http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

Näytetään tekstit, joissa on tunniste washington. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste washington. Näytä kaikki tekstit

torstaina, elokuuta 21, 2025

Suomen puolustusvoimien komentaja Washingtonin kokoukseen


Suomen puolustusvoimien komentaja ja kenraali Janne Jaakkola osallistuu Washingtonissa käytävään kokoukseen, jota isännöi Yhdysvallat.

Siellä olisi tarkoitus päättää suomalaisten sotilaiden lähettämisestä Ukrainaan.


Demareiden Tytti Tuppurainen on alkanut jo rummuttamaan tästä Suomen mediassa.

Lähde: YLE

sunnuntaina, tammikuuta 19, 2025

Sveitsin alpeilla on salainen Illuminatin maanalainen bunkkeri

 

Jyrki Pykärin Youtube-kanavalla oli äsken vieraana pitkän linjan astrologi Jukka Viertomanner, joka kertoi varsin mielenkiintoisen jutun, kun hänelle oli näytetty jokin aika sitten unessa, kuinka tämän maailman salaisen eliitin (DEEP STATE) salainen bunkkeri sijaitsee Sveitsin alpeilla maan alla Mount Blancissa.


No uteliaisuus toki heräsi tuon kuulemisen jälkeen ja tosiaan siellä Mount Blancissa sijaitsee tällainen II-maailmansodan jäljiltä oleva maanalainen bunkkeri.

Siitä on netissä useita kirjoituksia mm. Sveitsin Talousfoorumin sivustolla sekä muutamalla internetin keskustelufoorumilla.

Tämä astrologi Viertomanner kertoi, että kuinka hän pääsi siinä unessaan jopa käymään sen bunkkerin sisällä ja hän näki miltä siellä näytti ja hänelle myös kerrottiin, kuinka siellä puuhailtiin pääasiassa mielenhallintaan (Eng. mind control) psykologisiin operaatioihin liittyen juttuja. Kun nämä kyseiset ILLUMINAATIT tosiaan pyrkivät aina vaikuttamaan koko maailmanväestöön omistamansa median avulla ja siinä he käyttävät hyväkseen jatkuvasti mm. mustaa magiaa.

Siinä on kuitenkin oma maailmanhistorian salainen tarinansa, että missä vaiheessa tämä maailman rikkaimpiin kuuluva eliitti kulkeutui Sveitsiin.


No siellähän on se ison kengän muotoinen BIS pankki, joka on tälläkin hetkellä koko maailman pankeistä se ylin kaikista ja se perustettiin vasta vuonna 1930 ja toimii Sveitsin, Baselissa.

BIS pankkiireilla on täysi diplomaattinen koskemattomuus, joka koskee kaikkia heidän työntekijöitään. Sillä on myös omat täysin yksityiset poliisivoimat ja BIS-pankki on myös vapautettu kaikista mahdollisista veroista.

Eli siis BIS-pankin työntekijöitä ei voi pidättää missään vaiheessa, tai jos joutuvat poliisien toimesta pidätetyiksi, niin lukuunottamatta räikeempiä rikostapauksia, niin heidät täytyy silloin vapauttaa välittömästi ja luovuttaa myös aina heidän henkilökohtaisetkin matkatavarat. Eli kohtelu on kuin MOSSADIN kansainvälisillä agenteilla.


Tästä sitten seuraava kerros on taas tämä IMF, eli kansainvälinen valuuttarahasto, jonka pääkonttori sijaitsee Washingtonissa, yhdysvalloissa.


Jäljet johtavat Roomaan

Kuitenkin jos tehdään se syvempi syväsukellus siihen salattuun historiaan, niin silloin tulee mennä jo niinkin vanhaan aikaan, kuin 300-400 luvulle, jolloin italiassa alkoi vaikuttaa Orsinin aatelissuku, jonka sukuun on kuulunut mm. lukuisia kardinaaleja ja kolme paavia.  

100 vuoden aikana tämä Orsinin aatelissuku osoitti uskollisuutta paaville ja tämä lisäsi Orsinien valtaa.

Mutta näitä Venetsian mustan aatelin sukuja ovat myös Colonna, Ruspoli, Massimo, Pallavicini, Borghese, Gaetani, Odescalchi, Savelli, Caetani, Aldobrandini ja Conti.

Mutta nyt tuleekin se mielenkiintoisin kohta... Eli minkä ihmeen vuoksi Vatikaanissa paavin turvallisuutta suojelee tämä sveitsiläiskaarti, joka koostuu Sveitsiläisistä sotilaista ?

Vatikaanilla ja paavilla on siis joku suora yhteys Sveitsiin.

Sveitsin pankit mm. tunnetaan siitä, että he ottavat mielellään erityisesti vaikka huumekauppiaiden rahaa jätesäkki kaupalla sinne ja sen jälkeen näitä bisnestalletuksia koskevat Sveitsin kansainvälisen pankkilainsäädännön pankkisalaisuudet.

Sveitsi siis itseasiassa on tämän maailman salaisen valtaeliitin rosvopäälliköiden pääkonttori, jonne on aina viety jopa II-maailmansodan jälkeen mm. ne natsien varastamat kullat jne.

Sitten myös tämä 1119 vuonna perustettu Temppeliherrain ritarikunta... Siinäkin on joku yhteys näihin Venetsian mustan aatelin sukuihin ja vaikka heidänkin väitettiin alussa olevan vain vaatimattomia soturimunkkeja, niin lopulta 1300-luvulle tultua oli tämän kyseisen Temppeliherrojen ryöstöretket lähteneet jo ns. lapasesta. Koska siinä vaiheessa heidän bisneksensä olivat luisuneet jo ikään kuin sen ajan pikavippiyritykseksi, jonka metodit olivat vähän samanlaiset, kuin mitä näiden nykypäivän pikavippiyhtiöiden. 


Kun lopulta myös Ranskan kuningas Filip IV oli todella pahasti velkaantunut näille Temppeliherroille ja lopulta hän suivaantui heihin niin paljon, että antoi näistä Ranskassa vaikuttaneista Temppeliherroista laajan pidätysmääräyksen ja laittoi silloisen Temppeliherrain ritarikunnan suurmestari Jacques de Molayn palamaan roviolla Pariisissa. 

Siinähän vielä kesken rovion liekkien Molay vielä ehti kirota silloisen paavin sekä Filip IV:n ja totesi, kuinka hän sekä silloinen paavi ja Filip IV tulisivat olemaan hänen seurassaan helvetissä alle vuoden sisällä. Mutta kuinkas kävikään, kun se paavi kuoli tästä roviohetkestä kolmen viikon päästä ja Filip IV kuoli saman vuoden marraskuussa.

Eli tämä rahamiesten historia on aika mielenkiintoinen, kun jo 1300-luvulla vatikaani ja Temppeliherrain ritarikunnan väliset valtataistelut muistuttivat kuin sen ajan mafiasodista, mitä ne todellisuudessa olivatkin. 

