http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

keskiviikkona, helmikuuta 09, 2022

Helsinki-Vantaan lentokenttä muuttunut Apartheid lentokentäksi

 


Somesta kuultua

”Kun tulin eilen takaisin Suomeen Helsinki-Vantaan lentokentälle, oli sinne asennettu karjan erottelulinjat - matkatavarahihnojen jälkeen, ennen tullin punaisia ja vihreitä linjoja. Ihmiset jaettiin kahteen luokkaan: ylempään kastiin (pistetty) ja alempaan kastiin (PCR-testattu). Sekä kelvottomiin (untouchables), jotka eivät täyttäneet kumpaakaan kriteeriä.

En hyväksynyt tätä apartheid-erottelua ja yritin ohittaa jonot ja kävellä suoraan vihreälle linjalle. Punaiseen covid-liiviin pukeutunut, ilmeisesti terveydenhuollon henkilö yritti estää minulta perustuslain vastaisesti pääsyn kotimaahani.

Kerroin hänelle, että "perustuslain 9 kohdan mukaan kaikilla kansalaisilla on perustuslaillinen oikeus palata maahan ilman rajoituksia". "Ole hyvä ja astu sivuun ja anna minun käyttää perustuslaillista oikeuttani palata kitimaahan Suomen kansalaisena".
Hän kieltäytyi. Toistin sanani komentavampaan sävyyn.

Hän kieltäytyi. Sitten ajattelin, että hän rikkoo lakia, joten yritin ohittaa hänet ja etenin kohti vihreää linjaa.

Pyysivör tullivirkailijoita auttamaan. He kysyivät minulta, onko minulla covid-todistus tai PCR-testitodistus. Kerroin hymyillen ja rauhallisesti, että haluan käyttää perustuslaillista oikeuttani palata kotimaahani esteettä.

He kertoivat, että tartuntatautilain mukaan minun on nyt oltava rokotettu tai esitettävä PCR-testin tulokset. Sanoin heille, että ymmärrän, että teidän virkamiesten on noudatettava tätä perustuslain vastaista lakia, mutta se ei sido minua ja että noudatan perustuslain 9 pykälää.

He uhkasivat, että heidän on soitettava poliisille.
Sanoin: "Kuinka mahtavaa, soittakaa poliisit, niin he voivat kirjoittaa minulle perustuslain vastaisen sakon, jonka tietenkin tulen kiistämään".

Poliisi tuli, kirjoitti minulle sakon, minä kohteliaasti ja hymyillen kiistin sakon ja pyysin heitä kirjoittamaan papereihin, että olen kiistänyt sen.

Poliisit sanoivat, että asia menee sitten oikeuteen. Sanoin, että erittäin hyvä, juuri niin pitääkin tapahtua, että saadaab tuomioistuimet päättämään ja kumoamaan nämä laittomat ja perustuslain vastaiset syrjivät tyrannimaiset toimenpiteet. Sanoin heille, ettei minulla ole mitään teitä poliiseja vastaan, että olen pahoillani siitä, että teidän on kirjoitettava näitä typeriä sakkoja, joita kenenkään ei lopulta tarvitse maksaa.

Kiitin heitä siitä, että he tekevät työnsä niin hyvin ja ammattimaisesti. Ja sanoin, että tämä johtuu siitä, että nämä hallituksen linjaukset ovat tyrannimaisia eivätkä perustu tieteelliseen tietoon eivätkä ole rationaalisia. Ja tämä juttu on nyt vietävä oikeuteen, jotta tämä hulluus saadaan loppumaan.
Poliisi oli samaa mieltä, hymyili ja nauroimme. Minulla oli 288 euron sakko kädessä.

Asianajajani tuki minua ja kertoi, että olen toiminut aivan oikein ja että tuomioistuimet ovat nyt tulvillaan näitä tapauksia ja että syyttäjä todennäköisesti hylkää suoraan kaikki nämä tapaukset, koska hän tietää, ettei sillä ole mitään menestystä oikeudessa.”