http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

maanantaina, maaliskuuta 19, 2018

Englannin pääministeri Theresa May vilautti jo ydinsotaa Venäjää vastaan



Englannin pääministeri Theresa May vilautti jo ydinsotaa Venäjää vastaan Britannian parlamentissa kun häneltä kysyttiin, että olisiko Britannia valmis käyttämään ydinaseita sodassa Venäjää vastaan. Tähän May vastasi, että kyllä.



Englantilaiset eivät taida oikein vielä ymmärtää, että miten kylmän psykopaatin he ovat päästäneet pääministerikseen.

Nyt vasta tälle pienelle marginaalille alkaa selviämään se totuus, että tämä kylmäverinen psykopaatti valittiin Britannian pääministeriksi jotta hän voisi siunata ydinsodan Venäjää vastaan.

Eli Britannian hallinto on nyt valmis tappamaan ydinaseilla satojatuhansia Venäläisiä vain kostona siitä, että kuinka heidän mukaansa Venäjä tappoi yhden heidän MI6-agentin, joka nyt vain sattui olemaan Venäläinen ? 



Facebookissa kiersi muutama päivä sitten tämä ylempi mustavalkoinen valokuva, jossa poseeraavat Saksan liittokansleri Angela Merkel, Britannian nykyinen pääministeri Theresa May sekä Liettuan nykyinen presidentti Dalia Grybauskaite.

Kuinka onkaan mahdollista, että juuri nyt tällä hetkellä nämä kaikki naiset ovat maidensa johdossa ja tunsivat toisensa jo nuorena ? 



Tämä valokuva on otettu Berliinissä vuonna 1972 Angela Merkelin uudenvuodenjuhlista 31.1.1972

Jos Merkelin vierellä poseeraa nykyinen Englannin pääministeri Theresa May sekä nykyinen Liettian presidentti Dalia Grybauskaite, niin tämä ei voi olla sattumaa. Sillä fasistien suvutkin tuntevat toisensa Euroopan sisällä ja näiden suhteiden johdosta.



Mutta vaikka näiden sotahullujen psykopaattien kanta ydinaseisiin on noussut ja vaikka kuinka paljon Britannian pääministeri haluaisi päästä hiplailemaan Englannin kuningaskunnan laivaston ydinsukellusveneiden ydinlaukaisukoodeja. Niin jokainen toiseen maahan ammuttu ydinohjus tullaan neutralisoimaan pois ja tullaan tekemään vaarattomaksi.

Yhdysvalloista ammuttiin 13.11.2014 jo ydinohjukset Venäjälle, jotka siivottiin Sverdlovskin kohdalla pois.



Mutta myös Ukrainan sisällissodassa Donetskiin ammuttiin ydinohjuksia, jotka jälleen kerran neutralisoitiin.



Vuonna 1977 Britannian tv-verkkossa tapahtui tilanne jolloin televisiokuva sekä ääni kokivat massiivisia häiriöitä jonka aikana lähetykseen tuli tv-katsojille vieras ääni joka kertoi olevansa Galaktisen Liiton komentaja Asthar.




Hän mm. kertoi siitä kuinka tämän planeetan ydinaseet tulisi takavarikoida pois. 

Koko viesti kuului näin; 

"Me puhumme rauhassa ja viisaudessa niinkuin olemme tehneet kaikille veljillenne ja sisarillenne maapallolla. Me tulimme varoittamaan teitä rotunne ja maailmanne kohtalosta, jotta voitte kommunikoida kanssaihmisillenne tavasta jonka mukaan teidän tulee elää jotta voisitte välttää maailmaanne ja sen osina eläviä olentoja uhkaavat onnettomuudet. Me kerromme teille tämän jotta voisitte ottaa osaa suureen heräämiseen kun maapallo astuu Vesimiehen Aikaan.

Uusi Aika voi olla suuren rauhan ja evoluution aikaa rodullenne, mutta tämä on vain mahdollista jos johtajanne ovat tietoisia heidän arvioimiskykyään sumentavista negatiivisista voimista.

Ole hiljaa ja kuuntele, sillä tilaisuus ei välttämättä toistu. Monien vuosien ajan tiedemiehenne, hallituksenne ja kenraalinne ovat kieltäytyneet kuulemasta varoituksiamme. He ovat jatkaneet kokeilua pahuuden voimilla mitä te kutsutte ydinvoimaksi. Atomipommit voivat tuhota maapallon ja sen veljesmaailmojen olennot hetkessä. Ydinjätejärjestelmät tulevat myrkyttämään planeettanne tuhansiksi vuosiksi.

Me jotka olemme kulkeneet evoluution polkua teitä paljon kauemmin olemme tajunneet kuinka ydinvoima on aina elämää vastaan. Tämän energian sovellutuksista ei löydy rauhaa. Sen käyttö ja tutkimus tulisi unohtaa välittömästi; muuten saatatte kaikki tuhoutua. Kaikki aseet tulee hävittää. Konfliktin aika on ohi. Rotunne on jo kykeneväinen evoluution korkeammille tasoille, jos vain näytätte olevanne sen arvoisia.

Se aika joka teillä on oppia elämään yhdessä rauhassa ja hyväntahtoisina on erittäin lyhyt. Pienet ryhmät ympäri planeettaa levittäytyvät, sinut opetetaan lähettämään syntyvän Uuden Ajan valoa. Olet vapaa hyväksymään tai hylkäämään nämä opetukset, mutta vain ne jotka oppivat elämään rauhassa tulevat siirtymään henkisen evoluution korkeammille tasoille.

le myös varuillasi, sillä maailmassanne toimii paljon vääriä profeettoja ja oppaita. Ne imevät energiasi — energian jota kutsutte rahaksi — ja käyttävät sitä ilkeisiin tarkoituksiin ja sillä mitä ne antavat takaisin ei ole arvoa. Sinun sisäinen jumalallinen olemus voi suojata itseäsi tältä. Sinun täytyy oppia olemaan herkempi sisälläsi olevalle äänelle joka voi kertoa sinulle mikä on totuus ja mikä on hämminkiä, kaaosta ja epätotta. Opettele kuuntelemaa totuuden ääntä sisälläsi ja ohjaat itseäsi evoluution tiellä.

Tämä on viestimme rakkaille ystävillemme. Me olemme katselleet heidän kasvuaan jo monia vuosia ja myös te olette tarkkailleet valojamme taivaallanne. Tiedätte nyt että me olemme siellä ja että maapallollanne ja sen ympärillä on enemmän olentoja kuin tiedemiehenne ovat valmiita myöntämään. Me olemme huolestuneita teistä ja teidän matkastanne Valoon.

Älkää pelätkö. Sillä me teemme kaikkemme auttaaksenne teitä. Etsikää vain tunteaksenne itsenne ja elääksenne harmoniassa planeettanne lakien kanssa.