Toki siihen aikaan ei vielä yksikään Temppeliherra päässyt ajamaan sillä Lamborginilla tai Ferrarilla sekä lentelemään yksityiskoneilla kotiuttamaan niitä ryöstösaaliitaan. Mutta käytännössä he edustivat siihen aikaan sitä samaa yhteiskunnan rikollisinta huippua, vaikka eliitti on väärä sana käyttää heistä, koska silloinkin heidän harjoittamansa liiketoiminta perustui tälle tehokkaimmalle liikemuodolle... Sodille.

Mutta on silti ikävä huomata, ettei näiden Sveitsissä toimivien pankkien bisnesmetodit ole edes 2000 vuoden sisällä muuttuneet vieläkään mihinkään, kun ne suurimmat tuotot tulevat edelleen näille asekauppias suvuille juuri sodilla.

Kun taas tavallinen ihminen luulee edelleen, että vain jonkun suurvallan hullu diktaattori haluaa hyökätä johonkin toiseen maahan vain vallanhimosta, mutta näidenkin sotien takana on aina näiden BIS-pankkiirien vallanhimo, koska rahaa on niillä roistoilla jo niin yllin kyllin, joita seteleinä olisi heidän toimistoissakin jo niin suuri nippu, etteivät nämä pankkiirit enää mahtuisi sinne toimistoihin enää sisälle. Joten siksi juuri tämän tason roistot hoitelevat bisnekset vähän eri tavalla, koska heidän sijoituksensa mm. sodista perustuvat näiden sotivien maiden luonnonvaroihin. 

Ukrainassa on mm. maailman miltei suurimmat litium varannot, josta myös tuo astrologi Jukka Viertomanner mm. mainitsi ja tosiaan näille BIS-pankkiireille on yks hailee, että hyökkääkö sinne litium varantoja pursuavaan maahan Venäjä vaiko edes USA, koska BIS-pankista vaan myönnetään kummallekin sekä hyökkäävälle, että puolustavalle armeijalle ne sotalainat, jonka jälkeen tämä sodan voitto tulee sitten sotakorvauksina näille BIS-pankin roistoille.



Jos arvostat työtämme, jota Google ei arvosta, koska vei mainostuet jo vuonna 2018, niin voit tukea toimintaamme pienellä lahjoituksella

FI85 3939 0033 2259 47

maksun saaja: TEEMU VEHKALA




 

 

lauantaina, lokakuuta 01, 2016

Internetin yksityisyys on nyt mitä suurimmassa vaarassa


Vallanhimoiset globalistit ovat yrittäneet viimeisten kymmenen vuoden sisällä jatkuvasti päästä käsiksi internetin hallintaan. 

Mutta nyt tämä internetin yksityisyys sekä tulevaisuus on mitä suurimmassa vaarassa, kun voittoatavoittelemattoman ICANN -yhtiön vaatimus meni läpi Washingtonissa viime yönä suomen aikaa.

Nyt siis Washington antoi siunauksen sille, että koko internet liikenteen IP-osoitteiden jaostoa valvova IANA (Internet Assigned Numbers Authority) siirtyy voittoatavoittelemattomalle ICANN-yhtiölle.



Mutta ei tässä vielä kaikki... Arvaas mikä korporaatio hallitsee tätä ICANN-yhtiötä ? 

Arvaas... Rothschild & Co.

Tämän näkee Who is domainin selvityksen kautta. 



 Peli ei ole vielä menetetty

Realiteetit on nyt kuitenkin tehtävä selväksi, että tämä ei ole suinkaan ensimmäinen kerta kun nämä globalistiroistot yrittävät ottaa hallinnan internetistä.

He ovat yrittäneet sitä jo viimeisen 10 vuoden sisällä useita kertoja ja jokaisella kerralla tämä heidän juonensa on tullut lopulta julki, sekä kaadettu mm. Hollannin veto-oikeuden toimesta.

Mutta myös tälläkin kerralla tämä heidän salakavala juonensa tarkoitus olisi ollut lyödä läpi kaikessa hiljaisuudessa. Mutteivat he siinä kuitenkaan ihan onnistuneet, koska monet hereillä olevat nettiaktivistit haistoivat palaneen käryä ajoissa.


Heistä yksi on Belgialainen Stefan Molynex, joka on hyvinkin perillä tästä maailman salaisen valtaeliitin internetin kaatohankkeesta.


Vuonna 2009 USA:n senaaatin edessä tästä illuminatin internetin alasajosta nähtiin jo esimakua, kun tuolloin tämän maailman toiseksi rikkaimman pankkisukuun kuuluva senaattori Jay Rockefeller uhosi kuinka he tulisivat kohta lakkauttamaan koko internetin kokonaan. Elleivät nämä tietyt teknologiajätit suostuisi muuttamaan mm. sensuuriaan uudelle tasolle. 

Tämähän on käytännössä juuri sitä, mitä tuolla maailman valtakulissien takana neuvoteltiin ja väännettiin kättä. 

Kun tätä tahtipuikkoa on koko tähän asti heiluttanut tämä kasvoton ja kauttaaltaan äärimmäisen rikas eliitti, joka hallitsee myös sijoituspankkitoiminnan. 

Esim. tämä juuri nyt käynnissä oleva Saksan suurimman Deutsche Bankin velkakriisi, jossa tämän pankin varojen väitetään olevan loppu. On se vain pelkkä tekosyy kaiken muun kulissin takana. Sillä jos George Sorosin kaltainen eliitti-luokan talousrikollinen vetää Hedge-rahastojensa useiden 100 miljardien dollarien varat pois tästä Saksalaisesta sijoituspankista. Niin sillä kyllä pystytään horjuttamaan vaikka mitä sijoituspankkia.


YK aikoo kaapata netin hallinnan 1. lokakuuta 2016

Mutta nyt kun vielä mennään siihen kaikista vaarallisimpaan asiaan tässä koko eliitin internet-alasajossa. Niin se on se, että YK aikoo kaapata koko internetin-verkkoliikenteen IP-osoitteiden hallinnan 1. lokakuuta 2016

Eli tämä siis käytännössä tarkoittaisi jo sitä, että tällä hetkellä nämä (1. lokakuu 2016 Washingtonin aikaa 02:03 EDT) YK:n alihankkija-sensorit pystyisivät halutessaan sammuttamaan minkä tahansa IP-osoitteen. Kun siihen ei enää tulevaisuudessa tarvittaisi kuin vain nimetön toimeksianto vaikka EU:lta. 

Tämä kun on juuri se suunnitelma, josta nämä seinähullut EU-teknokraatit ovat jo kauan haaveilleet. 

YK siis tarvitsi tähän koko maailman internet-liikenteen salaiseen vallankaappaukseen vain Washingtonin korruptoidun johdon apua, koska eihän tällaisia mielivaltaisia päätöksiä synny ilman korruptiota tai lahjontaa.









 








perjantaina, toukokuuta 13, 2016

Soini ja Niinistö Washingtoniin Pohjoismaiden kokoontumiseen


Presidentti Sauli Niinistö matkustaa ulkoministeri Timo Soinin kanssa 13.5 Washingtoniin Pohjoismaiden kokoontumiseen, jota johtaa USA:n presidentti Barack Obama. 

