http://www.nwohavaintoja.blogspot.com/2924455.html>

keskiviikkona, huhtikuuta 29, 2020

5G mastoja on jo testattu Otaniemessä - Ihmisille happivaikeuksia

Törmäsin tähän tekstiin äsken Facebookissa... Minä en siis tätä seuraavaa nivaskaa ole kirjoittanut, vaan törmäsin siihen Facebookissa.


5G:stä juuri kuultua: "Mä olen työskennellyt kiinteistöhoidon parissa Otaniemen, Keilarannassa jo yli 10- vuotta ja siellähän näitä 3-3,5 ghz taajuksia on koekokeiltu vuodesta 2019 lähtien, aina silloin tällöin. Nyt kun nämä 5g asemat/ lähettimet otettiin käyttöön tietyissä rakennuksissa 2 viikkoa sitten, nii ihmiset on alkanut valittamaan viime viikosta lähtien hapen puutetta toimistotiloissa!
Mulla on sähköposteissa monelta eri firmalta työpyyntöjä esim (Nesteen pääkonttori), jossa kehotetaan tarkistamaan ilmanvaihdon toimivuutta, koska heillä on sellainen tunne, kun happi loppuisi.... Mä näen etänä, miten heidän ilmanvaihto toimii ja tai toimiiko edes jne.. Olen tarkistanut etäällä ja paikan päällä tietysti, että ilmanvaihto on ok ja vastannut sähköposteihin, että ilmanvaihto on kunnossa, siitä ei pitäisi johtua hapen puute. 

Sieltä on sitten vastattu tiukkaan sävyyn, että ilmamäärät on ehdottomasti mitattava, koska hapen puutteen huomaa todella selkeästi ja heillä on hirveitä päänsärkyjä. Tää 5g säteily on oikeasti ihan vitun sairasta ja mä olen 77% varma, että tämä 5g säteily ja coronalla voi oikeasti olla jotain yhteistä. 

Tietyillä aluilla käytetään/koekäytetään liian korkeita taajuuksia, ja näin ollen se aiheuttaa hetkellisesti hapenpuutetta ja kaikkea muutakin rintakehässä /kyljissä.. Monihan kansalainen on kuvailut oireeksi, että välillä tuntuu kun sais sydänkohtauksen!

Teen Espoon kaupungille yksittäisiä työkeikkoja automaation puolella Latokaskessa missä on ala-aste sekä tarha samassa rakennuksessa. Sinne rakennettiin näitä vastaanottimia 5g verkolle. Yhden lapsen vanhempi nosti hirveen haloon kyseistä tahoa kohtaan, joka pystytti kyseiset lähettimet koulun/tarhan pihan sijaitsevaan tolppaan vedoten siihen että nuo säteilee niin paljon että ne joko siirrettävä joko tarpeeksi korkealle tai kauas. 

Usko tai älä ennenku mitään kerkesi tapahtumaan niin lähettimet katosi alta yksikön pois koulun ja tarhan pihan tolpasta."