Me Ashtarin Galaktisen Neuvoston jäsenet kiitämme teitä huomiostanne. Me lähdemme nyt.

Olkaa siunattuja Ylimmäisessä Rakkaudessa ja Yhden Totuudessa."


Vaikka tämä meidän Tellus-planeettamme onkin elämänkokeiluplaneetta, niin ei silti täällä sallita näiden sotahullujen psykopaattien leikkivän vielä ydinaseilla keskenään. 

Varsinkin kun tämä pankkiirien eliitti (Illuminati) käyttäisi niitä vain massaväestön poistamiseen. Koska heidän tavoitteenaan olisi lopulta jättää tänne enää vain 500 miljoonaa ihmistä jäljelle. 

Mutta se koska ydinaseet ovat vielä koko tämän Tellus-planeetan kestävyyden ja tulevaisuuden elinolojen kannalta erittäin vaarallisia joukkotuhoaseita, jotka voisivat pahimmillaan tuhota tämän koko planeetan. Niin tämän vuoksi Valon Galaktiselle Liitolle on jo annettu täydet oikedet neutralisoida jokainen ydinpommi joka täällä ammutaan toiseen valtioon.

Mutta nämä tiedot, ettei tosiaankaan ydinsotaa voi tämän vuoksi syntyä ovat niin salaisia ettei edes tämä Britannian nykyinen pääministeri Theresa May edes voisi saada selville.

Lisäksi kun GL:n (Galaktinen Liitto) johdolla ei ole tapana neuvotella terroristien kanssa, niin tästä syystä sieltä pidetään tälle planeetalle hyvin vähän ns. virallisia yhteyksiä.

Koko tämän geopoliittisen ydinsodan uhan takana on se, että tämä tänne aikanaan karmaattisista syistä asutettu liskorotu (mm. Dracot) suorittavat täällä tuota samaa tuhoisaa elintapaa, jossa he tappavat toisiaan.  

Maldek tuhoutui liskojen toimesta.

Mars tuhoutui myös elinkelvottomaksi liskorodun toimesta.



Zeta Reticuli I ja II liskot tuhosivat myös Orionin, jonka jälkeen nämä siellä sotineet liskot päätettiin karmanneuvoston toimesta pistää tällaiselle planeetalle kuin Tellus (planeetta Maa).

Joten näyttääkö nyt yhtään tutulta, että mistähän mahtaisi johtua tämän planeetta Telluksen ongelmat ?

Jos esim. katsomme näitä nykyisiä päättäjiämme niin miksiköhän heistä johtopaikoilla on myös Suomessa edelleen liskoja ? 

Liskoja... Eli siis avaruusotuna negatiivisia liskoja, joilla on melkein kaikilla tuo psykopaatin kylmä katse. 

Heitä kiinnostaa mm. politiikassa vain oman edun tavoittelu sekä muu egolla hyötyminen. 

He ovat äärimmäisen taitavia ihmisten manipuloijia sekä pystyvät myös poliitikkoina esiintymään taitavasti tv-kameroille.

On kuitenkin äärimmäisen vaarallista se, että tällä planeetalla ollaan päästetty tämä lisko rotu myös poliittisesti ylimmille johtoasemille sikaileman ja tuhoamaan tämä planeetta.

Vaikka tämä tänne aikanaan puoliväkisin pakotettu ja vedetty n. 11 prosentin kosmisten sielujen osasto tässä nyt ei enemmistöä vastaan pysty toteuttamaan kuin vain muiden henkistä herättelyä, niin silti tässä olisi erittäin tärkeä saada niitä ihmisten silmiä auki tämän tilanteen johdosta koska aikaa on vähän. Sitä siis mitä Asthar sanoi tuolloin 1977 tuossa kaapatun tv-lähetyksen aikana.

Hän tarkoitti tuota ajan vähyyttä sillä, ettei meillä ole täällä aikaa hukattavaksi ja varsinkin heille jotka tänne ovat tulleet tuolloin kauan aikaa sitten vain käymään. Niin tänne on kuitenkin tultu tekemään niitä hommia, eikä tämä ole mikään kosmisten sielujen turistipaikka.



Että vaikka mitkään valon puolen humanoidit eivät voi käydä pyörittelemässä näitä planeetan CIA:n lahjomia sotahulluja kenraaleja lumihangessa. Niin sen tehtävän hoitaa sitten karman neuvosto ja jos täällä joku sikailee yhden kehollistuman aikaan tarpeeksi, niin siitä voi seurata jopa paljon surkeampi seuraava elämä.

Eli nämä sielunsa saatanalle myyneet Illuminaatit eivät myöskään pääse tästä karmanneuvoston neuvonpidosta pois. Koska eivät he minnekään sataniaan pääse manalan VIP-jonon ohi. Mutta silti nämä vapaamuurarit haluavat esitellä toimintansa kuin he olisivat jotain jumalasta seuraavia. Vaikka suurin osa näistä vapaamuurareista ovat vain perushölmöjä idiootteja, joita näiden loosien suurmestareiden on helppo vetää nenästä.

Emme silti nykyaikana elä juurikaan paljon eri aikoja mitä vaikutti Atlantiksen aikoina, jolloin siellä vaikuttava valtaeliitti piti valtansa pitimenä salaista mysteerikoulua ja salaoppia ylipappeineen.

Vaan nyt tällä aikakaudella tämä nykyinen vallanpitäjien salaoppi on rakentunut Illuminaatien vapaamuurariuden sisälle piilotettuun okkultistiseen oppiin. 

Mutta koska tämä koko maailman nykyinen valtajärjestelmä on rakennettu tällaisen näin massiivisen valheen ympärille. Niin tästä syystä tämän hierarkisen ja okkultistisesti toimivan salaliiton toiminnanjohtajat pelkäisivät tulla julki ja paljastaa olevansa tällaisen ja näin suuren pahaveli järjestelmän takana. 

Temppeliritareille kun kävi aika huonosti lopulta 1300-luvun Ranskassa, jolloin lopulta heidän suurmestarinsakin Jacques de Molay poltettiin roviolla. Joten tämän julkisen mestauksenpelon vuoksi nämä nykyisen maailman salaisen valtaeliitin porukka ei uskalla tulla vieläkään ulos kaapista.






















perjantaina, maaliskuuta 16, 2018

Venäjä, Venäjä, Venäjä



Kuten varmaan tarkkasilmäisimmät ovat huomanneet niin pankkiirien eliitti hakee nyt Britannian hallituksen johdolla konfliktia Venäjän kanssa ja taustalla on tämä MI6:n aiheuttama myrkytys-skandaali josta Britannian hallinto syyttää Venäjää ilman todisteita tai rikostutkintaa. Vaikka se lavastettu rikostutkinta on vielä edessä jossa tullaan valheellisesti toteamaan kyseisen hermomyrkyn tulleen Venäjältä Britanniaan. 