Toki mikäli tuo Neil F. Keenanin juttu pitää paikkansa, niin siinä tapauksessa tuota turvallisuusdialogia kyllä isännöi eri mies kuin Obama. Mutta joka tapauksessa mediassa jo kerrottiin tuon tapaamisen sisällöstä jotain.

 
Pohjoismaiden johtajien tapaamisessa USA:n presidentin kanssa käsitellään median tiedotteen mukaan terrorismin ja ääriliikkeiden toimintaa.

Mahtaakohan suomen suojelupoliisi SUPO luovuttaa siellä omat uhka-arvionsa tästä eräästä Rajat Kiinni kansanliikkeestä, jossa on vaadittu suomenrajojen sulkemista. 

Tällainen pakolaisinvaasiota vastustava kansalaisaktivismi kun luetaan SUPO:nkin toimesta valtiolliselle turvallisuudelle vaaraksi. Siinä kun voi pahimmillaan herätä poliittisesti liikaa suomalaisia, joita ei enää voida pitää unessa ja siinä vaiheessa kun kapina herää, niin valtionhallinto on liemessä.

Toinen juttu on vielä se, että miten jenkkejä kiinnostaa suomessa vaikuttavat ääriliikkeet? 

Totta kai heitä kiinnostaa täällä toimivat kansalaisaktivistit, koska he näkevät ne mm. heidän NATO-agendalleen uhaksi. Suomi kun on päätetty jo Kokoomuksen kanssa liittää Natoon kysymättä eduskunnalta, tai kansalta. Nato päätös on tarkoitus tehdä vielä ilman demokraattista kansanäänestystä, koska suomalaiset voisivat äänestää väärin ja päättää EI NATOLLE. Tämä taas olisi Nato-kiimaisten upseerienkin painajainen.


Toinen asia jota Washingtonissa käsitellään on ydinturvallisuus ja arktiset asiat. 

Ydinaseilla ja ydinohjuksilla pullistelu on se mistä USA:n armeija ja NATO eivät luovu mistään hinnasta.



maanantaina, elokuuta 04, 2014

Jos ydinsota ei tapa meitä, niin sitten ebola

Teksti: Paul Craig Roberts


Kuulin juuri national public radiosta kaksi asiaa, jotka ovat totaalisesti tuhonneet ne pienimmätkin uskon kipinät, joita meillä on amerikkalaisuuteen enää jäljellä.

Olen päätynyt siihen lopputulokseen, että ns. termi "älykäs amerikkalainen" on enää puhdasta kuvitelmaa. 


Amerikan eliitti on päättänyt, että amerikkaan ei ole kohdistunut sodan uhkaa tai taloudellista kaaosta, joten he ovat nyt tuomassa tilalle tämän ebola-viruksen. Nyt kansallisessa radiossa (national public radio) kerrottiin, kuinka kaksi ihmistä oli saanut ebola-viruksesta tartunnan, jota ei voida parantaa ja ovat usein tappavia. Nyt heidät ollaan tuotu Emoryn sairaalaan, Atlantaan, Georgian osavaltioon.

Tämä virus tarttuu ihmisestä toiseen jo pelkästä aivastuksesta, joten se on silloin uhaksi koko yhdysvalloille.

Yleisesti ebolasta tartunnansaaneita potilaita hoidetaan aivan siihen tarkoitetuissa huoneissa. Mutta me tiedämme jo valmiiksi, ettei amerikkalaiset sairaalat pysty vastaamaan näihin puitteisiin. 



Mutta jos me emme kuole ebolaan, niin me voimme silti kuolla ydinsodassa. Kuulin juuri presidentti Obaman lehdistötilaisuuden, jossa Obama syytti kaikesta Putinia. Vaikka kaikki tämä josta hän syytti Putinia olikin sitä mitä amerikka on tehnyt.

Jos presidentti Obama todellakin uskoo kaiken sen, mitä hän kuulee avustajiltaan sekä neuvonantajiltaan, niin hän on silloin erittäin aivopesty tällä venäjänvastaisella propagandalla, jota valtamedia meille ympäri maailman syöttää.

USA:n valtapolitiikka sekä globaali hegemonia on johtamassa suursotaan venäjää sekä kiinaa vastaan ja se on meille kaikille erittäin suuri uhka.

Pidetään sekin mielessä, että kuinka yhdysvaltain armeija ei onnistunut irakin valtaamisessa tuon 13 vuoden aikana. Samoin kuin myös afganistanin keikka meni lopulta mönkään.

Venäjä ja Kiina kun eivät ole mikään Irak, Afganistan tai Libya.



Yhdysvaltain armeijan sota venäjää vastaan tulisi olemaan ydinsota, koska washington on jo valmistautumassa siihen. Se on jo sivuttanut mannertenvälisten ballististen ohjusten ABM-sopimuksen, joka tehtiin aikanaan sitä varten, ettei USA saisi aloittaa ydinsotaa. 

Mutta nyt kun ABM-sopimus sivutettiin, niin se muutti yhdysvaltain armeijan sotilasdoktriinia ja sallii ydinsodan aloittamisen. Kaikki tämä tiedetään jo venäjällä ja homma on enää siitä kiinni, että kuinka kauan Venäjä vielä odottaa washingtonin ensimmäistä ydiniskua?

Venäjä ei ole vielä tehnyt ensimmäistäkään liikettä sodanlietonnan suuntaan, vaan on sen sijaan onnistunut estämään USA:n armeijan kaksi hyökkäystä iraniin sekä syyriaan. 

Syyrian kohdalla washingtonin järjestämä kemiallisten aseiden isku kapinallisten toteuttamana ei onnistunut vakuuttamaan syyrian hallintoa syylliseksi, joten USA joutui lopulta perääntymään. Koska venäjällä oli esittää laajat todisteet tästä. Siitäkin huolimatta yhdysvaltain armeijaa oltiin jo melkein lähettämässä syyriaan sotimaan, mutta venäjän diplomatia esti aikeet.

Venäjän diplomaattinen väliintulo ärsytti washingtonin ja myös iranin hyökkäyksen suunnitelmat menivät lopullisesti solmuun, kun Venäjä onnistui diplomatiallaan ratkaisemaan iranin ydinohjelmaan kohdistetut tuomiot, jossa washington syötti medialle jatkuvaa propagandaa, että iranin ydinohjelma olisi ydinaseen valmistusta varten.

Tässä on siis ollut jo kaksi USA:n armeijan valmistelemaa sotaa, jotka Venäjä on onnistunut estämään diplomatiallaan. Mutta sen sijaan muut euroopan nukkevaltiot sekä Kanada, Australia sekä Japani pysyttelevät edelleen Setä Samulin (USA) talutusnuorassa ja ovat luovuttaneet itsemääräämisoikeutensa Washingtonille.

Mutta valitettavasti Venäjä on onnistunut saavuttamaan sellaisen voimasuhteen, että se pystyy poliittisesti estämään globalistien suunnittelemia sotia.

Washingtonin avoin suunnitelma kuitenkin on järjestää sota venäjän kanssa ja tämä on aivan avointa tietoa. Sillä tämä kaikki löytyy Wolfowitzin sotadoktriinista. Näitä voi vaikka googelttaa, niin siellä kyllä kerrotaan sanatarkasti, mikä on Yhdysvaltain politiikka tässä Washingtonin globaalissa hegemoniassa kohti maailmanvaltaa.

