http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

lauantaina, toukokuuta 31, 2014

EVA:n johtaja Matti Apunen vaikeni Bilderbergistä


Uusi Suomi oli saanut vuonna 2011 runsaasti pyyntöjä uutisoida tuona vuonna käydystä Bilderberg-kokouksta. Tuolloin sitten Uusi Suomi otti yhteyttä tuossa salaisessa kokouksessa käyneen EVA:n pääjohtaja Matti Apuseen. Hän ei ollut oikein halukas kommentoimaan mitään Bilderbergiin liittyen, kuten tapaan kuuluu.

Osallistuit tänä vuonna Bilderberg-kokoukseen. Mistä kokouksessa keskusteltiin, Matti Apunen?

- En ole ajatellut kommentoida asiaa sen enempää. Ei mulla oikeastaan ole siitä mitään sanottavaa.

Onko siellä sovittu, että [kokouksen] sisällöstä ei hirveästi kommentoida journalisteille?

- Sieltä on tullut lehdistötiedote. Siinä on se, mitä he haluavat asiasta sanoa. Ei mulla oikeastaan ole siihen mitään lisättävää. [Lisää lehdistötiedotteen sisällöstä jutun loppupäässä].

Miten kommentoit ylipäänsä näitä salaliittoteorioita, jotka kokouksen ympärillä vellovat?

- En mä jaksa kommentoida nyt niitäkään. Ei mulla ole siitä mitään sanottavaa.

Mistä tämä johtuu, kun kuitenkin itse olet perännyt esimerkiksi toimittajilta avoimuutta äänestyskäyttäytymisestä? Miksi et itse kommentoi avoimesti tätä asiaa?

- Niin kuin sanoin, ei mulla ole asiasta tän enempää sanottavaa. Ne mun aikaisemmat aloitteet on eri asioita. Puhutaan niistä vaan, mutta ei mulla ole tähän mitään lisättävää.

Lähde: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/113080-kohuttu-bilderberg-kokous-suomalainen-vaikenee#.U4mlgfTt3EU.facebook