Onko Britannian hyökkäämässä Venäjälle tämän seurauksena ? 

Britannian entinen suurlähettiläs Craig Murray kirjoitti tapahtuneesta, että tämä Novichok tarina saattaa olla uusi Irakin joukkotuhoaseisiin verrattava huijaus.

Mutta koska tämä Britannian kemiallisten aseiden tutkimuslaitos Porton Down on kertonut, ettei se ole koskaan nähnyt venäläistä Novichok hermomyrkkyä, jota nyt väitettiin käytetyn Salisburyssa ent. MI6-agentin sekä hänen tyttärensä myrkyttämiseen.

Britannian hallitus on nyt kieltäytynyt luovuttamasta tätä myrkkynäytettä YK:n kemiallisen aseiden kieltojärjestö OPCW:lle. 

Kun tämä Neuvostoliitossa keksitty Novichok-hermomyrkky suunniteltiin aikanaan sellaiseksi, että sitä kyettäisiin valmistamaan yleisesti saatavilla olevilla raaka-aineilla missä tahansa laboratoriossa.

Jos siis nyt Britannian hallinnon valemedia väittää, että vain Venäjä voi ainoana maailmassa toimittaa tätä hermomyrkkyä eteenpäin. Niin tämä väite on täysi valhe ja tätä kyseistä hermomyrkkyä pystytään valmistamaan vaikka Britannialle kuuluvissa kemiallisten aseiden tehtaissa.

Vielä hyvin merkille pantavaa on se, että tämä kyseinen Novichok-ohjelma pyöri aikanaan Uzbekistanissa, eli ei Venäjällä. Mutta sen perivät lopulta amerikkalaiset tehdessään yhteistyötä Uzbekistanin presidentti Islom Karimovin kanssa.

Craig Murrayn tiedot Novichok-projektista ovat peräisin Uzbekistanista ?

Britannian ent. suurlähettiläs Craig Murray toimi aikanaan 20-vuotisen diplomaatinuransa aikana Uzbekistanissa 42-vuotiaana. Hänellä oli luonnollisesti yhteydet maan silloiseen presidentti Islom Karimoviin, jota Murray luonnehti yhdeksi maailman julmimmaksi diktaattoriksi.  


Mutta mitä viime vuosina on uutisoitu maailmalta muuta kuin, että Venäjä puuttui USA:n presidentinvaaleihin. 

Venäjä voitti jääkiekon olympiakultaa

Venäjä myrkytti ent. venäläisagentin Britanniassa Novichok hermomyrkyllä, josta Britannian hallitus syyttää heti Venäjää ilman minkäänlaisia todisteita tai rikostutkintaa.

Syyttihän myös USA:n hallinto 2000-luvun alussa Irakia joukkotuhoaseista jo ennen sitä vaihetta kunnes YK:n joukkotuhoaseita etsineen komission puheenjohtaja Hans Blix päästettiin yksikkönsä kanssa maahan.

Eli tällainen toisen valtion syyttäminen ennen minkäänlaisia todisteita viittaa siihen, että tällä syyttäjä valtiolla on aina luurankoja kaapissa taustalla.

USA:n armeijan oli jo useita vuosia aiemmin määrätty hyökkäämään Irakiin vuonna 2003. Mutta koska tälle invaasiolle oli saatava jokin julkinen veruke, niin tämän pohjalle keksittiin Pentagonissa Irakin joukkotuhoase-skandaali.

Nyt Britannian hallinto ja tiedustelupalvelu MI6 aloittivat laajan samanlaisen provokaation, jolla Britannian tarkoitus on vielä vaatia muut Natonkin ulkopuolella olevat EU-maat mukaan tähän Venäjän vastaiseen liittoutumaan. 

Myös tämän vuoksi Suomen presidentti Sauli Niinistö joutui jo tuomitsemaan Venäjän tässä tapauksessa, koska häntä painostettiin siihen ulkomailta asti. 

Venäjän presidentti Vladimir Putin sanoi jo 2016 kesällä kuinka "Nato taistelisi mielellään Venäjän kanssa viimeiseen suomalaiseen sotilaaseen". 

Tämä on valitettavasti näiden rikollisten pankkiirien juoni. Sillä koska Suomi on jo nyt Natossa isäntämaasopimuksella ja jos Euroopan EU-maiden, Britannian ja Venäjän välille synnytetään tällainen sotilaallinen konflikti, niin Suomen armeija joutuu menemään siihen tahtomattaan mukaan. Koska siinä vaiheessa jos konflikti yltyy sodaksi asti, niin Suomen armeija määrätään tykinruoaksi rajalle.

Suomen ja Venäjän välillä kun on tämä Euroopan pisin rajalinja ja se ei ole voinut olla kiinnostamatta Natoa ja näitä sotaa janoavia pankkiiri-rikollisia.

Silti vaikka nämä geopoliittiset riidat halutaan pitää virallisessa valemediassa aina siinä uskossa, että näiden valtioiden kesken olisi jotain huonoja välejä. Niin totuus on se, että näiden valtioiden väliset kiistat liittyvät aina monikansalliseen sijoituspankkien rikollishaaraan. Koska tuo yksityisomisteisten sijoituspankkien finanssiosasto käytännössä rahoittaa nämä sodat lainaamalla kummallekin sodan osapuolille sotamenoihin. Mutta sodan häviäjä maksaa tappiot (sotakorvaukset).

Tässä kun on siis kyse vain ja ainoastaan valtioiden velkaannuttamisesta, niin sodalla velkaannuttaminen on hyvin tehokas ja voitokas keino saada kynittyä satojenkin miljardien voitot näiltä sotivilta mailta.

Illuminatin pankkiiri-haaran perimmäinen motiivi on saada valtioista täydellinen hallinta ja se tehdään velkaannuttamalla valtiot. Eli valtioilta viedään pois ensin oman rahan paino-oikeus ja sen jälkeen heille tuodaan tilalle joku tällainen ponzi-huijauksen alle rakennettu mädäntynyt FIAT-valuutta. Koska tällainen rahajärjestelmä ei enää tee valtioista omavaraista järjestelmää, vaan ne altistavat lopulta valtiot useita vuosia kestävään velkavankeuteen. 

Kun samalla tämä tuhansien miljardien dollarien koroilla loisiva pankkiirien eliitti käärii voittonsa veroparatiiseille sekä Sveitsin pankkeihin, joiden pankkisalaisuus takaa sen, ettei näiden maailman rikkaimpien talousrikollisten valtio-kavalluksia voida tutkia kirjanpidollisesti.