Washingtonissa ollaan myös erittäin huolestuneita EU:n nukkevaltioiden ja venäjän välisistä taloudellisista suhteista. Varsinkin Saksa, jolla on lukuisia taloudellisia suhteita venäjän kanssa, huolestuttaa valtaeliittia suunnattomasti. Mutta varsinkin tilanne on kuumottava, koska useat euroopan maat ovat edelleen riippuvaisia venäjän tuottamista energiavarannoista.

Washington koki valtaeliitin aseman tukalaksi, koska se koki menettäneensä otteensa euroopasta. Kun samalla venäjän hallinto järjesti talviolympialaisia. Samaan aikaan sitten Washington järjesti kiovassa vallankaappauksen. 



Neokonservatiivi (neokonna) Victoria Nuland (kuvassa) tapasi Barack Obaman 2013 vuoden lopulla ja sopi samalla, että USA:n hallinto rahoittaisi yhteensä viidellä miljardillla dollarilla ukrainan hallinnon laitonta vallankaappausta.

Washington järjesti sitten ukrainassa valtaan vallankaappauksen avulla fasistisen puolueen, joka avoimestikin vihaa juutalaisia sekä venäläisiä ja näillä sitten tuhottiin venäläisten ihmisoikeudet ukrainassa.

Ukraina on aina ollutkin maa, jonka rajat muuttuvat. Silloinkin kun se oli vielä osa neuvostoliiton provinssia. 



Kun neuvostoliitto hajosi vuonna 1991, niin Washington alkoi painostaa venäjää luopumaan Krimistä, joka taas on ollut osa venäjää jo vuodesta 1700-luvulta asti.

Venäjän hallinto suostui sitten alustavasti luovuttamaan Krimin, mutta sillä ehdolla ettei sitä käytettäisi sotilaalliseen tarkoitukseen venäjää vastaan.

Washington ei kuitenkaan ole kiinnostunut totuudesta ja taas Venäjä ei kykene voittamaan tätä informaatiosotaa Washingtonia vastaan, jossa länsimedia pystyy kontrolloimaan propagandallaan suurinta osaa maailmasta.

Jos venäjän hallinto olisi hyväksynyt separatistien aluehallintojen toivomukset, niin ei olisi syntynyt sotaa. Ukrainan hallintoa kuitenkin kontrolloidaan ja hallitaan Washingtonista käsin.

Näin ollen Venäjä on onnistunut saamaan Washingtonin uskomaan siihen, että Venäjä on heikko ja Washingtonilla taas paineet kasvaa entisestään. Venäjä kun on vielä osoittanut euroopalle, että euroopalla ei ole mitään hintaa ns. USA:n venäjää vastaan suunnatuille talouspakotteille.

Harjoittamalla tätä hyvää tahtoa Venäjä on saanut Washingtonin kaivamaan omaa hautaansa näiden euroopan nukkevaltioiden kanssa.


Se mitä siis Obama tarkoitti viimeisimmässä valkoisessa talossa pidetyssä lehdistötilaisuudessa (1. elokuuta 2014). Oli se, että kun hän kehoitti Putinia käyttämään diplomatiaa. Niin tätähän hän onkin käyttänyt ja Venäjä erityisesti viime vuosina. Venäjällä kun on myös sotilastukikohta Syyrian, Tartusissa.


Obama kun haluaisi, että Putin lähettäisi sotajoukkonsa separatistien aluelle Itä-Ukrainassa, jotka ovat perinteisesti olleet venäjän hallitsemia alueita.

Näin ollen tämä on Washintonin "diplomaattinen" positio. Eli vain dementikko ihminen voi uskoa, että Obaman valtapolitiikka on oikeudenmukaista. Tarkoitan tällä tällaista perusihmistä, joka on aivopesty valtamedian propagandalla, jolla yhdelläkään ihmiselä ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, että minkälaista propagandaa ja valheita heidän mieleensä aina syötetään.


Minua on haastateltu usein jopa ulkomaalaisenkin median toimesta, mutta viime aikoina Venäjän media on lähestynyt minua usein. Se mitä olen oppinut Venäjän mediasta on se, että se tiedostaa Washingtonin hyökkäävän politiikan Venäjää vastaan. 

Venäjä ei sen sijaan yritä saada muokattua länttä Washingonia vastaan sekä yritä raiskata läntistä kulttuuria. Mutta Washington taas operoi minkä kerkiää saada Venäjän väestön Ukrainaa vastaan, jolla on vielä pitkät juuret venäjään.


Mutta kaikki venäläiset paitsi heidän hallinto, eivät ehkä tiedä tästä Paul Wolfowitzin sotadoktriinista. Joten he eivät sitten tiedä, kuinka Washington yrittää kaikilla keinoilla estää kaikki haittatekijät, jotka estävät tämän valtaeliitin maailmanvalta-aikeita, eli maailmanvalloitus hegemoniaa.

Joten sen sijaan, että tunnistaisi oikean uhan, niin venäjän media taas kysyi minulta, että mitä jos venäjän julkinen talousbudjetti ei kestäkään Washingtonin asettamia talouspaineita, jonka seurauksena Venäjä taas alkaisi leikata euroopan energiavarantoja.

Niin aina kun kuulen tämän kysymyksen, niin olen hämmästynyt siitä kuinka Venäjä pystyy sulkemaan noin paljon euroopan teollisuudesta sekä sulkemaan sen energiavarannot.

Voiko siis venäjällä olla varaa demonisoida valheilla, jotka vahingoittavat sitten eurooppalaisia sekä joitain amerikkalaisia suuryrityksiä. Uskomaan näitä valheita, että Venäjä olisi näinkin heikko ja täysin avuton läntisen maailman talouspakotteiden edessä.

Pystyykö Washington siis edes aivopesemään venäläiset?

Olen enemmänkin huolissani tästä ajankohtaisesta kriisistä, jonka Washington järjesti pudottamalla alas tämän malesialaiskoneen. Olen nimittäin aivan varma, että tämä on täysin Washingtonista johdettua propaganda showta alusta alkaen.

Washington on lisäksi vastuussa siitä, ettei se suostunut luovuttamaan satelliittikuvia koneen tuhoutumisesta. Joten Washinton on vastuussa siitä, ettei se suostunut vastaamaan venäjän esittämiin todisteisiin tämän kaiken propagandanleiton lomassa.

Vai onko se sittenkin Obama ja Obaman rikoskumppanit kiovassa, jotka kieltäytyvät istumasta yhteiseen neuvottelupöytään venäjän kanssa.

Venäjällä on monta ydinasekärkeä, kuten Washingtonilla ja Washingtonilla on vielä "ABM kärkisiä". Jos tämä seinähullu yhdysvaltain hallitus vielä ajaa tilanteen globaaliin kriisiin, niin Washington yksinään on luonut suursodan, jossa me kaikki kuolemme Washingtonin valheiden takia.



Venäjä ei voi lopettaa tätä globaalia kriisiä, vetämällä itsensä tästä pois. Minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että venäjän tulisi viedä tämä koko globaalin kriisin tapaus YK:lle käsiteltäväksi. Koska varsinkin venäjän hallinnon tulisi näyttää ja vakuuttaa euroopalle kaksi asiaa.

