsimaihin.
Heidän kulttuurissaan nainen ei saa kulkea yksin kadulla ja varsinkaan illalla tai yöllä. Sillä muuten hän joutuu mm. seksuaalirikosten uhriksi, joka on näissä maahantulijoiden maissa aivan normaalia.
Myös naisen asema on näissä lähi-idän maissa aivan erilainen ja heidät on alistettu islamilaisen yhteiskunnan sisällä voimakkaasti alas.
Joten miten tällainen kulttuuri voisi sopeutua tänne suurella joukolla länsimaihin ?
Mutta kun se ei voi tänne sopeutua ja sen myös tämä monikulttuurisuusagendan takana oleva pankkiirien eliitti myös tietää.
Heidän tarkoituksenaan kun on tällä monikulttuurisuudella tuhota koko Suomen kansallisidentiteetti, jottei se uhkaisi enää tämän pankkiirien rikollisdynastian ajamaa uutta maailmanjärjestystä.
Lähde: https://mvlehti.net/2018/02/05/video-kapinallinen-maahanmuuttaja-suomessa-loysin-taivaan-maan-paalla/
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




