Jos nyt pelkästään Rothschildien pankkisuvulla on hallussaan yli 500 000 kuutiometriä kultaa, jonka markkinoita he hallitsevat monopolilla. Niin heidän kaltainen pankkidynastia ei enää ole kiinnostunut rahan tekemisestä. Vaan heillä on hallussaan jo niin ääretön varallisuus sekä heidän kontrolloima yksityistetty pankkijärjestelmä, että he voivat sen avulla kyykyttää ja orjuuttaa velalla lukuisia valtioita.

Kaikki tämä mm. siirtomaa orjuus on juuri näiden samojen maailman suurimpien talousrikollisten pankkisukujen luoma keksintö/valtioiden orjuutusmalli.


Jokainen valtionpäämies joka uskaltaa uhmata Illujen pankkimonopolia joutuu Illujen tappolistalle

Tämä on valitettava tosiasia, että jokainen tämän planeetan valtionpäämiehistä joka uskaltaa uhmata tämän rikollisen pankkiiri-eliitin maailmanlaajuista pankkimonopolia joutuu välittömästi tämän saman pankkirikollisliigan tappolistalle. 

Vaikka Libyan presidentti Muammar Gaddaf oli myös korruptoitu CIA:n toimesta ja hänellä oli piilotettuja varoja myös Sveitsissä. Niin tuokaan lahjonta ei saanut hänessä esiin niitä sellaisia piirteitä, että hän olisi suostunut riistämään kansaltaan kaiken. 

Vaan hän lopulta kapinoi niin paljon, että kutsui koolle joukon Lontoosta pankkiireja, joille hän esitteli ideansa että Libya perustaisi Afrikkaan kultapohjaisen valuutan. 

Tämä noteerattiin aika pian ja sitten Lontoossa räjähti 7. heinäkuuta 2005 linja-auto sekä metrovaunuja, kun Israelin tiedustelupalvelu Mossadin pommi-isku tapahtui siellä aamuruuhkassa. Iskusta kuitenkin syytetetiin välittömästi Al-Qaidaa vaikka minkäänlaista esitutkintaa ei vielä ollut suoritettu. Mutta myös ennen esitutkintaa kaikkien pääepäiltyjen nimet ja valokuvat olivat jo seuraavan aamun lehdessä.

Gaddafin päänahasta oli jo tuossa vaiheessa laitettu hintalappu ja CIA:lla tästä oltiin kiinnostuneita. Mutta vasta 2011 keväällä tämä USA:n armeijan erikoisjoukkojen osasto onnistui murhaamaan Gaddafin Libyassa tapahtuneessa väijytyksessä.

Huhujen mukaanhan USA:n silloinen ulkoministeri Hillary Clinton olisi vielä käynyt sotilashelikopterilla katsomassa paikan päällä, että kuollut ruumis olisi todellakin Muammar Gaddafin.


Hillary vielä nauroi kun hän muisteli tuota hetkeä jolloin Gaddafi saatiin teurastettua. Vain psykopaatti-narsisti voi nauttia murhaamisesta noin suurella ilolla. Mutta juuri tuollaisia murhanhimoisia psykopaatteja myös nämä sielunsa saatanalle myyneet Illuminaatit ovat.

Jokainen heistä joka on tuon valarituaalinsa tehnyt ovat siis puukottaneet hengiltä alle puberteetti-ikäisen lapsen, joka on tämän pankkiirien eliitin satanistinen valarituaali. 

Sillä keinoin he myös pystyvät tarvittaessa kiristämään jäseniään ja myös tällainen lapsenmurharituaali rikkoo mielen, joka varmistaa myös se, että nämä henkilöt joutuvat sen jälkeen olemaan toisilleen lojaaleja. 

Erityisesti nämä monikansallisten yhtiöiden ja pankkien omistajaportaat ovat erittäin peloissaan siitä, että jos joku heidän sisäpiiriinsä kuuluva alkaisi paljastamaan että minkä yhtiöiden edustajia näissä lastenmurharituaaleissa oikein pyörii. 

Tämän vuoksi myös eronneet jäsenet eivät siksi uskalla paljastaa keidenkään nimiä ja tästä syytä tämä ent. Hollantilaispankkiiri Ronald Bernard väittää olevansa sen vuoksi edelleen hengissä.


Saatananpalvontaa harjoittavat Illuminaatit uhraavat lapsia sen vuoksi koska he kokevat saavansa siitä itselleen voimaa. Myös tämän vuoksi he juovat näiden uhrattujen lasten veren.

Valon ja pimeyden välinen taistelu on tietoisuuden evoluution tie kohti valoa

Vaikka tämä kaikki nyt kuullostaakin kauhealta ja jopa pelottavalta, niin me ihmiset emme silti ole millään tavalla aseettomia näitä psykopaatteja vastaan. Koska näiltä ihmiskunnan vihollisilta löytyy myös se suurin heikkous ja Illujen kohdalla se on valon voima. 

Sillä nämä pimeyden voimille ja Luciferille palvoutuneet langenneet sielut eivät kestä valoa. 

He eivät kestä rakkauden voimaa sekä tästä lähtevää valoa. 

Siksi he tekevät kaikkensa jotta tämän planeetan olomuoto pystyisi pysymään tässä vanhaassa ja raskaassa värähtelyssä, josta vain nämä liskopsykopaatit saavat voimansa. 

Liskojen rotu on lisäksi jo kuoleva rotu, joten tulevaisuus ei ole enää voitollinen tämän negatiivisen liskorodun puolelta. Joten tästä syystä heidän negatiivinen liskorotunsa tulee täällä vielä jonkun aikaa riehumaan ja tappamaan toisiaan näissä aiheuttamissaan sodissa jne. 

Mutta tämä liskojen rotukin tuli tänne joskus hyvin kauan aikaa sitten ja sekään ei tapahtunut täysin ilman lupaa. Koska tämä liskorotu oli jo tuhonnut aiempia planeettojaan mm. Marsin sekä Maldek tuhoutui myös noissa tuhoisissa avaruussodissa.

Nyt tämä Tellus planeetta on ollut osaltaan sopiva kehityskelpoinen pleneetta, jonne tätä liskorotua on aikojen saatossa laitettu karmaattisista syistä kehittymään. Mutta koska sotiminen ja oman rotunsa tappaminen jatkuu, niin lopulta käy niin että tämän negatiivisen liskorodun matka päättyy tällä planeetalla.

Meidän tähteläisten näkökulmasta tämä koko homma vaikuttaa melkein siltä, että meidät olisi tänne tuotu vasten tahtoa keskelle tätä Telluksen maanpäällistä helvettiä. Ottaen huomioon, että ne meidän alkuperäiset paikkamme eivät olleet mitään tällaisia väkivaltaplaneettoja. 