1.) Haluaako eurooppa, että sen energiavarantoja leikataan venäjältä, jotta Washingtonista syötetyt valheet saisivat jatkua edellen ?

2.) Haluaako eurooppa suursotaan venäjän kanssa ja kuvitteleeko eurooppa, että nuo muutamat idioottimaat, joita johdetaan Washingtonista eivät joutuisi ydinaseilla hyökkäyksen kohteiksi ?

Ukrainan kriisillä tulee olemaan kova hinta venäläisille sekä koko ihmiskunnalle. Mutta tällä läntisten kriminaalien agressiivisella toimilla venäjää vastaan tulee olemaan todellinen hinta, kun venäjän karhua vastaan hyökätään.

Propagandan uhreiksi joutuneilla ihmisillä kun ei ole juuri mitään tietoa siitä, mitä heidän korruptoituneet hallintonsa ovat heidät ajaneet.

Venäjän tulisi tehdä selväksi, että läntiset aivopestyt propagandan uhrit eivät olisi lännen nukkevaltioita, jotka hyväksyisivät valkoisesta talosta johdetun agressiivisen venäjävastaisen politiikan. Tällä säästettäisiin todella paljon ihmishenkiä, jos kiina myös toteuttaisi saman. Mitä nopeammin niin sen parempi, sillä muuten nuo Washingtonin dementoituneet kriminaalit saavat lopullisen otteensa ihmiskunnasta ja luo maailmalle oman kuolonuhkansa.

Lähde: http://www.paulcraigroberts.org/2014/08/01/nuclear-war-doesnt-exterminate-us-ebola-virus-might-paul-craig-roberts/


keskiviikkona, tammikuuta 22, 2014

Washingtonilainen eliitinajatushautomo: Uusi maailmanjärjestys (NWO/New World Order) hanke vastatuulessa


Suomestakin rahoitettu Washingtonilainen maailman valtaeliitin ajatushautomo Atlantic Council on julkaissut ajankohtaisen raportin, jossa se on antanut ymmärtää että maailman salaisen valtaeliitin ajama uusi maailmanjärjestys (NWO/New World Order) hanke on kovassa vastatuulessa. 

Koska yhteiskunta on kehittynyt koko ajan siihen suuntaan, että yksilöt uskaltautuvat toteuttamaan omaa itsemääräämisoikeuttaan ja hylkäävät valtiollisen totalitarismin/kontrollin.

Raportin on laatinut aiemmin USA:n sotilasdoktriineista tunnettu Harlan K. Ullman

Hänen mukaansa nyt tietovallankumouksen aikaansaama ja mahdollistama reaaliaikainen globaali kommunikaatio on herättänyt yksilöt. Joka taas tekee uuden maailmanjärjestyksen (NWO/New World Order) agendan toteutumisen lähes mahdottomaksi.   



Atlantic Coucil on äärimmäisen vaikutusvaltainen valtaeliitin ajatushautomo, jota johtaa kenraali Brent Scowcroft (kuvassa). Hän on toiminut aiemmin mm. neuvonantajana Obamalle, Gerald Fordille sekä George H.W. Bushille.

Ullmanin tekemän Atlantic Council raportin mukaan uuden maailmanjärjestyksen toteutumiselle on kuitenkin olemassa vielä viimeisin porsaanreikä ja se olisi jokin äärimmäisen suuri globaali kriisi tai uhka, jonka varjolla uusi maailmanjärjestys tuotaisiin väkisin voimaan globaalisti muilta valtioilta sitä kysymättä.

Nyt jos ihan perus talonpoikaisjärjellä kuvitteleekin, että mikähän globaali kriisi/uhka mahtaisi olla lähimpänä veikkauksissa. Niin III-maailmansota lienee näistä se veikatuin kohde. Kun tämä uusi fasistinen maailmanjärjestys on jo alusta alkaen tuhoon tuomittu suunnitelma, joka ei tule toteutumaan pysyvästi koskaan.

Kyllä ne on jokaikiset aiemmatkin globaalit hirmuhallinnot kaatuneet kuin korttitalot jokainen kerta ja se on vain ajan kysymys. Nyt kuitenkin Rockefellereillä on edelleen unelma, että jos tältä maaplaneetalta saisi murhattua niin paljon ihmisiä, että jäljelle jäisi enää vaivaiset 500 miljoonaa n. vuoteen 2050 mennessä. Niin silloin oltaisiin jo hieman lähempänä tätä heidän ja muun globaalin valtaeliitin ihannoimaa fasistista uutta maailmanjärjestystä, jossa yhdelläkään yksilöllä ei olisi enää minkäänlaista valtaa.


 

lauantaina, syyskuuta 21, 2013

SWAT-ryhmää käskettiin vetääntymään syrjään ampumavälikohtausen ajaksi



Washingtonin paikallinen SWAT-ryhmä ohjeistettiin vetäytymään syrjään koko ampumavälikohtauksen ajaksi. Erikoisjoukot olivat 197 rakennuksessa, joka oli vain muutaman minuutin päässä Navalin laivaston tukikohdasta, jossa Aaron Alexis aloitti silmittömän ammuskelun.

Alue jossa ampumavälikohtaus tapahtui oli ns. "gun free zone", jossa edes henkilökunnalla ei sallittu aseita ja tietojen mukaan Alexis oli ainoa raskaasti aseistettu henkilö alueella.

Poliisi saapui paikalle vasta 30 min. myöhemmin, jolloin Alexis oli jo ehtinyt tappaa 12 ihmistä.




Päivä ampumavälikohtauksen jälkeen ei ainuttakaan viranomaista olla vielä kuulusteltu tapahtumista virallisen tutkimusryhmän toimesta, joten tämä asettaa koko tapauksen hyvinkin kyseenalaiseen valoon, että mitä ne siellä salailee. Sillä entistäkin enemmän vaikuttaa siltä, että Alexis oli MK ULTRA:n valikoitu uhri. Eli hänestä ohjelmoitiin massamurhaaja ja motiivit ovat näissä tapauksissa miltei aina saada USA:n kongressi riisumaan Yhdysvaltain kansa aseista.

Lähde: http://www.infowars.com/swat-team-told-to-stand-down-during-navy-shooting-stonewalled-by-authorities/

keskiviikkona, syyskuuta 18, 2013

Washingtonin ampuja kertoi aiemmin poliisille, että oli joutunut mikroaaltosäteiden pommituksen kohteeksi





Washingtonin ampumavälikohtauksen pääepäilty Aaron Alexis oli kuusi viikkoa ennen ampumavälikohtausta kertonut Rhode Islandin poliisille, kuinka hän oli joutunut mikroaaltosäteiden pommitusten kohteeksi, jonka vuoksi ei pystynyt nukkumaan. Tämä tuli ilmi kyseisestä Rhode Islandin poliisin tekemästä poliisiraportista.

Alexis oli majoittunut 7. elokuuta 2013 Marriot nimisessä hotellissa, jossa ilmoittautui poliisille klo 6.30 aamulla koska ei omien sanojensa mukaan saanut nukutuksi. 

