http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

lauantaina, lokakuuta 20, 2012

Propagandaa USA:n lentävistä lautasista



Hiljattain julkistettu salainen asiakirja paljastaa, että vuonna 1956 Yhdysvaltain ilmavoimat teki sopimuksen kanadalaisen Avro Aircraftin kanssa lautasta muistuttavan ilma-aluksen rakentamiseksi.
Aluksen oli määrä nousta ja laskeutua kohtisuorasti ja yltää jopa nelinkertaiseen äänennopeuteen. Korkeimmillaan se olisi voinut lentää yli 30 kilometrissä, ja sen toimintasäde olisi ollut yli 1 800 kilometriä. Kustannusarvio oli nykyrahassa mitattuna noin 20 miljoonaa euroa.

Aluksen oli määrä nousta ja laskeutua kohtisuorasti ja yltää jopa nelinkertaiseen äänennopeuteen. Korkeimmillaan se olisi voinut lentää yli 30 kilometrissä, ja sen toimintasäde olisi ollut yli 1 800 kilometriä. Kustannusarvio oli nykyrahassa mitattuna noin 20 miljoonaa euroa.
Asiakirjat sisältävät myös yksityiskohtaisia piirustuksia aluksesta. Se muistuttaa huomattavasti "lentäviä lautasia", jollaisilla avaruusolennot tuohon aikaan lentelivät suosituissa tieteiselokuvissa. Ufohavainnot Yhdysvalloissa olivat muutenkin huipussaan vuoden 1947 Roswellin tapauksen jälkimainingeissa.
USA:n ilmavoimien lentävä lautanen, koodinimeltään projekti 1794, jäi kuitenkin tiettävästi suunnittelun asteelle. Aluksen kohtalo lienee samanlainen kuin Avro Aircraftin Yhdysvaltain armeijalle kehittämällä lautasmaisella, matalalentoon tarkoitetulla Avrocar-aluksella. Se pärjäsi huonosti kokeissa, ja lopulta koko projekti peruutettiin vuonna 1961.


Koko asiakirjat ovat kuitenkin väärennettyjä ja koko tämän tutkimuksen ja väärennettyjen asiakirjojen tarkoituksena on jälleen lakaista Yhdysvaltojen armeijan salaiset ufo-hankkeet maton alle. Sillä AREA 51 on jo julkista tietoa, vaikka sitä onnistuttiin jo vuosikymmeniä salaamaan.



Area 51:n tukikohdassa suunniteltiin ja valmistettiin lentäviä lautasia jo 50-luvulla ja insinöörit saivat selville mm. tämän lentävien lautasten antigravitaation jolla alukset pystyivät leijumaan vaikka paikallaan. Kyse oli siitä, että aluksen sisällä saatiin aika pysäytettyä nanoteknologian avulla ja tämä teknologia saatiin harmaisiin rotuihin kuuluvilta alieneilta, jotka tekivät Yhdysvaltain hallituksen sekä armeijan kanssa yhteistyötä.

Vuonna 1947 tapahtuneen Roswellin ufo-onnettomuuden humanoidit eivät taas olleet harmaita. Vaan he tulivat toisesta rinnakkaisulottuvuudesta ja heidän yrityksenään oli saada korjattua tämän aikaulottuvuuden ongelmia joihin mm. liittyi tämä 40-luvun alussa pieleen mennyt USA:n armeijan tekemä salainen aikakoe Philadelhia Experiment.



Yksi harvoja Area 51:n  entisiä työntekijöitä jotka ovat uskaltaneet astua julkisuuteen on Bob Lazar, joka väittää työskennelleensä kyseisessä salaisessa armeijan tukikohdassa vuosina 1988-1989 osallistuen mm. armeijan ufo alusten suunnitteluun.

Lazar kertoi myös, että Area 51:n tukikohta on niin laajasti vartioitu sotilasalue, että monet sen työntekijät eivät saa edes mennä vessaan ilman aseistettuja vartijoita.

Lähde: IL-Wired, CNet, Yhdysvaltain kansallisarkisto