Mutta koska aikanaan lähetettiin tämä ns. myyttinen kutsu, jonka seurauksena kerättiin tämä lukuisten kosmisten sielujen osasto, josta koottiin tämän Tellus-planeetan kosmisen rauhansuunnitelman neuvosto sekä maan kohtalon varajoukot. Niin jos sinä olet tätä osastoa, niin huomaat sen jo siitä että jos tunnet ajoittain muut maan ihmiset hieman vieraiksi. 

Kosmiset sielut ovat tulleet kaikki tälle planeetalle vain omasta tahdosta ja heidän jokaisen tehtävänsä on auttaa täällä ihmisiä. Sillä jokaisella on oma ja erillinen tehtävä.

Teitä myös auttaa tehtävissänne täällä nuo kosmiset avaruusveljenne ja sisarenne. Sillä te ette ole ainoita jotka työskentelette maaplaneetan hyväksi.













torstaina, maaliskuuta 15, 2018

Youtube aikoo järjestää salaliittovideo-roviot



Maailman suosituin videopalvelu Youtube ilmoitti ryhtyvänsä taisteluun salaliittovideoita vastaan. Eli Youtube siis aikoo järjestää salaliittovideo-roviot.

Asiasta kertoi Youtuben nykyinen toimitusjohtaja Susan Wojcicki Wired-lehdelle antamassaan haastattelussa.


Se koira älähtää jonne kalikka kalahtaa

Youtuben toimitusjohtaja on kuitenkin yhtiön liikesalaisuudesta johtuvasta syystä jättänyt kertomatta, että kuka ja ketkä olivat tämän vaatimuksen takana. 

Mutta koska aina se koira älähtää jonne kalikka kalahtaa, niin näitä maailman salaisen valtaeliitin rikollisia suututtavat kaikki Youtubesta löytyvät videot joissa paljastetaan heidät rikoksensa ihmiskuntaa vastaan.



Miksi mm. tämä Euroopassa joka vuoden kesäkuussa kokoontuva Bilderberg-klubin kokous on edelleen salainen ja sinne ei sallita edes toimittajia ? 

Sillä koska tämä salaisten ajatushautomoidensa salaisissa kokouksissa vuosittain kokoontuva valtaeliitti keskustelee mm. sotakonfliktien aiheuttamisesta, väestönmäärän vähentämisestä jne. Joten tällaiset puheen- ja keskustelunaiheet eivät kestä julkista päivänvaloa.

Mutta he pelkäävät jo valta-asemansa romahtamista ja sitä, että jossain vaiheessa tämän planeetan ihmisistä liittoutuu keskenään ja tekee lopun tämän pienen pankkiirien porukan rikollisista touhuista.

Koko tämän heidän maailmanherruusleikin juoni on rakentunut tämän maailmanlaajuisen pankkijärjestelmän ympärille ja jos vain riittävän moni ihminen tämän tajuaisi, niin lopulta se aiheuttaisi niin suuren tietoisuuden vallankumouksen, ettei tällainen rikollinen pankkisyndikaatti voisi enää toimia jatkossa ja harjoittaa tuota maailman eri valtioita tyrannisoivaa talouspoliittista väkivaltaa ohjaamansa sekä omistamansa pankkijärjestelmänsä sekä armeijan avulla.



He pitävät itseään koko maailman ihmisen yläpuolella ja katsovat oikeudekseen sikailla tällä planeetalla ja tappaa armeijoidensa avulla miljoonia ihmisiä. Mutta he myös nauttivat näiden sotien massamurhista koska he ovat psykopaatteja kuten tämä CIA:n nykyinen johtajakin on.



Kun USA:n entiseltä ulkoministeri Madeleine Albrightilta kysyttiin, että oliko Irakin sodassa yli miljoonan lapsen tappaminen oikein. Niin hän vain räpsäytti psykopaatin silmiään ja totesi, että tämä ratkaisu ja hinta oli USA:n mielestä oikein. 

Jos tämän planeetan ihmiset ymmärtäisivät edes sen, että aina kun tällainen murhanhimoinen ja sotahullu psykopaatti päästetään valtaan USA:n kaltaisessa maassa, niin siitä seuraa aina miljoonien lasten joukkomurhia maailmalla. 

Vielä siihen kun lisätään se, että kuinka tämä maailman salainen valtaeliitti murhaa pikkulapsia heidän salaisissa satanistisissa rituaaleissa ja juo vielä heidän veren kertoo oikein hyvin sen, että miten sairaista ja vaarallisista psykopaateista on silloin kyse.



Tämä entinen Hollantilainen pankkiiri Ronald Bernard sai aikanaan tilaisuuden liittyä näiden Illuminatin pankkiiri-rikollisten klaaniin, mutta hän ei lopulta pystynyt tekemään tuota noviisilta vaadittua tekoa. Eli tappamaan pikkulasta veitsellä satanistisessa rituaalissa, joka aina jokaisen tähän valtaeliitin ylimpään rikollisklaaniin liittyvän täytyy tehdä kokelaana suoriutuessaan tuosta kokeesta.

Toisaalta vaikka tämä lasten uhraaminen okkultistisille jumalille on aina Babylonian ajoilta tuttu perinne, niin sitä perinnettä tämä rikollinen pankkiirien klaani on harjoittanut salaisesti aina näihin päihiin asti.

Lucifer on heidän jumalansa ja myös useissa heidän suorittamissa lapsenuhrausrituaaleissa he uhraavat lapsia Babyloniasta tutulle okkultistiselle jumalalle Moolokille

Tällainen lapsenmurha rituaali suoritetaan myös joka vuosi San Franciscossa järjestettävän Bohemian Grove rituaalien aikana

Joten jos nyt suuri määrä ihmisiä on alkanut heräämään juuri Youtuben johdosta näistä asioista, niin syystäkös tällä rikollisklaanilla on mennyt jo kuset housuun ja he käyttäytyvät paniikissa huolimattomasti sekä tekevät tällaisia järjettömiä ja epätoivoisia ratkaisuja kuten hyökätä Youtuben kautta näitä Youtubessa olevia salaliittoteoriavideoita vastaan.

Youtuben tavoitteena olisi luoda vastakkainen linkki jossa kerrotaan virallinen totuus näistä asioista, jossa myös kehoitettaisiin ihmisiä olemaan uskomatta näihin salaliittoja käsitteleviin Youtube-videoihin.

Salaliittoja on aina ollut ja tulee olemaan niin kauan kuin tämä maailmanvaltaansa kasvattava ja tyrannisoiva pankkiirien klaani jatkaa tuota mielisairasta ja täysin epätoivoista peliään koko planeetan resurssien hallinnasta. 

Mutta ottaeen huomioon vielä sen, että näille rikollisille se tärkein resurssi olemme me ihmiset, joiden selkänahasta voi repiä voitot veroparatiiseihin ja hallita näiden ihmisten ajatuksia typerillä ja tylsillä tv-sarjoilla.