Hän kertoi poliiseille kuinka kuuli koko yön päänsä sisällä ääniä ja tunnisti kolmen ihmisen eri äänet näiden joukosta, joista hänen mukaansa kaksi oli tummaihoista miespuolista ääntä ja yksi tummaihoinen naispuolinen ääni. Alexisin mukaan äänet tulivat hotellihuoneseen seinän lävitse.



Tämä tapaus on sinällään erittäinkin mielenkiintoinen sillä nyt kyseessä saattaa olla ensimmäinen MK ULTRA ja Project Vigilante tapaus, josta on vuotanut jotain konkreettiista ulospäin. 

MK ULTRA ja Project Vigilante kuuluvat Yhdysvaltain tiedustelupalvelun sotilaallisten operaatioiden salaisiin operaatioihin, joihin liittyy miltei kaikki kouluampumistapaukset Suomeakin myöten.

Kohdehenkilöt (mm. kouluampujat) valikoidaan huolella ja he jotka sitten ottavat vastaan nämä kohdennus/mikroaaltosignaalit vahvimmin, niin on helpompi ohjelmoida. 

Suomen kouluampumistapauksista mm. Jokelan kouluampuja Pekka-Eric Auvinen purki vihaansa koko järjestelmää kohtaan julkisesti internetissä. Myyrmannin pommimies Petri Gerdt oli myös sosiaalisesti sisäänpäinkääntynyt. Hyvinkään keskustan pyssymies Eero Hiltunen on myös sosiaalisesti herkempi tapaus, joten hänetkin oli helppo ohjelmoida.

Monet ihmiset joilla taas on herkemmät aistit kuulla tällaisia signaaleja joita mm. käytetään tällaisten ammuskelijoiden ja pommimiesten ohjelmoimiseen voi kuulla kuka tahansa meistä. 



Yhdysvalloissa 3-tuotantokauden verran pyörinyt Jesse Venturan salaliittosarja (Conspiracy Theory) otti kolmannella kaudella kantaa tähän mikroaaltosäde aiheeseen jaksossa "Brain Invaders"

Kyseisessä jaksossa haastateltiin useita ihmisiä jotka olivat joutuneet hallinnon toimesta kidutettavaksi näillä mikroaaltosäteillä, eivätkä mm. pystyneet nukkumaan öisin.   



Ylläoleva videopätkä on kyseisen jakson mainos Suomenkielisillä teksteillä.  

Valitettavasti tällä kertaa Windowsin Movie Maker ohjelma ei antanut editoida tätä Suomennettua videota kyseisessä ohjelmassa, joten jouduttiin ottamaan tällä kertaa kännykkäkameran videotoiminto avuksi. Mutta pääasia, että viesti menee perille. Joka siis on, että tämä skalaariaseilla harjoitettu yksityishenkilöiden kidutus ja ahdistelu on täyttä arkipäivää, eikä mitään folioiden höpinöitä. 


Lähteet: http://www.prisonplanet.com/washington-gunman-recently-told-cops-he-was-being-bombarded-by-microwave-signals-that-kept-him-awake-at-night.html

http://www.infowars.com/internet-explodes-who-is-alleged-shooter-aaron-alexis/ 

http://jonrappoport.wordpress.com/2013/09/16/navy-yard-shooting-psyop-loose-ends-media-parrots/ 

tiistaina, syyskuuta 17, 2013

Välittömästi ampumavälikohtauksen jälkeen USA:n päättäjät alkoivat vaatia aseiden totaalikieltoja



Välittömästi eilisen Washingtonissa tapahtunen ampumavälikohtauksen jälkeen internettiin alkoi ilmestyä Yhdysvaltain hallituksen päättäjien vaatimuksia aseiden totaalikiellosta.


"Hillary Clinton presidentiksi 2016" kommentoi Twitterissä näin:

"Juuri tämän takia meidän täytyy alkaa kampanjoimaan aseiden totaalikiellon puolesta. Meidän tulee pistää äänestys siitä USA:n senaattiin ja äänestää Hillarya, jotta ihmisillä ei olisi enää oikeutta omistaa asetta. Ihmiset antavat teille esimerkkejä päivin öin, kuinka aseita omistavat ihmiset raiskaavat ja murhaavat, joiden kanssa tekevät enemmän haittaa kuin hyötyä. Vain sen takia yksi isä pystyi aikanaan pysäyttämään tyttärensä raiskauksen, ei tarkoita sitä että aseista olisi enemmän hyötyä kuin haittaa."







Yhdysvaltain hallinto pyritään näiden lavastettujen ampumavälikohtausten verukkeella saada kieltämään lopulta kaikki käsiaseet Yhdysvalloista. Mutta tämä ei tule siellä onnistumaan tilanteen ajautumatta lopulta kokonaiseen sisällissotaan, sillä useat osavaltiot pistävät tälle prosessille lopun.

Lähde: http://www.storyleak.com/top-comments-cnn-navy-yard-shooting-call-complete-gun-ban/

maanantaina, syyskuuta 16, 2013

Yhdysvalloissa lavastettiin jälleen uusi ampumavälikohtaus ?

Yhdysvaltain Washingtonissa lavastettiin todennäköisesti jälleen uusi ampumavälikohtaus, kun uutisissa kerrottiin että USA:n armeijan laivaston telakalla ammuskeltiin ja useita kuollut.

Amerikkalaisviestimien mukaan ampumavälikohtauksessa kuoli 4 ihmistä ja loukkaantuneita on useita ja kuolleiden joukosta kaksi on poliiseja. 



Nyt tapauksen ensimmänen silminnäkijä oli jo tällä tuoreella videolla ja CNN-uutiskanava pisti Sandy Hookin kouluammuskelustakin tutusti livekuvaa liian aikaisin televisioruutuihin, sillä tästä lyhyestä pätkästä näkee mitenkä tällä silminnäkijällä on niin oikein hauskaa tv-toimittajan kanssa. Joka paljastaa jo suoraan sen, että kameran edessä ei ole mikään oikea silminnäkijä, vaan näyttelijä ja näin ollen kyseessä on jälleen uuusi Yhdysvalloissa lavastettu ampumavälikohtaus, jolla valtaeliitti yrittää saada USA:n kongressin kieltämään aseet kaikilta Yhdysvaltain kansalaisilta.



Kaiken tämän tarkoituksena on nyt Yhdysvalloissa jälleen saada kongressia kieltämään aseet Yhdysvaltain kansalaisilta, koska pankki ja finanssieliitti pelkää sisällissotaa ja tuntee olevansa vasta sen jälkeen turvassa, kun USA:n kansalaisten aseet on takavarikoitu.



Lähteet: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013091617495121_ul.shtml

http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-24111481 



 


sunnuntaina, kesäkuuta 30, 2013

NSA vakoillut EU:n diplomaattivaltuuskuntaa



Saksalaisen Der Spiegelin mukaan Yhdysvaltain Kansallinen turvallisuusvirasto NSA (National Security Agency) on salakuunnellut Euroopan unionin toimistoja Euroopassa ja Yhdysvalloissa. 

NSA on myös soluttautunut EU:n tietokoneille Washingtonissa, New Yorkissa ja Brysselissä.

