http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

tiistaina, maaliskuuta 25, 2014

Ukrainan ex-pääministerin ja ex-turvallisuusjohtajan välinen puhelu julki


Ukrainan ex-pääministeri Julia Timoshenkon ja ex-turvallisuusjohtaja Nestor Shufrychin välinen puhelinkeskustelu on vuotanut julkisuuteen.

Puhelinkeskustelu oli käyty 18. maaliskuuta 2014 klo 23:14 paikallista aikaa.



Shufrych:
(Epäselvästi)... Koskien Krimiä. Minä sanon sinulle, olen shokissa! Olen shokissa! Juuri tänään minulla oli keskustelu yhteisen ystävämme kanssa, hän melkein nyyhkytti... Ja minä kysyin häneltä, kuinka me aiomme....

Tymoshenko:
Näethän, minä itse olen valmis ottamaan nyt konekiväärin ja ampumaan sitä roskakasaa päähän.

Shufrych:
Sanoin eilen että pitäisi. Antakoon jumala suoda, siellä tulee sotilaallinen konflikti... (epäselvästi) ...Pitäisi, antakoon jumala suoda, siellä tulee sotilaallinen konflikti. Olen reservin upseeri ja vanhempi poikani on reservin upseeri, molemmat meistä ottaisi aseet ja puolustaisi maatamme.

Tymoshenko:
(Epäselvästi)... Katsos, se menee ohi kaikkien rajojen. Saatana sitä... Meidän tulisi tarttua aseisiin ja tappaa ne saatanan "ryssät" ("katsaps") yhdessä johtajansa kanssa.

Shufrych.
Minä sanon sinulle...

Tymoshenko:
Minä toivon että olisin ollut siellä ja koordinoinut toimet, he olisivat syöneet paskaa eivätkä saaneet Krimiä.

Shufrych:
Muuten, tiedätkö että ajattelin sitä myös. Jos olisit ollut täällä omalla paikallasi, se olisi voinutt olla... (epäselvästi) ...vaikka meillä ei ollut voima-kapasiteettia... (epäselvästi)... Ja sinä tiedät mikä olisi ollut kivuliainta.

Tymoshenko:
Minä olisin keksinyt keinon kuinka tappaa typerykset.

Shufrych:
Ja sinä tiedät...

Tymoshenko:
Ja minä toivon että niin nopeasti kuin pystyn, minä otan yhteyttä kaikkiin kontakteihini ja hälyytän koko maailman muuttamaan Venäjän palavaksi kentäksi.

Shufrych:
Minä sanon sinulle että olen liittolaisesi täällä ja vielä enemmän kuin se. Haluan sanoa sinulle... Koska meillä oli keskustelu tänään, tänä aamuna oli konferenssi puoluejohtajille ja sitten puhuin Victorille. Vitya (Victor) kysyi mitä meidän pitäisi tehdä lopuille kahdeksalle miljoonalle venäläiselle jotka asuvat yhä Ukrainassa. He ovat rikollisia!

Tymoshenko:
Saatana, meidän pitäisi ampua heitä ydinaseilla!

Shufrych:
En väittäisi vastaan tuossa asiassa nyt, koska mitä tapahtui oli kauhistuttava asia. Mutta on odotettavissa vaihtoehto joka ilmaantuu, koska tänään on toimia, jotka ovat epäilemättä laittomia. Näitä laittomia toimia tulisi harkita jossain kansainvälisessä oikeudessa...

Tymoshenko:
Me olemme menossa Haagiin kansainväliseen oikeuteen...



Puhelu on aiheuttanut ainakin Venäjällä jo suuren skandaalin, mutta länsimedia on vaijennut tästä kyseisestä puhelusta. Koska ilmeisesti siitä voi niin moni jo päätellä, että Krimin sotilaalliset provokaatiot ovat olleet koko ajan Ukrainan oppositiotahon aikaansaamia. 

Lähteet: http://rt.com/news/tymoshenko-calls-destroy-russia-917/

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=10152