He ovat valmiita tekemään mitä vain jotta sinä et heräisi tuosta Illumiaatien maailman väestölle rakennetusta valveunesta, jottei vain syntyisi tällainen maailmanlaajuinen kapinaliike tätä sijoituspankeissa piileskelevien talousroistojen klaania vastaan.

He eivät pelaa tätä globaalia maailmanväestön hallintarulettia rahan vuoksi koska sitä heillä on jo aivan riittävästi. Mutta se mikä heitä edelleen kiinnostaa maailman resursseista olemme me ihmiset. Koska meitä voi edelleen hallita ja mitä useamman tietoisuus pysyy valveunessa mm. tv:n saippuasarjojen avulla. Niin tällöin valveuneen nukutettu ihminen on silloin vain kiinnostunut siitä, että milloin tulee seuraava Onnenpyörä tai MTV3:n Napakymppi.

He ovat mestareita hallitsemaan suurten joukkojen mieliä sekä tietoisuutta ja tämän he oppivat jo useita tuhansia vuosia sitten. 

Ensin tämä massojen hallinta tapahtui lähinnä uskontojen avulla, mutta tänään sivistyneemmissä länsimaissa tästä talousjärjestelmää pyörittävästä voimasta tuli jo toinen uskonto. Koska ihmiset jotka elävät tämän taloususkonnon sisällä eivät kykene näkemään tämän kuplan ulkopuolelle. 

Jos siis ihminen on pakotettu ulkoisista ja sisäisistä taloudellisista paineista raatamaan vain sen eteen, että itselle ja perheelle riittää leipää niin silloin tässä koko järjestelmässä on jotain pahasti vialla.

Mutta tämä kapitalistiseen maailmankatsomuksen ympärille rakennettu taloususkonto lukuisine talousnobel lähettiläineen ovat kuitenkin onnistuneet aivopesemään enemmistön luulemaan, että jos tämä länsimaalainen palkkaorjuus lopetettaisiin niin silloin kaikki koneet pysähtyisivät. 

Näin ei kuitenkaan valitettavasti ole ja se jos työväestön palkkaorjuus lopetettaisiin niin se vasta olisikin tälle sijoituspankkirikollisten painajainen. Mikä olisikaan heille pahempi tilanne kuin se, että työn orjat ottaisivat hatkat ja alkaisivat elämään omilla ehdoillaan. 

Tämän vuoksi Bilderberg-klubissa ollaan keskusteltu viime vuosina juuri prekaarien (pätkätyöläisten) tilanteesta, että miten heidän asemaansa voisi heikentää taloudellisesti. Jotta he joutuisivat juoksemaan yhä useammin pätkätöissä, jolloin heillä ei jäisi enää aikaa ajatella itsenäisesti. 

Joten ei ollut lainkaan sattumaa, että miksi Suomeen tuli myös tämä aktiivimalli systeemi tilalle kyykyttämään Suomen työttömiä.

Nämä eliittirikolliset ovat valmiita tekemään kaikkensa, jotta sinun veronmaksajan tai työttömän asema heikentyisi ja nämä roistot saisivat käärittyä teidän veronmaksajien selästä yhä suuremmat osingot vuosittain. Jotka nämä samat talousrikolliset tallettavat aina veroparatiiseihin, jottei niitä saisi enää edes virkavalta sieltä ulos.

Internet on kuitenkin koitunut tämän rikollisjoukon pahimmaksi uhkaksi jolle nämä roistot eivät voi tehdä yhtään mitään, koska sananvapaus vallitsee yhä verkossa. 



Tästä jopa eräs tämän eliitin psykopaatti Jay Rockefeller totesi pateettisen raivostuneella äänensävyllä kuinka "Internettiä ei saisi olla olemassa".

Tämä JR:n ulostulo kuvastaa kaiken tuosta varjon ja pimeän puolen valinneiden Illuminaattien epätoivosta ja raivosta jota he kokevat internettiä kohtaan. 

Mutta varsinkin se kun psykopaatilta lähtee valta käsistä ja se on tässä tapauksessa globaali maailmanvalta, niin siitä syntyvät seuraukset saavat näille konnille todella paljon nyt harmaita hiuksia ja epäilemättä tämä Youtuben toimitusjohtaja on varmasti saanut kuulla näiltä sijoituspankkien osakkeenomistajilta paljon myllytyskirje sähköposteja sekä äkäisiä puhelinsoittoja. Koska nämä Wall Steerin sijoituspankkirikolliset kärsivät jo hysteeristä paniikkia Youtuben osalta.


Lähde: https://www.is.fi/digitoday/art-2000005603646.html

Irakin sodassa 2000-luvulla ihmiskiduttajana toiminut nainen valittiin CIA:n johtoon


Irakin sodan ihmiskiduttajana 2000-luvun alussa toiminut Gina Haspel (kuvassa)on valittu CIA:n johtoon.



Haspel toimi Irakin sodan aikana Irakilaisten sotavankien kidutusta harjoittaneessa yksikössä ja tässä kuvassa hän poseeraa kuoliaaksi kidutetun vangin vieressä ja hymyilee kameralle. Vain psykopaatti kykenee tuollaiseen käyttäytymiseen.



USA:n kongressin republikaanien senaattori Rand Paul totesi aiemmin keskiviikkona, että aikoo vastustaa ihmiskiduttajana USA:n armeijalle toimineen Haspelin valintaa CIA:n johtajaksi.

Lähteet: https://www.theguardian.com/us-news/2018/mar/14/rand-paul-gina-haspel-cia-director-torture-gleeful-joy

 https://www.arvopaperi.fi/kaikki_uutiset/trump-rex-tillerson-ulos-yhdysvaltojen-ulkoministeri-vaihtuu-6706269



  



maanantaina, maaliskuuta 12, 2018

Mi6 myrkytti ent. Venäläisagentin hermomyrkyllä - Britannia syyttää Venäjää



Britannian tiedustelupalvelu myrkytti äsken ex-Venäläisagentin Sergei Skripalin ja hänen tyttärensä. Nyt Britannian hallitus syyttää tapauksesta Venäjää vaikka mitään näyttöä ei ole. 

Britannian hallinto perustaa väitteensä vain sille, että myrkytyksessä käytetty hermomyrkky oli Venäläistä alkuperää.

Skripal (66) ja hänen 33 vuotias tyttärensä joutuivat viime sunnuntaina myrkytyksen jälkeen teho-osastolle ja ovat molemmat koomassa. 

Skripal toimi aiemmin Englannissa britannian tiedustelupalvelu MI6:lle kaksoisagenttina. 

Hän sai aiemmin Venäjällä vankeustuomion vuonna 2010 agenttien ilmiantamisesta Britannialle.  