Der Spiegel perustaa tietonsa salaisiin dokumentteihin, joita kyseisen lehden toimittajat olivat saaneet käsiinsä. Dokumenttien väitetään olevan peräisin Edward Snowdenilta.

Monet eivät kyllä tiedä sitä, että kännyköiden mikrofonia ollaan käytetty jo iät ja ajat yksityishenkilöiden salakuunteluun ja tämän jopa FBI on itse myöntänyt.


Lähde:  http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288578440192.html
http://takku.net/article.php/20080404081539982

maanantaina, kesäkuuta 24, 2013

USA uhkailee nyt Venäjää Snowdenin auttamisen suhteen



Yhdysvaltojen ulkoministeri John Kerry on antanut uhkaukaasin Venäjälle ja Kiinalle siitä, että kummatkin valtiot ovat auttaneet NSA:n vuotoskandaalista vastuussa olevaa Edward Snowdenia hänen pakomatkansa aikana.

Olisi suuri pettymys, jos hänen olisi tarkoituksellisesti annettu astua lentokoneeseen, Kerry sanoi Intian vierailullaan Los Angeles Timesin mukaan. 


Kuvassa valkoisen talon tiedottaja Jay Carney.

Snowdenin tämänhetkisestä olinpaikasta ollaan oltu mediassa hieman kahta eri mieltä, sillä miehen väitettiin juuri äsken lähteneen jo Moskovasta Ecuadoriin suunnanneeseen lentokoneeseen, mutta juuri nyt sitten Washingtonista ilmoitettiin, että mies on edelleen Moskovassa. Näin kertoi valkoisen talon tiedottaja Jay Carney.

Tämä kaikki viittaisi siihen, että mies hakee turvapaikkaa Venäjältä ja jos se hänelle myönnetään, niin siitä kuullaan jo aika pian maailmalla.

Lähde: http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/60187-usa-varoittaa-venajaa-ja-kiinaa-sowdenin-auttamisesta-seurauksia

http://rt.com/usa/white-house-snowden-carney-174/

sunnuntaina, huhtikuuta 21, 2013

Syntipukki no. 3 Saudinationalistikortti vedetään esiin ma 22.4.2013?


Yhdysvaltojen valtamedian persoona Glenn Beck saarnasi ohjelmassaan, että USA:n hallitukselle on annettu aikaa maanantaihin asti selitää, että mitä Bostonissa oikeasti tapahtui.

Kaukasialaismiesten takaa-ajo ei siis ole oikein saanut vielä Beckiä vakuutettua, että tässä oli kaikki mitä Bostonin pommi-iskuissa tapahtui.








Mutta nyt Beck sitten laittoikin ilmoille tietoa, että nyt on jo kolmas syyllinen saatu selville pommi-iskuihin ja että hän on joku Saudinationalisti. Sitten Beck sanoi, että "Se mitä me hänestä tiedämme, että hän on erittäin "paha paha paha mies, mutta maanantaihin mennessä hänet kyllä saadaan selville".

Eli mitähän tämä nyt mahtaa tarkoittaa sitten?

Jos nyt yhtään jenkkien propagandamediaa tietää, että miten se toimii niin voin tässä aivan täysin nyt ennustaa, että syntipukki no. 3 on Saudinationalisti, joka lavastetaan kolmanneksi syylliseksi Bostonin pommi-iskuihin ja hänet esitellään maailmalle maanantaina 19.4.2013 Beck vielä painotti ohjelmassaan, että "minä en nyt bluffaa." 

Joo eihän varmasti bluffaa, koska hänen ohjelmansa sisältö tulee juurikin samalta sionistiselta mediakeisareiden taholta, joka on lavastanut Bostonin pommi-iskut.


Navy Seal miehiä ei sittenkään lavastettu syylliseksi, oikeistoa ei lavastettu. Mutta pari Kirgisialaista nuorukaista saatiin jo lavastettua pariksi ensimmäiseksi syntipukiksi ja Saudinationalistiterroristikortti vedetään esiin tulevana maanantaina 22. Huhtikuuta 2013 Tai muuten hallituksen insider ja mediapersoona Glenn Beck syö sanansa.


Lähde: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=7635

http://www.theblaze.com/stories/2013/04/18/report-saudi-national-ruled-out-as-suspect-in-boston-marathon-bombings-to-be-deported-on-national-security-grounds-next-week/

tiistaina, joulukuuta 25, 2012

Sandy Hookin silminnäkijälausunnot haisevat

Tässä on nyt kulunut kohta vajaa 2-viikkoa siitä kun tämä Connecticutin, Newtonissa sijaitsevan Sandy Hookin alakoulun kouluammuskelun ilmoitettiin tapahtuneen. Koko tapauksessa on ollut alusta asti todella paljon hämäriä juttuja, joiden tutkimiseen on mennyt monelta tutkivaa journalismia harjoittavilta hyvin paljon aikaa.

Nyt kuitenkin ykköseksi on noussut tapaukseen liittyvissä hämäryyksissä näiden silminnäkijöiden antamat lausunnot mediassa. Obama vääntää lehdistötilaisuudessa tekokyyneleitä ja monet näistä todistajista vääntää myös tekoitkua uutiskameroiden edessä. Katsokaa itse ja tehkää omat johtopäätöksenne.

















































maanantaina, joulukuuta 03, 2012

21.12.2012 Galaktisen syklin vaihtuminen



Maaplaneettamme galaktinen sykli on vaihtumassa ja tuohon hetkeen 21.12.2012 ei ole enää kauan aikaa. Mutta on tärkeää, että kukaan ei lähde panikoimaan ja ajattelemaan että nyt tuli maailmanloppu. Se ei nimittäin tule, vaikka illut onnistuisivat skalaariaseillaan luomaan 10 kertaa suuremman megatsunamin kuin mitä 2004 vuoden tapaninpäivänä.

Maya intiaanit ennustivat aikanaan tulevien sukupolvien syklien keston ja nyt tämä galaktinen sykli on tullut päätökseensä, jonka jälkeen siirrytään tietenkin seuraavalle tasolle ja tämä tulee seuraavien vuosien aikana muuntumaan siihen, että sitten kun kaikki on valmista ja ihmiskunnasta kriittinen massa on ylitetty tietoisuudessa. Niin sen jälkeen tämä koko 3D-todellisuuteen perustuva ulottuvuus muuntuu automaattisesti aina 5D:n, eli viidenteen dimensioon ja siellä ei enää ole fyysisiä rajoitteita kuten täällä. Samalla myös ns. aika käsite on aivan erilainen siellä.


Valon galaktinen liitto taas on näitä useiden jo korkeimman tietoisuuden ylittäneitä sivilisaatioita, johon kuuluu jos monen näköistä sivilisaatiota, joista varmaan tunnetuimmat ovat näitä isopäisiä humanoideja. Kuvassa näkyvä alienrotu edustaa ns. harmaisiin kuuluvia rotuja ja tästä kyseisestä pallopäästä tehtiin myös tämä Hollywood elokuva ET. Tästä siis huomaamme, kuinka nämä maailmanhallituksen piirissä armeijan kautta salatut asiat pyritään myös disinformaation keinoilla saamaan pysymään suurilta väestöiltä pimennossa. 