MI6 on murhan takana ja nyt Britannian hallitus syyttää murhasta Venäjää

Kaksoisagentit ovat aina jokaisessa tapauksessa vakavia suurvaltojenkin välisiä poliittisia selkkauksia. Eli jos tämä Britanniassa myrkytetty Skripal työskentelikin samalla Venäjän FBS:lle kaksoisagenttina. Mutta oli samaan aikaan soluttautuneena Britannian tiedustelupalvelu MI6:n sisälle. Niin lopulta MI6 saattoi katsoa vaaraksi Skripalin toiminnan ja jos hänen tyttärensä Julia Skripal vielä tiesi tästä MI6 ja FSB-yhteyksistä, niin lopulta MI6 katsoi asian niin vaaralliseksi että henkilöt oli eliminoitava.

Joten jos nyt Britannian hallitus syyttää jo tästä tapauksesta Venäjän hallintoa, vaikka minkäänlaista näyttöä ei siitä vielä ole. Niin tämä pikemminkin näyttää siltä, että Britannian tiedustelupalvelu on sekaantunut itse tähän koko juttuun niin paljon, että onkin tämän Venäläisen kaksoisagentin salamurhan takana. Mutta MI6:n johto on niin röyhkeä, että laittaa samantien Englannin pääministerin syyttämään tästä murhasta Venäjää.

Lähteet: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201803072200795945_ul.shtml

 

sunnuntaina, maaliskuuta 11, 2018

dr Robert Quick: Flunssaepidemia tappaa 33 miljoonaa ihmistä



Flunssaepidemiaexpertt dr. Robert Quick väittää tietävänsä, että seuraavan 200 päivän sisällä maailmalla puhkeasi Aussie flu niminen flunssaepidema joka tappaisi 33 miljoonaa ihmistä. 

Onko kyse pelottelusta vai aidosta uhkasta ? 

Lääketeollisuus ja tämän monikansallisen rikosorgansaation takana oleva porukka ei koskaan paljasta korttejaan ja jos he olisivat suunnittelemassa jotain massavirusta, jonka tarkoituksena olisi tappaa miljoonia ihmsiä maailmassa. Niin he eivät olisi niin tyhmiä, että kertoisivat siitä vielä ennakkoon. Kuten myös pankkiryöstäjätkään eivät yleensä ole niin tyhmiä, että kertovat ennalta minkä konttorin aikovat putsata ja minä päivänä.

Lääketeollisuuden BIG PHARMA:lla pyörii jo pelkästään flunssarokotteissa miljardien liikevaihto, jota voidaan helposti tehostaa tällaisten dr. Quickin kaltaisilla kätyreillä. Koska näillä heidän lakeijoillaan on tuo professorn tittel, jolla he voivat helposti pelotella miljoonia ihmisiä ottamaan vaarallisia influenssarokotuksia.

Lähde: Daily Mail

perjantaina, maaliskuuta 02, 2018

Uganda jutussa pidätetty nainen on pääepäilty



Ugandassa helmikuussa tapahtunut henkirikos jonka kohteeksi joutui suomalainen konsultti Tuomas Teräsvuori vaikuttaa hyvin vahvasti siltä, että päätekijä oli tämä Teräsvuoreen aiemmin ulkomailla tutustunut Faridah (27).

Hän poistui suomalaismiehen huoneesta yöllä kahden tunnin ajaksi, jonka jälkeen toi huoneeseen pussillisen huumeita lavastustarkoituksessa. Joten jos tämä myrkytetty henkilö on sillä välin kuollut myrkytysoireisiin, niin silloin mitä todennäköisimmin myrkyttäjä oli tämä sama nainen. Hänellä oli myös yhteyksiä ulkomaan tiedustelupalveluihin ja työskenteli heille. Mutta tätä ei Teräsvuori huomannut ajoissa, joka koitui lopulta hänen kohtaloksi.

Ugandan lehtitietojen mukaan tämä Faridah niminen nainen poistui kuolleen suomalaismiehen huoneesta aamulla ja hänet otettiin kiinni lopulta kaksi päivää myöhemmin lentokentältä, kun hän yritti poistua maasta.

Paikallisen sanomalehti Observerin mukaan pääepäilty on kertonut, että muista kiinniotetuista naisista toinen myi hänelle kokaiinia, jota naisen mukaan suomalaismies olis pyytänyt hänen hankkimaan. 


Miksi Juha Sipilä halusi pestä jo nyt kätensä Uganda kohusta ? 


Sanotaan että se koira älähtää, jonne kalikka kalahtaa ja pääministeri Sipilän kohdalla tämä taitaa tarkoittaa nyt tätä Oulusta kotoisin olevaa elektroniikkayhtiö Bittium Oyj:tä, joka on saman elektroniikka-alan ent. Elektrobit firman tytäryhtiö, jonka entinen toimitusjohtaja Juha Sipilä oli vielä vuonna 2003. Josta firmasta Sipilä myi lopulta osansa useita miljoonia vastaan.


Kun tämä Ugandassa hengiltä myrkytetty konsultti Tuomas Teräsvuori tod. edusti myös tätä Bittium Oyj:tä Kampalassa ulkoisella toimeksiannolla. Bittiumin tuotevalikoimiin kun kuuluvat myös sotilaalliset tietoliikennesovellukset joita ex liikenneministeri Suvi Lindén oli omien sanojensa mukaan siellä lobbaamassa.

Mutta tähän mennessä Bittium Oyj on kiistänyt, että tällä Ugandassa kuolleella liikemiehellä olisi ollut mitään yhteyttä heihin.








torstaina, maaliskuuta 01, 2018

Mitä on joukkovainonta (Eng. gang stalking)



Internetissä on jo vuosia ollut lukuisia kirjoituksia ja keskustelufoorumeilla juttua joukkovainonnasta (eng. gang stalking). 

Voin kertoa tässä omasta kokemuksestani, että tämä toisinajattelijoihin kohdistettu poliittinen joukkovainonta ei ole mitään mielikuvituksen tuotetta.



Tuo yllä oleva video on kuvattu vuosi sitten kun sovin tapaamisen erään henkilön kanssa Helsingin keskustaan. 

Tapaamisen syy kun oli juuri tästä joukkovainonnasta / gang stalking asiasta keskustelu.

En ole ollut koskaan edes 7 Päivää lehden tai Iltalehden kannessa, mutta tuon aamupäivänä jouduin kuitenkin tämän stalkkeri paparazzin kuvaamaksi kun hän oli oikein odottamassa minua kameransa kanssa. Joten mistä hän a.) tiesi aikatauluni, että missä vaihessa minä tulen kämpiltäni ulos ja lähden kohti Helsingin keskustaa. 

Kuinka hän siis osasi olla juuri oikealla hetkellä tuon objektiivikameransa kanssa tuolla passissa ? 

No kun nämä viranomaiset jotka harjoittavat tätä joukkovainontaa ovat mukana näissä yksiköissä, jotka tekevät näitä hommia ihan täysin organisoidusti. 