Galaktinen liitto on eräänlainen universaalinen union, jota ei voi mitenkään verrata vaikka tähän meidän korruptoituneeseen Euroopan Unioniin. Sillä se mitä tämä valon galaktinen liitto edustaa ja mitä se ajaa eteenpäin, niin tämän meidän planeettamme osalta heillä on vain yksi agenda ja se on tämän tellus planeetan palauttaminen sen alkuperäiseen ja lopulliseen muotoonsa. Eli saada täällä aikaan lopullinen tietoisuuden tason nousu ja samalla myös saada näiden varjon puolen pelureiden peli loppuunsa. Koska tämä koko illuminati-eliitti koostuu satanisteista ja heidän jumalansa on Lucifer ja kaikki riitit joista he uskovat saavansa voimaa mm. juomalla uhrattujen lasten verta, liittyy mm. mustaan magiaan jne.

Galaktisella liitolla on myös sota-aluksia ja väitetysti he ovat jo joutuneet ottamaan yhteen USA:n armeijan kanssa. Koska Antrarktikalla asustaa eräs humanoidirotu, joka teki aikanaan yhteistyötä Natsi-Saksan kanssa. Mutta kuten monesti aiemminkin, on valon galaktinen liitto saanut neuvoteltua monia alien rotuja takaisin galaktisen liiton puolelle. Eli näihin kuuluu mm. Ancharan liiton sopimus, jolla saatiin käännytettyä monet harmaisiin kuuluvat rodut luopuman heidän aikeistaan. Koska monet harmaat kuuluivat vielä 80-luvulla Yhdysvaltojen hallituksen ja armeijan yhteistyökumppaneiksi ja luovuttivat jenkkiarmeijalle omaa teknologiaansa vastineeksi.

Nämä jutut saattavat kuullostaa hyvinkin epäillyttäviltä ja varmaan suurin osa ufo skeptikoista ei voi näihin uskoa juuri sen vuoksi, koska näistä asioista ei juuri mistään saa tietoa ja totta se on. Sillä jo pelkät silmillä tehdyt ufohavainnot merkitään edelleen pitkin maailmaa salaisten asiakirjojen väliin ja vasta nyt 40 ja 50-luvulla tapahtuneita ufohavaintoja ollaan alettu julkistamaan pienissä erissä.

 

Yksi ufoharrastajien keskuudessa kohistu juttu on sitten tämä ufosalailun lopettaminen Yhdysvalloissa, eli englanniksi UFO DISCLOSURE.   

On hyvinkin selvää, että jos kerta USA:n armeija on tehnyt yhteistyötä näiden isosilmäisten kuulapäiden kanssa ja on myös tietoinen, että valon galaktinen liitto on joukkoineen täysin ylivoimainen tämän maailman USA/NATO joukkojen edessä. Niin mitä luulette, että aiottaisiinko sitten ufojen olemassaolo sekä humanoidien kanssa tehty liittolaisuus paljastaa suorien televisiokameroiden edessä valkoisesta talosta.

Ei todellakaan ja ensimmäinen asia mitä maailmaneliitti pelkää yli kaiken olisi näiden kaikkien uskonnollisten dogmien murtuminen. Sitten kun maailmanlaajuisesti ilmoitetaankin, että emme olekaan ainoa elävä ihmisrotu maailmankaikkeudessa. Niin sehän murtaisi ihmisten egon ja aiheuttaisi suunnatonta päänvaivaa illuminatille. Koska sitten taas heidän valtansa alkaisi murenemaan suurella voimalla.

Galaktisen liiton puolelta on kuitenkin tämä mahdollinen ensimmäinen yhteydenotto jo sovittu korkeimpien henkiolentojen kanssa ja se noudattaa sitä kaavaa, että vasta sitten kun tämän planeetan kollektiivinen tietoisuusaste on saavuttanut kriittisen massan ylittymisen ja kenenkään ihmisyksilön vapaa tahto ole enää sen tiellä. Niin tämän jälkeen saatamme kokea pysyvän kollektiivisen tietoisuudentasonnousun.

Mutta varjon puolen voimat pyrkivät taistelemaan loppuun saakka pitääkseen pimeyden negatiiviset voimat täällä maaplaneetan kollektiivista tietoisuutta omassa negatiivisuuden yliotteessa. Sillä tämä meidän maaplaneettamme on tällähetkellä kuin koira, jonka turkissa on miljoonia kirppuja ja nämä kirput symboloivat näitä pimeyden voimia. Ne eivät ole todellisuudessa mitään muuta kuin valon energian vastine. Mutta pimeydessä he eivät voi nähdä valoa ja valo on se mitä he eniten pelkäävät ja henkiolento Lucifer sitten ilmoittaa olevansa valon tuoja. Kun myös mustaenkeli sitä pimeyttä tuo, ei valoa.



Salaisen maailmanhallituksen (Illuminati) valta perustuu siis sekä taloudelliselle, että henkiselle ylivallalle ja tämän henkisen vallan suhteen se perustuu tälle heidän ja pimeyden voimien luomalle negatiivisuudelle. Eli pelon voimalle ja energialle, mitä eliitti saa helposti levitettyä hallitsemiensa monikansallisten mediakorporaatioidensa avulla. 

Mutta siinä onkin juuri se, että näiden mediakorporaatioiden teho lakkaisi välittömästi, jos vain tarpeeksi moni ihminen heräisi vanginvartijatietoisuudestaan ja jos nyt näitä esim. Helsingin-Sanomien internetsivujen pakollisia maksumuureja katsoo. Niin kyllä hienosti näkee, että mediakorporaatiot ja varsinkin sanomalehtitalot ovat nyt suuressa liemessä. Koska entistäkin enemmän ihmiset lukevat näitä internet-blogeja ja muodostavat sitä kautta käsityksensä tämän maailman asioista, sekä laajentavat sillä omaa yksilö sekä kollektiivista tietoisuuttaan.

Eli jos nyt juuri tällähetkellä Dubaissa pidetään tätä salaista kriisipalaveria internetin tulevasta sensuurista, niin mitä se kertoo eliitin tämänhetkisestä mielentilasta. Kun Yhdysvaltojen hallituskin on jo Pentagonista myöntänyt, että ovat informaatiosodankäynnissä jo tappiolla.

Se mitä salainen maailmanhallitus yrittää salata meiltä kaikilta viimeiseen asti, on se totuus että sinä tai minä olemme niin vaikutusvaltaisia ihmisyksilöitä, joilla löytyy ääretön voima ja teho mm. ajatuksillamme sekä teoillamme muuttaa maailmaa toisenlaiseksi ja esim. tällä keinoilla pitämällä julkista blogia, pystyy jo ihan muuttamaan maailmaa paremmaksi paikaksi. Se kuitenkin on sitä tehokkaampaa mitä positiivisempana tämä toiminta on, vaikka aina yksilöiden heräämisessä tulee vastaan ensimmäisenä pelot. Koska oman todellisen itsen kohtaaminen pelottaa aluksi, mutta lopulta totuus tekee meidät vapaiksi.