Jos toisinajattelijaa vainotaan poliittisesti niin hänen asuntoaan vahditaan ja ulkona on vähintään yksi henkilöauto, jossa on näille ysiköille työskentelevät tarkkailijat seuraamassa aina tämän henkilön liikkeitä. 

Jo tämä muutama vuosi sitten ilmennyt Suomen poliisin laiton henkilörekisteri liittyy samaan asiaan ja tuohon salaiseen poliisirekisteriin oli jo vuonna 2014 päätynyt yli 10 000 suomalaista.



Meille poliittisesti vainotuille suomalaisille tällaiset SUPO:n piilokamerat ovat jo aiemmiltakin vuosilta tuttuja tilanteita. Mutta näitä tilanteita varten on hyvä jos sinulla on taskussasi videokamera jonka ehdit kytkeä ajoissa päälle. Niin silloin sinulla on myös näitä vainoajia vastaan omaa todistusaineistoa.

Mutta jos poliisille teet vaikka sähköisen rikosilmoituksen näistä vainoamisista, niin silloin et tule saamaan poliisilta minkäänlaista oikeutta, koska oikeistolainen poliisihallitus pitää siitä huolen, ettei suomalaisten toisinajattelijoiden oikeusturva toteudu tässä maassa jos olet poliittisesti vainottu toisinajattelija.


Mikä on joukkovainonnan tavoite/motiivit ? 

Joukkovainonnan (eng. gang stalking) päätavoite on ajaa kohde itsemurhaan, tai psykiatriseen pakkohoitoon tai muihin hulluuteen johtaviin asioihin jotka johtaisivat ongelmiin viranomaisten kanssa.



Tämä joukkovainoamisen metodi syntyi Itä-Saksassa DDR aikoina, jota siellä harjoitettiin DDR:n STASI:n toimesta.

Mutta nykyään EU-maissa toisinajattelijoihin kohdistetut salaiset joukkovainontaoperaatiot johtavat aina Saksan tiedusteluun asti. Koska Saksan armeijasta rekrytoidut salaiset yksiköt osallistuvat vuosittain myös ulkomaalaisten toisinajattelijoiden tappamiseen. 

Tällaisien Saksan armeijan operaation kohteeksi jouduin kahteenkin otteeseen kun ensin 2011 helmikuussa minut yritettiin myrkyttää laivalla ja vuosi tuosta ajaa jenkkimaasturilla (H2 Hummer) yli keskellä päivää. 

Suomen sisäministeriöstä nämä kaikki hitman keikat tilataan ja tämä vain siksi, että koska SUPO ei voi toimia vieläkään kuin tavalliset tiedustelupalvelut. Eli listiä oman maan kansalaisia "kansallisen turvallisuuden" nimissä.

Todellisuudessa tämä valtiollinen turvallisuus tarkoittaa vaan tämän moraalittoman ja psykopaateista koostuvan eliitin turvallisuutta, jota he pyrkivät turvaamaan eliminoimalla EU-maiden toisinajattelijoita hiljaiseksi kovilla konsteilla ja keinoilla.

Tämä tiedustelulaki olisi nyt tullessaan paljon suurempi vaara siihen, että miten EU-maiden ja Suomen toisinajattelijoiden olot muuttuvat sen jälkeen. Koska se antaisi sitten näille ulkomaan tiedustelupalveluille vapaat kädet Suomessa alkaa jahtaamaan suomalaisia toisinajattelijoita.

Jos kerta sitten suomalainen poliittisesti valtion vainoama toisinajattelija ei saa poliisilta, eduskunnan oikeusasiamieheltä, käräjäoikeudelta, hallinto-oikeudelta, korkeimmalta oikeudelta, Euroopan ihmisoikeustuomioistuimelta (EIT) tai Valviraltakaan oikeutta. Niin se todistaa sen, että poliittisesti valtion vainoamat toisinajattelijat ovat silloin Suomessa täysin lainsuojattomia. 

Koska edes henkirikoksen yritys ei riitä poliisitutkintaan ja siitä minulla on pariinkin kertaan omakohtaisia kokemuksia kun poliisi ei suostunut tutkimaan tätä Viking XPRS aluksella tapahtunutta henkirikoksen yritystä ja tuota vuotta myöhemmin tapahtunutta autolla yliajon yritystä. Nämä kun olivat jo alle vuodessa poliisin mukaan ehtineet vanhentua ja vedottiin myös siihen, ettei ollut riittävästi näyttöä.

Mutta silti jos joudut tällaisen järjestelmällisen poliittisen vainon kohteeksi niin tässä sarjassa pärjäävät vain vahvimmat, koska muuten jos vainonnan kohde eristäytyy vaikkapa kotiinsa eikä enää kykene ylläpitämään sosiaalisia suhteita. Niin tällaisissa tilanteissa nämä henkilöt onnistutaan miltei aina hoitelemaan pois pelistä.

Joukkovainonnan tarkoituksena juuri onkin saada kohde tuntemaan olonsa pelokkaaksi ja ajaa hänet siihen tilanteeseen, jossa he tuon pelkonsa takia lopettavat kaikki ne aktiviteetit joissa he ennen toimivat. Joten näin sitten lopulta vaikka mikä ennen eduskunnankin barrikaadeilla huutanut mielenosoittaja-aktiivi saatetaan saada laitostumaan ja neurolepteilla hiljaiseksi. Jonka jälkeen heitä ei enää kiinnosta mikään valtion kritisointi tai paremman yhteiskunnan rakentaminen.

Tämä globalisteja vastaan taistelussa kun on loppupeleissä kyse vaan yksityistä pankkivaltaa vastustavasta taistelusta. Sillä tämä keskuspankkeja ohjaava eliitti pitää itseään jumalan asemassa ja heitä ei koske minkään valtion lait. 

Heidän mukaansa he ovat jumalia jotka määräävät tällä planeetalla aivan kaikesta ja siksi heidän keskuspankkinsa laskee liikkeelle myös nämä EU-maihin tungetut eurot, jotka lainataan tänne näiden EU-maiden pankeista. 

Suomen Pankki siis tosiasiassa ei laske liikkeelle euroja, vaan joutuu lainaamaan nämä eurot Euroopan Keskuspankista, jonka rahat taas luodaan yksityisomisteisissa sijoituspankeissa.

Eli tätä rahaeliittiä vastaan tässä nyt käydään taistelua ja homma on sikäli erittäin haastava, koska valtaosa ihmisistä nukkuu valveilla edelleen. Eikä heitä sen vuoksi kiinnosta tämä käynnissä oleva taistelu tämän asian puolesta.


Teemu Vehkala

Lähteet: http://indietarget.blogspot.fi/2014/09/mita-on-gang-stalking-eli.html